Auteur Topic: Het Grote Songfestival Topic  (gelezen 991509 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #180 Gepost op: 19-05-2005, 22:00:45 »
Goed??

Ik vond het GIGA vals  ::ohno::

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #181 Gepost op: 19-05-2005, 22:02:51 »
Goed??

Ik vond het GIGA vals  ::ohno::

En zo hoort het ook bij een songfestival.  ;) :D

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #182 Gepost op: 19-05-2005, 22:05:50 »
En zo hoort het ook bij een songfestival.  ;) :D

ohnee oke... dan was ze het MINST vals  ::jaja:: ::rofl::

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #183 Gepost op: 19-05-2005, 23:04:12 »
IJsland had een raar pakje aan! Portugal zong het valst van allemaal! Letland deed het ook voor de blinden en doven onder ons! Bij Ierland hoorde je het broertje niet boven zijn zus uitkomen! En je hoort er geloof ik niet meer bij als je niet veel gedans en getrommel erbij hebt!  ::rofl::

 Ben blij dat ik naar Peking Eend gekeken heb!   ::trots::
When God created man, she was only joking!

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #184 Gepost op: 19-05-2005, 23:16:27 »
 ::rofl:: zo, dat hebben we weer gehad.  ::ohno::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #185 Gepost op: 19-05-2005, 23:17:06 »
::rofl:: zo, dat hebben we weer gehad.  ::ohno::

 ::rofl:: ik had ook niks anders verwacht  ::ohno::

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #186 Gepost op: 19-05-2005, 23:26:12 »
Glennis was wel goed in vergelijking met de nummers die doorzijn! Jammer maar dan zijn we niet gestrest zaterdag :P
Some light in your eyes...

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #187 Gepost op: 19-05-2005, 23:33:36 »
Het songfestival is met de jaren zooooo groot geworden dat we geen kans meer maken om nog een keer te winnen!!
De kansen zijn verkeken..
Als het kleiner was en alle landen van Europa zouden mee doen dan is er nog een kans dat we hoger zouden eindigen...
En buren?? Wie zijn dat.. we hebben te weinig en die we hebben die stemmen niet meer op ons..!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #188 Gepost op: 19-05-2005, 23:34:24 »
Ach ja, ze had eigenlijk bij de laatste 10 moeten zitten vind ik, maar er zaten zeker wel goede liedjes bij van landen die doorgingen. Ik ben helemaal weg van Noorwegen, briljant ::bravo::, daar ga ik voor supporteren zaterdag, of Moldavie, met die oma was ook leuk. Ook raar dat IJsland en Ierland niet door zijn, die vond ik ook goed (al hoewel die Ierse jongen heel slecht te horen was, maar dat kwam waarschijnlijk omdat zij zo hard zong). Estland was afschuwelijk, Wit-Rusland en Portugal waren ook niks en van Letland vind ik het onbegrijpelijk dat ze door zijn ::ohno:: (ondanks dat die ene er best leuk uitzag ;D). Ik heb trouwens het laatste stukje bij de Belg gekeken, daar was het geluid veel beter! En zij maar denken dat ze door waren, het was het slaapverwekkenste nr van de avond! (sorry voor de belgen hier)

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #189 Gepost op: 19-05-2005, 23:35:28 »
  EUROPA PRUIMT NEDERLAND NIET MEER ...WE ROEPEN DAT OVER ONS ZELF AF ...ZIE DAT GEZEUR OVER DIE GRONDWET

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #190 Gepost op: 19-05-2005, 23:46:25 »
Ross..waarom toch steeds die grondwet?? ???
De Fransen zeggen ook NEE..
Maar de landen die pas bij de EU zijn gekomen zeggen ja..
In die nieuwe landen komen wel heel ver bij het songfestival..
Zie je toch vriendjes politiek..
Dat zag je ook altijd bij die noordelijke landen, je wist gewoon dat die elkaar punten zouden geven...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #191 Gepost op: 19-05-2005, 23:51:26 »
  EUROPA PRUIMT NEDERLAND NIET MEER ...WE ROEPEN DAT OVER ONS ZELF AF ...ZIE DAT GEZEUR OVER DIE GRONDWET

 ::rofl:: met elke post laat je je eigen geloofwaardigheid zakken...

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #192 Gepost op: 20-05-2005, 00:19:07 »
  EUROPA PRUIMT NEDERLAND NIET MEER ...WE ROEPEN DAT OVER ONS ZELF AF ...ZIE DAT GEZEUR OVER DIE GRONDWET
::) yeah right!

Afijn dit hebben we weer gehad voor een jaar.... Wij hebben een feestje zaterdag, dus we gaan niks missen!  :P
When God created man, she was only joking!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #193 Gepost op: 20-05-2005, 07:29:51 »
Zowaar zowaar ik heb het hele songfestival uitgezeten...maar wat een kwaliteit aan liedjes zeg...'t wordt elk jaar weer erger....jammer dat er zoveel tijd en aandacht wordt besteed aan de uitvoering van kleding en acts...het zingen valt daar toch wel bij in het niet...ik heb niet echt een favoriet er uit kunnen halen...maar gelukkig ben ik zaterdagavond vrij van kijken..ik ga net als Jet een feestje vieren...de 45 jarige trouwdag van mijn paps en mams ::bravo::

bij een van de landen kreeg ik trouwens een flasback richting KIss...alleen dan zonder make-up, moest ooke ven twee keer kijken of het nu een man of een vrouw was die zong...aangezien het borsthaar en vrijwel geen borstpartij had, gok ik toch op een man ::)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #194 Gepost op: 20-05-2005, 07:44:26 »
Nou als NL gewoon zo'nzelfde nummer als Noorgwegen enz inzend, grote kans dat ze zo doorkomen, dat willen de mensen zien!
Maar ik ga zaterdag voor Israel en Hongarije! Die waren echt supergoed, de rest was te bagger voor woorden! En slecht, allemaal!! Maargoed hebben we zaterdag weer wat te lachen!
Ik ben ook benieuwd naar Zweden zaterdag, want die hebben echt elk jaar leuke liedjes!
Some light in your eyes...

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #195 Gepost op: 20-05-2005, 08:42:31 »
Die jongens van Hongarije!!! ::love:: ::love:: ::love::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #196 Gepost op: 20-05-2005, 08:42:44 »
Sjezus.......wat een teleurstelling,Glennis niet eens door naar de finale.... ::ohno:: :(

Wat zaten er weer afschuwelijke liedjes tussen,kvind het zwaar onterecht dat NL niet door is.Ze had een goed nummer dat mooi ,krachtig en zuiver gezongen was!!
Het enige voordeel is dat ik zaterdag niet hoef te kijken en dus ook niet pissig hoef te worden om de vriendjesstemmen die het festival zwaar verpesten!

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #197 Gepost op: 20-05-2005, 08:48:44 »
goh, liggen we dr nu al uit ::ohno:: Ik heb t hele liedje nog niet eens gezien of gehoord...
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #198 Gepost op: 20-05-2005, 09:14:57 »
Heb enkel het laatste halfuurtje gekeken Peking Express was gelijktijdig  ;) en had drie landen op m'n lijstje gezet... IJsland, Ierland & Nederland. En wat blijkt ? Niks finaleplaats voor ook maar één van deze landen !  ???

Het Songfestival wordt steeds meer een voormalig Europese oostbloklanden-aangelegenheid. Blijkbaar heeft men daar 'n totaal andere opvatting omtrent muzieksmaak of is het toch enkel maar vriendjespolitiek ? Bovendien krijgt het showelement steeds meer aandacht (hebben we ongetwijfeld aan vorige winnares Ruslana te danken). Denk dat er dus wel weer een verrassing voor de finale inzit. Heb zelf Griekenland & Servië-Montenegro aangekruist, maar dat hoeft natuurlijk niks te betekenen. Heb zo'n idee dat deze evolutie weinig goed doet voor de belangstelling voor het Songfestival in de 'traditionele' landen.

En trouwens... Bakkertje & andere feestvierders, de finale ga ik ook missen, want mijn ouders zijn zaterdag maar liefst 50 jaar getrouwd !  ::trots:: Weer iets om hen dankbaar voor te zijn !  ::jaja::  :D
« Laatst bewerkt op: 20-05-2005, 11:11:42 door lebon simon »

Offline rosmalen

  • Forumlid
Re: Het Grote Songfestival Topic
« Reactie #199 Gepost op: 20-05-2005, 09:35:46 »
omdat ik we er toch al weer uit zijn en er niets te feliciteren valt.....geef ik al mijn geluks wensen maar aan de mensen die zaterdag een feestje hebben

ps  het heeft niets met vriendjes politiek te maken maar met muziek smaak