Auteur Topic: [MO18] afl. 5, opdracht 5.1 [Fairbanks Ice Museum] 'Gunnen'  (gelezen 23267 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO18] afl. 5, opdracht 5.1 [Fairbanks Ice Museum] 'Gunnen'
« Reactie #60 Gepost op: 11-05-2018, 15:02:09 »
Dan ga ik er liever deze aflevering uit met een eerlijke test, dan volgende aflevering waar ik als voorlaatste ook kan afvallen.. Het gevoel dat je echt het minst juiste antwoorden hebt gegeven om uit het spel te gaan, is toch draaglijker dan als 2de slechtste het spel te verlaten  ;)

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO18] afl. 5, opdracht 5.1 [Fairbanks Ice Museum] 'Gunnen'
« Reactie #61 Gepost op: 11-05-2018, 15:02:14 »
Dus wij krijgen pas bewijs dat je hem in zet nadat niemand van ons jouw vrijstelling heeft weggepakt? Ik wil bewijs daarvoor. Dan overweeg ik nog jouw vrijstelling niet af te pakken. Na al jouw leugens vertrouw ik jou niet meer ::ohno::

Ik zie jou er ook nog gewoon voor aan om hem dan gewoon niet in te zetten. Want ja het is niet dat je altijd doet wat je zegt dat je doet  ::)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] afl. 5, opdracht 5.1 [Fairbanks Ice Museum] 'Gunnen'
« Reactie #62 Gepost op: 11-05-2018, 15:03:47 »
Oh nee ik bedoel dat ik eerst een screenshot stuur en daarna die vrijstelling krijg. Wil dat best doen hoor.
Frankje Lapi

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO18] afl. 5, opdracht 5.1 [Fairbanks Ice Museum] 'Gunnen'
« Reactie #63 Gepost op: 11-05-2018, 15:07:00 »
Ik neem je het liegen en bedriegen niet kwalijk hoor Frank. Alleen je bewijst er wel mee dat je echt absoluut niet meer te vertrouwen bent met deals en dergelijke. Het gaat ook om de manier waarop je het doet. Je gaat bijna janken als we je leugen niet geloven. Vind het een beetje kinderachtig.

Je hebt nu al zo'n diep graf voor jezelf gegraven, op een gegeven moment is het wel diep genoeg en kun je er in gaan liggen. Ik denk dat het voor jou tijd is om te stoppen met graven.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO18] afl. 5, opdracht 5.1 [Fairbanks Ice Museum] 'Gunnen'
« Reactie #64 Gepost op: 11-05-2018, 15:11:08 »

Je hebt nu al zo'n diep graf voor jezelf gegraven, op een gegeven moment is het wel diep genoeg en kun je er in gaan liggen. Ik denk dat het voor jou tijd is om te stoppen met graven.

 ::rofl::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] afl. 5, opdracht 5.1 [Fairbanks Ice Museum] 'Gunnen'
« Reactie #65 Gepost op: 11-05-2018, 15:11:32 »
Ik neem je het liegen en bedriegen niet kwalijk hoor Frank. Alleen je bewijst er wel mee dat je echt absoluut niet meer te vertrouwen bent met deals en dergelijke. Het gaat ook om de manier waarop je het doet. Je gaat bijna janken als we je leugen niet geloven. Vind het een beetje kinderachtig.

Je hebt nu al zo'n diep graf voor jezelf gegraven, op een gegeven moment is het wel diep genoeg en kun je er in gaan liggen. Ik denk dat het voor jou tijd is om te stoppen met graven.

Lol alsof ik het echt erg vond dat niemand me geloofde, neenee ik wist ook wel dat het niet zou gaan werken. Iets dramatischer maken zou misschien helpen, was bijna gelukt maar helaas  ::rofl:: iemand was te onzeker over zijn/haar mol dus dat werd het net niet.

Ach het spel moet wel interessant blijven he  ::hypocriet::

Groepsvrijstelling voor gratis, ik zou het wel weten  :-*
Frankje Lapi

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO18] afl. 5, opdracht 5.1 [Fairbanks Ice Museum] 'Gunnen'
« Reactie #66 Gepost op: 11-05-2018, 15:13:39 »
Dan overweeg ik nog jouw vrijstelling niet af te pakken.
Je moet natuurlijk doen wat voor jouw spel het beste is en ik ben absoluut niet in de positie om welke beslissing dan ook aan jou op te dringen maar ik zou het écht niet begrijpen als hier nog een deal wordt gemaakt met Frank. Hoe vaak moet hij nog bewijzen onbetrouwbaar te zijn? Gaan we er echt het hele seizoen in blijven trappen? Genoeg is genoeg.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] afl. 5, opdracht 5.1 [Fairbanks Ice Museum] 'Gunnen'
« Reactie #67 Gepost op: 11-05-2018, 15:16:45 »
Sorry hoor maar volgens mij snap jij het niet helemaal  ::rofl::

Ik stuur een PM naar de spelleiders, maak een screenshot hiervan en post die hier. Dan behoud ik mijn vrijstelling, is iedereen door. Iemand moet zijn vrijstelling behouden, bij mij krijgen jullie er een groepsvrijstelling voor en bij de andere 3 (HIDM, Nvy, Lan) niet. Dus ik snap het probleem sowieso niet? Dit heeft niks met liegen te maken, er valt nu weinig meer te liegen.

Frankje Lapi

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO18] afl. 5, opdracht 5.1 [Fairbanks Ice Museum] 'Gunnen'
« Reactie #68 Gepost op: 11-05-2018, 15:16:45 »
HIDM, Ik bedoelde het meer als. ALS dat zo zou zijn dan zou het nog iets van een hele kleine overweging zijn. Maar ik dacht laat ik het wat positiever formuleren ::rofl::

Ik weet niet eens of ik wel wil dat die stomme executiekaart in het spel komt.

Groepsvrijstelling voor gratis, ik zou het wel weten  :-*
Dus je zet hem sowieso in ::rofl::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO18] afl. 5, opdracht 5.1 [Fairbanks Ice Museum] 'Gunnen'
« Reactie #69 Gepost op: 11-05-2018, 15:21:09 »
Sorry hoor maar volgens mij snap jij het niet helemaal  ::rofl::

Ik stuur een PM naar de spelleiders, maak een screenshot hiervan en post die hier. Dan behoud ik mijn vrijstelling, is iedereen door. Iemand moet zijn vrijstelling behouden, bij mij krijgen jullie er een groepsvrijstelling voor en bij de andere 3 (HIDM, Nvy, Lan) niet. Dus ik snap het probleem sowieso niet? Dit heeft niks met liegen te maken, er valt nu weinig meer te liegen.


Ik snap best dat jij je aan een deal gaat houden waarbij je 2 afleveringen verder komt. Daar ben ik niet zo bang voor want daar heb je zelf belang bij. Het gaat erom dat jouw leugens keer op keer in mijn ogen echt niet beloond moeten worden met een ticket naar aflevering 7 (!)

Als dat gebeurt betekent dat dat kinderachtige leugens en mekkeren tot je je zin krijgt de beste manier is om dit spel te spelen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lan

  • Forumlid
Re: [MO18] afl. 5, opdracht 5.1 [Fairbanks Ice Museum] 'Gunnen'
« Reactie #70 Gepost op: 11-05-2018, 15:26:59 »
Voor Kaaasje en Molino kan ik me voorstellen dat als ze dit geloven het aantrekkelijk voor ze is (hoewel het uiteindelijk alleen rekken is, niet je positie verbeteren), maar voor mij is het mijn persoonlijke vrijstelling opgeven om allemaal een rondje langer in het spel te zitten. Wat heb ik daar aan?  ::rofl::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] afl. 5, opdracht 5.1 [Fairbanks Ice Museum] 'Gunnen'
« Reactie #71 Gepost op: 11-05-2018, 15:32:25 »
Zoals ik al zei, de kans is groot dat jouw vrijstelling ook afgepakt wordt. En dan ben je alsnog door..

@HIDM Tja, we willen allemaal onze vrijstelling behouden en ik zet er iets waardevols tegenover.
Frankje Lapi

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO18] afl. 5, opdracht 5.1 [Fairbanks Ice Museum] 'Gunnen'
« Reactie #72 Gepost op: 11-05-2018, 15:34:10 »
Het gaat niet om wat je nu doet. Het gaat om wat je nu toegeeft dat je de vorige aflevering hebt gedaan.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO18] afl. 5, opdracht 5.1 [Fairbanks Ice Museum] 'Gunnen'
« Reactie #73 Gepost op: 11-05-2018, 15:34:40 »
Laten we niet moeilijk doen. Lan heeft zijn vrijstelling en de rest jammer genoeg niet. We hebben niet willen afspreken met elkaar dus dan heeft het lot beslist wie er hier een voordeel krijgt  ;)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO18] afl. 5, opdracht 5.1 [Fairbanks Ice Museum] 'Gunnen'
« Reactie #74 Gepost op: 11-05-2018, 15:37:19 »
Dat kun jij makkelijk zeggen als 1 van de 2 personen zonder vrijstelling of vraagteken lol

Denk jij echt dat er geen afspraken zijn gemaakt?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lan

  • Forumlid
Re: [MO18] afl. 5, opdracht 5.1 [Fairbanks Ice Museum] 'Gunnen'
« Reactie #75 Gepost op: 11-05-2018, 15:40:56 »
Ik realiseer me dat de kans redelijk aanwezig dat Molino of Kaaasje mijn vrijstelling ongedaan maken, maar ik ga sowieso niet met een plan akkoord dat het stimuleert om dat te doen.  ::rofl::

Zoals jij je plan nu presenteert is het sowieso alleen uitstel van executie voor één aflevering, maar uiteindelijk wordt niemand (behalve jij) er beter op.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO18] afl. 5, opdracht 5.1 [Fairbanks Ice Museum] 'Gunnen'
« Reactie #76 Gepost op: 11-05-2018, 15:42:04 »
Ik realiseer me dat de kans redelijk aanwezig dat Molino of Kaaasje mijn vrijstelling ongedaan maken, maar ik ga sowieso niet met een plan akkoord dat het stimuleert om dat te doen.  ::rofl::

Zoals jij je plan nu presenteert is het sowieso alleen uitstel van executie voor één aflevering, maar uiteindelijk wordt niemand (behalve jij) er beter op.

Jullie moeten gezamenlijk tot een beslissing komen niet?

En ja HiDM er zullen afspraken gemaakt zijn, maar niet met veel personen. Dus het is nog altijd gebaseerd op geluk  ;)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO18] afl. 5, opdracht 5.1 [Fairbanks Ice Museum] 'Gunnen'
« Reactie #77 Gepost op: 11-05-2018, 15:45:17 »
Denk je dat echt Convans  ::rofl::

Achja jongens ik laat het hierbij, ik heb het geprobeerd. Als een van jullie er na de volgende executie uit ligt, jammer. Maar jullie willen geen extra week om de mol te ontdekken, prima  ::rofl::

Domme keuze, ik ga weer Survivor kijken. Toedeloe  ::zwaai::
Frankje Lapi

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO18] afl. 5, opdracht 5.1 [Fairbanks Ice Museum] 'Gunnen'
« Reactie #78 Gepost op: 11-05-2018, 15:46:29 »
Denk je dat echt Convans  ::rofl::

Achja jongens ik laat het hierbij, ik heb het geprobeerd. Als een van jullie er na de volgende executie uit ligt, jammer. Maar jullie willen geen extra week om de mol te ontdekken, prima  ::rofl::

Domme keuze, ik ga weer Survivor kijken. Toedeloe  ::zwaai::

Geen idee, mij boeide deze opdracht niet echt. Dus misschien is het omdat ik me er weinig van aangetrokken heb dat ik dit denk  :P

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO18] afl. 5, opdracht 5.1 [Fairbanks Ice Museum] 'Gunnen'
« Reactie #79 Gepost op: 11-05-2018, 15:46:31 »
Ik zou het wel mooi vinden als je hem uiteindelijk niet in zet en je zelf naar huis moet ::rofl::