Auteur Topic: The Masked Singer  (gelezen 98796 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: The Masked Singer
« Reactie #360 Gepost op: 31-12-2020, 21:32:55 »
Nou even mijn gokjes:

Vuurwerk
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Klok
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Sneeuwpop
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Oliebol
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Champagne
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: The Masked Singer
« Reactie #361 Gepost op: 31-12-2020, 21:36:36 »
Champagne
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The Masked Singer
« Reactie #362 Gepost op: 31-12-2020, 21:42:56 »
Sneeuwpop
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Vuurwerk
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Olliebol
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Champagne
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Klok
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 31-12-2020, 21:45:42 door mrchipie »
chipsverslaafde <3

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Masked Singer
« Reactie #363 Gepost op: 1-01-2021, 00:46:27 »
Ik vond wel dat de onthullingen dit keer te snel achter elkaar kwamen na die van de Sneeuwpop. Wat mij betreft hadden de andere 4 nog een keer opgetreden en dan pas weer iemand die bekend wordt gemaakt. De eerste 3 werden meteen achter elkaar bekend gemaakt. Beetje jammer. Hoe weinig tempo er in Seizoen 2 zat qua bekendmakingen, hoe vluchtig en gehaast het hier ging. Misschien hadden ze het gewoon avondvullend moeten maken en geen oudejaarsconference van Guido Weijers tussendoor.
When life knocks you down, fight back!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: The Masked Singer
« Reactie #364 Gepost op: 1-01-2021, 00:59:19 »
Ik vond wel dat de onthullingen dit keer te snel achter elkaar kwamen na die van de Sneeuwpop. Wat mij betreft hadden de andere 4 nog een keer opgetreden en dan pas weer iemand die bekend wordt gemaakt. De eerste 3 werden meteen achter elkaar bekend gemaakt. Beetje jammer. Hoe weinig tempo er in Seizoen 2 zat qua bekendmakingen, hoe vluchtig en gehaast het hier ging. Misschien hadden ze het gewoon avondvullend moeten maken en geen oudejaarsconference van Guido Weijers tussendoor.

Hier ben ik het mee eens. Het ging nu allemaal wel even iets te snel voor alleen één solo nummertje. Had liever dit gezien:

Solo optredens
Groeps optreden (in plaats van in het begin, want dan vergeet je het te snel)
1 masker word ontmaskert
2 dueten, waarbij telkens 1 masker word ontmaskert
Finale duet met een nieuwsjaarsnummer

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: The Masked Singer
« Reactie #365 Gepost op: 20-01-2021, 09:18:17 »
Zo kwam net toevallig een nummer van mAsked singer australie tegen van hun queen.
Pak misschien wel stuk minder mooi dan die in België . Maar wat een fenomenale bewerking van i Will survive.  Dramatisch , bijna meer gespeeld dan simpelweg gezongen.

Pakken in australie wel compleet anders dan hier of in Vlaanderen, 1e indruk was wat amateuristischer maar dat verdween al vrij snel dat idee. Het is gewoon anders.
Vind de muzikale arrangementen wel een van de toppunten van de hele mAsked beleving. Je moet het vaak in andere toonsoort zetten en krijgt daardoor soms hele mooie bewerkingen.(net aks bij veel songs in programma’s aks beste zangers of liefde voor muziek)

Al kan ik dan bij australie niet mee raden wie er in zit, muzikaal blijft t lekker.

« Laatst bewerkt op: 20-01-2021, 09:57:58 door Tarbozan »

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Masked Singer
« Reactie #366 Gepost op: 19-07-2021, 13:25:59 »
Volgens Gerard Joling telt het komende seizoen 12 afleveringen maar liefst. Eind September/Begin Oktober komt seizoen 3 op de buis. Het lijkt mij wel lastig om weer een stuk of 15 vrij bekende mensen te vinden elk jaar. Ik denk niet dat dit programma werkt met een met alle respect B-categorie BN'ers. Wat vinden jullie ervan dat het nieuwe seizoen zoveel afleveringen telt? Kijk je er naar uit en wie verwacht je komend seizoen in de pakken? Ik heb er wel zin in in ieder geval  ::tandpastasmiley::
When life knocks you down, fight back!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The Masked Singer
« Reactie #367 Gepost op: 19-07-2021, 15:17:36 »
Super hyped ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: En hoe meer hoe beter en langer genieten ::bravo::

Nou bners zat hoor ::rofl:: en vaak zitten er ook gewoon b bners bij hoor.


Ik zit al lang te wachten op de publiek oproep ;D
chipsverslaafde <3

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: The Masked Singer
« Reactie #368 Gepost op: 19-07-2021, 15:28:53 »
Ik hoop dat ik er gewoon een aantal ken als het masker af is, want vorige keer waren er al paar bij die ik ook toen niet kende . 
Verder inderdaad hoe meer shows, hoe meer bewerkingen van muziekstukken, dus hoe meer ik verrast kan worden.

Geen idee op wie ik hoop dat er bij zit.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: The Masked Singer
« Reactie #369 Gepost op: 20-07-2021, 11:10:59 »
Volgens Gerard Joling telt het komende seizoen 12 afleveringen maar liefst. Eind September/Begin Oktober komt seizoen 3 op de buis. Het lijkt mij wel lastig om weer een stuk of 15 vrij bekende mensen te vinden elk jaar. Ik denk niet dat dit programma werkt met een met alle respect B-categorie BN'ers. Wat vinden jullie ervan dat het nieuwe seizoen zoveel afleveringen telt? Kijk je er naar uit en wie verwacht je komend seizoen in de pakken? Ik heb er wel zin in in ieder geval  ::tandpastasmiley::
Hoe meer hoe beter, al is dat ook weer niet helemaal zo. 6 was wat weinig in seizoen 1, 8 net iets meer, maar 10 tot 12 afleveringen is prima voor zo'n succesvol programma. Ik blijf dit programma zien als een soort Wie is de mol. 1 keer per jaar 10 (en hier dus 12) weken en dan is het weer afgelopen voor driekwart jaar. Als ze het format niet verder uitmelken (uitzondering oudjaarsavond special), is het prima toch  ::ok::

Ik hoop vooral verrast te worden door de kandidaten in de pakken. Zoals vorig jaar de kandidaat die in de Dino zat (Churandy Martina).

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Masked Singer
« Reactie #370 Gepost op: 20-07-2021, 20:40:33 »
Opnames zullen binnenkort beginnen?  Zag op Instagram dat vanavond de finale van The Voice Sr wordt opgenomen, dus kan Gerard Joling in 1x door.

Hopelijk is Loretta Schrijver erbij, weet niet of ze weer aan de beterende hand is inmiddels?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The Masked Singer
« Reactie #371 Gepost op: 20-07-2021, 21:26:39 »
Ik wacht al op de publiek oproep ;D denk eind augustus/september zoals vorig jaar
chipsverslaafde <3

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: The Masked Singer
« Reactie #372 Gepost op: 21-07-2021, 10:40:42 »
ik denk halverwege september ongeveer, met eerste promo begin september


het is na The Voice senior, wat volgende maand te zien is




12 afleveringen is top, en je moet niet te onbekende bn'ers hebben voor dit programma anders niet al te veel keus qua hints


Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: The Masked Singer
« Reactie #373 Gepost op: 28-08-2021, 21:50:04 »
15 september zit ik weer in de zaal voor een leuk avondje

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The Masked Singer
« Reactie #374 Gepost op: 28-08-2021, 21:54:20 »
Ik brtdm en Ricardo zijn afgelopen dinsdag geweest, het is super! en wat een outfits.

De opnames waren na 5 minuten uitverkocht ::rofl:: ik heb beetje gesjoemeld en een andere email ingevuld waardoor ik 31 augustus en 1 september zelf ga met mn ouders




chipsverslaafde <3

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: The Masked Singer
« Reactie #375 Gepost op: 31-08-2021, 15:19:49 »
https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/5251065/masked-singer-aftertalk-after-mask-videoland-seizoen-3

voor het eerst nu dus bij seizoen 3, op videoland na de gewone aflevering, de aftershow After the Mask op Videoland
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: The Masked Singer
« Reactie #376 Gepost op: 31-08-2021, 15:27:44 »
Stom dat dat alleen weer op Videoland is  :-\\ bij de VTM versie was het gewoon gratis te zien (ook voor Ollanders) en goede toevoeging aan het programma.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Masked Singer
« Reactie #377 Gepost op: 31-08-2021, 16:24:25 »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: The Masked Singer
« Reactie #378 Gepost op: 31-08-2021, 20:32:59 »
After the mask ook vrijgeven voor niet abos van Videoland zou wel erg mooie geste zijn.  En ik kan nog niet zeggen dat ik varkentje een erg mooi pak vind, maar smaken verschillen .

Wel enorm zin in

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Masked Singer
« Reactie #379 Gepost op: 3-09-2021, 13:00:39 »
Ik heb al een favoriet na de opnames ::love::.
Så hva gjør vi nå?