Auteur Topic: [kandidaat] Joeri  (gelezen 25063 keer)

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Joeri
« Reactie #20 Gepost op: 16-03-2019, 18:52:37 »
Gilles deelt wel van meer mensen informatie, toch?

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [kandidaat] Joeri
« Reactie #21 Gepost op: 17-03-2019, 15:31:08 »
Wat ik mij wel afvraag: waarom deelt Gilles deze persoonlijke informatie met de groep? Als Joeri geheim had willen houden dat hij van pokeren houdt, was dat toch zijn goed recht als kandidaat?

Dat hij dat kiest om te delen zit mij ook enorm dwars.
No Milk today???

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Joeri
« Reactie #22 Gepost op: 17-03-2019, 16:48:17 »
Wat ik mij wel afvraag: waarom deelt Gilles deze persoonlijke informatie met de groep? Als Joeri geheim had willen houden dat hij van pokeren houdt, was dat toch zijn goed recht als kandidaat?

Als hij het voor de groep geheim had willen houden, had hij het ook niet met de redactie moeten delen.

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Joeri
« Reactie #23 Gepost op: 17-03-2019, 22:59:36 »
Ik zie Joeri als de ideale mol: pokerface, heel erg goed bestand tegen stress, zachte binnenkant waardoor hij bereikbaar is voor anderen.
Daarom zal hij de mol wel niet zijn. Of toch juist weer wel? ;D

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Joeri
« Reactie #24 Gepost op: 17-03-2019, 23:14:11 »
Hij corrigeerde Martijn net iets te vaak wat betreft de dipsaus opwarmen.
Ik zet voorzichtig een streep door Joeri

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Joeri
« Reactie #25 Gepost op: 18-03-2019, 00:10:50 »
Wel wetende dat hij erna nog zelf moest gaan koken.. Hij doet veel goed deze aflevering, maar niet per se de dingen die zorgen dat er geld verdiend wordt

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Joeri
« Reactie #26 Gepost op: 18-03-2019, 00:25:18 »
Hij corrigeerde Martijn net iets te vaak wat betreft de dipsaus opwarmen.
Ik zet voorzichtig een streep door Joeri

Hij zegt me ook iets te vaak dat ze met een steengoede mol zitten...
Woosie down?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Joeri
« Reactie #27 Gepost op: 18-03-2019, 00:34:28 »
Dagboek van de mol : tekst rood wit blauw. T-shirt Joeri bij de executie : rood wit blauw.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Joeri
« Reactie #28 Gepost op: 18-03-2019, 00:40:15 »
Dagboek van de mol : tekst rood wit blauw. T-shirt Joeri bij de executie : rood wit blauw.
Zoiets zit er elk jaar weer bij he.  ::tandpastasmiley::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Joeri
« Reactie #29 Gepost op: 18-03-2019, 01:09:41 »
Joeri bewaart de rust in de groep bij opdracht 1. Voor mij duidelijk een minpuntje bij hem qua mogelijke mol.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Joeri
« Reactie #30 Gepost op: 18-03-2019, 09:27:00 »
Joeri bewaart de rust in de groep bij opdracht 1. Voor mij duidelijk een minpuntje bij hem qua mogelijke mol.

Je kunt het ook zo interpreteren dat hij heel duidelijk de leiding neemt, zodat niemand hem tegenhoudt wanneer hij veel tijd en moeite besteed aan de achtste toren, die alleen de garnering onthult.
Woosie down?

Offline Moltifunctional

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Joeri
« Reactie #31 Gepost op: 18-03-2019, 13:16:48 »
Joeri wel opvallend met z'n "we hebben een steengoede mol" in beide afleveringen, iets té voor de hand liggend.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Joeri
« Reactie #32 Gepost op: 18-03-2019, 20:18:52 »
Joeri wel opvallend met z'n "we hebben een steengoede mol" in beide afleveringen, iets té voor de hand liggend.

Hij is wel het type persoon dat zo iets zou (durven) zeggen als mol.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Joeri
« Reactie #33 Gepost op: 20-03-2019, 22:58:11 »
Ik vind hem hilarisch :)
klaar voor de strijd

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Joeri
« Reactie #34 Gepost op: 20-03-2019, 23:08:18 »
en toch heb ik het idee dat hij net ietsjes te weinig empathie kan ontwikkelen voor medekandidaten, zo bot en fel als hij op anderen (Martijn, Eva, Elisabet) kan reageren, maakt eerder dat ze bang van hem worden in plaats van hem vertrouwen geven.

En ik dacht nog wel in het geketende parcours een mol Joeri hint te hebben gezien...

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Joeri
« Reactie #35 Gepost op: 22-03-2019, 05:31:42 »
En ook een risico om als Mol toren 6, de dipsaus, te ontsluiten. Een cruciaal en ingewikkeld element. Tenzij hij op dat moment al wist dat die dipsaus al gemaakt of in de maak was. Een teken van de productie? Lijkt me van niet, maar zou kunnen.

Offline klakske

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Joeri
« Reactie #36 Gepost op: 22-03-2019, 13:07:30 »
Ik sluit Joeri nog niet uit.
Wel vind ik dat de montage hem verdacht neerzet bij stap 8 - dresseren van het bord.
Het lijkt alsof hij de informatie niet doorgeeft. Toch weet Liesbeth dat er aan het einde gemalen nootjes over het gerecht moeten.
Zijn negatieve antwoord op de vraag over de noedels, kan dan slaan op de bereiding, die idd niet specifiek vermeld werd op het recept.

Re: [kandidaat] Joeri
« Reactie #37 Gepost op: 25-03-2019, 13:25:46 »
Joeri's uitspraken zijn echt geweldig  ::rofl::
Hopelijk blijft ie er lang in
en heeft ie wel een idee, ondanks wat zijn shirt zegt  ;)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Joeri
« Reactie #38 Gepost op: 25-03-2019, 15:14:21 »
Nog altijd niet uit te sluiten. Hij werd wat buitenspel gezet door zijn sterkte. Hij kon het niet maken bij de zwakke groep te gaan en kon het ook niet maken te falen bij het vechten. Bij de steen is hij de kandidaat die tegenwerkt.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Joeri
« Reactie #39 Gepost op: 25-03-2019, 15:27:50 »
Nog altijd niet uit te sluiten. Hij werd wat buitenspel gezet door zijn sterkte. Hij kon het niet maken bij de zwakke groep te gaan en kon het ook niet maken te falen bij het vechten. Bij de steen is hij de kandidaat die tegenwerkt.
Mee eens, al zie ik hem wel steeds kandidaatser worden. Wat de steen betreft: dat ging niet om geld. Dus ik zie absoluut niet in waarom een Mol daar zou tegenwerken. Hij kan juist mooie sier maken door de opdracht wel te laten slagen, zoals Bas deed. (Ik zit nog even in mijn Bas-tunneltje van de vorige opdracht).