Auteur Topic: Eindfeest planetrace, Utrecht , 13 december  (gelezen 74624 keer)

Offline nettie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #40 Gepost op: 4-12-2003, 20:30:06 »
 :'( :'( Ik kan nie komen ga de dertiende namelijk al Sinterklaas vieren met de hockey. Maar veel plezier

Offline Cas

  • Forumlid
  • duhhh...
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #41 Gepost op: 4-12-2003, 22:37:43 »
:'( :'( Ik kan nie komen ga de dertiende namelijk al Sinterklaas vieren met de hockey. Maar veel plezier

Sinterklaas gaat zaterdag weer naar Spanje hoor... dus dat kan helemaal niet!!!! Gekkie!

Offline Moontje

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #42 Gepost op: 5-12-2003, 00:33:46 »
Ondertussen is er weer veel gezegd..... Dus laat ik een paar dingen omtrend mijn mening duidelijk proberen te krijgen:

Allereerst is mijn 'kritiek' niet gericht op Sec!!! Hij is hier namens meerdere mensen de boodschapper en hij is degene die reageerd, Misschien heb ik ten onrechte 'jij' gebruikt waardoor het lijkt dat ik Sec aanspreek, waarvoor dan mijn excuses.
Sec geeft aan dat het niet zijn bedoeling is om Ellen (en de andere Avo's) onder druk te zetten, maar dat heb ook niet beweerd, ik vroeg me alleen maar af of met name Ellen zich niet onder druk gezet zou voelen. Verder heb ik niet het idee dat hier een leuk feest wordt afgekraakt, zoals Milly meld. Er zijn alleen een aantal mensen die de datum niet zo gelukkig gekozen vinden.
Het argument van JanJV dat een afspraak met 50 mensen moeilijker is te verzetten dan een afspraak van 6 snijdt wat mij betreft geen hout. Wanneer je het hebt over 50 mensen zijn er op welke datum ook altijd mensen die niet kunnen en die dat jammer vinden. Om met 6 mensen een afspraak te maken is ook niet altijd een sinecure, zeker wannner het 6 mensen betreft met ieder hun eigen leven.
Dat er ondertussen andere redenen zijn waarom de organisatie het feest niet meer kan/wil verzetten kan ik begrijpen.

Dit topic gaat over het eindfeest van Ellen, op zaterdag 13 december... Het lijkt mij dat 'kritiek' op de datum dus wel degelijk thuishoort in dit topic. Ik begrijp ook dat dat niet de bedoeling was, maar ik vind het wat ver gaan om daar een aparte topic over te openen.

Voor alle duidelijkheid ik wil hier niemand persoonlijk aanvallen, ik wil alleen mijn mening kwijt, gewoon omdat ik vind dat wanneer ik op de ETW-chat daar over praat, ook de mensen die daar niet zijn en wel bij dit feest zijn betrokken, die mening mogen horen. Wat er verder mee gedaan wordt maakt mij niet uit, daar het verder niet mijn verantwoording is. Maar ik ga er van uit dat we hier met volwassenen onder elkaar zijn en dat je dan zonder probleem je mening kan geven en anderen daar dan ook op een dito manier op kunnen reageren.


Groetjes Monica

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #43 Gepost op: 5-12-2003, 07:13:11 »
Dat zeg ik. Die kampen waren ook niet hier te vinden. Die vonden plaats buiten deze site, omdat dit een algemene PR site is.

En Nilsma, ik begrijp heus wel dat de avonturiers er naar uit kijken, maar wat is er op tegen om voor de avonturiers er voor te kiezen op een andere dag (eerder of later) dat te doen. Met een fanavond achter de rug heb je alleen maar meer gespreksstof.


Dat kan allemaal wel zo zijn .jan maar bij mij is het nog altijd zo dat als ik een afspraak heb.Dan kom ik die na.En als ik me niet vergis hebben er 6 mensen een afspraak met elkaar.Maar zoals ik al zei,laten we deze discussie sluiten en het aan die 6 mensen overlaten.

Offline Paul805

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #44 Gepost op: 5-12-2003, 08:28:28 »
Zullen we nu eens ophouden met dit eeuwig durende gezeik van wie wel en wie niet, welke afspraak eerst en wat wel en niet kan. Er is gewoon een feest waar alle fans welkom zijn en heeeeel veel fans van Ellen zullen zijn. Deze mensen hebben de laatste weken elkaar alleen via de chat gesproken en het is natuurlijk erg leuk om elkaar in real life te zien. Welke Avo er nu wel of niet komt is helemaal niet interessant,maar het zou n atuurlijk wel heel erg leuk zijn. Wat de avo's gaan doen, is hun probleem. Het feit staat dat er 13 december een feest wordt gegeven.  :-* ::ok::  ::ok::
Als ik hoor dat de hele familie van Ellen er ook zal zijn, wat zal dan de keuze worden?

 ;D We gaan er gewoon een pracht feest van maken!  ::ok::

Laten we nu ophouden met het gezeik tegen elkaar en als de Avo's iets willen afspreken dan doen ze dat maar, ik ben daar toch niet bij.

Ik stel dus nu ook voor dat dit berichtje het laatste berichtje is en dat de discussie nu is afgelopen!

 :-* GO  :-* Ellen  :-* Party  :-*

Offline JanJV

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen is het helemaal !!!
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #45 Gepost op: 5-12-2003, 19:24:28 »
Ik heb hierbij mijn postings verwijderd want ik heb er hier geen zin meer in.

Om dan toch een en ander te nuanceren, voordat ik verkeerd begrepen wordt. Ik wordt een beetje moe als ik enkele reacties hierboven zo lees. Er is een feest geregeld (met reserveringen en al) voor de fans van Ellen door de familie en fans van Ellen. Op dat feest zijn alle PR fans uitgenodigd. Nadat alles geregeld is blijkt er ergens gestaan te hebben dat de avonturiers hadden afgesproken om een avond te gaan stappen met zijn 6'en en he verdorie, ze hadden het weekend van de 13e in hun hoofd.

Vervolgens gaat een groep mensen hier (wat niks met de organisatie van het feest van doen heeft) zich er mee bemoeien over of het feest wel door moet gaan ?!?!?!?!?! Diezelfde groep vindt dat we de meningen van de avonturiers die ergens op de wereld zijn moeten afwachten. Voordat je die ergens kunt peilen over dit onderwerp is op zijn vroegst zaterdag, reken maar zondag. Ten eerste wordt het dan een heidens karwei om een feest te organiseren binnen 6 dagen en als ander bijkomstigheid geldt het aantal dagen waarbinnen de fans geinformeerd moeten worden. Twee weken is wel zo prettig zodat ouders voor oppas kunnen zorgen, mensen vrij kunnen vragen van werk of andere zaken moeten regelen. Reken maar dat er juist dan een hoop mensen af zullen haken omdat ze dan niet kunnen. Doe je het twee weken na het eind, dan is de aandacht van anderen alweer verslapt en op het moment is er weer een ander team bezig om een feest voor PP te organiseren. Omdat je niet in elkaars vaarwater wilt gaan zitten wordt dat weekend ook lastig. Een week later zit je in het kerstweekend en een week later rond oud en nieuw. Met andere woorden. Het is op zit moment alleen nog maar mogelijk om een feest te houden op 13 december.

En nou hou ik er mee op hier, ik ga gewoon fijn de 13e een feestje bouwen en jullie zien zelf maar of je komt of niet.
« Laatst bewerkt op: 6-12-2003, 00:19:00 door JanJV »
WorldWideWeb.InternetproviderZuidAmerikaansOerwoud.Tokalau

Offline RedFlag

  • Forumlid
  • Een goede slotemaker gezocht
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #46 Gepost op: 5-12-2003, 23:39:12 »
Slotje???? ;)
!!!
Go Ellen Go!  Go Ellen Go!

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #47 Gepost op: 5-12-2003, 23:44:17 »
Nee, men moet zich nog gewoon aan kunnen melden...
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline Wiedustoch

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #48 Gepost op: 6-12-2003, 10:16:37 »
Het is jammer dat dit een topic is. Had wat mij betreft beter alleen als mededeling kunnen worden gepresenteerd. Aan alle critici: Ik dank God op mn blote knieen dat jullie niet komen. Suucces met jullie niet aflatende gezever

Offline essoG

  • Forumlid
  • Zo de Dag zo de Nacht.
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #49 Gepost op: 6-12-2003, 20:41:20 »
Tjonge tjonge Wiedus toch. Wiedustoch :(

Offline Sciolto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...dacht dat PP toch wilde stoppen met roken :)
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #50 Gepost op: 7-12-2003, 12:41:01 »
Count me in! Ik eet eerst nog bij vrienden in Rotterdam maar daarna kom ik naar de "Stairway". Hopelijk staat de muziek er niet zo hard als gisteren in de Bommel. Heb geen stem meer over :)

Ron
Goede wijn heeft ook geen haast.

Offline PPL

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #51 Gepost op: 7-12-2003, 13:03:34 »
Ja. Ik wil toch ook nog even wat zeggen hoor. Ik vind het initiatief super en ga het ook gewoon steunen. Voor zover ik weet was het mijn idee met de AVO's de 13de te gaan stappen in Breda. Dit is nu verplaatst naar eerst een borrel en etentje in Utrecht zodat we aansluitend door kunnen naar het feest van Ellen. Mijn taak dan ook, om iedereen hier naar toe te halen als het grote eindfeest. Heb gisteren avond ook nog Loek van vorig jaar gesproken en hij zou proberen de AVO's van 2002 te moboliseren. Kom op dan we gaan er een mega feest van maken en iedereen moet komen. Iedere achterban!!!!!!  Ik denk dat ik u allen welkom mag heten namens de AVO's.!!!!!!

Toppertrjes!!!!!

Eens?

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #52 Gepost op: 7-12-2003, 13:19:27 »
Helemaal mee eens PP  ::ok::
Werkelijk een top reactie en ik moet zeggen dat ik het fantastisch vind dat je dit bericht geplaatst hebt.

Bij deze wil ik daarom nogmaals opvragen aan iedereen om hier even aan te geven dat je er bent komende zaterdag, want dan kan ik de Stairway op de hoogte brengen wat betreft het aantal te verwachten mensen.
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline PPL

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #53 Gepost op: 7-12-2003, 13:31:59 »
Zet de AVO's maar op de lijst!!!! Maar nodig iedere achterban uit. PR rules in Utrecht...ze zullen het weten ook...al moeten we 20 kroegen bezetten en de ME laten aanrukken.....LACHUHHHHH.

Offline JanJV

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen is het helemaal !!!
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #54 Gepost op: 7-12-2003, 14:13:28 »
Fantastisch Peter Paul. Bedankt voor je steun en we gaan er inderdaad een geweldig feest van maken!
WorldWideWeb.InternetproviderZuidAmerikaansOerwoud.Tokalau

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #55 Gepost op: 7-12-2003, 14:28:00 »
Lijst aangevuld per 7 december 2003 @ 14.17 uur.
Inmiddels 25 personen officieel aangemeld, met nog een behoorlijk aantal mensen pending....
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline clauzoo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #56 Gepost op: 7-12-2003, 22:18:27 »
eeehh.. ik kom liever gewoon dan met mijn ME-tenue PP....  :P

Onwijs gave reactie en onwijs dat je iedereen meeneemt,
dit wordt een te gekke party!!!!!


tot zaterdag...    ::ok::

Clautje
drie champignonnetjes, laaalalalalala

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #57 Gepost op: 8-12-2003, 13:27:54 »
Lijst is weer up-to-date, zoals jullie zien heeft er zich een mysteryguest aangemeld  ??? ::) :P

Wie zou dat nou zijn.....  ::vergroot::
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline Michele

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #58 Gepost op: 8-12-2003, 14:09:31 »
Zo, iedere onduidelijkheid over de 13e is de wereld uit, da's mooi! De avo's gaan eerst lekker bijkletsen en daarna fijn de tent verbouwen met alle fans. Heb er nu al zin in. Ik weet bij God niet waar ik die lijst moet vinden (ik pas me nog steeds aan aan mijn haarkleur) maar ik wil erop!

Michèle ;)

Offline Sciolto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...dacht dat PP toch wilde stoppen met roken :)
Re: Het eindfeest van Ellen, zaterdag 13 december
« Reactie #59 Gepost op: 8-12-2003, 14:17:29 »
Zo, iedere onduidelijkheid over de 13e is de wereld uit, da's mooi! De avo's gaan eerst lekker bijkletsen en daarna fijn de tent verbouwen met alle fans. Heb er nu al zin in. Ik weet bij God niet waar ik die lijst moet vinden (ik pas me nog steeds aan aan mijn haarkleur) maar ik wil erop!

Michèle ;)

Je stond er al op Michèle, maar Fie Ro niet; zou leuk zijn als hij ook komt. Misschien kun je hem polsen :)

Ron
Goede wijn heeft ook geen haast.