Auteur Topic: [CL] Dag 2: Eerste slachtoffer  (gelezen 51049 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #280 Gepost op: 24-01-2020, 21:25:44 »
Ik mis er nog 2

Edit: alle stemmen binnen!

Eten en dan eens alles verwerken!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #281 Gepost op: 24-01-2020, 21:30:55 »
Ik neig te gaan stemmen op Swifty. Vind haar wel erg 'kijk mij, ik ben geen wolf' overkomen, zoals ook met die 'hint' van de mensen die zonlicht nodig hebben, en dat daar uit moet blijken dat ze geen wolf is. Zat ook wel een beetje op Mollenvanger, omdat ie inderdaad wel veel vraagt en de discussie draaiende houdt, maar daarin zelf nooit heel concreet wordt. Dus ehm, ja dat nu.

Snap je wel hoor, maar ja op een aantal mensen na, is er bijna niemand die concreet in zijn kaarten laat kijken over wat hij of zij stemt en waarom. Plus, jij noemt nu dat je neigt op Swifty te stemmen en mij verdacht vindt, maar je zegt niet concreet op wie je stemt bijvoorbeeld en waarom. Sowieso vind ik je een beetje stillig Jann, niet per se verdacht (ik verdenk je op het moment niet), maar ik vind het wel bijzonder dat je anderen napraat over mijn gedrag, maar zelf ook niet veel toevoegt aan de discussie :P

Maar goed, ik heb gestemd op L. Lawliet. En waarom? Omdat we die sinds gisteren ook niet meer gezien hebben en ik benieuwd ben wat deze stemming brengt en of ik daar informatie uit kan halen. Net als mijn stem op Miek van gisteren ben ik gegaan voor iemand die totaal niet ter sprake is geweest. Bovendien zou L. Lawliet best een overvaller kunnen zijn, door de afleidende praatjes in het begin. Een niet onderbouwde beschuldiging naar Frank toe en vanwege het volgende:

Citaat
Ik geloof niet dat de meest inactieve deelnemers de overvallers zijn, want de rollen zijn natuurlijk nooit willekeurig bepaald, ongeacht wat er wellicht gezegd is. Dus zeker diegene die voorheen nooit echt deel hebben genomen aan forumactiviteiten sluit ik voor nu uit.
Pleit hij daarmee zichzelf misschien vrij? @spelleiding Is er niet gewoon geloot voor de rollen?  ???
« Laatst bewerkt op: 24-01-2020, 21:33:26 door MollenvangR-Art »

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #282 Gepost op: 24-01-2020, 21:31:32 »
aaaaaah ben benieuwd!!
chipsverslaafde <3

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #283 Gepost op: 24-01-2020, 21:31:37 »

Doe maar zo sarcastisch. Is zeker nog steeds omdat ik je onderkotste op onze date he?  :-\\

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #284 Gepost op: 24-01-2020, 21:32:29 »
Ik ben ook benieuwd welke twee er helaas uit zullen gaan...
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #285 Gepost op: 24-01-2020, 21:35:42 »
Doe maar zo sarcastisch. Is zeker nog steeds omdat ik je onderkotste op onze date he?  :-\\
Ik vond het gewoon erg indrukwekkend dat het je gelukt was om te stemmen :-*
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #286 Gepost op: 24-01-2020, 21:38:57 »
*grote inhoudelijke post*

Zo ken ik je weer. Jammer dat je weinig tijd hebt.

Plausibele verdenking btw MV, ik vond je ook wat beschouwend steeds, maar dit is al wat concreter en goed onderbouwd.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #287 Gepost op: 24-01-2020, 22:08:03 »
Snap je wel hoor, maar ja op een aantal mensen na, is er bijna niemand die concreet in zijn kaarten laat kijken over wat hij of zij stemt en waarom. Plus, jij noemt nu dat je neigt op Swifty te stemmen en mij verdacht vindt, maar je zegt niet concreet op wie je stemt bijvoorbeeld en waarom. Sowieso vind ik je een beetje stillig Jann, niet per se verdacht (ik verdenk je op het moment niet), maar ik vind het wel bijzonder dat je anderen napraat over mijn gedrag, maar zelf ook niet veel toevoegt aan de discussie :P

Dat stillige ben ik me van bewust, dat is (heel saaie verdediging) door tijdgebrek en veel leesstof. Ik vind napraten een groot woord; ik had deze mening over jou al gevormd, en toevallig (of misschien niet toevallig) waren anderen deze mening ook toegedaan, en waren zij eerder met die te verkondigen. Ik vind dat namen noemen toch wel toevoegt aan de discussie, ik geef er immers ook motieven bij: Swifty, want te verdedigend, MV, want wel actief maar weinig concreets. Maar ik heb dus op Swifty gestemd, dus je kan nog even rustig ademhalen.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #288 Gepost op: 24-01-2020, 22:16:41 »
Dat stillige ben ik me van bewust, dat is (heel saaie verdediging) door tijdgebrek en veel leesstof. Ik vind napraten een groot woord; ik had deze mening over jou al gevormd, en toevallig (of misschien niet toevallig) waren anderen deze mening ook toegedaan, en waren zij eerder met die te verkondigen. Ik vind dat namen noemen toch wel toevoegt aan de discussie, ik geef er immers ook motieven bij: Swifty, want te verdedigend, MV, want wel actief maar weinig concreets. Maar ik heb dus op Swifty gestemd, dus je kan nog even rustig ademhalen.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Duidelijk  ::jaja:: naar aanleiding van jouw bericht ook daarom uitgesproken wie ik gestemd/verdacht vind.