Auteur Topic: Sinterklaas  (gelezen 10192 keer)

maapie

  • Gast
Re: Sinterklaas
« Reactie #40 Gepost op: 27-11-2003, 15:01:52 »
huh? bedoel je dat sinterklaas dan niet echt bestaat? is het dan gewoon een verkleedde man?  :'( :'( :'(

ECHT NIET! JULLIE LIEGEN!  :'( :'(

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Sinterklaas
« Reactie #41 Gepost op: 27-11-2003, 15:18:16 »
[redden wat er te redden valt]nee hoor Maapie, dat is alleen maar praat van volwassenen die kindertjes aan het plagen zijn.
tuurlijk bestaat sinterklaas!!![/redden wat er te redden valt]

(is dit overtuigend genoeg?)
we're back :(

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sinterklaas
« Reactie #42 Gepost op: 27-11-2003, 17:13:42 »
Sinterklaas bestaat wel hoor, maar jullie zijn gewoon stoute grote mensen die geen cadeautjes meer krijgen omdat ze stout zijn geweest!!!! >:(
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

maapie

  • Gast
Re: Sinterklaas
« Reactie #43 Gepost op: 27-11-2003, 17:33:44 »
[redden wat er te redden valt]nee hoor Maapie, dat is alleen maar praat van volwassenen die kindertjes aan het plagen zijn.
tuurlijk bestaat sinterklaas!!![/redden wat er te redden valt]

(is dit overtuigend genoeg?)[/size]


Pfoe, gelukkig maar, ik schrok me rot!  :o ;)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Sinterklaas
« Reactie #44 Gepost op: 27-11-2003, 19:12:09 »
Waar Jos en Cora het over hadden was natuurlijk een hulpsinterklaas. Er is maar 1 echte Sinterklaas en die is van de televisie. Laat ze je niks wijsmaken dat Sinterklaas niet bestaat. Er is maar 1 echte Sinterklaas en die bestaat dus echt wel!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Sinterklaas
« Reactie #45 Gepost op: 27-11-2003, 20:40:07 »
Wie zegt dat ik niet besta, zeg op wie? Kom het me eens vertellen als je durft? Zeg nou.


Dit hoorde ik iemand hier op het dak roepen. Het kan dus van niemand anders dan de enige echte Sinterklaas komen, want hoe kan hij dat nou zeggen als hij niet bestaat? Dan kan hij toch ook niet praten?

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re: Sinterklaas
« Reactie #46 Gepost op: 27-11-2003, 20:47:15 »
Wat moet sinterklaas nou bij jou thuis??? Alsof jij zo zoet bent. De enige bij wie de echte sinterklaas langskomt is bij Annuh. Dat stond in haar gedicht. Het was het eerste jaar dat ie daadwerkelijk zelf bij Annuh thuis kwam, maar dat doet er niet toe. Hij kwám bij háár thuis, en niet bij jou, want jij hebt je surprise ook maar van een hulpsint (Intikker/Sjors) gekregen...

Ik heb zelf de echte sinterklaas ook nog nooit gezien, behalve dan op tv. Maar ik praat dagelijks met hem, ik heb hem in mijn msn-lijst staan. En hij bestaat wel degelijk. Althans, dat zegt ie...
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Sinterklaas
« Reactie #47 Gepost op: 27-11-2003, 21:01:15 »
Ik heb een plat dak. En ik niet alleen, mijn medeflatgenoten eveneens. Je moet niet vergeten, de goede man is al ongeveer 1700 jaar oud, en niet meer zo snel als vroeger. Dus puntdaken zijn een beetje riskant voor hem, tegenwoordig.

Tip voor de mensen met een puntdak: leg er wat anti-slip matjes op, dit zal de sint zeer waarderen, en het zal hoogstwarschijnlijk rijkelijk beloond worden (heb ik van horen zeggen).

Voorts heb ik met een overbuurman (voor zover je daarvan kan spreken) gepraat. Deze heeft afgelopen week speciaal zijn schoorsteen laten vergroten. Dat hij dit juist in de afgelopen week deed, kan geen toeval zijn. De bewoner had namelijk een computer op zijn verlanglijstje staan. Zoals iedereen weet, past zo'n apparaat niet door de standaard rook-kanalen van de huidige schoorstenen, vandaar deze aanpassing.

Maar ook Annuh heeft gelijk hoor, jullie realiseren zich niet dat Sinterklaas Tilburg een hele leuke stad vindt. dat maakt de kans natuurlijk veel groter dat ik mijn surprise TOCH van de enige echte Sinterklaas heb gekregen, en dat Intikker alleen maar als hulp-sint heeft opgetreden.

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re: Sinterklaas
« Reactie #48 Gepost op: 27-11-2003, 21:14:28 »
Ach... Kijk nou toch eens naar wat er allemaal getypt wordt in dit topic... :-\

We proberen dat arme kind (Maapie) ervan te overtuigen dat we maar grapjes maken over dat sinterklaas niet bestaat. Terwijl ze er toch ooit achter zal komen, dat ie echt niet bestaat. Kan ze er beter hier achter komen. Sorry Maapie, je zult de waarheid moeten weten, Sinterklaas bestaat niet. Maar de kadootjes blijven komen hoor, dus zo erg is het nou ook weer niet. Ik moet wel toegeven, de ene sinterklaas is wat nepper dan de ander en er is er maar één zo echt dat ik er bijna is zou gaan geloven, dat is dé sinterklaas die ook op tv komt. De sinterklaas die bij Ernst en Bobbie's sinterklaasshow komt en de enige sinterklaas die er zo uit ziet als sinterklaas. Maar zodra hij zogenaamd weer weg is, dan is ie weer gewoon een persoon zoals jij en ik die zonder baard waarschijnlijk door de stad loopt.

Vind je het ook niet raar dat al die zwarte pieten zo slecht Nederlands praten terwijl Sinterklaas het heel goed kan. Zelfs als ie in Spanje zou wonen, zal hij echt niet de hele dat Nederlands praten, en ik weet zeker dat ie dan een beetje een Spaans accent in zijn Nederlandse stem krijgt.

Sorry Maapie, maar hij bestaat echt niet...
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sinterklaas
« Reactie #49 Gepost op: 29-11-2003, 17:59:44 »
Sorry Maapie, maar hij bestaat echt niet...

Hier kan ik ontzettend boos om worden. Dus jij wil zeggen dat ik die uit z'n mond stinkende Sinterklaas maar zelf bedacht heb?
Dat het niet echt was? Dat het allemaal maar een nare droom was?

Mooi niet! Dat was de echte Sinterklaas en hij stonk uit z'n mond en de hele wereld moet het weten!

Eerst zeker alle kinderen opzadelen met een trauma en dan zeggen dat het allemaal niet gebeurd is, zodat ze het nooit kunnen verwerken...  >:(  ::niet-ok::

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re: Sinterklaas
« Reactie #50 Gepost op: 29-11-2003, 19:48:56 »
Je begint te beschimmelen Bertha... Eerst had je alleen maar gele vlekken, maar nu zijn er ook nog groene bijgekomen...
* Elmar knijpt zijn neus dicht en kijk er heel vies bij
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Sinterklaas
« Reactie #51 Gepost op: 29-11-2003, 19:58:35 »


Sorry Maapie, maar hij bestaat echt niet...

Spoileralarm!! Volgens mij was het niet zozeer aan Maapie ('dat kind is al 13  ;) ) dan wel aan alle kindertjes die meelezen op het forum. Ook al vraag ik me af of die er daadwerkelijk zijn. Iig hebben de reddingspogingen nu helemaal geen nut meer.  :-\

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re: Sinterklaas
« Reactie #52 Gepost op: 29-11-2003, 20:17:14 »
Als die kleine kindertjes mijn verhaal lezen, dan zullen ze het niet eens begrijpen. Gewoon omdat het verhaal saai is. Ze zullen er even vlug doorheen lezen, maar ik denk niet dat het blijft hangen.

Bovendien denk ik dat het enige kleine kind dat meeleest Bob is.
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

maapie

  • Gast
Re: Sinterklaas
« Reactie #53 Gepost op: 30-11-2003, 20:37:17 »
Ach... Kijk nou toch eens naar wat er allemaal getypt wordt in dit topic... :-\

We proberen dat arme kind (Maapie) ervan te overtuigen dat we maar grapjes maken over dat sinterklaas niet bestaat. Terwijl ze er toch ooit achter zal komen, dat ie echt niet bestaat. Kan ze er beter hier achter komen. Sorry Maapie, je zult de waarheid moeten weten, Sinterklaas bestaat niet. Maar de kadootjes blijven komen hoor, dus zo erg is het nou ook weer niet. Ik moet wel toegeven, de ene sinterklaas is wat nepper dan de ander en er is er maar één zo echt dat ik er bijna is zou gaan geloven, dat is dé sinterklaas die ook op tv komt. De sinterklaas die bij Ernst en Bobbie's sinterklaasshow komt en de enige sinterklaas die er zo uit ziet als sinterklaas. Maar zodra hij zogenaamd weer weg is, dan is ie weer gewoon een persoon zoals jij en ik die zonder baard waarschijnlijk door de stad loopt.

Vind je het ook niet raar dat al die zwarte pieten zo slecht Nederlands praten terwijl Sinterklaas het heel goed kan. Zelfs als ie in Spanje zou wonen, zal hij echt niet de hele dat Nederlands praten, en ik weet zeker dat ie dan een beetje een Spaans accent in zijn Nederlandse stem krijgt.

Sorry Maapie, maar hij bestaat echt niet...

Ik vind het heel lief dat je zo'n heel verhaal voor me hebt getypt, maar ik ben idd 'al' 13, dus ik geloof al zo'n 6/7 jaar niet meer in Sinterklaas ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Sinterklaas
« Reactie #54 Gepost op: 30-11-2003, 21:22:10 »
Ik vind het heel lief dat je zo'n heel verhaal voor me hebt getypt, maar ik ben idd 'al' 13, dus ik geloof al zo'n 6/7 jaar niet meer in Sinterklaas ;D
dan was jij er vroeg bij, Maapie, hoe heb jij dat ontdekt? Stiekem aan zijn baard getrokken??? :D :D
« Laatst bewerkt op: 30-11-2003, 23:27:47 door bodejosm43 »

maapie

  • Gast
Re: Sinterklaas
« Reactie #55 Gepost op: 30-11-2003, 22:28:43 »
Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar niks meer van weet.

Dus óf het was zo vroeg, dat ik het niet meer kan herrinneren (dat is niet waar want ik weet nog dat ik Sinterklaas altijd een handje wilde geven ;D)

óf het heeft niet heel veel indruk gemaakt.

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Sinterklaas
« Reactie #56 Gepost op: 1-12-2003, 09:48:44 »
Ja hallo! hou nou eens op met kleine kindertjes de stuipen op het lijf te jagen!

Denken jullie nou echt dat de mensen van de NOS en het sinterklaasjournaal duizenden en duizenden euro's uit gaan geven om programma's te maken over iemand die niet bestaat?

En zo'n burgemeester heeft toch ook wel wat beters te doen dan op een kille zaterdagochtend op een kouwe kade te gaan staan om een nepperd op te gaan staan wachten?

Kinderen jullie weten wel beter he?
Volwassenen plagen nou eenmaal graag, maar ze zijn ook zuinig, dus als het niet echt waar zou zijn, zouden ze daar echt niet zoveel geld aan uitgeven.

Sinterklaas bestaat dus gewoon, en laat je niks anders wijsmaken!  :D  ::ok::



 ;D  ;D
we're back :(

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Sinterklaas
« Reactie #57 Gepost op: 1-12-2003, 13:59:45 »
Ik kwam iemand tegen, tijdens mijn postronde vandaag, die wil jullie graag allemaal iets vragen:


Wil iedereen die beweert dat ik niet besta, zich even in dit topic melden? Ik ga zelfs met mijn tijd mee, ook IK heb tegenwoordig een speciaal voor mijzelf aangepaste versie van internet, het zogenaamde SINTERNET!!!!

klik maar eens OP DEZE PLEK
« Laatst bewerkt op: 1-12-2003, 14:05:12 door bodejosm43 »

Offline floeps

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Sinterklaas
« Reactie #58 Gepost op: 1-12-2003, 20:44:55 »
Ik Weet Nu Echt Niet Meer Wat Ik Moet Geloven Hoor

Toen Ik Het Net Aan Mama Vroeg Zei Ze Dat Sinterklaas Wel Bestaat En Ik Denk Wel Dat Ze Gelijk Heeft Wie Doet Er Anders Iedere Avond Wat In Je Schoen?

Ik Denk Precies Hetzelfde Als U Mevrouw Idefix

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Sinterklaas
« Reactie #59 Gepost op: 1-12-2003, 21:11:59 »
Krijg jij iedere avond iets in je schoen? Nou, ik mocht dat maar 1 keer per week. Snap ik niets van, waarom sinterklaas bij de een maar 1 keer in de week over de daken loopt om iets in de schoen te stoppen, terwijl de sint bij anderen iedere dag iets komt brengen.

Wat deed ik fout, ik was altijd braaf.