Auteur Topic: [Lockdown spel] Dixit  (gelezen 2056 keer)

Online Brtdm

  • Forumlid
Re: [Lockdown spel] Dixit
« Reactie #120 Gepost op: 30-03-2020, 14:20:21 »
Jann heeft ondertussen de hint naar mij gestuurd.

De Hint: natura artis magistra
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Brtdm

  • Forumlid
Re: [Lockdown spel] Dixit
« Reactie #121 Gepost op: 31-03-2020, 14:23:29 »
Kiest u maar!

Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Brtdm

  • Forumlid
Re: [Lockdown spel] Dixit
« Reactie #122 Gepost op: 1-04-2020, 16:57:12 »
Heeft iemand iets gezien??

ik had net een foutje gemaakt namelijk..

Hier de juiste:



Brent, zet hem op!
Jann mag de hint nog uitleggen.

Molcrazy is nu aan de beurt.
« Laatst bewerkt op: 1-04-2020, 16:59:23 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018
  • Forumlid
  • "Zeg maar 'Mol'"
Re: [Lockdown spel] Dixit
« Reactie #123 Gepost op: 1-04-2020, 18:09:52 »
Maar de echte mol is Rob.

Offline Molcrazy

  • Contactpersoon Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [Lockdown spel] Dixit
« Reactie #124 Gepost op: 1-04-2020, 19:30:03 »
Hier komt ie jongens:

"Eindelijk: de laatste verloren kristallen tempel!"
2020: Claes is de Mol!

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Associatie String 2007
Re: [Lockdown spel] Dixit
« Reactie #125 Gepost op: 1-04-2020, 21:28:06 »
Jann mag de hint nog uitleggen.

'De natuur is de leermeester van de kunst' is de Nederlandse vertaling van die spreuk. Je ziet iemand de natuur (dieren/wolken) beeldhouwen, dus de link was snel gelegd.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Ge´nteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Online Brtdm

  • Forumlid
Re: [Lockdown spel] Dixit
« Reactie #126 Gepost op: Gisteren om 16:17:48 »
Nou, Succes!
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [Lockdown spel] Dixit
« Reactie #127 Gepost op: Gisteren om 18:25:08 »
Ik ben heel goed in dit spel
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE