Auteur Topic: de Kijkweek  (gelezen 5554 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: de Kijkweek
« Reactie #20 Gepost op: 10-12-2003, 10:27:01 »
Wanneer moet ik dan?  ???

eigenlijk vanaf afgelopen maandag.....maar begin a.s. maandag maar.  :)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: de Kijkweek
« Reactie #21 Gepost op: 10-12-2003, 10:39:46 »
Wanneer moet ik dan?  ???

Goed bezig Tikker ;D

Ik had trouwens wel het geluk om Sinterklaas in Sesamstraat te mogen kijken in 'mijn' week ;D

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: de Kijkweek
« Reactie #22 Gepost op: 10-12-2003, 13:19:11 »

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: de Kijkweek
« Reactie #23 Gepost op: 10-12-2003, 13:19:16 »
Ik kan week 51 ECHT niet, zou ik mss met Intikker kunnen ruilen? Ik zit dan namelijk een week lang internetloos in de Ardennnen...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: de Kijkweek
« Reactie #24 Gepost op: 20-12-2003, 22:09:23 »
kwou al zeggen, zul je daar zoveel (Nederlandse) tv kijken? ::)

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: de Kijkweek
« Reactie #25 Gepost op: 22-12-2003, 14:34:15 »
Ik ben klaar?

Cora? Waar wil je het hebben  ::)
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: de Kijkweek
« Reactie #26 Gepost op: 24-03-2005, 11:30:11 »
Mijn kijkweek deze week:

Vrijdag: Iedereen die op vrijdag de tv de hele dag uit heeft staan is niet goed wijs, want op vrijdag is er natuurlijk WIDM. Het begint om 20.25 maar om 20.15 ga ik er al klaar voor zitten, stel je voor dat ik het begin mis. Yvon was natuurlijk de mol, maar iedere echte slimme molfan had dat natuurlijk al door. :P Het was leuk om iedereen weer even terug te zien, maar alle hints en mollenstreken, ze waren al wel een beetje bekend. Het was jammer dat de spanning weg was, die ik vooral voelde tijdens de eerste 4 afleveringen, de afleveringen dat ik het niet wist, niet een grote zekerheid had over mijn mol en dan is het voorbij. 2 jaar op gewacht en het is voorbij gevlogen, maar genoten dat zeker. Gelukkig heb ik een nieuwe troef gevonden voor de vrijdag: Lost op Net5. Een leuke serie in een leuke setting met een mystiek karakter. Veel karakters, wat het bij mij altijd goed doet en dat irritante widm-trekje dat er dingen verborgen blijven. Deze serie houd ik wel een paar weken vol.

Zaterdag: Veel tijd heb ik niet, maar ik kan het einde van Kopspijkers nog net meepakken. Helaas is het niet zo geweldig. De eerste aflevering blijft met kop en schouders er boven uitsteken.

Zondag: Die middag kijk ik op CanalPlus (bij iemand anders, want wij hebben dat niet :( ) naar AJAX-PSV, het niveau is zo om van te huilen (van AJAX) dat ik voor de rest van de dag geen voetbal meer hoef te zien. Ipv 7 uur Studio Sport, zap ik en kom tot mijn verbazing The Farm tegen. Aangezien ik op donderdagavond werk, heb ik het nog nooit gezien en dus nu maar ff zien. Heel erg BigBrother, is er wel een wedstrijdelement? Ik word niet vrolijk van het zoveelste gezelschap drama-queens die ik in het dagelijkse leven bijna nooit tegenkom. 16 mensen die bijna elke seconde lijken geregistreerd te hebben. Kijk ik naar acteurs of naar echte mensen? Gelukkig vind ik wel een held. Peyman heettie. Peyman kan heel goed raar praten onzin uitkramen en de hele week loop ik hem na te doen. Het is een soort kind, die met zijn stem en karakter is blijven steken, maar voor de rest wel groot gegegroeid is. Zo'n clown maakt een serie weer helemaal goed. Daarna Peking Express, deze serie haalt het bij lange na niet bij de vorige, ik had aflevering 1 ook al gezien en het is toch veel van hetzelfde. Rink is Reinier niet, de 2 homo's zijn lang niet zo mooi als de 2 zusjes van vorig jaar en de alternatievelingen halen het niet bij Elias en eeuh dinges  :-[ Het blok-aan-de-been-idee blijft grappig, vooral omdat de oude Belgische man zich helemaal laat gaan. Toch blijft de grote vraag: Waar is de wodka?

Maandag: Friends blijft leuk om even na te kijken, maar ik ben alweer vergeten waar het over ging. Daarna ga ik wat anders doen en kom terug voor de lama's, te vroeg en kijk ik dus maar een stukje van Bobo's in the Bush. Ook weer veel van hetzelfde, maar de karakters zijn leuk bij elkaar gezocht dit keer. Nou ja, 3 of 4 van de karakters zijn leuk. De rest meer eeuh...onbekend.  ::). Ruud, die in de enige leuke serie van BB zat, maakt het voor mij weer leuk. Stukje nostalgie denk ik. Daarna de lama's. Helaas weer geen Arie, maar weer de nieuwelingen Sara Kroost en Ruben van de Meer, die waarschijnlijk ook een graantje wouden meepikken van het succes, maar helaas, jullie hebben het programma niet gemaakt. Denken dat je grappig bent, maakt je nog niet grappig. Respect voor de andere 3, maar van Ruben 'Ik ben leuk' van de Meer en Sarah 'Als ik maar grof en lomp doe, ben ik leuk' Kroost: Beetje Jammer


Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: de Kijkweek
« Reactie #27 Gepost op: 24-03-2005, 11:30:27 »
Dinsdag: Geen tijd voor tv

Woensdag: De Hoofdprijs van BNN is er op en al snel gaat 1 van de eerste prijzen naar GTST. Arnie Reinout Alberts-Kamerling zegt dat de serie al 15 jaar bestaat en dat een hele generatie ermee opgegroeid is. Dit brengt bij mij een shock teweeg. Hij heeft het over mij! Ik ben opgegroeid met GTST en ik weet zeker dat ik vanaf seizoen 2 het al weleens gezien heb, toen was ik 6! Opeens bedenk ik dat me hele leven er GTST zal zijn. Sterker nog, ik ga misschien GTST niet eens overleven. Ik kan me niet voorstellen dat er GTST zal zijn na mijn dood, maar het zit er dik in. Ik bedenk me dat Govert Harmsen waarschijnlijk op de set zal sterven en dat Nina uitgroeit tot een maffia-bitch die het werk van haar vader overneemt, terwijl Janine jankend toekijkt hoe haar engeltje de cel ingaat. Daarnaast zal Nina wel naar bed zijn geweest met Sil, zodat ze zelf ook een engeltje thuis heeft, die nu moederloos is....

Net op tijd bedenk ik dat ik afdwaal, ik schrik wakker van het woord Tokkies. Een onbekend meisje die Sophie heet mag de Gouden Kliko gaan uitdelen aan de Tokkies. Opeens bedenk ik me dat ik Sophie toch ken en dat ik haar haat. Ze is van het programma 'BNN's mystery party' een best vermakelijk programma, alleen haar rol is uitermate irritant. Zij neemt de ouders mee en de kinderen geven thuis een feest. Helaas wordt er om de 5 minuten omgeschakeld na haar en mag Sophie zeggen: 'Het is hier heel saai.' Ja, muts dat zien we zelf ook wel, terug naar dat feest dan.  >:(

Maar goed, ik dwaal weer af. Sophie mag de kliko uitdelen en komt op het ludieke idee om in de kliko te gaan zitten. Valse gedachten gaan door mijn hoofd. Oh wat heb ik een zin om die kliko heel hard nu van een hoge berg af te gooien. Er wordt aangebeld bij de Tokkies en Sophie (in de kliko) staat voor de deur, maar dan! Maar vanachter een pilaar verschijnt haar lachende gezicht, voor mijn gevoel lijkt alles even langzamer te gaan....HANNA TOKKIE! en Hanna doet precies wat ik gehoopt had. Ze gooit kliko met Sophie en al op de grond. Dank je wel Hanna! Eindelijk wordt het leuk....

Wordt er overgeschakeld naar het journaal omdat fucking Thom de Graaf opgestapt is, omdat ie moet huilen vanwege het belachelijke, weinig voorstellende idee van gekozen burgemeesters.  >:(  >:(  >:(  >:(

Vanavond moet ik weer werken enzo  ::) dus dit was mijn tvweek.  :)


Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: de Kijkweek
« Reactie #28 Gepost op: 24-03-2005, 12:53:09 »
Leuk om te weten! ::ok::
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: de Kijkweek
« Reactie #29 Gepost op: 24-03-2005, 12:55:17 »
Hehe leuk geschreven ook ::jaja::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: de Kijkweek
« Reactie #30 Gepost op: 25-03-2005, 10:12:20 »
je kijkt ongeveer wel wat ik had verwacht
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!