Auteur Topic: [MO18] Aflevering 4 opdr. 4.3 [Talkeetna] 'IJsberen & Eskimo's bij Noorderlicht'  (gelezen 28211 keer)

Offline Lan

  • Forumlid
Ja dit is jammer.

Nog over: Frank, HIDM, Meezter, Molino, Lan

Ik verdenk HIDM sterk van Ijsbeer. Maar het is dan al verloren zaak want als hij en de andere ijsbeer bij de lynch op iemand syemmen en de eskimo's op HIDM is het 3-3. Jammerrrrrrr

Als HIDM het niet is is het natuurlijk top maar ik denk het wel. Daarom was het natuurlijk ook noodzakelijk dat hij burgemeester werd, dan winnen de ijsberen namelijk sowieso als ze de vorige lynch beiden overleefd hadden. En dat is allemaal gebeurd. Tweede ijsbeer lijkt me dan ook iemand die op HIDM heeft gestemd.

Waarom Nvy? Geen idee.

Burgemeester is toch alleen tiebreaker? Dus bij 3-2 kan HIDM er nog steeds uit  :P

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
omg ja  ::bravo:: ::oink::

Oké ik weet niet wie er nog meer eskimo's zijn maar please please please geloof me en stem op HIDM

als ik ijsbeer ben mogen jullie me verbannen van dit spel en me bij elke opdracht als laatst laten kiezen etc  ::rofl:: ik meen het dit moeten we winnen
Frankje Lapi

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Uh Frank burgemeester beslist alleen bij gelijke stand
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ja heb ook wel eens potjes gespeeld waar het anders was dus daarom, sorry voor de verwarring  :-*

maar toch nog steeds dit:
omg ja  ::bravo:: ::oink::

Oké ik weet niet wie er nog meer eskimo's zijn maar please please please geloof me en stem op HIDM

als ik ijsbeer ben mogen jullie me verbannen van dit spel en me bij elke opdracht als laatst laten kiezen etc  ::rofl:: ik meen het dit moeten we winnen
Frankje Lapi

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Ik ben geen ijsbeer en als ik het wel ben mogen jullie me de rest van het spel overal buitenspel zetten. Die ene joker is mij de definitieve toppositie op de hatelist en 1000 niet in de pot ECHT niet waard.

Frank, Meezter, Molino en ik stemden op Convans. Hij was een Eskimo. Ik vermoed dus dat de 2 IJsberen in dit groepje zitten. Ik ben er echt geen. Lan, ik richt me nu dus tot jou en ik denk dat wij samen de derde Eskimo uit dat drietal moeten vinden. Geloof jij mij dat ik na het sleutelwoord van de vorige aflevering dit niet zou doen voor 1 joker?

Ik durf werkelijk alles op het spel te zetten met mijn belofte dat ik geen IJsbeer ben.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ja of jij en Lan zijn het of Molino en Meezter want ik ben het niet. Maar ik zie Meezter toch echt wel voor het geld gaan. HIDM ik geloof er echt niks van. Vorige aflevering ging het precies zo dus ik geloof je niet meer.
Frankje Lapi

Offline Lan

  • Forumlid
Aan de andere kant kan het ook zijn dat jij er vanuit gaat dat je nu als grootste concurrent wordt gezien dus elk voordeel pakt dat je kan krijgen, dus ik ben redelijk sceptisch tegen iedereen die de indruk wil wekken dat ze liever voor de 1000 gaan dan de joker.

Ik weet oprecht niet wie mijn mede-eskimo's zijn. Ik neig te denken dat de stemming van vorige ronde deels was om ijsbeer Meezter te beschermen dus misschien is dat de beste optie voor de stemming, maar ik weet dus niet wie ik moet oproepen om daaraan mee te werken.  ::rofl::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Vorige aflevering ging het helemaal niet precies zo, toen speelde ik het heel anders ???

Frank, als jij het ook niet bent moeten het dus Molino en Meezter zijn. Meezter heeft zich in de eerste ronde al ontzettend verdacht gedragen - echt anders dan normaal - en Molino heeft zonder iets te zeggen meegestemd op een Eskimo. Nys stemde op Molino, keek vervolgens naar een ijsbeer en ging dood. Ook heel opvallend.

Ik durf echt te zweren dat ik geen ijsbeer ben.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Als je het durft te zweren durf ik evt nog te switchen  ::rofl::

Maar waarom zou Meezter eerst alle opdrachten veel geld verdienen en altijd daarvoor gaan, en dan nu 1 joker boven 1000 euro verkiezen? Ik zou dat echt heel vreemd vinden, maar ik wil het best proberen. En Molino tja die is altijd stil   :P
Frankje Lapi

Offline Lan

  • Forumlid
Misschien te makkelijk gedacht, maar 4 van ons zijn recent online geweest dus daar kan ik verder niks mee, maar Molino was 16.16 even online en 16.23 is de post gemaakt van de spelleiding met de nacht. Ik weet niet of de spelleiding opzettelijk wacht met nieuwe posts maken tot iedereen een keer online is geweest, dan betekent het niks, maar anders vind ik het opvallend.

Offline Lan

  • Forumlid
Als je het durft te zweren durf ik evt nog te switchen  ::rofl::

Maar waarom zou Meezter eerst alle opdrachten veel geld verdienen en altijd daarvoor gaan, en dan nu 1 joker boven 1000 euro verkiezen? Ik zou dat echt heel vreemd vinden, maar ik wil het best proberen. En Molino tja die is altijd stil   :P

Ik zie dat zelf anders. Ja, hij is goed voor de pot, maar tot nu toe telkens niet met de verleiding van een persoonlijke prijs. Daarnaast zou ik zelf nooit toegeven ijsbeer te zijn omdat ik dat niet leuk vind voor het spelletje maar ik weet niet in hoeverre dat voor iedereen geldt.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Oké @Frank. Ik zweer dat ik geen ijsbeer ben.

Misschien te makkelijk gedacht, maar 4 van ons zijn recent online geweest dus daar kan ik verder niks mee, maar Molino was 16.16 even online en 16.23 is de post gemaakt van de spelleiding met de nacht. Ik weet niet of de spelleiding opzettelijk wacht met nieuwe posts maken tot iedereen een keer online is geweest, dan betekent het niks, maar anders vind ik het opvallend.
Dit is wel erg kort na elkaar ja ::vergroot::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Hmmm hij heeft indd nog nooit de verleiding met een persoonlijke prijs gehad, true

Ik wil best op Meezter stemmen als alle eskimo's (jullie dan denk ik  ::rofl::) daarin mee gaan. Ben van gedachte veranderd door HIDM die durft te zweren dat hij geen ijsbeer is, wat ik trouwens ook durf.

Ik zweer dat ik geen ijsbeer ben
Frankje Lapi

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Nys stemde trouwens op Molino bij vorige lynch. Misschien verdacht hij hem al? Vannacht zag hij een ijsbeer. Molino?

Kwam ineens in me op.
Frankje Lapi

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Molino is toch duidelijk een ijsbeer?
Ik bedoel, Nys heeft op hem gestemd en het is dan vrij logisch dat hij ook naar hem zou kijken.
Ik vertel het je; stem hem eruit en je ziet dat ik gelijk heb.

Oh, en over de persoonlijke prijs verleiding.. een joker is echt geen 1000 euro waard, in geen miljoen jaar.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Lan

  • Forumlid
Maar zou je degene gaan bekijken die je verdenkt? Ik zou als die rol of openlijk van te voren aangeven wie je gaat bekijken zodat de andere eskimo's info hebben als je doodgaat of juist iemand bekijken waar je de kans redelijk laag schat dat die een ijsbeer is, zodat je een front kan vormen.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Nys stemde trouwens op Molino bij vorige lynch. Misschien verdacht hij hem al? Vannacht zag hij een ijsbeer. Molino?

Kwam ineens in me op.
Briljant!

Nys stemde op Molino, keek vervolgens naar een ijsbeer en ging dood. Ook heel opvallend.

Ik heb volgens mij nog nooit zo'n labiel persoon als jou ontmoet Frank ::rofl::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Maar zou je degene gaan bekijken die je verdenkt? Ik zou als die rol of openlijk van te voren aangeven wie je gaat bekijken zodat de andere eskimo's info hebben als je doodgaat of juist iemand bekijken waar je de kans redelijk laag schat dat die een ijsbeer is, zodat je een front kan vormen.
Of je stemt op diegene voor je hem bekijkt zodat de andere eskimo's info hebben en je niet door de ijsberen gedood wordt in de nacht nadat je openlijk gezegd hebt wie je gaat bekijken.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Of je stemt op diegene voor je hem bekijkt zodat de andere eskimo's info hebben en je niet door de ijsberen gedood wordt in de nacht nadat je openlijk gezegd hebt wie je gaat bekijken.

Dat zou ik heel slim van Nys vinden; lijkt me iets wat hij zou doen.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Het maakt me trouwens niks uit of we Meezter of Molino eerst doen. Als we maar alle drie hetzelfde doen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.