Auteur Topic: [kandidaat] Kaat  (gelezen 24197 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #20 Gepost op: 12-03-2019, 22:06:11 »
Als Kaat de Mol is, is het mooi dat ze dit shot in de uitzending hebben gelaten. Gemeen lachje? >:D

Of een reactie van "ja of dat zeg je nu als rookgordijn omdat je het zelf misschien bent". Maar dit is zo'n voorbeeld van wat ik "te mooi om waar te zijn" noem: een Mol die zoiets spontaans durft.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #21 Gepost op: 12-03-2019, 22:25:12 »
Zou allebei kunnen.

Maar ik denk dat Kaat geen slecht figuur slaat als molkandidaat.  ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #22 Gepost op: 12-03-2019, 22:28:19 »
Zeker niet. Sowieso zijn alle tien erop geselecteerd om de Mol te kunnen zijn. En ze lijkt me een hele straffe madam. ;)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #23 Gepost op: 13-03-2019, 12:00:35 »
Kaat is zeker in staat om de mol te kunnen zijn! Niet mijn nummer 1 op dit moment maar wel in de top 3!
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #24 Gepost op: 14-03-2019, 17:28:24 »
Ze lijkt wat mij betreft te veel op Eline om een vernieuwende mol te kunnen zijn, en dat zijn ze graag bij De Mol, vernieuwend. Anders had ik haar ook hoog staan.
Vind haar absoluut niet op Eline lijken. Naar mijn idee zie ik Elisabet dichterbij Eline komen dan Kaat ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #25 Gepost op: 14-03-2019, 23:36:02 »
Stoere meid, staat ook op mijn verdachtenlijstje. Denk dat ze het leuk zou doen als mol

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #26 Gepost op: 15-03-2019, 02:23:21 »
Vind haar absoluut niet op Eline lijken. Naar mijn idee zie ik Elisabet dichterbij Eline komen dan Kaat ::jaja::.

Tja ik zie meerdere dit zeggen, misschien zie ik het dan verkeerd ofzo maar de eerste indruk die ik van haar karakter krijg (uitgesproken, niet op d’r mondje gevallen, temperamentvol) vind ik wel overeenkomen met die van Eline. Hoewel er nog wel weinig vergelijkingsmateriaal is natuurlijk.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #27 Gepost op: 15-03-2019, 08:13:34 »
Maar het is toch juist ook vernieuwend om een Mol te kiezen die op een eerdere Mol lijkt, als er normaliter voor een heel ander figuur gegaan wordt als Mol?  ::hypocriet::

Kaat zou op dit moment ook mijn wensmol zijn, maar ik vrees dat het duidelijk is dat ze voor veel mensen dit zou zijn, en dat ze toch voor een andere Mol kiezen.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #28 Gepost op: 18-03-2019, 14:20:49 »
Vlak voor de eetopdracht zei ze: ‘we gaan vast iets met eten doen’

Als mol hou je dat voor je lijkt me. Valt ook af voor me.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #29 Gepost op: 18-03-2019, 14:28:03 »
Bij het herkijken heb ik nog eens goed opgelet en ja ze geeft de informatie niet goed door, maar dat kan ook door de chaos komen die Bas creeërt. Gilles noemt wel dat de dipsaus, het enige wat Kaat heeft gemaakt, ook echt goed was. Ze heeft dus niet effectief zelf het gerecht om zeep geholpen ::vergroot::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #30 Gepost op: 18-03-2019, 14:54:30 »
Bij het herkijken heb ik nog eens goed opgelet en ja ze geeft de informatie niet goed door, maar dat kan ook door de chaos komen die Bas creeërt. Gilles noemt wel dat de dipsaus, het enige wat Kaat heeft gemaakt, ook echt goed was. Ze heeft dus niet effectief zelf het gerecht om zeep geholpen ::vergroot::.

Nee maar als je essentiële informatie achterwege houdt, heb je wel een goede dekmantel achteraf. Maar in deze opdracht vond ik Bas en Elisabet het meest verdacht

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #31 Gepost op: 19-03-2019, 12:58:24 »
Verdacht.

Opdracht 1: cruciale informatie niet doorgeven (nutteloze spullen die op de hoek liggen, goede dipsaus is al gemaakt enz.)

Opdracht 2: zeggen dat je ambitieus bent (1 uur) maar vervolgens flink vertragen, wel goed je best doen in de deelopdrachten zodat jouw groep beter presteert dan de andere groep

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #32 Gepost op: 20-03-2019, 23:17:29 »
Ik gok in ieder geval dat ze ver gaat komen...

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #33 Gepost op: 21-03-2019, 23:38:38 »
Na het herbekijken ga ik voor Kaat als mol.

Tweemaal wringt ze zichzelf in een sleutelpositie.

Opdracht 1: ze zegt subtiel dat ze wel kan koken en Bas gaat er snel in mee. Zo komt ze als eerste aan het ‘kookeiland’. Ze zaait daar meteen verwarring door een goede dipsaus te maken, maar alle ingrediënten die niet nodig waren gewoon te laten liggen op de tafel. Daarna legt ze zo warrig alles uit aan de volgende twee, ze vergeet te vermelden dat ze niet chronologisch gewerkt hebben en vergeet nog cruciale informatie. Door dan als eerste bij het tv scherm te komen, kan ze de anderen verdacht maken door op hun fouten te wijzen, wat ze ook gretig doet.

Opdracht 2. De mol wil hier liefst in de sterke groep. Kaat oppert meteen: ik ben een sterke vrouw. In de opdracht zelf gedraagt ze zich ook vreemd. Eerst kunnen ze niet snel genoeg gaan, maar uiteindelijk wil ze de boel laten vertragen.

Kaat is de mol  ::jaja::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #34 Gepost op: 22-03-2019, 09:03:25 »
Ik help het je hopen want ik zou haar een hele leuke Mol vinden. Ze zou het met veel bravoure en knap geacteerd spelen.

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #35 Gepost op: 22-03-2019, 09:29:02 »
Als de mol als eerste gaat is dat helemaal geen slecht idee vind ik. Na het koken ga je bij het TV scherm staan om de anderen bezig te zien. Er is zo niemand die jou ziet behalve je collega kok en de 2 aan wie je overdraagt. Zelf zie je de anderen allemaal aan het werk. Mooie start in de (relatieve) luwte?

Wisten Kaat en Bas nu wel of niet dat de anderen het recept konden vrijspelen? Ik haal het in ieder geval niet uit de beelden terwijl Kaat bij het scherm wel zegt:
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #36 Gepost op: 22-03-2019, 20:54:53 »
Ik vind haar zo leuk. Nu al mijn favoriete kandidaat ::jaja::
Ik vind haar zo oprecht overkomen ook, mijn eerste gevoel zegt dat ze het niet is.

Maar precies dit had ik ook bij Merel na aflevering 1. Geweldig en oprecht. Is ze het dan toch? ::vergroot::

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #37 Gepost op: 23-03-2019, 18:11:55 »
Ik vind haar zo leuk. Nu al mijn favoriete kandidaat ::jaja::
Ik vind haar zo oprecht overkomen ook, mijn eerste gevoel zegt dat ze het niet is.

Maar precies dit had ik ook bij Merel na aflevering 1. Geweldig en oprecht. Is ze het dan toch? ::vergroot::
1. Ik denk dat zij goed acteert. 2. Merel vond ik juist oprecht een mol. Verdacht maar niet zo opvallend als nepmollen. Zoals Sarah.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #38 Gepost op: 24-03-2019, 23:44:42 »
Geen reden om van Kaat af te stappen. Zei ze niet dat ze van niets bang was in haar voorstelfilmpje over het liegen?

Ik denk dat ze toch geen fan is van een spin  ::rofl::

Heeft steeds opnieuw een goede positie te pakken, maar zorgt nooit voor veel geld

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #39 Gepost op: 25-03-2019, 21:45:26 »
Ze blijft verdacht.