Niet per se persoonlijk hoor Meezter. Maar ik zou nooit zo'n woord 100% vertrouwen als ik het van een ander krijg ;-)
Maar goed ondertussen ben ik wel even bezig geweest om te gaan zoeken wie de envelop met
dit sleutelwoord heeft.
Uit mijn weerwolven ervaring heb je naar mijn idee meerdere mensen. De stille blijven vaak under de radar en worden daardoor pas laat gevonden. En je hebt altijd mensen die toch wel actief zijn. Maar goed nu is er maar één en dat maakt het toch wel echt anders. Ik ga even iedereen af.
Ik ga er vanuit dat diegene die het sleutelwoord heeft niet precies wist hoe deze opdracht verder zou lopen. Dus niet weten wat er gebeurde als hij/zij niet zou bekennen.
BigBoots - Zegt dat als hij het had gehad, hij het niet zou delen.
- Zegt dat niemand met die met het sleutelwoord zou willen onderhandelen als ie het sleutelwoord niet deelt (maar is dat wel zo?)
- Doet een oproep aan alle kandidaten zonder sleutelwoorden niet mee te helpen.
Heeft gezegd "Ik heb NIET het sleutelwoord" Convans- Begint eerst met een "makkelijk dit. Wie heeft het?" post.
- probeert het nog eens met bedreigen "en anders". En anders wat?
- is vooral Frank aan het beschuldigen vanwege hun haat-liefde verhouding
Heeft gezegd "Ik heb NIET het sleutelwoord Frank- Zegt dat hij het dit keer niet is.
- Verder lijkt hij blij te zijn straks misschien niet de meest gehate persoon te zijn.
Heeft niet letterlijk gezegd dat hij het niet heeft, maar wel "Uggggh jij bent zo irritant ik ben het deze keer niet" HIDM- gaat ietwat mee met de haat van aderen.
- wil voor de redenatie achter de keuze voor de persoon gaan.
Heeft gezegd "Ik heb NIET het sleutelwoord" Lan- Gaat mee met anderen maar komt zelf nog met weinig
- Denkt dat paar mensen eerlijk zijn geweest. wie dan?
Heeft gezegd "ik heb geen sleutelwoord." Meezter - Is fel in het zoeken
- probeert de druk op te zetten
- benadrukt de hatelist
Heeft gezegd "Ik heb NIET het sleutelwoord" Molino - Vindt het hopeloos en lijkt het bij voorbaat al op te geven.
Nvy - noemt het eerst een makkelijke keus,
- maar is niet zo voor de items zomaar weggeven.
heeft gezegd "Ik had graag de envelop willen hebben, want met mijn sleutelwoord schiet ik niet veel op, maar ik heb hem helaas niet."Nys-fan- lijkt het simpel te vinden om te kiezen voor het er voor uitkomen.
- komt volgens mij als eerste met de suggestie dat de mol misschien de kandidaat met de envelop met het sleutelwoord heeft gekozen.
In andere woorden ik weet het nog steeds niet. Ik vind Meezter eigenlijk het minst verdacht, maar dat kan natuurlijk ook strategie zijn.