Auteur Topic: Reality tv: Sterrenbeurs  (gelezen 8318 keer)

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Sterrenbeurs
« Reactie #20 Gepost op: 30-09-2003, 14:52:10 »
Robert is al opgestapt en Adam hebben ze nog net kunnen overhalen om te blijven... voor hoelang? ::)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline hannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • De tong voelt het en kan het proeven
Re:Sterrenbeurs
« Reactie #21 Gepost op: 30-09-2003, 14:52:36 »
Als jullie het niet erg vinden: Ik vind het programma drie keer niks, maar wens natuurlijk iedereen die het leuk vindt veel kijkplezier
De tong weet het maar kan het niet zeggen

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Sterrenbeurs
« Reactie #22 Gepost op: 30-09-2003, 15:28:04 »
Het blijkt wel: ergens zijn toch nog grenzen aan wat mensen interessant vinden, of juist niet. Ik vind: ieder format moet je een kans geven, binnen bepaalde grenzen, natuurlijk.

En je kunt er pas over oordelen, als je er iets van hebt gezien. Sterrenbeurs krijgt, als ik de geluiden uit mijn omgeving (werk, o.a., en enkele mensen van deze site), gauw het twijfelachtige gezelschap van Masterplan. Maar dat laatste moeten we nog maar even afwachten, wie weet, trekt het wel bij. Ik zal voor beide programma's echter niet thuisblijven, evenmin de video programmeren.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sterrenbeurs
« Reactie #23 Gepost op: 2-10-2003, 17:51:24 »
Robert is al opgestapt

Er uit gegooid toch?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sterrenbeurs
« Reactie #24 Gepost op: 2-10-2003, 18:12:56 »
Er uit gegooid toch?

Ik denk eerder snel door SBS van dit zinkende schip afgehaald om zijn imago niet al te veel beschadigen. Hem hebben ze immers nog nodig voor succesvolle programma's als Weekend Miljonairs en All you need is love. Adam Curry is wat dat betreft toch wat minder belangrijk voor SBS en kunnen ze makkelijker laten zitten.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Reality tv: Sterrenbeurs
« Reactie #25 Gepost op: 20-10-2003, 17:03:30 »
En nu is Adam ook al weg en heeft Chimène van Oosterhout het programma overgenomen.. het schijnt dat de kijkcijfers iets beter worden..

Vooralsnog vind ikhet een grote flop...maar ja..wie ben ik...
No Milk today???

Offline AlexF

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Reality tv: Sterrenbeurs
« Reactie #26 Gepost op: 20-10-2003, 21:45:48 »
Edemol moet gewoon eens niet raar doen
althans Paul Romer

En eens serieus aan de gang gaan met de mensen die altijd maar weer hun ideeen geven etc etc

Kijk is geven en nemen en geen eenrichtings verkeer.
Als het dus een 2 richtings verkeer is dan komt er van zelf weer leuke programmas.

Dus gewoon ze moeten niet eigenwijs zijn.

Alexander

toch ? Ik bedoel heb hier een paar programmas liggen die een hype gaan worden,
alleen vertrouw ik P weer...Dat is de vraag.. wie kent het ?
« Laatst bewerkt op: 27-10-2003, 22:05:34 door a.futselaar »
Eens denk je was ik maar eerder aan begonnen....

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Reality tv: Sterrenbeurs
« Reactie #27 Gepost op: 5-11-2003, 09:55:57 »
is sterren beurs nogwel op tv? die site ziet er wel mooi uit..

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Reality tv: Sterrenbeurs
« Reactie #28 Gepost op: 5-11-2003, 10:21:59 »
Ik zag 't af en toe 's avonds laat (zo rond 23.30 uur) voorbij komen tijdens 't zappen. De laatste keer dat ik 't zag was 't met Chimene (of hoe schrijf je dat), maar dat is alweer 'n tijdje terug. Zal 't dan helemaal van de buis zijn gehaald?  ???

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Reality tv: Sterrenbeurs
« Reactie #29 Gepost op: 11-11-2003, 21:36:13 »
Edemol moet gewoon eens niet raar doen
althans Paul Romer

En eens serieus aan de gang gaan met de mensen die altijd maar weer hun ideeen geven etc etc

Kijk is geven en nemen en geen eenrichtings verkeer.
Als het dus een 2 richtings verkeer is dan komt er van zelf weer leuke programmas.

Dus gewoon ze moeten niet eigenwijs zijn.

Alexander

toch ? Ik bedoel heb hier een paar programmas liggen die een hype gaan worden,
alleen vertrouw ik P weer...Dat is de vraag.. wie kent het ?


AAAAAAAAARGH...Sorry hoor, maar doe niet zo wijs.. En ehm, misschien zou je eerst een cursus typen kunnen gebruiken, want als je zo ook je 'formats' aanbiedt..
No Milk today???

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality tv: Sterrenbeurs
« Reactie #30 Gepost op: 3-12-2003, 11:12:15 »
He he, eindelijk is de kogel door de kerk:

Endemol flopt, Sterrenbeurs stopt

De kijkcijfers van een aantal door tv-producent Endemol gemaakte programma's zijn zo slecht, dat de top van het bedrijf maatregelen moet nemen. Dat stelt algemeen directeur van SBS, Bart in 't Hout in het AD. Volgens In 't Hout trekken de programma's Sterrenbeurs, Lucky Letters en de Sponsor Loterij Trap veel te weinig kijkers. Ze realiseren zich bij Endemol veel te weinig wat de effecten van al die flops zijn voor zenders: minder inkomsten, een hele avond naar de filistijnen en zeurende journalisten aan de telefoon. Ze moeten echt maatregelen treffen.'' Sterrenbeurs word stopgezet en is de toekomst van de twee overige programma's onzeker. ,,Ik kan wel gaan zitten draaien, maar binnenkort halen we Sterrenbeurs er af. We stoppen misschien met de Sponsor Loterij Trap. Je moet concluderen dat de gekende formules van Endemol als All You Need Is Love, Peter R. de Vries en Hart in Aktie goed lopen, maar dat de nieuwe producties gewoon erg mislukt zijn.
 
(Bron: Mediawatchers)