Poll

Wie is de Mol NIET?

Axel
28 (37.8%)
Bas
21 (28.4%)
Elisabet
25 (33.8%)

Totaal aantal stemmen: 56

Auteur Topic: Wie is de Mol NIET?  (gelezen 13089 keer)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #20 Gepost op: 18-03-2019, 20:16:45 »
Axel, Bas, Bruno, Ingrid en Kaat zijn het niet. Wel een hele hoop namen :-X ::rofl::
Van Kaat ben ik het meest ‘zeker’ dat ze het niet is. De eerste keer ongeveer dat ik m’n favoriete kandidaat niet verdenk :D ::rofl::

Offline Luc

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #21 Gepost op: 18-03-2019, 20:21:08 »
Ik durf enkel Bruno en Axel af te strepen vanwege hun onmolse actie in de geketende wandelproef waarbij ze in de zwakke groep vaart maakten. Maar ik had ze al in de eerste aflevering het minst waarschijnlijk als mol gezien.
Martijn lijkt mij te zenuwachtig en te gedreven maar ik schrijf hem nog niet helemaal af.
« Laatst bewerkt op: 19-03-2019, 19:57:12 door Luc »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #22 Gepost op: 19-03-2019, 14:57:36 »
Axel, Bas, Bruno, Ingrid en Kaat zijn het niet. Wel een hele hoop namen :-X ::rofl::
Van Kaat ben ik het meest ‘zeker’ dat ze het niet is. De eerste keer ongeveer dat ik m’n favoriete kandidaat niet verdenk :D ::rofl::

Ik zelf denk eerder richting Eva en Martijn.

Dan is het Joeri of Elisabeth.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #23 Gepost op: 20-03-2019, 23:03:38 »
Bruno: trok de Ingrid/Elisabet de berg goed op en had als eerste door dat de schakel van plastic was bij de zwakke groep. Hierdoor konden ze de bol wegdoen en sneller gaan.

Martijn: Had de ketting aan de bol vast en vond de plastieke schakel niet. Hierdoor moest de sterkere groep de bol meesleuren. Leek me ook bloednerveus bij de eliminatie (maar na Merel laat ik mij daar niet aan vangen). Wil binnengaan met 1500 die dan sowieso verdiend worden.

Joeri: Als je de mol bent, weet je dat er een plastieke schakel is. Als je dan de kans krijgt om die los te slaan, dan zou je dat toch doen als mol (lijkt me)

Ingrid: haar gezichtsuitdrukkingen zijn zeer expressief (kijk maar bij de kookopdracht), lijkt me moeilijk als mol om dit te spelen
« Laatst bewerkt op: 20-03-2019, 23:06:53 door wouterv »
klaar voor de strijd

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #24 Gepost op: 24-03-2019, 23:28:25 »
Er gaat na deze aflevering een dun streepje door Martijn en Elisabet.
De mol had hier heel makkelijk angst kunnen 'faken' voor de slang in het hutje, maar deed dat niet (terwijl de andere duo's al voor een veilige slaapplek hadden gekozen).

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #25 Gepost op: 24-03-2019, 23:29:41 »
Mee eens. En ook de drie vechters vind ik onwaarschijnlijke mollen. Zeker Bas die ook nog een groot aandeel had in het laten slagen van de opdracht met de steen.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #26 Gepost op: 24-03-2019, 23:30:56 »
Er gaat na deze aflevering een dun streepje door Martijn en Elisabet.
De mol had hier heel makkelijk angst kunnen 'faken' voor de slang in het hutje, maar deed dat niet (terwijl de andere duo's al voor een veilige slaapplek hadden gekozen).

Anderzijds is het maar voor €500 en hebben die 2 ook hun rol gespeeld door de andere kandidaten op te jagen om minder pinda's te pellen en door ze schrik aan te jagen door fake te roepen.
Zeker omdat ze graag bleven verdubbelen met Axel na de €400 (toen Bruno al wat wankel stond) zou ik hen niet helemaal afschrijven.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #27 Gepost op: 24-03-2019, 23:55:32 »
Durf na vandaag joeri ook wel hier bij te zetten. Dus Bruno, joeri, axel, Ingrid. En vreemd genoeg zet ik bas haar niet neer hoewel ik t met Heinz eens Ben dat ik t on waarschijnlijk vind dat de mol bij de vechters zit.   

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #28 Gepost op: 25-03-2019, 00:08:38 »
Bas, Joeri, Bruno, Kaat en Axel

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #29 Gepost op: 25-03-2019, 01:15:44 »
Axel 21 (15.4%)
Bas 5 (3.7%)
Bruno 33 (24.3%)
Elisabet 3 (2.2%)
Eva 7 (5.1%)
Ingrid 20 (14.7%)
Joeri 15 (11%)
Kaat 11 (8.1%)
Martijn 21 (15.4%)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #30 Gepost op: 25-03-2019, 09:35:30 »
Bas, Joeri, Bruno.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #31 Gepost op: 25-03-2019, 12:42:06 »
Bruno, Elisabet, Joeri, Axel denk ik niet.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #32 Gepost op: 25-03-2019, 13:46:26 »
Ik durf enkel Axel Bas Bruno Elisabet Ingrid Joeri Kaat en Martijn nog af te strepen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #33 Gepost op: 25-03-2019, 18:54:13 »
Mee eens. En ook de drie vechters vind ik onwaarschijnlijke mollen. Zeker Bas die ook nog een groot aandeel had in het laten slagen van de opdracht met de steen.
Het is zowat hetzelfde scenario als vorig jaar toen ik met zekerheid opperde dat de mol niet bij de worstelaars zat omdat die geen invloed hebben op de mislukte escapeopdracht.
Niettemin volg ik dezelfde logica, de 3 mannen die de sleutel moesten vinden en nadien vechten hebben behoorlijk wat in de pot gebracht, bij de bootjes viel meer te verdienen (of te verliezen) en de ene reeks is de andere niet.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #34 Gepost op: 25-03-2019, 19:37:16 »
Als mol met een slang in een kamer is zo makkelijk code rood te zeggen. En ge doet dat nie? Dan zijt ge niet de mol. Zelfs het nepgesnurk opdat Ingrid aan code rood toe is (of angst veinzen voor een zwijn) is een slimme zet om uit de kamer te geraken. En met zo'n spin heb je niet echt een excuus nodig hè voor code rood :P

En de drie vechtersbazen... Je had zoals Bruno liet zien je eenvoudig van de mat kunnen slaan, vrij spel voor de kinderen en klaar. Maar ze deden het echt goed. Dus streep door Bas, Bruno, Elisabet, Joeri, Martijn.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #35 Gepost op: 26-03-2019, 20:34:12 »
Ik ga eens beginnen met per aflevering af te strepen op basis van onmols gedrag. Meerdere keren afstrepen geeft vaak toch een indicatie van niet de mol te zijn.

Aflevering 0 afgestreept:
- Martijn
- Bruno
- Ingrid

Aflevering 1 afgestreept:
- Martijn
- Bruno

Aflevering 2 afgestreept:
- Martijn
- Elisabeth
- Bas
- Ingrid

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #36 Gepost op: 26-03-2019, 23:12:31 »
Axel, Bruno en Ingrid vind ik geen moltypes alle drie. Joeri lijkt me ook een kandidaat die er voor gaat en Kaat eigenlijk ook.

Maar dit is allemaal nog gevoel. Ik durf nog niemand definitief afstrepen. Want ik verwacht de mol ook eerder in een bootje dan bij de vechtkunst, en dan hou je ineens nog maar eng weinig mensen over.

Maar dat de mol als een van de weinigen juist wèl de nacht doorbrengt, zou ik geen gekke zet vinden. Juist omdat dat dat denk ik heel veel vertrouwen kweekt voor relatief weinig geld (het meeste geld is al overdag vermold). Zeker als je het geschreeuw vanuit de kamer náást je kan horen en wel kunt raden dat er allicht één duo voor code rood kiest. (Wie waren dat, die we de dames zagen kunnen horen gillen?)

Edit: maar de tactiek van Belgian Mol van het afstrepen per aflevering vind ik wel een goeie. ::ok::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #37 Gepost op: 27-03-2019, 00:00:33 »
Grappig dat sowieso 5 mensen hier op de Mol hebben gestemd :P

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #38 Gepost op: 27-03-2019, 11:03:49 »
Ja je moet hier niet op Eva stemmen ::hypocriet:: ::rofl::

Eens met Erik
Axel, Bruno en Ingrid vind ik geen moltypes alle drie. Joeri lijkt me ook een kandidaat die er voor gaat en Kaat eigenlijk ook.
Ik heb er met Ingrid ook helemaal geen gevoel bij, toch staat ze hier twee na onderste in de lijst. Misschien een soort RP, die wel veel molacties op zijn naam kreeg, wat het helemaal niet waren. Er is altijd wel een kandidaat met dat 'geluk'...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol NIET?
« Reactie #39 Gepost op: 27-03-2019, 11:15:09 »
Ja je moet hier niet op Eva stemmen..

Vanwege het feit dat Eva het voordeel wint bij het maken van de test kan zij in mijn ogen eigenlijk niet meer de mol zijn  :-X


Verder lijken mij Bas, Joeri en Bruno voor nu erg onwaarschijnlijk.
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.