Auteur Topic: Wie verdenkt wie  (gelezen 9027 keer)

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #20 Gepost op: 8-04-2019, 18:39:56 »
Axel wordt maar steeds weggezet bij de Zwakke ploeg, terwijl het een beer van een vent is. Hier stinkt iets...

Ik vond hem ook niet zo veel doen tijdens zijn opdracht met het compas. Het was Bruno die overal heen rende om te zoeken. Ik vind de hernia geruchten wel bij zijn gedrag passen

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #21 Gepost op: 8-04-2019, 19:10:24 »
Hij doet dan toch alles, ondanks die hernia. Die zeepbaan, waarbij hij Eva beschuldigt van mensen terugtrekken. In het water alles kunnen, de fakkel echter natmaken maar de ander blaimen. Zoals vele opdrachten, zoals jij zegt rennen door het woud met Bruno, en dan steeds maar Bruno verwijten maken, zelfs als die als enige geld en zelfs 1100 binnen brengt. Ik bedoel, zijn rug kan alles hebben, wat maakt het in feite uit dat je ingedeeld bent als Zwakke? Niets. Schijnt mij een cover up te zijn. Deed zelfs gewoon mee met de bungeejump...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #22 Gepost op: 8-04-2019, 20:03:29 »
<knip>

 Deed zelfs gewoon mee met de bungeejump...

Maar sprong uiteindelijk niet
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #23 Gepost op: 9-04-2019, 19:31:07 »
Joeri verdenkt Elisabeth, Kaat verdacht Eva, nu misschien Bas, Axel verdenkt Bruno, en Bas verdenkt niemand.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #24 Gepost op: 13-04-2019, 16:43:05 »
Aflevering 5: de test

Joeri: Kaat heeft een risico genomen bij de paintballproef door de hoek om te lopen zonder achterom te kijken

Elisabet: Eva heeft bij de etiquetteproef haar opdracht zelfs niet geprobeerd en vandaag was ze er niet bij en wonnen we de groepspot

Axel: ik denk dat Bas daar (paintball) als leugenaar een zeer goede indruk heeft gemaakt als je Joeri en Elisabet in de maling neemt

Kaat: Eva. "Ik heb op één persoon gestemd vandaag. Ik krijg gewoon geen molgevoel bij al de rest en bij Eva wel. En het mag dan nog zo'n toffe zijn maar dat is voor mij precies een Mol. Als ze het niet is ben ik gefuckt tot-en-met, maar ja, bon, OK."
Moet Bruno er niet bij?
Hij zegt: "Een pasvraag gunnen aan je concurrent is te gek, zeker in deze fase van het spel. Nee, ik had het enkel voor Eva gedaan, maar de rest had ik ook weggegooid, eerlijk gezegd". Ik vatte dit op als een verdenking richting Elisabet.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #25 Gepost op: 13-04-2019, 16:58:35 »
O ja, zou kunnen. Maar zou Bruno niet door hebben gehad dat het een foutje van Elisabet was om de pasvraag voor hem te regelen dan? ;D

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #26 Gepost op: 14-04-2019, 04:23:29 »
Zo te zien vertrouwt hij het niet, en denkt hij dat het toch met opzet was. Hij heeft niet gezien hoe Elisabet de pasvragen onder grote haast moest weggooien, dus ik vind het geen gekke gedachte van hem.

En opzet zou best kunnen. Ze had die van Bruno als ik het goed heb in een andere zak gestoken. Misschien verdenkt Bruno Elisabet, en moest hij een voordeel krijgen bij de test om hem niet teveel zekerheid te geven. Ik vind de verdenkingen van Bruno heel interessant omdat ze nu pas komen, dus ik denk dat het goed is om hem er wel bij te zetten. :)
« Laatst bewerkt op: 14-04-2019, 04:40:12 door Newbie2 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #27 Gepost op: 14-04-2019, 08:43:39 »
Na de etiquetteproef zegt Bruno dat Eva en Joeri zijn verdachten zijn. Maar ik zal die andere uitspraak bij de test er ook wel even bij zetten.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #28 Gepost op: 14-04-2019, 12:46:47 »
Na de etiquetteproef zegt Bruno dat Eva en Joeri zijn verdachten zijn. Maar ik zal die andere uitspraak bij de test er ook wel even bij zetten.

Als dat echt zn verdachten zijn is het bijzonder dat hij al zo lang meegaat.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #29 Gepost op: 14-04-2019, 15:10:42 »
Het is hier misschien al genoemd maar waarom zien we Eva de test niet maken??

Kaat zat iig op Eva en wij hier op het forum dachten dat het andersom ook zo was. Eva wilde telkens met Kaat en de dames wilden ook absoluut het hoge bedrag wat nog over was (700 geloof ik) bij de scoutingwandeltocht per se niet aan de ander geven.

Dus is de logische conclusie dan dat Eva er heel waarschijnlijk op Kaat is uitgegaan? Moet haast wel.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #30 Gepost op: 14-04-2019, 15:17:35 »
Als dat echt zn verdachten zijn is het bijzonder dat hij al zo lang meegaat.
Zeg dat wel. Dat hij er 2 had betekent in elk geval dat hij niet helemaal zeker is van zijn Mol. En hij verdacht Elisabet blijkbaar nog niet na de kajuit, ook goed om te weten. Dat hij haar nu wel verdenkt vind ik niet zo vreemd, na de kaart die ze verloor. Bruno was op dat moment nog bij de groep, en die had daar behoorlijk last van.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #31 Gepost op: 16-04-2019, 14:57:35 »


Aflevering 6: de test

Michaël: - (Ik ben verschoten van het aantal details dat je moet onthouden)

Joeri: ik had het idee dat er bij de gameproef keihard gemold werd. Het idee van aanpak bleek van Kaat te komen, heeft Bas me verteld

Elisabet: de communicatie met Bas en Kaat verliep heel vreemd

Kaat: Elisabet ging bij laatste locatie die niet lukte naar de wc, dat was een duur toiletbezoek denk ik

Bruno: - (Je moet nu voor één partij gaan)

Bas: ik snap niet goed dat Axel die boot aan zijn brommer bond

Axel: - (Het voordeel van Elisabet kan een voordeel zijn als ze twijfelt tussen twee personen, maar het zal niet makkelijk zijn voor Michaël het in te vullen)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #32 Gepost op: 16-04-2019, 17:26:49 »

Joeri: ik had het idee dat er bij de gameproef keihard gemold werd. Het idee van aanpak bleek van Kaat te komen, heeft Bas me verteld


Dit is dan wel weer verdacht van Bas. Waarom zou je als kandidaat een andere kandidaat verdacht willen maken naar een concurrent?
Molpuntje voor Bas

Of voor Joeri indien dit een molleugentje naar ons van hem was

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #33 Gepost op: 16-04-2019, 17:36:05 »
Of voor Joeri indien dit een molleugentje naar ons van hem was
Ja, valt niet uit te sluiten. Hij deed wel meer verdachte dingen bij de avatars. Dus ik vind hem nog altijd een gevaarlijke outsider. Bij zijn social media opdracht met Elisabet vond ik hem dan weer vrij onverdacht. Hij liep een keer verkeerd. Hij zette zijn telefoontje niet meteen op de speaker. En misschien heeft hij Elisabet wat flesjes water teveel aangereikt. ;D Maar dat was het wel. Hoe dan ook: hij kan het nog steeds zijn, voor mij.
EDIT: Bas verdenkt Joeri, en Joeri verdenkt Bas. Al vanaf het begin. Het is dus sowieso heel opmerkelijk dat één van de twee zulke informatie naar de ander doorspeelt. Bas probeert Joeri's verdenking af te schudden, of Joeri liegt. Als Joeri de Mol is, dan klopt het wel wat hij geloof ik over zichzelf zegt op de vraag "slechte Mol?": zo fanatiek dat hij alle opdrachten het liefst wil doen slagen. (Lijkt me wel een risico voor de productie, zo'n Mol, maar goed, het kan.).
« Laatst bewerkt op: 16-04-2019, 18:01:40 door Newbie2 »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #34 Gepost op: 16-04-2019, 17:47:50 »
Dit is dan wel weer verdacht van Bas. Waarom zou je als kandidaat een andere kandidaat verdacht willen maken naar een concurrent?
Molpuntje voor Bas

Misschien omdat ze allebei op de mol (Axel) zitten en Bas Joeri naar Kaat probeert te duwen?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #35 Gepost op: 16-04-2019, 17:49:32 »
Misschien omdat ze allebei op de mol (Axel) zitten en Bas Joeri naar Kaat probeert te duwen?

Ja kan ook. Maar ik vraag me af of ze elkaars verdenkingen weten. Lijkt me niet handig maar je weet nooit idd

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #36 Gepost op: 22-04-2019, 11:38:33 »


Aflevering 7: het schilderij van de Mol

Bas: mooi gedaan, niet amateuristisch, gek want ik zie mijn Mol niet direct zo'n schilderij maken, maar ik laat me er niet door van de wijs brengen
Axel: je kan denken aan hel, zwart, iemand die zich van binnen emotioneel gewrongen voelt, "potverdikke, ik heb het ook wel zwaar"
Elisabet: vooral heel interessant om te zien wie welk schilderij koos en wie uiteindelijk zijn wil doordreef [Bas?] om het foute schilderij te kiezen

Aflevering 7: de test

Elisabet: - (Alles op één persoon. Michaël had vorige keer rood scherm dus ik hoop dat ik die persoon kan uitschakelen.)
Kaat: - (Mol zat bij kunstopdracht -> dus niet Joeri.) In dit extra filmpje zegt Kaat dat ze het er lastig mee had om te bedenken wat van haar Mol echt was en niet echt was. De Mol is ook een mens waar ze graag vrienden mee zou willen zijn. [Ik zie hier een verwijzing naar Bas in met wie Kaat veel optrok.]
Axel: Bas nam voortouw bij keuze voor kunstwerk. Hij kan bepaalde dingen zeggen waarvan je denkt nu breng je me van de wijs.
Joeri: Elisabet is sluw en kan dingen beïnvloeden door met haar emoties te spelen.
Bas: Axel is iemand die mensen kan beïnvloeden en gedachten in mensen hun hoofd planten. Niet toevallig dat van de mensen met wie hij close was er een aantal zijn afgevallen.
« Laatst bewerkt op: 22-04-2019, 18:21:32 door Heinz »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #37 Gepost op: 22-04-2019, 17:51:24 »
Er waren ook nog wat interessante overdenkingen na de kunst-opdracht. Elisabet hint op degene die zijn wil doordreef om het foute schilderij te kiezen. Axel praat over emoties. Bas zegt dat de Mol die hij in gedachten heeft niet onmiddellijk zo’n schilderij ziet maken, maar zich er niet door van de wijs laat brengen.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #38 Gepost op: 22-04-2019, 18:03:02 »


Aflevering 7: de test


Bas: Axel is iemand die mensen kan beïnvloeden en gedachten in mensen hun hoofd planten. Niet toevallig dat van de mensen met wie hij close was er een aantal zijn afgevallen.
Dat laatste kwam wel HEEEL duidelijk in beeld zeg. Kan me moeilijk voorstellen dat Axel de mol is en ze dat even vol in beeld gooien.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #39 Gepost op: 22-04-2019, 18:08:57 »
@Newbie2: O ja! Die zet ik er zo even bij. ::ok::