Auteur Topic: [Presentator] Rik van de Westelaken  (gelezen 25619 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #60 Gepost op: 21-01-2019, 16:34:51 »
Wie ben jij dan om er iets over te zeggen  ::rofl::
Wat ik bedoelde te zeggen: het zal de meeste mensen niet of nauwelijks zijn opgevallen, of het hem kwalijk nemen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #61 Gepost op: 21-01-2019, 18:13:37 »
ik vind m verrassend goed tot nu toe!
PJ blijft wel op eenzame hoogte staan, maar die was dan ook echt steengoed

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #62 Gepost op: 21-01-2019, 20:51:06 »
Pieter-Jan is voor mij ook nog steeds echt veruit de beste presentator. Hij was mysterieus zonder te afstandelijk of amicaal te zijn.
Art vond ik vaak te 'opgelezen' overkomen, Rik vind ik wat soepeler klinken. Het is natuurlijk pas Riks eerste seizoen en dat valt eigenlijk niet te vergelijken met Arts laatste seizoen.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline JvanEe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #63 Gepost op: 21-01-2019, 21:10:56 »
Ik vind dat Rik het goed doet, maar ik ben dan ook fan van hem sinds hij zelf in widm zat. ::love::


Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #64 Gepost op: 21-01-2019, 23:53:28 »
Ik vind dat Rik het goed doet, maar ik ben dan ook fan van hem sinds hij zelf in widm zat. ::love::

Ik ook, vooral sinds die scène dat ie met z'n handdoekje om de badkamer uitkwam.  ::love:: 

Heb nooit zo kunnen wennen aan Art, vooral het denigrerende toontje als de kandidaten een opdracht niet hadden gehaald. Ik ben blij dat Rik dat niet doet en ik vind dat hij het goed doet tot nu toe.  ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #65 Gepost op: 10-02-2019, 11:50:31 »
Ik vind dat Rik het uitstekend doet, zeker voor zijn eerste seizoen wat toch erg wennen moet zijn. Ik ben benieuwd hoe ie zich verder gaat ontwikkelen de komende jaren. ::ok::

(En als Rik er genoeg van krijgt mag Sinan het van 'm overnemen en dan compleet met hoed a la Karel. ;D)

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #66 Gepost op: 10-02-2019, 12:00:28 »
Mijn vrienden en ik moesten gister wel even lachen toen Jamie aankwam bij Rik in die tuktuk. Hij leek even niet te weten hoe hij de balans moest vinden tussen spannend overkomen en vriendelijk overkomen.  ::rofl::

Maar hij doet het inderdaad wel erg goed ja!  ::bravo::

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #67 Gepost op: 10-02-2019, 12:08:15 »
Ja, hij doet het leuk, ik vind het ook heel natuurlijk aanvoelen, fijne toon

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #68 Gepost op: 10-02-2019, 12:38:28 »
Ik vind hem eigenlijk een beetje tegenvallen. Waar ik bij Art blij was als hij in beeld verscheen, denk ik bij Rik meestal iets in deze trant: “moet hij nou alweer een inhoudloos stuk tekst voorlezen?”.
Ik weet niet precies wat het is, ik zou het zelf ook niet beter kunnen doen dan Rik (zeker weten niet :P), maar ik mis toch niets bij hem. Als kandidaat vond ik hem trouwens wel erg leuk.

Was het niet in een podcast dat hij een opmerking maakte dat hij het nog niet weet of hij volgend jaar het opnieuw wilt presenteren? Ik weet het niet meer zeker.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #69 Gepost op: 10-02-2019, 13:37:14 »
Volgens mij ging dat meer over, of hij volgend jaar weer niet op voorhand de mol wil weten (zoals nu), of dan misschien wel.

Ik vind Rik het nog steeds prima doen.  ::jaja:: Hij valt niet echt heel op, en wat ie moet doen, komt heel naturel over (behalve dan de exit van Robèrt, maar ach, daar heb ik me totaal niet aan gestoord).

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #70 Gepost op: 10-02-2019, 13:54:00 »
Ik ben meer dan tevreden over Rik!  ::love::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #71 Gepost op: 10-02-2019, 14:07:35 »
Ik vind dat Rik het uitstekend doet, zeker voor zijn eerste seizoen wat toch erg wennen moet zijn. Ik ben benieuwd hoe ie zich verder gaat ontwikkelen de komende jaren. ::ok::

(En als Rik er genoeg van krijgt mag Sinan het van 'm overnemen en dan compleet met hoed a la Karel. ;D)
Mee eens, je merkt ook dat hij zoekende is (logisch), maar toch ook af en toe een beetje het stricte opzoekt en toch ook weer het cynische van Art ("ik hou er toch van om het goede nieuws te beginnen") en het maken van een grapje om het gedrag van de kandidaten. Maar verder doet hij het hartstikke goed  ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #72 Gepost op: 10-02-2019, 14:11:49 »
Sluit ik mij bij aan.

Het is voor mij alsof hij al eerder seizoenen heeft gepresenteerd.

Niets ten nadele van zijn voorgangers, die hadden allemaal hun eigen stijl.

Ik weet nog dat er over Angela gezegd werd: Angela zou ertoe in staat zijn om een opdracht waarin geen of te weinig geld werd verdiend uit eigen portemonnee bij te lappen.

Karel: de strenge schoolmeester...(Zie afscheidsspeech van Dech2410 uit 2007 op youtube).

Kortom: iedere presentator heeft een eigen stijl waarbij ik het juist van belang vind dat die zijn voorganger niet 1 op 1 probeert te imiteren.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #73 Gepost op: 10-02-2019, 14:42:25 »
Ik vind hem eigenlijk best wel prima. Hij is voor mij nog geen moment storend geweest als presentator dus dat vind ik een win (Ik bedoel kijk naar Expeditie Robinson ::) )
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #74 Gepost op: 10-02-2019, 14:56:29 »
Rik heeft absoluut de gunfactor... een positieve uitstraling en energie (wat Art niet per se had...), iemand waar veel mensen vrienden mee zouden willen zijn ...ik denk dat hij daarom wordt gewaardeerd door de meeste mensen die ik erover spreek, niet vanwege zijn presenteertalent.

Voor de gemiddelde kijker is hij denk ik een goede keuze. Zelf moet ik nog erg aan hem wennen en zie ik eigenlijk ook geen stijgende lijn. Misschien volgend seizoen als het niet meer nieuw voor hem is.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #75 Gepost op: 10-02-2019, 16:00:00 »
Zeker voor een eerste seizoen doet Rik het heel goed. Tuurlijk zijn er wat verbeterpuntjes, maar hij zal volgende seizoenen vast steeds beter worden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #76 Gepost op: 10-02-2019, 16:35:39 »
Complimenten aan Rik ja  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline Derrudi

  • Forumlid
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #77 Gepost op: 10-02-2019, 21:43:30 »
Ik kom me in deze tunnel nestelen, want ik weet het nu echt niet meer.
Dus moet onze kersverse presentator, die het overigens erg goed doet, toch wel stiekem de mol zijn?
Mzahk hr cd lnk !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #78 Gepost op: 10-02-2019, 21:44:44 »
 ::rofl::

Maar dat zoveel mensen het niet meer weten moet wel iets betekenen. Namelijk dat we een bijzondere Mol hebben. Eentje die veel geld verdient? Eentje die heel erg verdacht wordt (neergezet)? Er is iets aparts aan de hand.

Offline Derrudi

  • Forumlid
Re: [Presentator] Rik van de Westelaken
« Reactie #79 Gepost op: 10-02-2019, 21:50:59 »
::rofl::

Maar dat zoveel mensen het niet meer weten moet wel iets betekenen. Namelijk dat we een bijzondere Mol hebben. Eentje die veel geld verdient? Eentje die heel erg verdacht wordt (neergezet)? Er is iets aparts aan de hand.

Of een mol die niks doet.... tenzij het wielen heeft.
In ieder geval (even ontopic) kudoos voor Rik, die het super goed doet voor een eerste keer!
Mzahk hr cd lnk !