Poll

Wie is de Mol

Evelien De Bruijn
14 (9.3%)
Evi Hanssen
35 (23.3%)
Jamie Trenité
3 (2%)
Merel Westrik
46 (30.7%)
Niels Littooij
3 (2%)
Nikkie de Jager
10 (6.7%)
Rick Paul van Mulligen
11 (7.3%)
Robert van Beckhoven
5 (3.3%)
Sarah Chronis
17 (11.3%)
Sinan Can
6 (4%)

Totaal aantal stemmen: 150

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2019  (gelezen 319757 keer)

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #520 Gepost op: 3-09-2018, 11:38:09 »
Misschien een nieuwe naam, Linda Wagenmakers

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #521 Gepost op: 4-09-2018, 21:02:38 »
Typhoon is al eerder weerlegd. Hij was op een event op 23 mei. Hij werd hierin getagd op Instagram.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #522 Gepost op: 5-09-2018, 11:25:26 »
Dat Eveline de Bruijn en Merel Westrik een verhoogde kans hebben op deelname aan de komende WIDM lijkt me duidelijk...
Maar welke drie andere vrouwen komen daar nog bij??

Vanwege de deelname van Jan Versteegh afgelopen keer heb ik nog eens het lijstje nagelopen van Robinsonners die nog niet in WIDM hebben gezeten. Zou zomaar kunnen dat ze nu een vrouwelijke Robinsonner mee laten doen? Een aantal is al uitgesloten, maar er zijn er die nog geen "alibi" hebben... Tenminste: ik heb het nog niet gevonden  ::tandpastasmiley::

Ik denk bijvoorbeeld aan Lobke Berkhout en zeker ook Geraldine Kemper. Of hebben jullie nog andere "verdachte" Robinsonners gevonden?

Overigens kan ik mij herinneren dat de naam van Gwen van Poorten al in de rondte ging bij vorige seizoenen... iemand enig idee over haar?

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #523 Gepost op: 5-09-2018, 17:49:23 »
Typhoon is al eerder weerlegd. Hij was op een event op 23 mei. Hij werd hierin getagd op Instagram.

Waar zie je dat staan op dit forum?

Gwen, Geraldine en Lobke hebben tijdens die periode op Instagram gepost

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #524 Gepost op: 12-09-2018, 13:16:56 »
Nou... heb misschien een nieuwe naam gevonden... maar mijn kandidaat zal vast weer een alibi hebben  ::tandpastasmiley::
Actrice Jouman Fattal!

Hoofdrolspeelster in Zuidas en eerder ook al in andere series te zien geweest.
Is ook nog jong (geboren in 1992) en past goed in het profiel van WIDM.
Twitter heeft ze volgens mij niet, Instagram wel maar krijg die hier op het werk niet aan de praat  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Mogelijkheid? Of niet?

EDIT: Laat maar. Volgens een collega was ze tijdens de opname volop actief op Instagram  ::ohno::
Wel iemand om in de gaten te houden!

 
« Laatst bewerkt op: 12-09-2018, 13:32:08 door KingLennart »

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #525 Gepost op: 13-09-2018, 20:06:33 »
Goed... de volgende namen... begin op stoom te komen  ::rofl::

Wat dachten jullie van de volgende twee dames?

Maike Boerdam & Maaike Widdershoven ::bravo::

Beiden twitterden enigszins regelmatig maar ineens vanaf plm. half mei een poos niet meer... en ik heb ook geen andere dingen kunnen ontdekken die hun een "alibi" zouden geven...

Wat denken jullie?

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #526 Gepost op: 13-09-2018, 21:58:08 »
Las dit over Maike Boerdam. Ze trad 9 juni op tijdens een groot gratis musicalconcert in het Volkspark in Enschede.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #527 Gepost op: 13-09-2018, 22:02:35 »
Dat KAN op het randje zijn. Als je het tenminste vergelijkt met de opnameperiode van vorig jaar. Toe kwamen de finalisten op 9 juni terug op die datum.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #528 Gepost op: 13-09-2018, 22:03:39 »
Dat dacht ik ook al Jos.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #529 Gepost op: 13-09-2018, 23:43:13 »
Dat KAN op het randje zijn. Als je het tenminste vergelijkt met de opnameperiode van vorig jaar. Toe kwamen de finalisten op 9 juni terug op die datum.

Zou zomaar kunnen. Ik denk eerlijk gezegd dat ze iets eerder terug zijn gekomen... Maike lijkt me wel een hele leuke kandidate! Maar tis niet de jonge hinde die we nog missen...

Moest afgelopen week overigens nog denken aan John van den Heuvel, die kennelijk de Molcrew in het vliegtuig vanuit Colombia was tegengekomen. Vind dat nog steeds zo'n raar verhaal! Logischerwijs zeg ik dat dat echt toeval was... Maar...

… ik ga toch de komende weken even checken in welke landen John vdH met zijn programma "Ontvoerd" is geweest. Afgelopen keer was het Nigeria in ieder geval. Wat ik namelijk vreemd blijf vinden is dat juist John melding maakt van zijn ontmoeting met de WIDM-mensen. Hij zal toch ook herkend zijn door de WIDM-crew? Die zullen hem dan heus wel op het hart drukken om niks over de ontmoeting te zeggen...

Ik ga John toch meer verdenken mocht "Ontvoerd" zich geen enkele keer in Colombia afspelen...  ::tandpastasmiley::

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #530 Gepost op: 14-09-2018, 07:49:22 »
Maaike zit wel op Instagram in die periode, dus die kan er af.
Maike zou wel kunnen.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #531 Gepost op: 14-09-2018, 07:51:02 »
Maaike zit wel op Instagram in die periode, dus die kan er af.
Maike zou wel kunnen.

Ik hoop het! Heb ik zowaar een keer een deelnemer ontmaskerd  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #532 Gepost op: 14-09-2018, 10:36:18 »
Maike Boerdam kan van de lijst...

[1 juni] [vanavond is er] "live muziek van @MaikeBoerdam uit Soof de musical. 20-22 uur @NPORadio5"

https://twitter.com/volgspotradio5/status/1002579517041512448


Linda Wagenmakers kan ook van de lijst. Ze tweette verschillende keren tijdens de opname periode.

https://twitter.com/linniesuniverse


Waar zie je dat staan op dit forum?


Kan het hier ook niet vinden. Staat wel op De Tunnelvisie blijkbaar (zonder bronvermelding)

https://www.widmtunnelvisie.com/single-post/2018/05/11/DOSSIER-Wat-weten-we-al-van-Wie-is-de-Mol-2019

Typhoon kan dus ook van de lijst.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #533 Gepost op: 14-09-2018, 13:07:04 »
Maike Boerdam kan van de lijst...

Ik wist het... kon ook niet goed gaan natuurlijk  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Misschien even een resumeetje met de meest waarschijnlijke deelnemers tot nu toe? (evelien, vul jij me aan?)

Thomas Erdbrink
Stefan Stasse
Lars Gierveld
Bart Meijer

Evelien de Bruijn
Carmen Verheul (of was haar deelname nu al onderuit gehaald?)
Merel Westrik

Ik denk niet dat deze alle 7 goed zijn, omdat er met Stefan, Evelien en Carmen anders wel een erg hoog Radio 2 gehalte is  ::vergroot::


Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #534 Gepost op: 14-09-2018, 15:19:11 »
Ik denk niet dat deze alle 7 goed zijn, omdat er met Stefan, Evelien en Carmen anders wel een erg hoog Radio 2 gehalte is  ::vergroot::
Stefan Stasse en Evelien waren destijds allebei tegelijk op vakantie viel me toen op, waarvan Evelien het meest realistisch is als deelnemer. Weet nog dat ik haar opperde destijds omdat ze zogezegd een paar weken naar Barcelona ging, en netjes na 3 weken weer terug was voor haar radioshow ''t Wordt nu laat (precies de opnameperiode?).

Stasse kon ook ergens door worden afgestreept geloof ik (zo niet, corrigeer me?), en Carmen Verheul blijft een raar verhaal met haar vakantie :P (maar 2 mensen van radio 2 kan best, zijn wel eens meer mensen met een bepaalde link/werkgever/vakgebied in het spel geweest).

Over de andere mogelijke namen 3 opties:
1. Bekende namen die we kennen, maar die de boel goed verborgen hebben kunnen houden met socials
2. Onbekende namen/verrassingen als een Jean-Marc of Bella waar we nooit aan zouden denken (denk dat met name in deze categorie straks bij de bekendmaking van de deelnemers weer wat van dit soort namen bij zitten)
3. Mensen zonder socials, dus niet te vinden.
« Laatst bewerkt op: 14-09-2018, 15:20:54 door MollenvangR-Art »

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #535 Gepost op: 14-09-2018, 17:21:28 »
Stefan Stasse en Evelien waren destijds allebei tegelijk op vakantie viel me toen op, waarvan Evelien het meest realistisch is als deelnemer. Weet nog dat ik haar opperde destijds omdat ze zogezegd een paar weken naar Barcelona ging, en netjes na 3 weken weer terug was voor haar radioshow ''t Wordt nu laat (precies de opnameperiode?).

Stasse kon ook ergens door worden afgestreept geloof ik (zo niet, corrigeer me?), en Carmen Verheul blijft een raar verhaal met haar vakantie :P (maar 2 mensen van radio 2 kan best, zijn wel eens meer mensen met een bepaalde link/werkgever/vakgebied in het spel geweest).

Evelien heeft natuurlijk een show op Radio 2 maar is eigenlijk bekender van haar werk bij SBS Shownieuws. En we hebben de voorbije jaren wat SBS-ers in WIDM gehad natuurlijk met Viktor en Airen. Evelien in combinatie met Carmen zou dan zomaar kunnen, zeker als Stefan Stasse afgestreept kan worden (kan dat overigens ook niet zo snel vinden).
Tel daar Merel Westrik bij op en er zit dan wel een hoog nieuwsgehalte in WIDM, zeker als ook Thomas Erdbrink mee doet.

De namen die we nog missen zullen dus niet uit de journalistieke hoek komen denk ik. Hoop stiekem nog steeds dat ze Sascha de Boer een keer kunnen strikken  ::tandpastasmiley::


Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #536 Gepost op: 15-09-2018, 11:37:51 »
Een (voorzichtig) kijkje in seizoen 19  ::zwaai::

https://www.instagram.com/p/BnvYia1iAMx/?taken-by=richardkingmccullough

Edit: bouwstijl Colombia.
« Laatst bewerkt op: 15-09-2018, 11:48:31 door m0lmuis »

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #537 Gepost op: 15-09-2018, 11:50:47 »
Haha, dat weten we al, maar wáár in Colombia is het? Ik zie iets van dorre prairie en besneeuwde bergen in de ramen spiegelen...
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #538 Gepost op: 15-09-2018, 13:56:29 »
Dit is dan nu het lijstje. Volgens mij hadden we Carmen Verheul afgeschreven omdat haar collega's een heel item maakten over de mogelijkheid dat ze meedoet. Maar wil haar ook best er weer op zetten hoor. En Stefan Stasse nog niet afgeschreven toch?

m 58 Stefan Stasse - radiopresentator
m 42 Thomas Erdbrink - journalist
m 33 Nicolaas Veul - programmamaker
m 36 Bart Meijer - presentator (kinderprog.)
m 37 Lars Gierveld - presentator

Meest zeker:
v 43 Evelien de Bruijn - presentatrice
v 38 Merel Westrik - nieuwslezeres

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #539 Gepost op: 15-09-2018, 14:24:58 »
Dit is dan nu het lijstje. Volgens mij hadden we Carmen Verheul afgeschreven omdat haar collega's een heel item maakten over de mogelijkheid dat ze meedoet. Maar wil haar ook best er weer op zetten hoor. En Stefan Stasse nog niet afgeschreven toch?

m 58 Stefan Stasse - radiopresentator
m 42 Thomas Erdbrink - journalist
m 33 Nicolaas Veul - programmamaker
m 36 Bart Meijer - presentator (kinderprog.)
m 37 Lars Gierveld - presentator

Meest zeker:
v 43 Evelien de Bruijn - presentatrice
v 38 Merel Westrik - nieuwslezeres

Als jouw mannenlijstje zou kloppen zou het voor het eerst zijn dat ik geen enkele mannelijke kandidaat ken van tevoren. De namen zeggen me echt helemaal niks. Evelien en Merel ken ik wel van het RTL Nieuws en Hart van Nederland.Maar goed er zijn altijd een paar verrassingen bij de bekendmaking van de namen, mensen waar niemand op gekomen is.
When life knocks you down, fight back!