Auteur Topic: [kandidaat] Eva  (gelezen 18985 keer)

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
[kandidaat] Eva
« Gepost op: 3-03-2019, 16:11:51 »
Eva is 28 jaar, komt uit Hoboken en is advocate
Ze haalt vaak stoten uit en kan dat goed verbloemen. Ze zou ook zenuwachtig zijn als ze de mol zou zijn. Hoe ver kan ze komen?
You'll never walk alone

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #1 Gepost op: 6-03-2019, 23:22:15 »
Hoboken. ::bravo::

Eindelijk kandidaten uit de buurt. ;D

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #2 Gepost op: 6-03-2019, 23:41:44 »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #3 Gepost op: 10-03-2019, 23:39:55 »
Kan je iemand die er zoveel uitflapt de Mol maken? ::rofl::

"Oh my god, wilt gij mij komen gelukkig maken?"

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #4 Gepost op: 11-03-2019, 07:54:19 »
Haha, ik denk het wel. Want als ze er echt steeds van alles uitflapt zou ze ook een probleem als advocaat hebben. ::rofl::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #5 Gepost op: 11-03-2019, 13:01:56 »
Heel stom, maar juist door dat fragment waarin ze tijdens haar 'mollicitatie' zegt dat ze eigenlijk geen goede aan haar zouden hebben als mol, denk ik dat de makers zoiets hebben van we gaan een risico nemen. De waarheid verdraaien is natuurlijk ook heel slim. Die ga ik maar eens in de gaten houden.  ::vergroot::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #6 Gepost op: 11-03-2019, 13:11:28 »
Bovendien hebben de makers dit keer alle tien geselecteerd als potentiële Mol. Iedereen wil het zijn en zou het volgens de makers ook kunnen. (Waarna pas de tweede selectie van drie is gemaakt.)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #7 Gepost op: 11-03-2019, 13:18:15 »
Bovendien hebben de makers dit keer alle tien geselecteerd als potentiële Mol. Iedereen wil het zijn en zou het volgens de makers ook kunnen. (Waarna pas de tweede selectie van drie is gemaakt.)
Ja precies, anders had ze daar niet gezeten. En we zien maar een klein stukje van het hele gesprek.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #8 Gepost op: 11-03-2019, 13:26:11 »
Grappig personage, hopelijk ligt ze er niet meteen uit.  ::tandpastasmiley::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #9 Gepost op: 13-03-2019, 00:00:32 »
Weet zich prima te redden in de auto tussen assertieve Bas en aanvallende Bruno.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #10 Gepost op: 13-03-2019, 11:27:57 »
Eva is mijn favoriet voor de winst. Ze weet zich prima in de groep te plaatsen. Denk dat ze als advocate bovendien wel goed kan herkennen of iemand liegt of niet.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #11 Gepost op: 13-03-2019, 18:22:40 »
Mijn schotvoordeboeg, ofwel mijn Anniek  ::rofl:: ::love:: ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline vloeistof

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #12 Gepost op: 15-03-2019, 16:18:49 »
Ik denk dat Eva de mol is op basis van de volgende redenen:

- Haar gedrag tijdens opdracht 1. Ik denk dat het mogelijk is dat de aspirant-mollen tijdens de eerste opdracht al getest worden op geschiktheid voor het molschap. Op het gebied van stressbestendigheid (jongleren onder druk, bungeejumpen onder druk) en overtuigingskracht (overtuigen de ander te laten springen). We zien Eva Liesbeth succesvol overtuigen om te springen.

Geschiktheid Mol aan de hand van deze criteria:
Plus: Eva (lijkt aandeel te hebben in overtuigen van Liesbeth om te springen), Bas (springt)
Plusminus: Martijn (niet in staat Axel te overtuigen, jongleert wel goed). Liesbeth (springt wel, jongleert niet goed), Kaat (niet in staat Ingrid te overtuigen, jongleert wel goed), Joeri (springt wel, jongleert niet goed), Elizabeth (lijkt niet een enorm aandeel te hebben in het aanmoedigen van Bas om te springen)
Minus: Ingrid (springt niet), Bruno (jongleert niet goed, lijkt geen aandeel te hebben in het overtuigen van Joeri), Axel (springt niet)

- Beweert mogelijk geen goede mol te zijn door haar chaotische aard, zij is de enige die op deze manier door een eigen uitspraak onverdacht wordt gemaakt
- Haar reactie bij het kruisverhoor komt wat mij betreft over als dicht bij zichzelf, het lijkt niet op het ophouden van een pokerface (zoals ik dat wel zie bij bijvoorbeeld de gesloten houding van Bruno, Bas, Ingrid en Martijn). Ik vind haar reactie naturel en niet verdacht en zou voor mij een reden zijn om haar te selecteren als mol.
- Haar afwimpelende gedrag in de auto als zij wordt geconfronteerd met het Molschap

Mocht Eva aankomende zondag afvallen, zal ik dit bericht bewerken en voorzien van de tekst 'haha, grapje!', om vervolgens mezelf in slaap te huilen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #13 Gepost op: 15-03-2019, 16:41:50 »
Haha, dat laatste lijkt me overdreven. Je zegt zinnige dingen. Ook ik heb op basis van aflevering 1 Eva als Mol aangevinkt in poll en pool. Maar zaak is nu niet al in een tunnelvisie te vervallen. Overmorgen begint het spel pas echt. ::boogie::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #14 Gepost op: 15-03-2019, 23:04:50 »
De manier waarop ze 'er is natuurlijk een mol haha' in de trailer van aflevering 2 is wel opvallend ::vergroot::

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #15 Gepost op: 16-03-2019, 16:32:20 »
Weet zich prima te redden in de auto tussen assertieve Bas en aanvallende Bruno.

Als Bruno in de auto zegt: "Ik denk dat Eva de mol is...", slaat ze toch even haar ogen neer en wendt haar blik van Bruno af en kijkt weer vooruit en lacht dan een beetje in zichzelf. Alsof ze toch even moest nadenken hoe te reageren. Blikken zijn lastig te interpreteren (weet ik maar weer al te goed sinds WIDM 2019  :-X). Maar ik zet wel een klein extra streepje bij haar naam.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #16 Gepost op: 17-03-2019, 13:49:34 »
ik heb op basis van aflevering 1 Eva als Mol aangevinkt in poll en pool.
Oops is hier ook een pool? Ik loop al achter zie ik  ::). Ik ga gauw Eva invullen nu.

Wel leuk dat we op dezelfde mol beginnen. Is wel eens anders geweest zoals vorig jaar Stine-Simone  ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #17 Gepost op: 17-03-2019, 21:53:42 »
Ik dacht Liesbeth maar switch noodgedwongen naar het Eva kamp

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #18 Gepost op: 17-03-2019, 23:04:19 »
Ze viel wel op vandaag, vind haar wat toneelspelen.. Blijf toch nog even bij mijn schot voor de boeg mol Bas

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #19 Gepost op: 17-03-2019, 23:41:47 »
Ze is flink gedaald op mijn lijstje. Zij komt op het idee om naar de schakels te kijken, waardoor de plastic schakel wordt gevonden en de bal die 10 kilo weegt losgemaakt kan worden. Hierdoor kan de zwakke groep een stuk sneller zijn... wat de groep veel geld oplevert.