Poll

Voor welke toekomstige drag show ben je het meest enthousiast?

All Stars 6
1 (50%)
Drag Race España
0 (0%)
Drag Race Down Under
0 (0%)
International All Stars
0 (0%)
Drag Race Holland 2
1 (50%)
Canada's Drag Race 2
0 (0%)
Drag Race U.K. 3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 2

Auteur Topic: RuPaul's Drag Race  (gelezen 23541 keer)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: RuPaul's Drag Race
« Reactie #40 Gepost op: 18-09-2020, 21:39:34 »
Was een leuke aflevering, Het kan zeer zeker beter. de ru dingetjes zijn goed gedaan, ging echt stuk bij ''Succes, en verneuk het niet!''

Goeie eerste afvaller, Ik vind megan een schat en zie haar nog wel ver komen.

Ik ben voor haar, Janey, Envy, energine en miss OMG
chipsverslaafde <3

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: RuPaul's Drag Race
« Reactie #41 Gepost op: 23-09-2020, 20:01:07 »
Nog even wat extra beeldmateriaal meiden met o.a FPR!




Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RuPaul's Drag Race
« Reactie #42 Gepost op: 25-09-2020, 12:37:18 »
Leuke tweede aflevering! ::ok::

De jurycommentaren waren ook al veel beter dan de vorige keer. Je kunt wel merken dat NikkieTutorials en Roxeanne veel respect hebben voor de dames. ::bravo::

Mijn favoriet is toch wel Sederginne! ::love::
Maar zal mijn overigens niet verbazen als Envy Peru uiteindelijk met de kroon naar huis gaat. ::jaja::
🜃

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: RuPaul's Drag Race
« Reactie #43 Gepost op: 28-09-2020, 16:03:21 »
Voelde me toch altijd een beetje een ongecultureerd zwijn omdat RPDR me niet zo trok en ik het nooit echt gekeken had, dus D*N en ik hebben de eerste aflevering van Drag Race Holland eens gekeken. Hij wil volgens mij nog wel verder met het seizoen, maar ik ben bang dat ik toch afhaak. ::sorry::

Vinden jullie de originele versie significant beter en denken jullie dat ik die toch ook eens moet ptoberen of is dit wel een goede indicator en is het waarschijnlijk gewoon niet voor mij?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: RuPaul's Drag Race
« Reactie #44 Gepost op: 28-09-2020, 16:06:31 »
Voelde me toch altijd een beetje een ongecultureerd zwijn omdat RPDR me niet zo trok en ik het nooit echt gekeken had, dus D*N en ik hebben de eerste aflevering van Drag Race Holland eens gekeken. Hij wil volgens mij nog wel verder met het seizoen, maar ik ben bang dat ik toch afhaak. ::sorry::

Vinden jullie de originele versie significant beter en denken jullie dat ik die toch ook eens moet ptoberen of is dit wel een goede indicator en is het waarschijnlijk gewoon niet voor mij?

Het origineel is veel beter. Ik stoor me vooral aan de editing in de Nederlandse versie + er was geen maxi-challenge in de eerste aflevering. De structuur was gewoon weg die we normaal hebben.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RuPaul's Drag Race
« Reactie #45 Gepost op: 28-09-2020, 16:37:23 »
Ik vind het origineel zeker beter dan de Nederlandse versie. Maar dan wel pas vanaf seizoen 5 gerekend. De eerste vier seizoenen vond ik lang niet zo goed als de laatste seizoenen.
🜃

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: RuPaul's Drag Race
« Reactie #46 Gepost op: 3-10-2020, 11:54:28 »
Vond aflevering 3 by far het leukst om te zien  ::zwaai::. Je merkt gewoon dat het staat beter gaat hoe verder ze zitten met filmen. Wat tof! Moet zeggen dat ik de jury ook heel eerlijk vind, en ben daar heel blij mee.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RuPaul's Drag Race
« Reactie #47 Gepost op: 9-10-2020, 19:34:05 »
Miss Abby OMG  ::rofl::
Frankje Lapi

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RuPaul's Drag Race
« Reactie #48 Gepost op: 9-10-2020, 21:05:05 »
De gag toen de lipsync werd aangekondigd. Heb hardop geschreeuwd van verbazing  ::oink:: 


Je ziet wel duidelijk de top 5 vormen, en welke queens nog niet genoeg zelfvertrouwen/edge hebben om zich nu al te meten aan het niveau! Heeeeel erg benieuwd naar Snatch Game volgende week
Talk less, smile more

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RuPaul's Drag Race
« Reactie #49 Gepost op: 9-10-2020, 22:37:15 »
Miss Abby had van mij wel naar huis gemogen... ::jaja::

ChelseaBoy had moeten winnen! ::bravo::
🜃

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: RuPaul's Drag Race
« Reactie #50 Gepost op: 10-10-2020, 02:48:02 »
Ja Abby houden ze erin voor de drama hoor ::vergroot::

Ik root in ieder geval voor Sedergine ::bravo::, daarnaast vind ik Ma'maqueen ook sympathiek.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RuPaul's Drag Race
« Reactie #51 Gepost op: 10-10-2020, 14:19:15 »
Ik kijk de afleveringen via Videoland.

Ru Paul via MTV wel gekeken.
Ik vind het geweldig om te zien qua stijlen en drag en uitvoering dus qua opdrachten.

Alleen die tussen wedstrijden van wie maakt de beste videoclip met acteren enz spoel ik door.
En de lipsync eigenlijk ook.

Dus zowat 3kwart programma dus bijna ::rofl:::

Al zie ik dan liever, zoals in deze aflevering, de lessen voguen en misschien wellicht voor de leek meer uitleg daarover.


Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RuPaul's Drag Race
« Reactie #52 Gepost op: 16-10-2020, 11:42:42 »
Pfff, Abby is de Miss Vanjie/Cheryl Hole van dit seizoen....

En ChelseaBoy had (opnieuw) moeten winnen...
🜃

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: RuPaul's Drag Race
« Reactie #53 Gepost op: 16-10-2020, 12:25:03 »
Pfff, Abby is de Miss Vanjie/Cheryl Hole van dit seizoen....

En ChelseaBoy had (opnieuw) moeten winnen...

Ik vond Envy Peru meer divers in haar antwoorden hoor.

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RuPaul's Drag Race
« Reactie #54 Gepost op: 16-10-2020, 14:22:46 »
Is #<afvaller>GotRobbed al trending?


 ::ohno::


Daar ging m'n favoriet
Talk less, smile more

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: RuPaul's Drag Race
« Reactie #55 Gepost op: 16-10-2020, 16:09:06 »
Is #<afvaller>GotRobbed al trending?


 ::ohno::


Daar ging m'n favoriet

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: RuPaul's Drag Race
« Reactie #56 Gepost op: 16-10-2020, 16:10:26 »
Ja ik was echt zo boos! >:( Zo onterecht
chipsverslaafde <3

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: RuPaul's Drag Race
« Reactie #57 Gepost op: 17-10-2020, 18:34:50 »
Daar ging mijn favoriet :(. Aan de ene kant ging ze deze inderdaad niet zo lekker, maar aan de andere kant is dit wel zo'n geval van 1 slechte week en het is opeens voorbij. Terwijl een Abby al weken onderaan bungelt maar elke keer net niet de slechtste is. Hoewel de lipsynch van Sedergine ook wel echt slecht was  :-X. De woorden gingen niet eens gelijk.

Envy en Chelseaboy waren beiden top met snatchgame, de rest meh. Ik denk dat ik nu het meest voor Chelseaboy en Ma'ma Queen ben ::jaja::.

Af en toe vind ik de challenges wel een beetje random. Maar ik weet soms ook niet goed wat je moet als drag omdat ik daar niet helemaal in thuis ben. Maar ze moeten poseren, outfits maken, acteren, grappig zijn, kunnen imiteren, dansen, lipsynchen, etc. etc. Het naakt poseren was bijvoorbeeld voor mij zo'n challenge die ik niet helemaal begreep waarom?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RuPaul's Drag Race
« Reactie #58 Gepost op: 17-10-2020, 20:16:33 »
Daar ging mijn favoriet :( . Aan de ene kant ging ze deze inderdaad niet zo lekker, maar aan de andere kant is dit wel zo'n geval van 1 slechte week en het is opeens voorbij. Terwijl een Abby al weken onderaan bungelt maar elke keer net niet de slechtste is.
Dit inderdaad! En als haar lipsync nu echt zó veel beter was geweest, soit, maar op die laatste split na (wat ze ook iedere week doet) was het niet zo bijzonder dit keer. Had gehoopt dat ze iets meer naar track records hadden gekeken.


Ze baseren veel challenges op die ooit in de US langs zijn gekomen heb ik het idee, al deden ze daar in S7 een 'nude catwalk' ipv fotoshoot gebaseerd op RuPauls lied "born naked". Maar tijdens die catwalk konden ze dus zelf kiezen of ze voor een nude illusion gingen of letterlijk alleen een tapeje voor de tuck. Toch iets anders dan zo'n fotoshoot out-of-drag en naakt!
Hier een clip van die RPDR S07 runway https://youtu.be/QnRcZ5th9yQ

Talk less, smile more

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: RuPaul's Drag Race
« Reactie #59 Gepost op: 17-10-2020, 20:18:40 »
Daar ging mijn favoriet :(. Aan de ene kant ging ze deze inderdaad niet zo lekker, maar aan de andere kant is dit wel zo'n geval van 1 slechte week en het is opeens voorbij. Terwijl een Abby al weken onderaan bungelt maar elke keer net niet de slechtste is. Hoewel de lipsynch van Sedergine ook wel echt slecht was  :-X. De woorden gingen niet eens gelijk.

Envy en Chelseaboy waren beiden top met snatchgame, de rest meh. Ik denk dat ik nu het meest voor Chelseaboy en Ma'ma Queen ben ::jaja::.

Af en toe vind ik de challenges wel een beetje random. Maar ik weet soms ook niet goed wat je moet als drag omdat ik daar niet helemaal in thuis ben. Maar ze moeten poseren, outfits maken, acteren, grappig zijn, kunnen imiteren, dansen, lipsynchen, etc. etc. Het naakt poseren was bijvoorbeeld voor mij zo'n challenge die ik niet helemaal begreep waarom?
'

Ru zegt altijd you are born naked and the rest is drag.