Auteur Topic: [MO20] Jij weet BAR weinig  (gelezen 377706 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #100 Gepost op: 24-02-2020, 09:08:46 »
Niets is wat het lijkt ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #101 Gepost op: 24-02-2020, 09:32:14 »
Niets is wat het lijkt ;D

... en iets is wat het niet lijkt? Toch MV en Lama ???
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #102 Gepost op: 24-02-2020, 10:28:47 »
... en iets is wat het niet lijkt? Toch MV en Lama ???
::rofl:: ::rofl:: hahaha. Bedoel je nou dat je denkt dat Lama en ik meedoen? Of doel je gewoon op onze uitdrukking van toen?

D*N ga jij dit seizoen ook zo'n eigen speechline hebben? (zoals ik dus ooit deze en iets is wat het niet lijkt toevoeging heb bedacht?) zou ik wel leuk vinden in ieder geval.


Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #103 Gepost op: 24-02-2020, 10:41:07 »
D*N ga jij dit seizoen ook zo'n eigen speechline hebben? (zoals ik dus ooit deze en iets is wat het niet lijkt toevoeging heb bedacht?) zou ik wel leuk vinden in ieder geval.
Die komen misschien vanzelf wel ;D

Jij weet BAR weinig ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #104 Gepost op: 24-02-2020, 10:42:17 »
::rofl:: ::rofl:: hahaha. Bedoel je nou dat je denkt dat Lama en ik meedoen? Of doel je gewoon op onze uitdrukking van toen?

D*N ga jij dit seizoen ook zo'n eigen speechline hebben? (zoals ik dus ooit deze en iets is wat het niet lijkt toevoeging heb bedacht?) zou ik wel leuk vinden in ieder geval.

De uitdrukking zelf. Net zoals 'R is al een mol'
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #105 Gepost op: 24-02-2020, 10:50:06 »
Kandidaat 4 is mij niet per se duidelijk vanwege het laatste plaatje ::vergroot::
Ik kan nu ook geen geluid afspelen dus geen idee wat voor muziek erbij zit
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #106 Gepost op: 24-02-2020, 12:02:00 »
Op dat andere forum hebben we 4 seizoenen gespeeld. Eerste georganiseerd door Addie (bekend hier van het opstarten van het songfestival  ::bravo::), daarna door Addie & Roflmonster, derde seizoen door mij en Nieky en in het vierde seizoen namen Mollenvanger & LdHmolletje het over ;).

Het tweede seizoen was ik de mol, alleen Nieky had mij door toen ;D.
Ik wil niet in Moltalk inbreken, maar nog wel even reageren, dat forum bestaat helaas niet meer, maar misschien nog wel leuk een recap te doen: waar was de mol online al die jaren:
S1: Griekenland en Kroatië
S2: Peru
S3: Australië
S4: Suriname en Brazilië

En dan gaan we naar RN
S5: de reis door Groot-Britannië (Engeland, Gibraltar, Wales, Ierland en finale in Londen terug naar Engeland)
S6: Nederland (iets met treinen), Dubai en daarna Taiwan
S7: USA (Alaska) en Comolbia eh.. Colombia
S8: ...? gaan we binnenkort zien



« Laatst bewerkt op: 24-02-2020, 12:23:00 door MollenvangR-Art »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #107 Gepost op: 24-02-2020, 17:27:03 »
4 lijkt mij ook duidelijk, maar 5? Zo op het eerste heb ik nog geen idee...
Ich bin ein Bärliner!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #108 Gepost op: 24-02-2020, 17:32:31 »
Bij kandidaten 1-4 heb ik mijn vermoedens / zekerheden. Nummer 5 echter ???
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #109 Gepost op: 24-02-2020, 17:42:03 »
Leuk dit! ::bravo::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #110 Gepost op: 24-02-2020, 18:09:03 »
Ik wil niet in Moltalk inbreken, maar nog wel even reageren, dat forum bestaat helaas niet meer, maar misschien nog wel leuk een recap te doen: waar was de mol online al die jaren:
S1: Griekenland en Kroatië
S2: Peru
S3: Australië
S4: Suriname en Brazilië

En dan gaan we naar RN
S5: de reis door Groot-Britannië (Engeland, Gibraltar, Wales, Ierland en finale in Londen terug naar Engeland)
S6: Nederland (iets met treinen), Dubai en daarna Taiwan
S7: USA (Alaska) en Comolbia eh.. Colombia
S8: ...? gaan we binnenkort zien
Interessant! Peru is natuurlijk ook nog een ideaal land voor WidM op tv. Kroatië en Griekenland zijn ook schitterend, maar wel heel toeristisch natuurlijk. Maar bijvoorbeeld Montenegro, Albanië of Macedonië zijn nog wel landen die ze hopelijk ooit kunnen gebruiken. ::jaja::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #111 Gepost op: 24-02-2020, 18:13:56 »
Interessant! Peru is natuurlijk ook nog een ideaal land voor WidM op tv. Kroatië en Griekenland zijn ook schitterend, maar wel heel toeristisch natuurlijk. Maar bijvoorbeeld Montenegro, Albanië of Macedonië zijn nog wel landen die ze hopelijk ooit kunnen gebruiken. ::jaja::
Zeker voor de Inca cultuur. Peru gaat er een keer van komen op tv weet ik zeker. Taiwan voorlopig niet ;D (want China net gehad).

Kroatië was eigenlijk het tweede land naast Georgië, maar dat is uiteindelijk nooit doorgegaan. En Griekenland gaan we in een andere serie terugzien binnenkort  ::ok::

In die Oost-Europese hoek zitten sowieso interessante landen voor tv: denk aan Roemenië, MOLdavië, Slowakije, Slovenië, Estland, Letland, Litouwen en ook die landen die jij noemt  ::jaja::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #112 Gepost op: 24-02-2020, 18:35:58 »
Als ze volgend jaar naar Slovenië gaan, dan hoop ik zeker dat ik die actie win om mee te mogen (ik ben er al eens geweest, maar om wat voor reden dan ook spreekt dat land me heel erg aan). ;D
Sky might be falling but remember you can fly

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #113 Gepost op: 24-02-2020, 20:13:25 »
Ik hoop dat ze weer een keer naar Afrika gaan, hoewel dat wel het lastigste continent is volgens mij.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #114 Gepost op: 24-02-2020, 20:33:59 »
Ik hoop dat ze weer een keer naar Afrika gaan, hoewel dat wel het lastigste continent is volgens mij.
::jaja:: nou als China kan... ;D Daar was hetook niet makkelijk. Zat opties voor. Noord-Afrika kan redelijk. En in Ethiopië is ooit de Pelgrimscode gedraaid. Dus het kan wel, maar lastig is het ook zeker ja.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #115 Gepost op: 24-02-2020, 20:36:25 »
Ik hoop eigenlijk op een land zoals Kenia, Namibie of Madagaskar. Lijken mij gave WIDM-bestemmingen.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #116 Gepost op: 24-02-2020, 20:47:33 »
Tanzania ::bravo::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #117 Gepost op: 24-02-2020, 20:48:25 »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #118 Gepost op: 24-02-2020, 22:37:55 »
Niet om moltalk te onderbreken, maar ik vind dat deze hint, bedacht door MV, zeker nog een keer benoemd mag worden:

De spelregelhint - het stond er al van voor we begonnen
Ik eindig met een hint, die toen ik hem bedacht had wel echt doodeng vond. Het had een Klaashint 2.0 kunnen worden. Maar op Starlight na, (die er erachter kwam omdat ik haar in een privé-gesprek cryptisch die kant op stuurde), heeft niemand dit gezien...

Voor ons als spelleiders was dit echt een van de meest gewaagde hints ooit. De spelregels zijn later gepubliceerd, dat is bewust zo gedaan. Zoals jullie misschien wel weten heeft de mol getwitterd (totaal mislukt, maar oké). In het spelreglement legde ik uit hoe twitter werkte. Ik wees het twitterbalkje aan met een pijl.

Maar kijk eens heel goed (vergroot de afbeelding desnoods) wat staat er aan de andere kant van het pijltje? Het vakje met het laatste bericht dat gepost is. Het laatste bericht is er een van Swifty in het topic 'Speler van het Jaar'.

Wie is de speler van het Jaar in ons de spel?? Inderdaad de Mol oftewel Swifty. Bovendien staat er boven ook nog een topic van Tim: aanwijzing naar de... waardoor je had kunnen weten dat hier een hint in zat. 


We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO20] Jij weet BAR weinig
« Reactie #119 Gepost op: 24-02-2020, 22:43:41 »
Niet om moltalk te onderbreken, maar ik vind dat deze hint, bedacht door MV, zeker nog een keer benoemd mag worden:
Ja, dat was echt doodeng. Maar niemand heeft die hint ontdekt en dan is het achteraf natuurlijk dat je een vreugdesprongetje maakt :P