Auteur Topic: Zap! 2.0 Bar!  (gelezen 32196 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zap! 2.0 Bar!
« Reactie #280 Gepost op: 22-01-2019, 22:49:01 »
Ik vind het ook tijd voor een muziekprogramma. Iemand verzoekjes voor muziek in de bar? :) kom maar door hoor!

Duncan de Moor  ::love::
Frankje Lapi

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Zap! 2.0 Bar!
« Reactie #281 Gepost op: 22-01-2019, 22:53:16 »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zap! 2.0 Bar!
« Reactie #282 Gepost op: 23-01-2019, 08:01:30 »
Haha thanks allemaal! Sorry, het was niet de bedoeling om naar complimentjes te vissen. Ik denk dat ik gewoon te perfectionistisch ben en dan baal als dingen niet lopen zoals ik het had uitgedokterd.  ::)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zap! 2.0 Bar!
« Reactie #283 Gepost op: 23-01-2019, 08:02:55 »
Je doet het gewoon echt super goed ::ok:: en wij zijn af en toe zeikerds omdat we te fanatiek zijn en graag alles willen doen
Keep calm and eat chocolates!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zap! 2.0 Bar!
« Reactie #284 Gepost op: 23-01-2019, 08:04:59 »
I know, en zo hard is er niet eens gezeken. En fanatieke spelers is net wat je wil.  ::ok::

I blame blue monweek.  ;D

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zap! 2.0 Bar!
« Reactie #285 Gepost op: 23-01-2019, 08:17:03 »
Tijd voor een anekdote! Zal ik mijn grootste flater in het leiden van een spel eens vertellen?

Ik weet de setting niet meer goed. Volgens mij ging het om een gelijkspel ergens en had ik dan maar verzonnen dat de twee personen Galgje moesten doen. De opgave was een hele zin. Iets als 'Wie niet waagt, die niet wint, veel succes allebei!' Dus ik had die zin in mijn post gezet, zodat ik goed kon tellen hoeveel letters elk woord had en dus het juiste aantal - kon zetten. En vervolgens druk ik op Post en de volgende dag kom ik er achter dat ik dit dus had gepost als opgave:

Citaat
---  ----  -----,  ---  ----  ----,  ---- ------  -------!
Wie niet waagt, die niet wint, veel succes allebei!

Mensen begonen ook serieus letters te vragen, maar bij de vierde letter had iemand toch iets van "Nou, ik zal wel gek zijn, maar volgens mij is het gewoon de zin die er onder stond?"  ;D

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zap! 2.0 Bar!
« Reactie #286 Gepost op: 23-01-2019, 08:19:06 »
::rofl::

Komt mij bekend voor trouwens, was dat niet bij dat geweldige Molspel op een ander forum? :D
🜃

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zap! 2.0 Bar!
« Reactie #287 Gepost op: 23-01-2019, 08:29:40 »
::rofl::

Komt mij bekend voor trouwens, was dat niet bij dat geweldige Molspel op een ander forum? :D

Oh die op Talk2 is het dan misschien geweest ja. Daar zat jij ook in he? De afleveringsverslagen stonden daarvan op een andere site en die bestaat niet meer, dus ben ik allemaal kwijt. :(

Het enige wat ik er nog van heb, is low quality filmpje van de live finale:

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zap! 2.0 Bar!
« Reactie #288 Gepost op: 23-01-2019, 08:35:13 »
Ooh zo jammer! :(

Ja! Dat vond ik echt een van de leukste en spannendste Molspellen ooit en ik weet nog dat ik mij net zoals Peggy zich ergerde aan Milouska ik mij ergerde aan Blomdondje die uiteindelijk ook de Mol bleek te zijn. ::hypocriet::
🜃

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zap! 2.0 Bar!
« Reactie #289 Gepost op: 23-01-2019, 10:49:43 »
Haha ze had haar nick ook wel mee.  ;D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Zap! 2.0 Bar!
« Reactie #290 Gepost op: 23-01-2019, 12:09:11 »
Haha thanks allemaal! Sorry, het was niet de bedoeling om naar complimentjes te vissen. Ik denk dat ik gewoon te perfectionistisch ben en dan baal als dingen niet lopen zoals ik het had uitgedokterd.  ::)
Die tekst ken ik ergens van (widmo  ::)) zal wel een presentatorendingetje zijn :P
« Laatst bewerkt op: 23-01-2019, 12:11:14 door MollenvangR-Art »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Zap! 2.0 Bar!
« Reactie #291 Gepost op: 23-01-2019, 12:12:30 »
Starlight  & Mollen vanger
Is dit een hint, iets met spaties die er niet horen te staan? Oh wacht.. verkeerde spel(ling)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zap! 2.0 Bar!
« Reactie #292 Gepost op: 23-01-2019, 13:20:27 »
Die tekst ken ik ergens van (widmo  ::)) zal wel een presentatorendingetje zijn :P
Wij zouden the perfect match zijn  ;)

Is dit een hint, iets met spaties die er niet horen te staan? Oh wacht.. verkeerde spel(ling)
Oh ja, had ik gezien en wou ik nog deleten. Maar blijkbaar niet gedaan.
Laptop heeft kuren (maar dat zal wel een Belgische uitdrukking zijn)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zap! 2.0 Bar!
« Reactie #293 Gepost op: 23-01-2019, 13:30:44 »
Laptop heeft kuren (maar dat zal wel een Belgische uitdrukking zijn)
Nee hoor, ik ken hem ook :)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Zap! 2.0 Bar!
« Reactie #294 Gepost op: 23-01-2019, 13:31:37 »
Wij zouden the perfect match zijn  ;)
Ik voel in de toekomst een duopresentatie aankomen ::vergroot:: :P 


Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zap! 2.0 Bar!
« Reactie #295 Gepost op: 23-01-2019, 13:51:17 »
 ::hyper::

Kunnen we samen liggen freaken en ons druk maken ::)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Zap! 2.0 Bar!
« Reactie #296 Gepost op: 23-01-2019, 14:12:45 »
Mensen begonen ook serieus letters te vragen, maar bij de vierde letter had iemand toch iets van "Nou, ik zal wel gek zijn, maar volgens mij is het gewoon de zin die er onder stond?"  ;D

 ::rofl::

Het enige wat ik er nog van heb, is low quality filmpje van de live finale:


Lol, dan wacht je op de ontknoping, komt die er helemaal niet in het filmpje ::rofl::
2024: wie is de Mol?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zap! 2.0 Bar!
« Reactie #297 Gepost op: 23-01-2019, 15:56:52 »
::rofl::

Komt mij bekend voor trouwens, was dat niet bij dat geweldige Molspel op een ander forum? :D
Oh ik heb het teruggevonden. Het was in De Forul III, niet in de Talk2 Mol. Het was een widm spel met 2 groepen die apart van elkaar speelden, maar uiteindelijk zou er maar één winnaar zijn: de winnaar van de groep die het meeste geld bij elkaar gespaard hadden (waar dus het minst ge-nep-saboteerd werd door kandidaten).
En er was dus een opdracht waarbij de net afgevallen spelers terug in het spel konden komen, maar daarvoor moesten ze galgje spelen tegen de groep waar ze net afgevallen waren. Als de groep won, moest er niemand naar huis. Maar als de afvaller won, kwam die terug in het spel en lag er iemand van de groep uit het spel.

Er hing dus ook nog eens vanalles vanaf...  ::)

Heb dus de samenvatting teruggevonden:
Citaat
Hier is de opgave:
Jullie zijn waarschijnlijk allemaal diep bedroefd door het afscheid van de laatst geëlimineerde persoon?
****** **** ************** ******** **** ******** **** *** ******** *** ** ****** ************* *******?

Zoals je ziet is het een vraag. De vraag hoeft niet opgelost worden om te winnen. Zolang je de zin maar juist hebt.

De afgevallen kandidaat mag beginnen met het raden van een letter.
Daarna mag een van de kandidaten. Het maakt niet uit wie wanneer moet raden.

---
Door een domme fout is de oplossing van de opgave mee gekopieerd. Maar de opgave stond er nu eenmaal. Als in beide groepen de afgevallen kandidaat meteen de oplossing zou posten, zou er een nieuwe opgave gepost worden, omdat de kandidaten zelf zo geen kans hebben.
Maar wat gebeurt er:
SharkeY:"Het doet me deugd dat jullie nog niet van me afwillen. Ik ben echt diep ontroerd. Embarassed Als eerste letter kies ik de 'N' van Nederland."
Ellen:"Ik wou graag de R van Robs."

Beide afgevallen kandidaten valt het niet op dat de oplossing er al boven staat en ze raden allebei een letter. De opdracht gaat dus gewoon verder, want iedereen heeft nu gelijke kansen gehad.
Reggy:"Nu kan ik dement zijn, maar die puntjes komen precies overeen met de zin die erboven staat? ik ga dus gokken: Jullie zijn waarschijnlijk allemaal diep bedroefd door het afscheid van de laatst geëlimineerde persoon?"
Hij heeft gelijk en wint 5.000 € voor de groep. SharkeY komt niet terug in het spel. In de pot van beta zit nu 21.500 €.


En bij alpha? Daar wordt de R gepost in het forum:
****** **** ***R********** ******** **** ***R**** ***R *** ******** *** ** ****** **********R** **R****?

Ellen: 5
Alpha: 0

En dan komt GrannyWeatherWax online:"De "K"."
****** **** ***R*********K ******** **** ***R**** ***R *** ******** *** ** ****** **********R** **R****?

Ellen: 5
Alpha: 1

Ze heeft dus ook niet opgemerkt dat de oplossing er gewoon boven staat! Ellen ondertussen echter wel en ze raadt de zin:"Goed, ik ga er voor, is het fout: pech hebben.... Mijn gok: Jullie zijn waarschijnlijk allemaal diep bedroefd door het afscheid van de laatst geëlimineerde persoon?"
Ze heeft gelijk. Ellen komt terug in het spel en de groep wint geen 5.000 €.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zap! 2.0 Bar!
« Reactie #298 Gepost op: 24-01-2019, 17:05:25 »
Leuk spel!

Wat een creatieve en grappige producten hebben jullie bedacht ::bravo::

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zap! 2.0 Bar!
« Reactie #299 Gepost op: 24-01-2019, 17:09:12 »
zoveel creativiteit en dan niemand naar de truth booth.... dat is wel heel zuur eigenlijk ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!