Auteur Topic: Fantasy Tennis Tour 2019  (gelezen 55717 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #400 Gepost op: 1-09-2019, 12:28:27 »
En toen was de derde ronde voorbij - waarna het altijd een stuk overzichtelijker wordt :D Nog maar 16 spelers over ::ok::

1/4: Niemand zal echt zijn verrast dat Djokovic door ging tegen Kudla, noch dat Wawrinka de oude Lorenzi versloeg. Dit wordt desalniettemin een mooie vierderondepartij. ::ok:: ::ok::
Zoals gezegd: "Koepfer lijkt een interessante speler: daar kan Basil nog een harde dobber aan hebben". En Koepfer heeft inderdaad, met overtuiging, Basilashvili (seed 17) verslagen! De aanzienlijke hoeveelheid dubbele fouten en unforced errors hielpen hierbij Basil niet. Koepfers volgende tegenstander is Medvedev. Daniil versloeg Feli Lopez, maar het gaat toch niet even soepeltjes als onlangs. Toch, Medveded treedt wel als duidelijke favoriet aan.

2/4: Na eerder gezwalk van Federer, was hij tegen Dan Evans direct bij de les & klinisch: 6-2 6-2 6-1. Zijn volgende tegenstander, Goffin, won weliswaar eveneens in straightsets van Carreno-Busta, maar met beduidend meer moeite: 7-6 (5); 7-6 (9); 7-5. Carreno-Busta was dichtbij, hij pakte 48% van de punten, en had eigenlijk wel een set verdiend.
Majchrzak had zich door twee vijfsetters tegen gravelspelers (Jarry & Cuevas) heengeworsteld, maar werd gestuit door Dimitrov. Zijn tegenstander, De Minaur, won van Nishikori (seed 7). Dit was slechts lichtelijk onverwacht, aangezien Nishikori blijft zwalken en al lange tijd niet écht overtuigend heeft gespeeld. Hij was altijd zo steady. Spijtig, spijtig, zoals ongetwijfeld ook wordt gevonden door alle deelnemers van deze poule ;)

3/4: Rublev blijft stevig in vorm, en verslaat Kyrgios (seed 28). Met z'n service is Kyrgios meestal toch een goede kanshebber in tiebreaks, maar hij verloor er de eerste twee sets mee. Zijn tegenstander, Berrettini, had een overwegend eenvoudige derderondetegenstander met Popyrin - hoewel de partij bijna een vijfsetter werd. Rublev hoort tegen Berrettini zeker de favoriet te zijn.
Monfils - Shapovalov zorgde voor het verwachtte vuurwerk, waarbij Monfils in een 5-setter aan het langste eind trok. In de volgende ronde hoort Andujar-Alba (die Bublik versloeg) voor minder problemen te zorgen.

4/4: Hier eigenlijk weinig onverwachtte uitslagen. Zverev blijft worstelen, maar won van Bedene 6-7 (4); 7-6 (4); 6-3; 7-6 (3). Ditmaal dus geen 5-setter, maar zo'n tiebreak hoeft maar net anders te vallen.. Zijn volgende tegenstander, Schwartzmann, is formeel beter - hoewel Schwartzmann overwegend een gravelspeler is. Daarnaast heeft Schwartzmann dit toernooi nog geen tegenstander van formaat gehad, met Haase, Gerasimov, en in de derde ronde Sandgren.
De battle van de boomlange servicekanonnen werd gewonnen door Cilic, hoewel Isner (seed 14) 40 aces sloeg (op 3 dubbele fouten). Cilic serveerde opmerkelijk zwakker: 20 aces op 16 dubbele fouten. Isner pakte ook totaal iets meer punten (146 tegen 143), maar het mocht niet baten: op de belangrijke momenten kon hij niet doordrukken. Isner benutte slechts 1 van z'n 14 breakpoints; tegen 2 uit 4 door Cilic. De volgende tegenstander van Cilic is Nadal, die betrekkelijk weinig moeite had met Chung.

Dit zorgt voor de overgebleven 16 spelers:

Djokovic - Wawrinka
Koepfer - Medvedev

Federer - Goffin
Dimitrov - De Minaur

Rublev - Berrettini
Monfils - Andujar-Alba

Zverev - Schwartzmann
Cilic - Nadal
« Laatst bewerkt op: 1-09-2019, 12:30:24 door hulpdakdekker »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #401 Gepost op: 3-09-2019, 12:29:31 »
Dit zorgt voor de overgebleven 16 spelers:

Djokovic - Wawrinka
Koepfer - Medvedev

Federer - Goffin
Dimitrov - De Minaur

Rublev - Berrettini
Monfils - Andujar-Alba

Zverev - Schwartzmann
Cilic - Nadal

1/4: De eerdere schouderklachten waren seed-1 Djokovic toch te veel, en hij moet in de derde set opgeven tegen Wawrinka! En hoewel Koepfer de eerste set moedig weerstand bood, en de eerste set pakte, kelderde z'n niveau danig - zodat Medvedev nog betrekkelijk eenvoudig won.

2/4: Federer moest de eerste twee rondes nog een beetje inkomen, maar na Dan Evans (6-2 6-2 6-1), walst hij ook over seed-15 Goffin (6-2 6-2 6-0). Enigszins onverwacht lijkt hij ineens uitstekende papieren te hebben om de finale te bereiken, en zodoende een acceptabele kans om de US Open te winnen. Gotta be said, ik had meer van De Minaur verwacht. Met 44 unforced errors op 20 winners ga je niet tegen Dimitrov winnen, en dat gebeurde dus ook niet. Dus nu krijgen we als kwartfinale Fed tegen de verguisde bijnaam Baby-Fed. Federer is sterk favoriet, en heeft alle 7 onderlinge partijen gewonnen (16-2 in sets).

3/4: Rublev verliest toch nog enigszins onverwacht van Berrettini, nadat hij te traag van start ging. Z'n eerste set was dramatisch; de tweede matig; en de derde op niveau met z'n tegenstander - maar Berrettini pakte de tie-break. Daarentegen had Monfils geen kind aan Andujar-Alba: 6-1 6-2 6-2. Monfils ziet er overigens beduidend fitter uit dan eerdere jaren. Dat kan een interessante partij worden tegen Berrettini! Voor beide spelers is het natuurlijk uitstekend als ze de halve finale zouden halen. Waar het hoogstwaarschijnlijk strandt.

4/4: Ik weet het niet met seed-6 Alexander Zverev, tijd voor een nieuwe coach? Wanneer leek hij voor het laatst echt in staat om aan de troon van Djokovic/Federer/Nadal te tornen? Na moeilijke eerdere rondes verliest hij nu van Schwartzman, op hardcourt. Het is niet overtuigend.
Naar alle verwachting wordt Schwartzman vervolgens in de kwartfinale in 3 sets afgemaakt door Nadal. Nadal heeft net een zwaardere partij achter de rug, tegen voormalig winnaar seed-22 Cilic. Cilic is desalniettemin niet meer op hetzelfde niveau van toen, maar pakte nog een set: 6-3 3-6 6-1 6-2.



De kans is kortom zeker aanwezig dat dit een finale Federer-Nadal wordt.
Desalniettemin speelt de rest ook nog vrolijk mee, en wie weet zorgt iemand voor een upset. De winnaar van het eerste kwart (Wawrinka of Medvedev) zouden het in hun mars kunnen hebben.

Zo zijn er nog 8 spelers over:
Wawrinka - Medvedev
Federer - Dimitrov

Berrettini - Monfils
Schwartzman - Nadal
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #402 Gepost op: 4-09-2019, 13:12:55 »
De kans is kortom zeker aanwezig dat dit een finale Federer-Nadal wordt.

Zo zijn er nog 8 spelers over:
Wawrinka - Medvedev
Federer - Dimitrov

Berrettini - Monfils
Schwartzman - Nadal
Nou dus niet....

Dimi verslaat Federer gewoon eventjes in 5 sets...

Medvedev nestelt zich meer en meer bij de wereldtop

En die andere 4 moeten nog spelen.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #403 Gepost op: 5-09-2019, 10:59:44 »
Mja, geloof dat de bookies op dat moment de kans grofweg 50/50 gaven dat de finale Federer-Nadal werd.

1/4: Medvedev doet inderdaad goede zaken voor z'n ranking. Desalniettemin ben ik niet overtuigd dat hij een blijvertje gaat zijn in de top-5. Hoewel hij nu de halve finale van een grandslam haalt, was dat tegen overwegend zwakke tegenstanders. Wawrinka is een goede speler, hoewel hij nog niet z'n niveau heeft van een paar jaar terug. Maar verder: Gunneswaran, Dellien, Feliciano Lopez, Koepfer.. niemand in de top-50.
Natuurlijk heeft hij momenteel over het algemeen een sterke periode. Daarentegen hebben de meeste andere semi-jonge tennistoppers dat ook gehad: Zverev, Thiem, Khachanov, Tsitsipas, Kyrgios, zelfs Coric. Ze zijn allemaal nog een straatlengte achter op het trio Djokovic/Federer/Nadal. Wellicht dat Medvedev wel verder dit niveau gaat kunnen vasthouden, maar bij de anderen was het toch betrekkelijk kortstondig. Zverev won vorig jaar de World Tour Finals (gewonnen tegen Isner, Cilic, Federer, Djokovic; in groepsfase alleen verloren van Djokovic), maar kijk hoe hij worstelt met z'n vorm. De jongere generatie blijft wat dat betreft toch redelijk onvoorspelbaar.

2/4: En toen versloeg inderdaad Dimitrov ineens Federer! Zeer onverwacht. Dimitrov was ook nog niet echt aan een goed jaar bezig, dus ja, gaat dit een eenmalige opleving zijn, of keert hij structureel terug naar de top-15? Ook zo'n semi-jongere wiens toekomst groter werd ingeschat dan wat hij vooralsnog heeft kunnen waarmaken.
Toch, tis een mooie prestatie. Normaliter hoort Medvedev favoriet te zijn (ook aangezien hij uitstekend in vorm is, en Dimitrov tot dit toernooi niet), maar Dimi verrast me wel vaker. We gaan het zien!

3/4: Monfils tegen Berrettini werd inderdaad zeer interessant. Vijfsetter, eindigend in een tie-break, totaal 32 breakpoints (17 voor Berrettini, 15 voor Monfils). Uiteindelijk trok Berrettini aan het langste eind.
Interessant genoeg serveerden beide spelers 162 keer. Van die 324 punten won Berrettini er 165, en Monfils 159. Alleszins een partij tussen twee gelijkwaardige spelers.

4/4: Zoals volledig verwacht won Nadal 3-0 van Schwartzman. Toegegeven: de 6-4 7-5 6-2 was, qua score, iets minder eenzijdig dan verwacht. Tevens interessant dat Nadal in zowel de eerste set als de tweede set op 2 breaks voorsprong kwam. In de eerste set kwam Nadal op 4-0 (en had de service game voor 5-0), waarna Schwartzman terugkwam tot 4-4. Hij had zelfs kansen om Nadal voor de derde keer op rij te breken, maar in plaats daarvan leverde hij z'n eigen service in. In de tweede set kwam Nadal op 5-1 (en had de service game voor de set), waarna Schartzman terugkwam tot 5-5. Ook hier leverde hij vervolgens z'n eigen service in.



Dat levert de halve finales op:
Medvedev - Dimimtrov
Berrettini - Nadal.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #404 Gepost op: 5-09-2019, 16:04:49 »
Die rare Berrettini is de bottleneck voor mijn team. Met Monfils in halve finales had ik nog kans gehad, maar nu wordt het wel heel lastig, zeker t.o.v. The Court Hustler.

Ik heb trouwens niemand meer over, zie ik nu :-X
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #405 Gepost op: 5-09-2019, 19:32:39 »
Die rare Berrettini is de bottleneck voor mijn team. Met Monfils in halve finales had ik nog kans gehad, maar nu wordt het wel heel lastig, zeker t.o.v. The Court Hustler.

Het leek een maand of wat terug een 4-horse-race, maar we zijn allemaal gehustled.
Die Medvedev, wat een hoop punten heeft die gepakt!

Wat dat betreft wat ik ook blijer met Monfils geweest ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #406 Gepost op: 5-09-2019, 19:46:34 »
Ik heb Dimi nog :D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #407 Gepost op: 5-09-2019, 20:47:57 »
Team random heeft er nog 2 :D

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #408 Gepost op: 8-09-2019, 11:46:41 »
Nadal & Medvedev halen de finale.

Nog meer goed nieuws, vooral voor de deelnemers die afgelopen jaar dachten 'goh, wat staan er weinig teams onder me'.

Ik heb ook weer een team ingeleverd waarvan ik weer denk dat het een goed team is maar waarvan dan altijd weer blijkt dat het ook een erg goed team is maar toch ergens onderaan de stand bungelt.

Broeder. Wat is dit nou? ???
En ook al bovenaan in de voetbalpoule..

Je hebt toch niet je ziel verkocht aan de duivel in ruil voor poulesucces?
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #409 Gepost op: 11-09-2019, 16:55:48 »
::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::Fantasy Tennis Tour 2019 - Week 35/36 ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::
Locaties

US Open (Grand Slam)

Punten
320 punten: Nadal
160 punten: Medvedev
80 punten: Berrettini, Dimitrov
40 punten: Federer, Monfils, Schwartzman, Wawrinka
20 punten: Andujar, Cilic, De Minaur, Djokovic, Goffin, Koepfer, Rublev, A. Zverev
10 punten: Basilasvhili, Bedene, Bublik, Carreno Busta, Chung, Evans, Isner, Kyrgios, Kudla, Lopez, Lorenzi, Majchrzak, Nishikori, Popyrin, Sandgren, Shapovalov

Winnaars
1 winnaar: Na-dal-weer-piek, Team @Random.ORG

Verdubbelaars
40 - Wawrinka: The Court Hustler, Kiss my ace, Waalhalla, YCBS, The Vatican Saints 5, Second One, Is Dit Alles, The Deucebags
10 - Sandgren: The Hawkeyes
----------------------------------------
150 - Wawrinka: The Court Hustler, Kiss my ace, Waalhalla, YCBS, The Vatican Saints 5, Second One, Is Dit Alles, The Deucebags
70 - Sandgren: The Hawkeyes
40 - Humbert: Na-dal-weer-piek

Klunzen
Geen
----------------------------------------
160 - Pella: The Deucebags
130 - Lajovic: Is Dit Alles
80 - Querrey: The Hawkeyes
70 - Herbert: The Vatican Saints 5
40 - Kukushkin: Second One
30 - Chardy: Team @Random.ORG
20 - Gojowczyk: Kiss my ace, YCBS
20 - L. Mayer: Waalhalla

Verdubbelde toernooien
Geen
----------------------------------------
ATP 250:
70 - Waalhalla: Doha
40 - The Hawkeyes: Boedapest
30 - YCBS: Lyon
ATP 500:
160 - YCBS: Acapulco
120 - Is Dit Alles: Rotterdam
100 - The Vatican Saints 5: Rotterdam
60 - Waalhalla: Dubai
20 - The Hawkeyes: Washington

Top 3 van de week
1 Team @Random.ORG 470
2 The Court Hustler / Na-dal-weer-piek 400
# Waalhalla 160

Top 3 van de maand
1 The Court Hustler 900
2 Team @Random.ORG 760
3 Second One 690
# The Hawkeyes 350
« Laatst bewerkt op: 24-09-2019, 18:21:30 door Molière »
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #410 Gepost op: 11-09-2019, 16:55:56 »
::vlaglinks:: ::vlaglinks:: ::vlaglinks:: Stand na week 35/36 ::vlagrechts:: ::vlagrechts:: ::vlagrechts::
::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader:: The Court Hustler ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::

::confettie:: ::confettie:: Is Dit Alles ::confettie::  ::confettie::

::dans:: YCBS ::dans::

Volledige stand
1 The Court Hustler 4410 +2
2 Is Dit Alles 4320
3 YCBS 4250 -2
4 The Deucebags 4170
5 Second One 4120 +1
6 Waalhalla 4070 -1
7 The Vatican Saints 5 3750
8 Kiss my ace 3710
9 The Hawkeyes 3370
10 Na-dal-weer-piek 3330
11 Team @Random.ORG 2930

Week 37

Davis Cup (Groep I & II)

Week 38

Metz (ATP 250)

Sint-Petersburg (ATP 250)

Verdubbelde toernooien
The Court Hustler: Sint-Petersburg (ATP 250)
Is Dit Alles: Sint-Petersburg (ATP 250)
« Laatst bewerkt op: 24-09-2019, 18:17:18 door Molière »
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #411 Gepost op: 11-09-2019, 17:59:23 »
Wawowiwa..

Het was zo spannend en dicht bij elkaar in de top, en nu ineens.. BOEMMM!!!!

De gaten ook bovenaan.
80 punten
70 punten
80 punten
50 punten
50 punten

Dat overbrug je niet zomaar. :o Zeker niet met de ATP-250'jes :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #412 Gepost op: 11-09-2019, 20:00:24 »
Gewoon de hoogste score met een random team bij een grand slam ::rofl::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #413 Gepost op: 11-09-2019, 20:46:34 »
Gewoon de hoogste score met een random team bij een grand slam ::rofl::

En dik! ::rofl::

Was helemaal mooi geweest als je nog een plekkie was gestegen :)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #414 Gepost op: 11-09-2019, 21:47:10 »
Ja maar die heeft ook Nadal, dus heel verrassend is dat ook weer niet. ;)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #415 Gepost op: 16-09-2019, 20:52:23 »
 ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #416 Gepost op: 21-09-2019, 09:45:41 »
Ik dacht in Sint-Petersburg wel een goede slag te kunnen slaan, met seeds 2/3/4/5.
Maarrrr men besluit alom om een snipperdag te nemen.
En seed 1 Medvedev helaas niet :(

Alleen Coric is na een hoop geworstel over.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #417 Gepost op: 24-09-2019, 18:17:55 »
::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::Fantasy Tennis Tour 2019 - Week 38 ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::
Locaties

Metz (ATP 250)

Sint-Petersburg (ATP 250)

Punten
40 punten: Medvedev, Tsonga
20 punten: Bedene, Coric
10 punten: Gerasimov, Paire, Pouille, Sousa

Winnaars
2 winnaars: The Court Hustler
1 winnaar: YCBS, The Deucebags, Kiss my ace, Second One, Is Dit Alles, The Vatican Saints 5

Verdubbelaars
Geen
----------------------------------------
150 - Wawrinka: The Court Hustler, Kiss my ace, Waalhalla, YCBS, The Vatican Saints 5, Second One, Is Dit Alles, The Deucebags
70 - Sandgren: The Hawkeyes
40 - Humbert: Na-dal-weer-piek

Klunzen
Geen
----------------------------------------
160 - Pella: The Deucebags
130 - Lajovic: Is Dit Alles
80 - Querrey: The Hawkeyes
70 - Herbert: The Vatican Saints 5
40 - Kukushkin: Second One
30 - Chardy: Team @Random.ORG
20 - Gojowczyk: Kiss my ace, YCBS
20 - L. Mayer: Waalhalla

Verdubbelde toernooien
60 - The Court Hustler: Sint-Petersburg (ATP 250)
20 - Is Dit Alles: Sint-Petersburg (ATP 250)
----------------------------------------
ATP 250:
70 - Waalhalla: Doha
60 - The Court Hustler: Sint-Petersburg (ATP 250)
40 - The Hawkeyes: Boedapest
30 - YCBS: Lyon
20 - Is Dit Alles: Sint-Petersburg (ATP 250)
ATP 500:
160 - YCBS: Acapulco
120 - Is Dit Alles: Rotterdam
100 - The Vatican Saints 5: Rotterdam
60 - Waalhalla: Dubai
20 - The Hawkeyes: Washington

Top 3 van de week
1 The Court Hustler 180
2 Kiss my ace / Is Dit Alles 90
# Team @Random.ORG / The Hawkeyes 0
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #418 Gepost op: 24-09-2019, 18:18:05 »
::vlaglinks:: ::vlaglinks:: ::vlaglinks:: Stand na week 38 ::vlagrechts:: ::vlagrechts:: ::vlagrechts::
::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader:: The Court Hustler ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::

::confettie:: ::confettie:: Is Dit Alles ::confettie::  ::confettie::

::dans:: YCBS ::dans::

Volledige stand
1 The Court Hustler 4590
2 Is Dit Alles 4410
3 YCBS 4310
4 The Deucebags 4240
5 Second One 4180
6 Waalhalla 4100
7 The Vatican Saints 5 3820
8 Kiss my ace 3800
9 The Hawkeyes 3370
9 Na-dal-weer-piek 3370 +1
11 Team @Random.ORG 2930

Week 39

Chengdu (ATP 250)

Zhuhai (ATP 250)

Verdubbelde toernooien
The Deucebags: Zhuhai (ATP 250)
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2019
« Reactie #419 Gepost op: 4-10-2019, 14:58:32 »
::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::Fantasy Tennis Tour 2019 - Week 39 ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::
Locaties

Chengdu (ATP 250)

Zhuhai (ATP 250)

Punten
40 punten: Carreno Busta, De Minaur
20 punten: Bublik, Mannarino
10 punten: Bautista Agut, Harris, Ramos-Vinolas, Shapovalov

Winnaars
1 winnaar: Kiss my ace, The Court Hustler, Is Dit Alles, The Hawkeyes, The Vatican Saints 5, Second One, Na-dal-weer-piek

Verdubbelaars
Geen
----------------------------------------
150 - Wawrinka: The Court Hustler, Kiss my ace, Waalhalla, YCBS, The Vatican Saints 5, Second One, Is Dit Alles, The Deucebags
70 - Sandgren: The Hawkeyes
40 - Humbert: Na-dal-weer-piek

Klunzen
Geen
----------------------------------------
160 - Pella: The Deucebags
130 - Lajovic: Is Dit Alles
80 - Querrey: The Hawkeyes
70 - Herbert: The Vatican Saints 5
40 - Kukushkin: Second One
30 - Chardy: Team @Random.ORG
20 - Gojowczyk: Kiss my ace, YCBS
20 - L. Mayer: Waalhalla

Verdubbelde toernooien
10 - The Deucebags: Zhuhai
----------------------------------------
ATP 250:
70 - Waalhalla: Doha
60 - The Court Hustler: Sint-Petersburg
40 - The Hawkeyes: Boedapest
30 - YCBS: Lyon
20 - Is Dit Alles: Sint-Petersburg
10 - The Deucebags: Zhuhai
ATP 500:
160 - YCBS: Acapulco
120 - Is Dit Alles: Rotterdam
100 - The Vatican Saints 5: Rotterdam
60 - Waalhalla: Dubai
20 - The Hawkeyes: Washington

Top 3 van de week
1 Second One 70
2 Kiss my ace / The Court Hustler / Is Dit Alles / The Hawkeyes / Na-dal-weer-piek 50
# YCBS 20

Top 3 van de maand
1 The Court Hustler 230
2 Kiss my ace / Is Dit Alles 140
# Team @Random.ORG 30
« Laatst bewerkt op: 7-10-2019, 16:23:16 door Molière »
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."