Auteur Topic: Fantasy Tennis Tour 2019  (gelezen 55747 keer)

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #300 Gepost op: 27-03-2019, 12:30:28 »
Weer een vroege exit van Djoko... na 6-1 en een break voor tegen Bautista Agut in Miami.
Te veel feest gevierd na de Australian Open?  ::wijn::
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #301 Gepost op: 27-03-2019, 13:37:04 »
Verdasco dan?
::bravo::

Wimbledon 2013 ging het om.

Tussenstand na ronde 6
1 YCBS 50
2 Kiss my ace 30
3 Is Dit Alles (Oe-hoe-hoe-hoe) 20
4 Team @Random.ORG 10
4 The Vatican Saints 5 10
6 The Court Hustler 0
6 Na-dal-weer-piek 0
6 The Hawkeyes 0
6 Waalhalla 0
6 Second one 0
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #302 Gepost op: 30-03-2019, 16:28:30 »
Ja, jongen jongen, Miami. Alom weer drama.
En ook niet specifiek van de spelers die ik zou verwachten. En qua spelers die nu ineens veel punten pakken ook niet de spelers die ik zou verwachten.

Het is dat ik de afgelopen weken onwijs druk ben geweest en feitelijk niet op het forum ben geweest en feitelijk geen tennis heb gevolgd. Dus daardoor heb ik me nauwelijks lopen ergeren  ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #303 Gepost op: 1-04-2019, 15:05:48 »
::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::Fantasy Tennis Tour 2019 - Week 12/13 ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::
Locaties

Miami (Masters)

Punten
160 punten: Federer
80 punten: Isner
40 punten: Auger-Aliassime, Shapovalov
20 punten: Anderson, Bautista, Coric, Tiafoe
10 punten: Basilashvili, Djokovic, Edmund, Goffin, Kyrgios, Medvedev, Thompson, Tsitsipas

Winnaars
Geen

Verdubbelaars
Geen
----------------------------------------
50 - Wawrinka: The Court Hustler, Kiss my ace, Waalhalla, YCBS, The Vatican Saints 5, Second One, Is Dit Alles, The Deucebags
40 - Sandgren: The Hawkeyes
10 - Humbert: Na-dal-weer-piek

Klunzen
Geen
----------------------------------------
70 - Pella: The Deucebags
30 - Herbert: The Vatican Saints 5
20 - Kukushkin: Second One
10 - Chardy: Team @Random.ORG
10 - Querrey: The Hawkeyes

Verdubbelde toernooien
Geen
----------------------------------------
ATP 250:
70 - Waalhalla: Doha
ATP 500:
160 - YCBS: Acapulco
120 - Is Dit Alles: Rotterdam
100 - The Vatican Saints 5: Rotterdam
60 - Waalhalla: Dubai

Top 3 van de week
1 The Deucebags 150
2 Waalhalla 130
3 YCBS / Is Dit Alles 120
# The Hawkeyes 50

Top 3 van de maand
1 The Deucebags 400
2 Waalhalla 330
3 YCBS 320
# The Hawkeyes 80
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #304 Gepost op: 1-04-2019, 15:05:58 »
::vlaglinks:: ::vlaglinks:: ::vlaglinks:: Stand na week 12/13 ::vlagrechts:: ::vlagrechts:: ::vlagrechts::
::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader:: The Deucebags ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::

::confettie:: ::confettie:: Is Dit Alles / YCBS ::confettie::  ::confettie::

Volledige stand
1 The Deucebags 1600 +2
2 Is Dit Alles 1590 -1
2 YCBS 1590 -1
4 Waalhalla 1580 -1
5 Second One 1380
6 The Court Hustler 1300
7 Kiss my ace 1270
8 The Vatican Saints 5 1140
9 The Hawkeyes 1010
10 Na-dal-weer-piek 840
11 Team @Random.ORG 640

Week 14

Davis Cup


Week 15

Houston (ATP 250)

Marrakech (ATP 250)

Verdubbelde toernooien
Geen
« Laatst bewerkt op: 4-04-2019, 14:38:23 door Molière »
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #305 Gepost op: 1-04-2019, 15:20:55 »
::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader:: Eerste wisselperiode ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::Wisselen
Tijdens het seizoen zijn er twee wisselperiodes. De eerste mogelijkheid is in de week na het Masters-toernooi in Miami (1 t/m 7 april) en de tweede mogelijkheid is tijdens de tweede week van Wimbledon (8 t/m 14 juli). De wissels gaan in na de week dat er gewisseld kan worden.

Tijdens elke wisselperiode kun je maximaal drie spelers wisselen. Hiervoor wordt de ATP-ranglijst van het begin van het seizoen (26 november 2018) gebruikt. De wissel moet binnen dezelfde categorie gedaan worden. De verdubbelaar en de kluns kun je niet wisselen.

Elke wissel kost wisselpunten. Per seizoen krijgt elk team 300 wisselpunten. Hierbij worden de startwaardes (pos. 1=100 punten, pos. 2=99 punten enz.) van de twee spelers die je wisselt bij elkaar opgeteld. Wissel je bijvoorbeeld nummer één voor nummer twee, dan kost dat 199 wisselpunten. De spelers buiten de top 100 kun je ook wisselen. Deze spelers krijgen een startwaarde van één punt.

Tussenstand per categorie
1 t/m 3
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

4 t/m 10
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

11 t/m 20
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

21 t/m 35
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

36 t/m 60
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

61 t/m 100
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

100+
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Deadline eerste wisselperiode: 7-4-2019 23:59 uur via PM bij Molière.
« Laatst bewerkt op: 1-04-2019, 15:24:22 door Molière »
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #306 Gepost op: 1-04-2019, 18:27:53 »
Gewisseld en 1 niet voor de hand liggende wissel toegepast. Hopelijk pakt dit goed uit  ::ok::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #307 Gepost op: 7-04-2019, 21:17:01 »
Wisselen kan nog tot middernacht!



Heb vandaag nog enigszins gehaast de wissels gedaan - na de gehele week absent te zijn geweest.
Verwacht dat deze veranderingen een hoop horen te helpen, alhoewel de laatste weken allerlei spelers onverwacht eruit vlogen - dus het is momenteel bovengemiddeld lastig in te schatten.



edit:
Stebe is ook weer terug, interessant. Hij heeft vorig jaar 2 wedstrijden gespeeld, alvorens wederom uit de roulatie te zijn.
Vandaag in Marrakesh tegen Tsonga gespeeld. Verloren, dat is geen schande, maar wel in de tweede set een tiebreak afgedwongen.
« Laatst bewerkt op: 8-04-2019, 22:48:44 door hulpdakdekker »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #308 Gepost op: 9-04-2019, 13:26:24 »
De gok die ik heb genomen is DelPo wisselen voor Cilic. Cilic niet in de vorm van zijn leven, wel een puntenpakker op zich. Ik wilde voor Thiem gaan, wat logisch is.  Gravelseizoen en bovendien in redelijk goede doen. Maar de top heeft bijna allemaal Thiem. Dan kan ik ze niet inhalen, alleen diezelfde punten meepakken. Nu hopen dat Cilic het beter gaat doen dan de Thiem. De keuze voor Cilic kwam als volgt tot stand:

Delpo lijkt op zijn vroegst pas weer in mei aan te haken en het is maar de vraag hoe goed hij dan is rond bijv. Roland Garros. Blijven over Cilic, Isner en Nishi (die HDD nog heeft of gewisseld?). Nishi vind ik te wisselvallig dit jaar, met rare exits tegen lagere gerankte spelers. Isner was vorig jaar mijn joker en hoewel hij de masters finale won, is het niemand iemand die veel toernooien wint. Bovendien kan hij ook redelijk wisselvallig zijn. Dus voor Cilic gegaan, omdat niemand die heeft.

Verder was het überhaupt de vraag: Delpo wisselen of toch iemand als Goffin voor Agut (die ik ook graag aan het begin wilde hebben). Allebei was niet mogelijk, dan toch maar gekozen de meest onzekere factor eruit te gooien aangezien Delpo voorlopig geen punten gaat pakken voor mijn team. Zul je zien dat hij de rest van het jaar de pannen van het dak speelt  ::) al heeft hij zijn rentree ook al een keer uitgesteld. Er zit iets niet goed met die blessure.

Verder gedaan wat ik eigenlijk had willen doen vanaf het begin: Auger A op de plek van Murray. Kost toch maar 1 puntje. Nog getwijfeld over Kecmanovic, maar die komt in 2020 sowieso in mijn team.  Djere heb ik toch maar even gelaten voor wat het is, die kan ik altijd nog inbrengen in de tweede wisselperiode, waar ik nu nog wat puntjes voor heb bewaard.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #309 Gepost op: 11-04-2019, 12:47:22 »
::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader:: Eerste wisselperiode ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::
The Court Hustler
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Kiss my ace
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Na-dal-weer-piek
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Team @Random.ORG
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

The Hawkeyes
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Waalhalla
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

YCBS
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

The Vatican Saints 5
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Second one
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Is Dit Alles
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

The Deucebags
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 11-04-2019, 16:09:38 door Molière »
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #310 Gepost op: 11-04-2019, 16:32:22 »
Ik heb Nishi dus behouden.
Wel wissels overwogen, maar ik zag geen andere logische opties. Het was niet alsof de concurrenten van 4-10 verder zo steady waren.
DelPo weet je met zijn blessures nooit.
Isner zit al jaren ongeveer op (of momenteel boven) zijn niveau - dit jaar schitterde hij even, maar ik zie niet hoe hij ineens naar een top-5 niveau komt. Rankings doen soms rare dingen, maar hij gaat nooit op het niveau komen van Djokovic, Federer, of Nadal. En ik zie hem ook niet op het niveau daar direct onder, waarbij spelers soms een gerede kans hebben om die drie te verslaan.
Cilic snap ik. Hij is een soort permanente angstgegner van me, sterke speler waarvan ik altijd bezorgd ben als m'n spelers er tegen moeten, maar die ik zelf in de praktijk nooit kies. Net als Verdasco. Dus ik was blij dat, tot nu toe, niemand hem had. Dat gezegd hebbende: Hij heeft nog heel weinig laten zien dit jaar.
Thiem is.. licht verontrustend. Ik vond hem vorig jaar overwegend niet overtuigend, zeker ook niet op zijn favoriete gravelondergrond. Dus dat hij dit jaar zo'n goede streak in Indian Wells op hardcourt neerzette. Humpf. Then again, hij heeft dit jaar ook verloren tegen Popyrin, Djere, Herbert, Hurkacz. Anders gezegd: los van Indian Wells heeft hij ook nog weinig laten zien.

Dus ja, Nishikori is eveneens zorgwekkend. Verloren tegen Lajovic, en tweemaal Hurkacz. Maar zijn overige resultaten waren uitstekend. Oftewel, op het jaar tot nu toe heeft hij een vergelijkbare performance als Thiem. Het voornaamste probleem is dat Nishi nu in een slump lijkt te zitten, en Thiem er vermoedelijk uit is.
Maar om vrijwel al m'n wisselpunten daarop in te zetten, op vermoedelijke vorm? Dat is nogal wat.

Dus daar heb ik niet gewisseld.



Voor mijn wissels heb ik:
- Natuurlijk Auger genomen voor Murray.
- Hurkacz verkozen, nu hij op de lijst stond ;) ;D - voor Gulbis. Gulbis blijft gewoon lastig in te schatten, en zou hem liefst willen houden, maar de andere logische alternatieven wilde ik liever houden.
- Goffin gedumpt. Mijn liefde met Belgje is wispelturig. Hij hoort een uitstekende gok te zijn voor de categorie, maar manmanman, het komt er echt niet uit dit jaar. Monfils is echt een gevalletje mental case, als hij goed in z'n vel zit kan hij alles, anders mehhhh. Momenteel zit hij fantastisch in z'n vel, vast geholpen door een nieuwe relatie (sinds dit jaar met WTA-speelster Elina Svitolina), dus misschien blijft hij wel gewoon de sterren van de hemel spelen. Durf er niet helemaal op te hopen, maar zou me ook niet enorm verbazen.



Laatste puntje qua Djere:
Denk dat hij het gros van z'n punten op gravel, en dus in dit tijdsvak, gaat pakken. Dus weet niet hoeveel je in Periode 3 aan 'm zou hebben MV.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #311 Gepost op: 11-04-2019, 18:34:17 »
Ik heb uberhaupt niet goed opgelet en had niet door dat de wissel er was ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #312 Gepost op: 11-04-2019, 18:39:39 »
Ik heb uberhaupt niet goed opgelet en had niet door dat de wissel er was ;D
Maakt ook niet uit D*N, je hebt vast de beste knapste spelers er al bij zitten in je team :P  ::ok::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #313 Gepost op: 14-04-2019, 16:25:44 »
Paire ::bravo::

Is nog vrij vaak gekozen, alhoewel in zijn categorie ook weinig te kiezen viel.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #314 Gepost op: 14-04-2019, 16:30:37 »
 >:( en die heb ik dan natuurlijk weer net niet... :( stom spel :P

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #315 Gepost op: 16-04-2019, 16:27:56 »
::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::Fantasy Tennis Tour 2019 - Week 15 ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::
Locaties

Houston (ATP 250)

Marrakech (ATP 250)

Punten
40 punten: Garin, Paire
20 punten: Andujar, Ruud
10 punten: Galan, Querrey, Simon, Tsonga

Winnaars
2 winnaars: The Court Hustler, Na-dal-weer-piek, Is Dit Alles
1 winnaar: Kiss my ace, The Deucebags, Second One

Verdubbelaars
Geen
----------------------------------------
50 - Wawrinka: The Court Hustler, Kiss my ace, Waalhalla, YCBS, The Vatican Saints 5, Second One, Is Dit Alles, The Deucebags
40 - Sandgren: The Hawkeyes
10 - Humbert: Na-dal-weer-piek

Klunzen
10 - Querrey: The Hawkeyes
----------------------------------------
70 - Pella: The Deucebags
30 - Herbert: The Vatican Saints 5
20 - Kukushkin: Second One
20 - Querrey: The Hawkeyes
10 - Chardy: Team @Random.ORG

Verdubbelde toernooien
Geen
----------------------------------------
ATP 250:
70 - Waalhalla: Doha
ATP 500:
160 - YCBS: Acapulco
120 - Is Dit Alles: Rotterdam
100 - The Vatican Saints 5: Rotterdam
60 - Waalhalla: Dubai

Top 3 van de week
1 Is Dit Alles 100
2 The Court Hustler / Na-dal-weer-piek 80
# The Hawkeyes 0
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #316 Gepost op: 16-04-2019, 16:28:04 »
::vlaglinks:: ::vlaglinks:: ::vlaglinks:: Stand na week 15 ::vlagrechts:: ::vlagrechts:: ::vlagrechts::
::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader:: Is Dit Alles ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::

::confettie:: ::confettie:: The Deucebags ::confettie::  ::confettie::

::dans:: Waalhalla / YCBS ::dans::

Volledige stand
1 Is Dit Alles 1690 +1
2 The Deucebags 1650 -1
3 YCBS 1600 -1
3 Waalhalla 1600 +1
5 Second One 1430
6 The Court Hustler 1380
7 Kiss my ace 1320
8 The Vatican Saints 5 1170
9 The Hawkeyes 1010
10 Na-dal-weer-piek 920
11 Team @Random.ORG 650

Week 16

Monte Carlo (Masters)

Verdubbelde toernooien
Geen
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #317 Gepost op: 18-04-2019, 19:47:44 »
Jeetje mekreetje... Thiem ligt er al uit in Monte Carlo.  :-\\ Op z'n favoriete gravel nog wel.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #318 Gepost op: 18-04-2019, 20:00:13 »
Jeetje mekreetje... Thiem ligt er al uit in Monte Carlo.  :-\\ Op z'n favoriete gravel nog wel.
Komt goed uit, Cilic ook ;D  ::ok::

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #319 Gepost op: 19-04-2019, 23:50:28 »
Jeetje mekreetje... Thiem ligt er al uit in Monte Carlo.  :-\\ Op z'n favoriete gravel nog wel.

En Zverev en Djoko en Coric  ::zwaai:: ::zwaai::  ::zwaai:: ::) ::)  ::)
Winnaar Klassiekers Pool 2023