Auteur Topic: [CL] Dag 7: Levend uit de bank?  (gelezen 27019 keer)

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #20 Gepost op: 29-01-2020, 21:59:53 »
Ga je hier nog op reageren Daisy?

Ow dat kwam meer op basis van de omgekeerde psychologie wat ik eerder poste, ik denk ik noem gewoon 2 namen, die ik niet echt verdenk. Niet gedacht dat mensen het serieus zouden nemen. ::rofl::

Uiteindelijk ben ik ook gewoon 'safe' op Jacco gegaan, en dat ga ik voor de volgende ronde denk ik weer doen, aangezien ik morgenavond weg ben. Ik zal misschien even snel lezen of er nog wat bijzonders is gebeurd, mocht het nodig zijn kan ik nog wijzigen.



Yay gifjes   ::bravo::

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #21 Gepost op: 29-01-2020, 22:00:19 »
ten eerste..... alleen al vanwege je kromme taalgebruik ben ik al geneigd om op je te stemmen  ::hypocriet::
ten tweede.... zolang er geen andere dokter zich meldt is Frank dokter. De enige andere optie die ik nog zie is dat de echte dokter enorm inactief is of in het koppeltje zit...

en dan naar aanleiding van de dood van Focus hier nog even haar overzichtje:

Nog even snel een update van mijn lijstje

Molebuster directeur:
  • Jacco
  • Brtdm
Brtdm of Molebuster directeur & Molebuster niet wegstemmen op dag 1:
  • Jacco
  • belg
  • Robbieazertty
  • mrchippie
  • ennasil
Molebuster directeur & Molebuster wegstemmen:
  • Brtdm
Bovenstaande deelnemers die gestemd hebben op tot nu toe confirmde gegijzelde:
  • 4 keer: belg, mrchippie, ennasil
  • 3 keer: Jacco, Brtdm
  • 2 keer: -
  • 1 keer: Robbieazerty
  • 0 keer: -
Wit is ook een kleur!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #22 Gepost op: 29-01-2020, 22:00:58 »
Ik vind onze burgemeester ook wel waardeloos deze ronde. Het ging duidelijk tussen twee mensen en dan stemt ie lekker iets anders ::).

Yay gifjes   ::bravo::
;D :-*
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #23 Gepost op: 29-01-2020, 22:02:45 »

 ;D :-*

Pas op, straks denken mensen nog dat wij het koppeltje zijn  ::rofl::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #24 Gepost op: 29-01-2020, 22:03:05 »


Jacco is een overvaller toch? Laten we dan focussen op die eruit krijgen.

Ja schat dat roep ik al sinds dag 2  ::) maar niemand deed mee en zelfs nu waren er nog te weinig stemmen.

Dus stel ook ik het volgende voor:
Iedereen stemt op Jacco.

Als Jacco een overvaller blijkt, waar ik 100% zeker van ben, denk ik dat we al veel mensen kunnen afstrepen, namelijk de personen die vandaag op Jacco hebben gestemd. Ik geloof niet dat de overvallers op hem zouden stemmen als ze zo'n makkelijk doelwit als ennasil wordt voorgelegd.

Dus, gegijzelden, stem op Jacco! Het moet nu een keer klaar zijn, het is al overduidelijk sinds het begin in mijn ogen en nu moeten we een keer collectief stemmen en níet verspreid, want zie waar dit toe leidt!

@mrchippie Ga je nou serieus mij verdacht proberen te maken?  ::rofl:: #aintgonnawork
Frankje Lapi

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #25 Gepost op: 29-01-2020, 22:05:28 »
Ja schat dat roep ik al sinds dag 2  ::) maar niemand deed mee en zelfs nu waren er nog te weinig stemmen.
Don't blame me ::), ik heb op Jacco gestemd en was tegen alle domme beslissingen van de afgelopen dagen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #26 Gepost op: 29-01-2020, 22:06:11 »
Ik vind onze burgemeester ook wel waardeloos deze ronde. Het ging duidelijk tussen twee mensen en dan stemt ie lekker iets anders ::).
 ;D :-*

Ik denk dat we morgen wel gaan zien of ik je 'told you' gifje mag lenen, of dat jullie deze allemaal naar mij mogen gaan sturen.

Maargoed, mijn mening over Jacco hoef ik niet nogmaals uit te leggen denk ik en Ennasil leek me al een beetje hetzelfde geval te zijn als onze vorige rondes. Dus naast dat ik 24 uur geleden al heb gestemd ivm tijdgebrek vandaag, was ik ook niet van plan om zomaar mee te gaan in ennasil of jacco.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #27 Gepost op: 29-01-2020, 22:06:22 »
Ja schat dat roep ik al sinds dag 2  ::) maar niemand deed mee en zelfs nu waren er nog te weinig stemmen.

Dus stel ook ik het volgende voor:
Iedereen stemt op Jacco.

Als Jacco een overvaller blijkt, waar ik 100% zeker van ben, denk ik dat we al veel mensen kunnen afstrepen, namelijk de personen die vandaag op Jacco hebben gestemd. Ik geloof niet dat de overvallers op hem zouden stemmen als ze zo'n makkelijk doelwit als ennasil wordt voorgelegd.

Dus, gegijzelden, stem op Jacco! Het moet nu een keer klaar zijn, het is al overduidelijk sinds het begin in mijn ogen en nu moeten we een keer collectief stemmen en níet verspreid, want zie waar dit toe leidt!

@mrchippie Ga je nou serieus mij verdacht proberen te maken?  ::rofl:: #aintgonnawork
nee zeg alleen dat je iemand nooit 100% moet vertrouwen. en dit was deze stemming ook het idee maar is dat gebeurd? nee! en als ik weer mee ga met jou en jacco is een gijzelaar ben ik weer enorm verdacht! 

ten eerste..... alleen al vanwege je kromme taalgebruik ben ik al geneigd om op je te stemmen  ::hypocriet::
ik heb een schrijfprobleem oke :-\\
« Laatst bewerkt op: 29-01-2020, 22:10:08 door mrchipie »
chipsverslaafde <3

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #28 Gepost op: 29-01-2020, 22:07:40 »
Ik snap niet dat Frank nog steeds niet dood is. Willen de overvallers verwarring zaaien, of is Frank zelf een overvaller en toch niet de dokter? Of hij si gewoon een gegijzelde.
Wat ook nog zou kunnen, is dat hij de ziener is.
Ik neig voor het eerste scenario te gaan, en ik ben bereid om mee te gaan in het plan om op Jacco te stemmen.
Daarnaast ook raar dat Brtdm nog altijd leeft.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #29 Gepost op: 29-01-2020, 22:11:12 »
Eerst Jacco.... daarna kunnen we echt conclusies trekken denk ik

Waarom zou een ziener claimen dokter te zijn?

Wit is ook een kleur!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #30 Gepost op: 29-01-2020, 22:11:34 »
Ik snap niet dat Frank nog steeds niet dood is. Willen de overvallers verwarring zaaien, of is Frank zelf een overvaller en toch niet de dokter? Of hij si gewoon een gegijzelde.
Wat ook nog zou kunnen, is dat hij de ziener is.
Ik neig voor het eerste scenario te gaan, en ik ben bereid om mee te gaan in het plan om op Jacco te stemmen.
Daarnaast ook raar dat Brtdm nog altijd leeft.
DIT DUS!!!!  ::respect:: vermoljoen ::bravo::
chipsverslaafde <3

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #31 Gepost op: 29-01-2020, 22:11:40 »
Niemand anders zou zomaar Mollenmania redden, dus nee Frank is echt de dokter...

Vermoljoen, als jij nou eens in de overvaller pm zegt: Laten we Frank killen. Dan gaat ie wel dood ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #32 Gepost op: 29-01-2020, 22:12:56 »
Ik denk dat ik nog maar op zoek moet naar 2 overvallers  ::rofl::
Wit is ook een kleur!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #33 Gepost op: 29-01-2020, 22:13:07 »
misschien laten ze frank wel leven omdat hij toch gijzelaars elimineert? ::vergroot::
chipsverslaafde <3

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #34 Gepost op: 29-01-2020, 22:14:16 »
Vermoljoen, als jij nou eens in de overvaller pm zegt: Laten we Frank killen. Dan gaat ie wel dood ::).
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Maar gaan mensen mij nu serieus verdenken? Iedereen draait helemaal door joh  ???

@Chippie ik heb toch niks gezegd over je schrijfstijl?  :\'(
Frankje Lapi

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #35 Gepost op: 29-01-2020, 22:15:48 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Maar gaan mensen mij nu serieus verdenken? Iedereen draait helemaal door joh  ???

@Chippie ik heb toch niks gezegd over je schrijfstijl?  :\'(
hahaha nee vindt het gewoon raar niet perse dat jij een wolfje bent en dewitte zei iets over mn spellling/grammatica niet jij hoor ::hug::
chipsverslaafde <3

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #36 Gepost op: 29-01-2020, 22:17:47 »
 ::hug::
Frankje Lapi

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #37 Gepost op: 29-01-2020, 22:18:37 »
Om eerlijk te zijn vind ik het niet zo gek dat Frank nog leeft.... Tot nu toe heeft hij vooral fout gezeten, dus waarom zouden de overvallers hem weg willen hebben?

Daarnaast bestaat er een (zeer kleine) kans dat hij door Focus gekoppeld is aan een overvaller
Wit is ook een kleur!

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #38 Gepost op: 29-01-2020, 22:21:00 »
Om eerlijk te zijn vind ik het niet zo gek dat Frank nog leeft.... Tot nu toe heeft hij vooral fout gezeten, dus waarom zouden de overvallers hem weg willen hebben?

Daarnaast bestaat er een (zeer kleine) kans dat hij door Focus gekoppeld is aan een overvaller
Omdat we 99% zeker zijn dat we hem kunnen vertrouwen.
En jij zegt dat er een zeer kleine kans is dat hij door Focus is gekoppeld met een overvaller, maar mij lijkt die kans wel heel groot! Dat zou een verklaring kunnen zijn waarom hij nog leeft.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #39 Gepost op: 29-01-2020, 22:23:55 »
De wolven doden enkel mensen die weinig tot geen stemmen gekregen hebben om zo weinig mogelijk informatie te lossen, dat is duidelijk.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE