Auteur Topic: Molduel: Eva vs. Kaat  (gelezen 10972 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #60 Gepost op: 8-04-2019, 17:44:47 »
In Mol Kaat heb ik ook nooit geloofd Lo, dat heb ik altijd te mooi om waar te zijn gevonden. Voor Mol Axel loop ik nog niet echt warm maar dat vind ik nu wel het waarschijnlijkst. Misschien dat het duel Axel - Kaat er gaat komen. ;)

Ben wel eens benieuwd naar de mogelijke acties van Axel dan. Erg veel doet hij niet  ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #61 Gepost op: 8-04-2019, 17:51:28 »
Dat is nu eenmaal de Mol 2.0  ::) ::jaja:: ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline AnnabelN

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #62 Gepost op: 8-04-2019, 18:10:27 »
Acties kan ik nog wel bedenken, Axel molt wel. Wat ik moeilijker te geloven vind is dat de voltallige crew in aflevering 1 Axel zou kiezen boven wie er dan ook daarvóór eigenlijk favoriet was.

Ik hoop zo dat het gewoon toch Kaat is...  ::love::

anoniem 30784

  • Gast
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #63 Gepost op: 8-04-2019, 18:56:19 »
Acties kan ik nog wel bedenken, Axel molt wel. Wat ik moeilijker te geloven vind is dat de voltallige crew in aflevering 1 Axel zou kiezen boven wie er dan ook daarvóór eigenlijk favoriet was.

Precies!!!

Hoe denken de Axel verdenkers hierover?
Hebben de makers gelogen in dat interview waarin ze dit beweren, denken jullie?
Of vonden jullie Axel niet als slechtste of op z'n minst als een na slechts reageren in die kring op de vragen van Gilles?

De enige die naar mijn mening slechter reageerde was Martijn (die letterlijk zei dat hij liever de winnaar zou willen zijn dan de mol) maar het zou heel goed kunnen dat hij niet eens een misschien scherm heeft gekregen.

Voor de rest was echt niemand slechter dan de duidelijk zenuwachtige Axel die zijn zenuwachtigheid ondanks dat dit ervan afspatte ontkende. En die wordt dan unaniem uitgekozen door de makers (door minimaal 5 personen!) op basis van zijn reacties op de vragen terwijl er DRIE potentiële mollen waren?  ??? Ik citeer: 'We hadden allemaal dezelfde ideale mol gezien bij de reacties.' Axel? Yeah, right.  ???

Daar geloof ik niks van. Of de makers liegen of Axel is niet de mol.

Ik zie ook wel potentiële molacties bij Axel maar ik kan hem hierom gewoon echt niet als mol zien.
Als hij het blijkt te zijn, verliezen de makers naar mijn mening al hun geloofwaardigheid.

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #64 Gepost op: 8-04-2019, 19:15:12 »
..Wat ik moeilijker te geloven vind is dat de voltallige crew in aflevering 1 Axel zou kiezen boven wie er dan ook daarvóór eigenlijk favoriet was.
..

Sterk punt.

De enige uitleg zou zijn dat de andere 2 nóg nerveuzer waren dan Axel ::rofl::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #65 Gepost op: 8-04-2019, 19:18:12 »
Ben wel eens benieuwd naar de mogelijke acties van Axel dan. Erg veel doet hij niet  ::rofl::

Dat zou een beetje de Sinan-tactiek zijn inderdaad...
#Watgaataxeldoen
« Laatst bewerkt op: 8-04-2019, 19:20:40 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #66 Gepost op: 8-04-2019, 19:19:22 »
Ja je hebt gelijk, ze hadden de poule wel erg klein gemaakt door slechts 3 vooraf te selecteren. Ik vond Axel er ook niet goed doorkomen, maar ja, een kans van 1 op 3, het kan toch maar zo. En Jon was ook geen sterke mol, dus Axel hoeft dat ook niet te zijn...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #67 Gepost op: 8-04-2019, 19:22:29 »
Ja je hebt gelijk, ze hadden de poule wel erg klein gemaakt door slechts 3 vooraf te selecteren. Ik vond Axel er ook niet goed doorkomen, maar ja, een kans van 1 op 3, het kan toch maar zo. En Jon was ook geen sterke mol, dus Axel hoeft dat ook niet te zijn...

Als de info over de hernia juist is lijkt Axel niet eens een optie. Veel te riskant zou ik als maker denken

anoniem 30784

  • Gast
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #68 Gepost op: 8-04-2019, 19:26:09 »
Ja je hebt gelijk, ze hadden de poule wel erg klein gemaakt door slechts 3 vooraf te selecteren. Ik vond Axel er ook niet goed doorkomen, maar ja, een kans van 1 op 3, het kan toch maar zo. En Jon was ook geen sterke mol, dus Axel hoeft dat ook niet te zijn...

Ja maar de mol is unaniem door de makers gekozen op basis van de reacties van diegene in de kring.
Unaniem. Dat betekent dat de mol dus duidelijk beter reageerde dan de 2 andere potentiële mollen. De makers zeiden letterlijk dat ze iemand nog beter vonden liegen dan hun favoriet.. en Axel loog enorm slecht??? Ingrid moest er zelfs door lachen, maar blijkbaar zagen de makers op basis van zijn reactie een ideale mol in hem??? (Hun woorden zijn dat)
Wie reageert er duidelijk slechter dan Axel dan? In mijn ogen echt alleen maar Martijn en dan puur omdat hij zelf zei dat hij liever wint dan dat hij de mol is. Dus dan is er sowieso nog minstens een potentiële mol die beter dan Axel reageerde en kan hij het al niet zijn. En had Martijn überhaupt een misschien scherm gekregen?
Axel deed het echt, echt heel slecht. Er klopt niets van dat interview als hij de mol is.
« Laatst bewerkt op: 8-04-2019, 19:27:43 door Saskiaax95 »

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #69 Gepost op: 8-04-2019, 19:29:12 »
Ja maar de mol is unaniem door de makers gekozen op basis van de reacties van diegene in de kring.
Unaniem. Dat betekent dat de mol dus duidelijk beter reageerde dan de 2 andere potentiële mollen. De makers zeiden letterlijk dat ze iemand nog beter vonden liegen dan hun favoriet.. en Axel loog enorm slecht??? Ingrid moest er zelfs door lachen, maar blijkbaar zagen de makers op basis van zijn reactie een ideale mol in hem??? (Hun woorden zij dat)
Wie reageert er duidelijk slechter dan Axel dan? In mijn ogen echt alleen maar Martijn en dan puur omdat hij zelf zei dat hij liever wint dan dat hij de mol is. Dus dan is er sowieso nog minstens een potentiële mol die beter dan Axel reageerde en kan hij het al niet zijn. En had Martijn überhaupt een misschien scherm gekregen?
Axel deed het echt, echt heel slecht. Er klopt niets van dat interview als hij de mol is.

Hier wil ik wel even op reageren. Je weet natuurlijk niet op basis van welke criteria de makers de mol hebben gekozen. Je kan net overtuigend liegen door net te doen alsof je heel slecht liegt, reverse psychology. Dat maakt het ook boeiend. Je denkt dat je de mol kan vinden op basis van die gesprekken, maar eigenlijk kunnen we daar helemaal niets uithalen. Die eerste opdracht en de gedragingen tussen de opdrachten door zullen ook wel een rol hebben gespeeld.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #70 Gepost op: 8-04-2019, 19:36:36 »
Hier wil ik wel even op reageren. Je weet natuurlijk niet op basis van welke criteria de makers de mol hebben gekozen. Je kan net overtuigend liegen door net te doen alsof je heel slecht liegt, reverse psychology. Dat maakt het ook boeiend. Je denkt dat je de mol kan vinden op basis van die gesprekken, maar eigenlijk kunnen we daar helemaal niets uithalen. Die eerste opdracht en de gedragingen tussen de opdrachten door zullen ook wel een rol hebben gespeeld.

Maar hoe weten de makers dan dat hij deed alsof hij zenuwachtig was, als dit al zo was?

Ik heb de indruk dat de makers de kandidaten niet meer gesproken hebben nadat Gilles vragen aan hen in die kring heeft gesteld, dus ze moeten Axel wel heel goed in kunnen schatten om te kunnen zien dat dit gespeeld is...
En de top 3 potentiële mollen was al gemaakt toen de kandidaten een voor een een gesprek met Gilles hadden dus van wat daar gezegd is heeft de keuze ook niet afgehangen denk ik.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #71 Gepost op: 8-04-2019, 19:52:12 »
Als de info over de hernia juist is lijkt Axel niet eens een optie. Veel te riskant zou ik als maker denken
Ik vind wel, waarom hem dan uberhaupt laten meedoen? Als hij dan al kansloos was, ook in het liegen, dan waarom hem wel in de top-10 zetten?

Het is bij mij een kwestie van wegstrepen, en Kaat die nu enorm gepushd wordt, ik zie het niet in haar. Waarom liegen tegen Eva dat je haar pasvragen wel even overbrengt, en zodra Eva uit beeld is zeggen dat ze die lekker laat wegmaken? Dat is zo onmols, en zo kandidaats. Het is in het belang van de mol die pasvragen inderdaad over te brengen, nou kan het double cross zijn en ze een spelletje speelt, maar mij komt het echt puur kandidaats over, zoals ieders acties trouwens, behalve die van Axel.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Luc

  • Forumlid
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #72 Gepost op: 8-04-2019, 20:24:43 »
Je springt van de ene tunnel in de andere, Lo. Eigenhandig €700 in de pot brengen met een opdracht die gemakkelijk te mollen valt vind je dus niet kandidaats.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #73 Gepost op: 8-04-2019, 22:50:59 »
Volgens mij heet de mol Elisabet. Dus Kaat of Axel of Bruno in een duel, maakt mij niks meer uit. Ze is ook verreweg de intelligentste van het stel, die hou je niet voor de gek, die legt zo te zien bijna iedereen in de luren.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #74 Gepost op: 8-04-2019, 23:50:05 »
[..] Kaat die nu enorm gepushd wordt, ik zie het niet in haar. Waarom liegen tegen Eva dat je haar pasvragen wel even overbrengt, en zodra Eva uit beeld is zeggen dat ze die lekker laat wegmaken? Dat is zo onmols, en zo kandidaats. Het is in het belang van de mol die pasvragen inderdaad over te brengen, nou kan het double cross zijn en ze een spelletje speelt, maar mij komt het echt puur kandidaats over, zoals ieders acties trouwens, behalve die van Axel.

Dat, of ze acteert gewoon goed en naturel  ;)  Jezelf als een fanatieke kandidaat voordoen is iets wat Axel ook vaak doet dus ik zie niet in waarom het bij de één iets anders zou moeten betekenen dan bij de ander; Axel vloekt wat af als er geld verloren gaat en pusht enorm om geld te winnen, ook deze keer in de jungle aflevering weer. Zou dan toch ook goed geacteerd kandidatengedrag zijn, mocht hij de mol zijn? Bovendien, hij verdient teveel geld :)


Volgens mij heet de mol Elisabet. Dus Kaat of Axel of Bruno in een duel, maakt mij niks meer uit. Ze is ook verreweg de intelligentste van het stel, die hou je niet voor de gek, die legt zo te zien bijna iedereen in de luren.

Elisabets reactie op Bas met z'n vrijstellingsgelieg was toch wel overtuigend dan? Waarom zou ze als mol niet gewoon meegaan in zijn voorstel een flinke detour te maken? En dan haar supergoede bijdrage in de kajuit van de boot? En bij de strandopdracht was zij degene die ineens, net voor de tijd om was, twee discogangers verwisselde en daarmee geeld binnenspeelde; dat had een mol toch nooit gedaan...
« Laatst bewerkt op: 8-04-2019, 23:54:47 door Nat007 »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #75 Gepost op: 9-04-2019, 00:22:13 »
Een flinke detour is vertraging en kans op mislukking.
En de rest heb ik al weerlegd. Dat ga ik niet nog een keer doen.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #76 Gepost op: 9-04-2019, 01:19:08 »
Een flinke detour is vertraging en kans op mislukking.
En de rest heb ik al weerlegd. Dat ga ik niet nog een keer doen.

Mislukking was toch het doel van de mol bij zo'n opdracht met 4000 euries op het spel staande. Joe, ik las net je reactie in het Elisabet topic. We zullen het zien met Elisabet (maar het is Kaat  ;) )

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #77 Gepost op: 9-04-2019, 07:53:09 »
In de kajuit daar heb ik al over geschreven met plaatjes erbij.
Op het strand heb ik ook al iets over geschreven.
Maar wat je noemt Nat007 over meegaan in het voorstel van Bas, dan moet je bij Joeri zijn. Ik weet niet wie daar in een tunnel zit, ruimte zat daar lijkt me. (Net zoals bij de Elisabet tunnel trouwens).

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #78 Gepost op: 9-04-2019, 08:31:39 »
Hebben de makers gelogen in dat interview waarin ze dit beweren, denken jullie?

Ik ben wel benieuwd naar dat interview. Is het ergens na te lezen?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Molduel: Eva vs. Kaat
« Reactie #79 Gepost op: 9-04-2019, 08:37:51 »
Volgens mij heet de mol Elisabet. Dus Kaat of Axel of Bruno in een duel, maakt mij niks meer uit. Ze is ook verreweg de intelligentste van het stel, die hou je niet voor de gek, die legt zo te zien bijna iedereen in de luren.

Precies!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!