Auteur Topic: Aanloop naar de grote Finale CP 1  (gelezen 16528 keer)

Offline lampie

  • Forumlid
  • digging for gold
Re: Finale-etappe CP 1
« Reactie #20 Gepost op: 4-12-2003, 15:11:13 »
Je hebt gelijk Marretje. Ik was iets te voorbarig over het laatste cp. Ik heb net het uitgebreide verslag van Lukiam gelezen. Excusses.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Finale-etappe CP 1
« Reactie #21 Gepost op: 4-12-2003, 15:12:26 »
Je hebt gelijk Marretje. Ik was iets te voorbarig over het laatste cp. Ik heb net het uitgebreide verslag van Lukiam gelezen. Excusses.

Mag het ook mapel zijn  ;) ;) ;D ;D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline showa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • elke verandering is geen verbetering
Re: Finale-etappe CP 1
« Reactie #22 Gepost op: 4-12-2003, 15:14:24 »
Ok Mapel,
Tot zover is het duidelijk lijkt me.
De finalerace wordt dus niet als etappe aangeduid, van Zurich naar de finale plek.
Ook het aantal (cp)is niet bekend.
Hebben de gidsen nog maar 1 kans op de jackpot of meerdere.


Offline Marretje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Finale-etappe CP 1
« Reactie #23 Gepost op: 4-12-2003, 15:15:06 »
 ;) ikke dacht al....

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale-etappe CP 1
« Reactie #24 Gepost op: 4-12-2003, 15:22:54 »
De twee finalisten Ellen en Peter-Paul hebben deze week nog een kans het prijzengeld te vermeerderen met 5000 euro. Vandaag zullen zij voor een twee uur 's middags het laatste checkpoint in Zwitserland gepasseerd moeten zijn, lukt hen dit krijgen ze vijfduizend euro prijzengeld erbij.
Maar daarna is PlanetRace nog niet afgelopen! Zaterdag is immers de grote finale pas.
Op een strikt geheime locatie zal deze dag de PlanetRace beslist worden. Voor deze locatie, het allerlaatste checkpoint zetten wij donderdag of vrijdag de hints klaar.

Je kan dit op veel manieren lezen.
Als je het héél lettterlijk neemt staat er dat die grensplaats, hoe heette het daar ook alweer, het laatste checkpoint is van deze etappe en dat we dan op zoek gaan naar de geheime finaleplaats.
En inmiddels hebben we Zurich gevonden.
Dus dat zou dan het volgende,allerlaatste CP moeten zijn.
Maar dat zal wel ergens anders zijn, maar duidelijk is het niet in ieder geval.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Finale-etappe CP 1
« Reactie #25 Gepost op: 4-12-2003, 15:32:40 »
Ok Mapel,
Tot zover is het duidelijk lijkt me.
De finalerace wordt dus niet als etappe aangeduid, van Zurich naar de finale plek.
Ook het aantal (cp)is niet bekend.
Hebben de gidsen nog maar 1 kans op de jackpot of meerdere.

Ik weet net zo veel als jullie hoor, maar als ik mijn geond verstand laat werken kom ik tot de volgende conclusies.
Zaterdag is de finale. Ik kan mij niet voorstellen dat ze de finale buiten Nederland zouden doen. dat was vorig jaar ook niet zo, en lijkt me voor de finalisten ook niet leuk. Want ik zie advance/eyeworks niet ouders, vrienden etc over laten komen naar een plek in het buitenland, lowbudget als het allemaal al moest dit jaar.
Goed, dan zijn er een aantal mogelijkheden om naar Nederland te komen. bus, trein, auto, liften en vliegen. Ik zie hun niet in 1 dag liftend naar nederland, dus dat zal dan wel niet. Blijft over trein of vliegtuig.  Voordeel van trein is dat ze 's nachts kunnen reizen. Vliegtuig is sneller.
Vandaag zullen ze wel niet meer verder gaan dan waar ze nu zijn. Meestal krijgen de AVO's een rustpauze na het behalen van een laatste CP van een etappe. Betekent dat ze morgen pas zullen afreizen. Er zijn meen ik internationale treinen vanaf Brig maar die gaan niet via Zurich. Om vanuit Wallis met de trein eerst naar Zurich te moeten en dan naar Nederland is niet logisch. Dus lijk het mij toe dat er eerst per trein naar Zurich wordt gegaan en dan door per vliegtuig.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Finale-etappe CP 1
« Reactie #26 Gepost op: 4-12-2003, 15:37:02 »
Je kan dit op veel manieren lezen.
Als je het héél lettterlijk neemt staat er dat die grensplaats, hoe heette het daar ook alweer, het laatste checkpoint is van deze etappe en dat we dan op zoek gaan naar de geheime finaleplaats.
En inmiddels hebben we Zurich gevonden.
Dus dat zou dan het volgende,allerlaatste CP moeten zijn.
Maar dat zal wel ergens anders zijn, maar duidelijk is het niet in ieder geval.


Het lijkt me juist wél duidelijk:
Testa Grigia is het laatste CP van Etappe 5 (CP 16), de laatste etappe dus.
Er volgt dus geen etappe meer. Kenmerk van een etappe: bestaat uit meerdere CP's.
Er is nog 1 CP klaar gezet, nml. deze. En dat is dus Zürich. Daar vindt zaterdag de finale plaats. Morgen zullen de avo's dus wel een rustdag hebben om bij te komen van alle inspanningen en zich voor te kunnen bereiden op de Finale.

Voor mij is het dus niet anders leesbaar: Zürich is het allerlaatste CP. Er volgen er dus niet meer CP's.

M.u.v. het stemmen (voor degenen die dat nog niet gedaan hebben) zit het werk voor ons als fans er dus op.


Offline babsy

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Finale-etappe CP 1
« Reactie #27 Gepost op: 4-12-2003, 15:45:33 »
zoals ik het begrijp krijgen we  vandaag of morgen nog hints voor het cp van zaterdag, waar het finale spel word gespeeld. het staat er heel duidelijk en hoe ze er na toe gaan dat ligt eraan waar dat gehouden word. dat staat dus nergens dat kan dus overal zijn.dus gewoon afwachten op die hints.

Offline babsy

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Finale-etappe CP 1
« Reactie #28 Gepost op: 4-12-2003, 15:49:21 »
vergeten:      denk aan laatste en allerlaatste.
laatste cp voor het geld en allerlaatste voor de finale

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale-etappe CP 1
« Reactie #29 Gepost op: 4-12-2003, 15:51:24 »
Het lijkt me juist wél duidelijk:
Testa Grigia is het laatste CP van Etappe 5 (CP 16), de laatste etappe dus.
Er volgt dus geen etappe meer. Kenmerk van een etappe: bestaat uit meerdere CP's.
Er is nog 1 CP klaar gezet, nml. deze. En dat is dus Zürich. Daar vindt zaterdag de finale plaats. Morgen zullen de avo's dus wel een rustdag hebben om bij te komen van alle inspanningen en zich voor te kunnen bereiden op de Finale.

Voor mij is het dus niet anders leesbaar: Zürich is het allerlaatste CP. Er volgen er dus niet meer CP's.

M.u.v. het stemmen (voor degenen die dat nog niet gedaan hebben) zit het werk voor ons als fans er dus op.



We zullen het af moeten wachten.
Maar ik las het net als jij en anderen lezen het weer heel anders. Met of zonder gezond verstand!
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Finale-etappe CP 1
« Reactie #30 Gepost op: 4-12-2003, 15:57:23 »
Checkpoint rood

En nu?


Er schijnt enige verwarring te heersen over de checkpoints die nu ineens online komen. Het is niet zo dat er een nieuwe etappe gestart is, maar dat de aanloop naar de grote finale is begonnen! Het gaat allemaal nog even door, jullie kunnen nog steeds ieder gepasseerd punt je stem uitbrengen, en daarom hebben wij voor de geheime finale locatie een paar extra punten ingevoegd. Hoe meer punten hoe vaker je je stem uit kunt brengen tenslotte! Daarbij zijn jullie inmiddels zulk een getrainde Gidsen, dat dit een leuke uitdaging is. Morgenavond kunnen jullie de hints vinden voor de locatie van de finale. Zoek deze hints bij elkaar en probeer zo snel mogelijk te ontdekken waar de finale gespeeld zal worden. Als je de eerste bent van de Gidsen die dit correct op de kaart weet te markeren, win je de finaleprijs, de allermooiste tickets van PlanetRace. Vliegwinkel.nl beloont deze Gids met twee tickets naar Sydney!



Bron: http://www.planetrace.nl/main.php



Ja ja,..... what's in a name. Duidelijkheid is een schoon goed ....

Topictitel aangepast: Aanloop naar de grote Finale  CP 1
« Laatst bewerkt op: 4-12-2003, 16:07:43 door lukiam »

Offline Mellie

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Aanloop naar de grote Finale CP 1
« Reactie #31 Gepost op: 4-12-2003, 16:28:32 »
Morgenavond kunnen jullie de hints vinden voor de locatie van de finale

 ??? geen slimme zet van PR...half nederland viert dan sinterklaas

Helaas vind ik dit kinderfeest belangrijker dan prikken


Offline babsy

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Aanloop naar de grote Finale CP 1
« Reactie #32 Gepost op: 5-12-2003, 10:32:24 »
nu mellie half nederland gaat inderdaad dan ook wel sinterklaas vieren en dat is natuurlijk ook heel leuk maar hoeveel mensen moesten niet werken tijdens de race konden ook niet voor de prijzen gaan of ze moesten zoals velen er alles aan doen om mee te kunnen doen tijdens het werk racen (en hun baas over de schouders mee kijken) ik b.v moet morgen ook werken en wie nog meer is dat dan wel eerlijk zo heeft iedereen dan wel wat je kan het niet iedereen naar de zin maken