Auteur Topic: Nations league  (gelezen 37638 keer)

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Nations league
« Reactie #180 Gepost op: 15-10-2020, 11:21:44 »
EDIT: Oktober 2021 is de Final 4.

Het land dat onze poule van 4 wint, organiseert ook meteen de Final 4
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Nations league
« Reactie #181 Gepost op: 17-10-2020, 16:03:36 »
Dit is geen best nieuws met het ook op de Nations League: Virgil van Dijk valt vandaag uit met mogelijke zware knieblessure bij Liverpool.  :(

EDIT:

Gaat naar alle waarschijnlijk om voorste kruisbanden. Is nog niet bevestigd, maar als het waar is gaat het 7/8 maanden duren. EK komt dan zelfs in gevaar.
« Laatst bewerkt op: 18-10-2020, 00:30:48 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Nations league
« Reactie #182 Gepost op: 18-10-2020, 10:00:59 »
Dit is geen best nieuws met het ook op de Nations League: Virgil van Dijk valt vandaag uit met mogelijke zware knieblessure bij Liverpool.  :(

EDIT:

Gaat naar alle waarschijnlijk om voorste kruisbanden. Is nog niet bevestigd, maar als het waar is gaat het 7/8 maanden duren. EK komt dan zelfs in gevaar.
Dat waar ik al die tijd bang voor was dat zou gebeuren, is gebeurd.

Gelukkig hebben we nog een hele sloot goede verdedigers, maar ja De Vrij is blessuregevoelig, De  Ligt is er nog even uit met zijn schouder. Dan kom je toch al snel uit bij Veltman  ::) Hoewel bondscoach MV een heel andere naam zou oproepen: Sven Botman. Wat goed is komt snel en hij doet het enorm goed bij Lille. En anders kun je ook altijd nog Schuurs oproepen zoals ze in september deden.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Nations league
« Reactie #183 Gepost op: 26-10-2020, 00:10:58 »
Voorselectie Oranje

Doel: Marco Bizot (AZ), Justin Bijlow (Feyenoord), Jasper Cillessen (Valencia), Tim Krul (Norwich City).

Verdediging: Patrick van Aanholt (Crystal Palace), Nathan Aké (Manchester City), Daley Blind, Perr Schuurs (beiden Ajax), Denzel Dumfries (PSV), Hans Hateboer (Atalanta Bergamo), Daley Sinkgraven (Bayer 04 Leverkusen), Joël Veltman (Brighton & Hove Albion), Stefan de Vrij (Internazionale), Owen Wijndal (AZ).

Middenveld: Donny van de Beek (Manchester United), Mohamed Ihattaren (PSV), Frenkie de Jong (Barcelona), Davy Klaassen (Ajax), Teun Koopmeiners (AZ), Marten de Roon (Atalanta Bergamo), Pablo Rosario (PSV), Kevin Strootman (Olympique Marseille), Tonny Vilhena (Krasnodar), Georginio Wijnaldum (Liverpool).

Aanval: Ryan Babel (Galatasaray), Steven Berghuis (Feyenoord), Steven Bergwijn (Tottenham Hotspur), Memphis Depay (Olympique Lyon), Javairô Dilrosun (Hertha BSC), Luuk de Jong (Sevilla), Donyell Malen (PSV), Quincy Promes (Ajax), Calvin Stengs (AZ), Wout Weghorst (VfL Wolfsburg).

- Geen Gakpo  ???
- Geen Botman  ???
- Geen Mitch Bakker  ???

Jong Oranje heeft ze niet nodig, die zijn al zeker van het EK U21.  Sinkgraven mag van mij een kansje krijgen als linksback (in 5-3-2?), ook al speelt hij volgens mij niet alles, het is een signaal dat ze hem in het vizier hebben. Die drie hier boven hadden dat signaal ook mogen krijgen want doen het goed.

Wel leuk, fijn en terecht dat Klaassen weer een oproep heeft  ::ok::

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nations league
« Reactie #184 Gepost op: 26-10-2020, 00:19:08 »
Voorselectie Oranje:
- Geen Gakpo  ???
Ik ben niet helemaal op de hoogte van wanneer ze weer bijeenkomen etc, maar zit deze man niet in quarantaine momenteel? Misschien daarom?
Talk less, smile more

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Nations league
« Reactie #185 Gepost op: 26-10-2020, 00:37:29 »
Ik ben niet helemaal op de hoogte van wanneer ze weer bijeenkomen etc, maar zit deze man niet in quarantaine momenteel? Misschien daarom?
Volgens mij is hij daar alweer bijna uit tegen eind volgende week. Hij miste PSV - Granada na positieve test op woensdag. Dus dan zou hij eventueel volgend weekend weer mee kunnen doen (ja of net niet). Sowieso bekijkt men de situatie per 72 uur.

In de week daarop, 2 november komt Oranje pas bijeen. Op zich had hij er wel bij kunnen zijn denk ik, zeker gezien zijn huidige vorm. Maar als je zijn vorm niet meeneemt in de beslissing en alleen Corona, dan snap ik dat ze hem vanwege Corona er niet bij nemen ja. Maar puur op basis van vorm voor zijn positieve test, had ik hem erbij genomen.
« Laatst bewerkt op: 26-10-2020, 00:39:45 door MollenvangR-Art »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nations league
« Reactie #186 Gepost op: 26-10-2020, 19:26:04 »
Bijlow moet in Oranje ::jaja::

Qua scouten van nieuwe namen wordt het natuurlijk 'lastig' - je kunt niet even makkelijk iemand heen en weer laten reizen om een wedstrijd bij te wonen, zeker als er überhaupt geen toeschouwers worden toegelaten. Dan moeten ze het met de TV beelden doen.

Al hoop ik ook dat er wat nieuwe namen aan de verdediging toegevoegd worden (ben zelf ook niet zo bekend met de vorm van Botman en Bakker).

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Nations league
« Reactie #187 Gepost op: 15-11-2020, 17:00:58 »
Opstelling Nederland - Bosnië
   
                     Krul
Dumfries - De Vrij - Blind - Wijndal
             Frenkie - Klaasen
               Wijnaldum
     Berghuis - Luuk - Memphis

Zo fijn die 2 backs wijndal en Dumfries. Kunnen hopelijk ook goede voorzetten op hoofd van Luuk leggen. En Berghuis ook, die als het moet Dumfries gaat helpen verdedigen.
« Laatst bewerkt op: 15-11-2020, 17:02:58 door MollenvangR-Art »

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Nations league
« Reactie #188 Gepost op: 15-11-2020, 17:03:03 »
Belangrijke wedstrijd;

Als we winnen zijn we groepshoofd bij WK kwalificatie en doen we nog volop mee in Nations League (en degraderen we in ieder geval niet)
You'll never walk alone

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Nations league
« Reactie #189 Gepost op: 15-11-2020, 18:25:14 »
stomme wijnaldum


vind het sneu voor Bosnie, die mogen van mij winnen zodat die loser frank de boer weer kan oprotten
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nations league
« Reactie #190 Gepost op: 15-11-2020, 18:37:58 »
Ik ben ook nog geen van deze bondscoach, maar dat lijkt me niet de manier om er vanaf te geraken. ::)

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Nations league
« Reactie #191 Gepost op: 15-11-2020, 18:45:11 »
Ik ben ook nog geen van deze bondscoach, maar dat lijkt me niet de manier om er vanaf te geraken. ::)

dit team maakt geen schijn van kans op europese kampioenschappen in ieder geval lol lol, exit groepsronde voorspel ik daar voor ons

en zeker met deze flapdrol de boer die niks heeft gepresteerd als trainer  ::rofl::
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nations league
« Reactie #192 Gepost op: 15-11-2020, 18:47:06 »
dit team maakt geen schijn van kans op europese kampioenschappen in ieder geval lol lol, exit groepsronde voorspel ik daar voor ons

en zeker met deze flapdrol de boer die niks heeft gepresteerd als trainer  ::rofl::

Nou als je met Noord-Macedonië in de groep niet in de volgende ronde komt dan is dat wel echt een flop
Wit is ook een kleur!

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Nations league
« Reactie #193 Gepost op: 15-11-2020, 20:16:03 »
stomme wijnaldum


vind het sneu voor Bosnie, die mogen van mij winnen zodat die loser frank de boer weer kan oprotten

Wil je deze suffe reacties AUB op Twitter gooien van mijn part. En niet hier.  ::)
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Nations league
« Reactie #194 Gepost op: 15-11-2020, 20:25:42 »
Wil je deze suffe reacties AUB op Twitter gooien van mijn part. En niet hier.  ::)

Helemaal mee eens  ::ok::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Nations league
« Reactie #195 Gepost op: 15-11-2020, 20:30:09 »
Ben ook geen fan van de Boer, maar geef hem nog steeds de kans. En eerlijk? De tweede helft tegen Italië uit was niet slecht, Spanje tweede helft woesdag was prima. En vandaag op was kansen voor Bosnië, verslapping (door wissels) na, een vermakelijke wedstrijd gezien. Wijndal wederom uitblinker  ::bravo:: Depay speelde ook goed zoals het hoort. Wijnaldum stond op de juiste plek en Dumfries ook prima.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Nations league
« Reactie #196 Gepost op: 17-11-2020, 22:43:46 »
Was Spanje nou zo goed, of Duitsland nou zo slecht?  ::vergroot:: ::rofl::

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Nations league
« Reactie #197 Gepost op: 17-11-2020, 23:02:49 »
Was Spanje nou zo goed, of Duitsland nou zo slecht?  ::vergroot:: ::rofl::

Liever Spanje zo goed, want dan zijn wij net zo goed.  ::rofl::
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Nations league
« Reactie #198 Gepost op: 18-11-2020, 20:55:59 »
Waarom als wijndal en dumfries zo sterk waren, Kiest de bondscoach voor twee paar verse benen.
Ook berghuis werkte keihard tegen bosnie, maar ook hij wordt overgeslagen.


Ik vrees dat dit niet goed gaat uitpakken. Te weinig snelheid om het opkomen van de backs te compenseren. Dus als hateboer of van anholt mee gaan en de bal voor de polen is, krijg je wat er bij de 1-0 gebeurde.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Nations league
« Reactie #199 Gepost op: 18-11-2020, 21:00:19 »
Ik snap het ook niet helemaal, m.n. Wijndal. Met Dumfries moet misschien nog wat met reserve worden omgegaan. De Final Four lijken nu wel ver weg. Zelfs als Italië verliest.

EDIT: Italië inmiddels op 0-1 in Bosnië ...
« Laatst bewerkt op: 18-11-2020, 21:08:51 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023