Auteur Topic: Molscore 2019 - hintvrij  (gelezen 2779 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Molscore 2019 - hintvrij
« Reactie #20 Gepost op: 17-03-2019, 23:52:19 »
Convans mooie analyse , Alleen kijken we geheel tegenstrijdig naar t sneller willen lopen van Martijn. Jij ziet dit als onmols, een poging om meer geld te winnen. Ik zie t als een poging om te snel te zijn voor de langzame groep.

Verder is t opvallend dat ook bij jou Ingrid en Bruno zou laag scoren dat ze nu al van de radar afvallen. Axel scoort bij mij weinig en dat zorgt ervoor dat ook hij niet op mijn  lijstje staat.

Mijn gevoel en mijn scores zijn tegenstrijdig. Martijn scoort hoog maar niet voor mijn gevoel, Eva scoort matig maar wel hoog mol gevoel

Ja ik las het dat jij Martijn verdacht vond. Ik vond hem net puur bezig met het geld. Maar deze opdracht is het echt moeilijk inschatten wat een mol voor ogen heeft. Dus dat is een persoonlijke bedenking.

Heb vele jaren geleden nog een tennismatch gespeeld tegen Martijn en ik zie die winnaarsmentaliteit gewoon terug, natuurlijk kan het fanatieke een rookgordijn zijn, maar zijn analyse vond ik wel juist. De andere groep weet dat ze snel moeten zijn...

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Molscore 2019 - hintvrij
« Reactie #21 Gepost op: 18-03-2019, 00:00:42 »
Martijn komt verdacht uit mijn scores nav wat ik een molpositie vindt. Persoonlijk vind ik Martijn echter zeker niet verdacht, ik zie hem als een gedreven kandidaat die vol voor de winst wil gaan.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Molscore 2019 - hintvrij
« Reactie #22 Gepost op: 18-03-2019, 17:58:59 »
Ik vind het wel opvallend dat het veelal dezelfde personen zijn die op de goede positie terechtkomen. Als deze lijn zich doortrekt in de volgende aflevering ga ik beginnen tunnelen.

Het lijkt me al onwaarschijnlijk dat Axel zichzelf niet in de sterke groep laat onderverdelen als mol dus hij staat echt helemaal onderaan

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Molscore 2019 - hintvrij
« Reactie #23 Gepost op: 19-03-2019, 00:31:40 »
Ik denk dat je teveel op de groepen inzet als betere/minder goede molpositie bij de tweede opdracht. We weten dat elke kandidaat in staat zou kunnen zijn om de mol te spelen en voor een aantal kandidaten is het erg lastig om in een andere groep terecht te komen (Ingrid/Bruno voor zwak, Joeri/Liesbeth voor sterk), je bent toch afhankelijk van hoe de groep je ziet. Daarnaast zijn beide groepen wel molbaar.

Als laatste is het helemaal lastig omdat het de mol niet is gelukt om de opdracht geheel te laten mislukken. Er kan dus wel een intentie zijn om te saboteren die uiteindelijk geen effect heeft gehad en die worden hierin niet meegenomen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Molscore 2019 - hintvrij
« Reactie #24 Gepost op: 19-03-2019, 12:53:28 »
Ik denk dat je teveel op de groepen inzet als betere/minder goede molpositie bij de tweede opdracht. We weten dat elke kandidaat in staat zou kunnen zijn om de mol te spelen en voor een aantal kandidaten is het erg lastig om in een andere groep terecht te komen (Ingrid/Bruno voor zwak, Joeri/Liesbeth voor sterk), je bent toch afhankelijk van hoe de groep je ziet. Daarnaast zijn beide groepen wel molbaar.

Als laatste is het helemaal lastig omdat het de mol niet is gelukt om de opdracht geheel te laten mislukken. Er kan dus wel een intentie zijn om te saboteren die uiteindelijk geen effect heeft gehad en die worden hierin niet meegenomen.

Ja vooraf vind ik dat ook, maar als ik dan kijk hoe de opdracht gespeeld wordt zie ik weinig molacties bij de zwakke groep. Vertragen is niet echt gelukt en voor de rest weinig kandidaten die iets proberen of het moet tijdens bamboo dancing zijn (en daar vond ik Elisabet een sleutelrol in spelen).

Dusja zelfs een mislukte molactie is me niet opgevallen. Persoonlijk vind ik de kans dus veel groter dat de mol in het sterke team zit. We zien ook de verdeling en enkel Ingrid leek me echt hopeloos om ooit bij de sterke te komen, de rest kon toch wel beargumenteren waarom ze bij de sterke willen?
Aangezien het potentieel mollen bij de sterke groep hoger lag.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Molscore 2019 - hintvrij
« Reactie #25 Gepost op: 25-03-2019, 15:35:49 »
Deze week iets te druk. Volgende week meteen 2 afleveringen in een keer doen!