Poll

Waar hebben jullie zin in?

Letter Jam
11 (25%)
One Night Ultimate Werewolf
13 (29.5%)
Coup
8 (18.2%)
Love Letter
6 (13.6%)
Stick ‘Em
6 (13.6%)

Totaal aantal stemmen: 22

Auteur Topic: [Lockdown spel] One Night Ultimate Werewolf  (gelezen 93725 keer)

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [Lockdown spel] One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #100 Gepost op: 2-04-2020, 18:37:26 »
Jij bent dus geen Tanner  ::rofl::
Ik heb nochtans een mooi bruin getint velletje
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Lockdown spel] One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #101 Gepost op: 2-04-2020, 18:37:54 »
eeey brentje wat ben jij?
chipsverslaafde <3

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [Lockdown spel] One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #102 Gepost op: 2-04-2020, 18:38:30 »
eeey brentje wat ben jij?
Geen Tanner volgens Lama1997!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Lockdown spel] One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #103 Gepost op: 2-04-2020, 18:43:54 »
Goed, ik maak het even wat overzichtelijker, dus deze rollen zitten in het spel:

Het Hero Team
1. Troublemaker -> Deze heeft 2 kaarten omgewisseld. Dit maakt het natuurlijk ingewikkeld.
2. Hunter -> Deze kan iemand meenemen in zijn dood. Weet niet of dit zo een goede rol is?
3. Bodyguard -> Deze kan dus een persoon redden op het eind. Als iedereen akkoord gaat met voor iemand te stemmen, kan de bodyguard de boel verstieren.
4. Prince -> Onsterfelijk. Dus de prins mag zich zo verdacht maken als hij wil, gaat toch niet uitmaken.
5. Apprentice Seer -> Deze weet 1 rol die in het midden ligt
6. Mason -> Weet wie de andere Mason is, deze 2 weten dus van elkaar dat ze goed zijn. Tenzij kaartje in het midden ligt
7. Mason -> Weet wie de andere Mason is, deze 2 weten dus van elkaar dat ze goed zijn. Tenzij kaartje in het midden ligt.
8. Insomniac -> Deze weet dus of ze nog altijd dezelfde rol is of niet.

Veranderende rollen:
1. Witch -> De witch kan dus een weerwolf geworden zijn. Opletten!
2. Robber -> Kan ook weerwolf geworden zijn. Dus een weerwolf kan denken nog weerwolf te zijn, maar eigenlijk niet meer. Maakt het ook weer ingewikkeld.
3. Drunk -> Deze kan ook weerwolf zijn, zonder dat hij het weet. Interessant
4. Paranormal Investigator -> Kan 1 of 2 kaarten bekijken. Dus deze kan ook weerwolf geworden zijn. Vermoljoen claimt deze rol dus.
5. Cursed -> Kan dus winnen als goede en als slechte. Leuk, maar niet echt een functie in het spel.
6. Doppelgänger -> Ook zo'n verwarrende rol. Doppelgänger kan dus iedereen zijn  ::rofl::

Het Villain Team:
1. Weerwolf -> Gewoon slecht dus
2. Alpha Wolf -> Dus hierdoor weten we dat er een weerwolvenkaart in het spel zit en dat iemand weerwolf is geworden, maar dit niet weet?
3. Mystic Wolf -> Deze weet dus 1 rol van een andere speler
4. Dream Wolf -> Solo weerwolf. Beetje een ongelukkige rol dus.
5. Minion -> Weerwolven weten niet wie deze rol heeft, maar hij kent de weerwolven. Interessant. Vermoljoen zegt dat D*N dit is.

Individuele rollen
1. Tanner -> Moet dus proberen te sterven, leuke rol  ::rofl::

Oké. Tactiek wordt niet makkelijk aangezien niemand zeker weet welke rol hij heeft, of toch bijna niemand. Ik stel voor dat personen die rollen konden verwisselen gewoon zeggen wat ze gedaan hebben.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Lockdown spel] One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #104 Gepost op: 2-04-2020, 18:45:51 »
Oh wacht
Ik was eerst de Doppelganger en heb toen gezegd dat ik naar mrchipie wou veranderen. Zo ben ik Paranormal Investigator geworden en zo heb ik Dennis en Robbie bekeken.
Goed dat je het overzicht plaatste, want ik was dat eerste even vergeten. Sorry!

Maar Dennis is wel degelijk een Minion!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Lockdown spel] One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #105 Gepost op: 2-04-2020, 18:53:29 »
Oh wacht
Ik was eerst de Doppelganger en heb toen gezegd dat ik naar mrchipie wou veranderen. Zo ben ik Paranormal Investigator geworden en zo heb ik Dennis en Robbie bekeken.
Goed dat je het overzicht plaatste, want ik was dat eerste even vergeten. Sorry!

Maar Dennis is wel degelijk een Minion!

Goed, stel je hebt gelijk. Dan zijn er wel nog een paar kansen dat jij geen Paranormal Investigator meer bent, maar ondertussen een andere rol hebt en D*N, Robbie en Chipie ook.. Pfff moeilijk

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Lockdown spel] One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #106 Gepost op: 2-04-2020, 18:53:43 »
Goed, ik maak het even wat overzichtelijker, dus deze rollen zitten in het spel:
4. Paranormal Investigator -> Kan 1 of 2 kaarten bekijken. Dus deze kan ook weerwolf geworden zijn.
negeer je me ofzo? het is mijn rol jeroen liegt >:(
chipsverslaafde <3

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Lockdown spel] One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #107 Gepost op: 2-04-2020, 18:56:07 »
negeer je me ofzo? het is mijn rol jeroen liegt >:(
Maar Vermoljoen kan döbbelganger geweest zijn hé. Dus dan kunnen jullie beiden nog de waarheid spreken.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Lockdown spel] One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #108 Gepost op: 2-04-2020, 18:56:20 »
Heb je mijn bericht niet gelezen? Ik ben nu ook Paranormal Investigator
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Lockdown spel] One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #109 Gepost op: 2-04-2020, 18:57:52 »
Oh wacht
Ik was eerst de Doppelganger en heb toen gezegd dat ik naar mrchipie wou veranderen. Zo ben ik Paranormal Investigator geworden en zo heb ik Dennis en Robbie bekeken.

Klein detail... Lekker optijd ook!
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [Lockdown spel] One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #110 Gepost op: 2-04-2020, 19:04:39 »
Ik ben een Mason, en de andere Mason ligt op tafel.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline belg

  • Forumlid
Re: [Lockdown spel] One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #111 Gepost op: 2-04-2020, 19:23:17 »
Ik ben een Mason, en de andere Mason ligt op tafel.

Welke kaart was dat?
Hoeveel kaarten liggen er in het midden? Dan weten we of de alpha-wolf in het spel zit of niet.
« Laatst bewerkt op: 2-04-2020, 19:25:51 door belg »

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Lockdown spel] One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #112 Gepost op: 2-04-2020, 19:27:24 »
Welke kaart was dat?
Hoeveel kaarten liggen er in het midden? Dan weten we of de alpha-wolf in het spel zit of niet.

Oja, ik ging er zowiezo vanuit dat de alpha-weerwolf in het spel zat, maar kan dus idd zijn dat hij in het midden ligt en er dan maar 3 kaarten in het midden liggen?

Offline belg

  • Forumlid
Re: [Lockdown spel] One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #113 Gepost op: 2-04-2020, 19:29:43 »
Oja, ik ging er zowiezo vanuit dat de alpha-weerwolf in het spel zat

Weet jij meer?  ::vergroot::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Lockdown spel] One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #114 Gepost op: 2-04-2020, 19:35:44 »
Oja, ik ging er zowiezo vanuit dat de alpha-weerwolf in het spel zat, maar kan dus idd zijn dat hij in het midden ligt en er dan maar 3 kaarten in het midden liggen?

De Alpha Wolf zit in het spel heb ik gezegd. Kan best zijn dat ie in t midden ligt maar dan ligt er alsnog een vierde kaart in het midden anders is t wel heel duidelijk ::)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Lockdown spel] One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #115 Gepost op: 2-04-2020, 19:37:41 »
Goed, ik maak het even wat overzichtelijker, dus deze rollen zitten in het spel:

Het Hero Team
1. Troublemaker -> Deze heeft 2 kaarten omgewisseld. Dit maakt het natuurlijk ingewikkeld.
2. Hunter -> Deze kan iemand meenemen in zijn dood. Weet niet of dit zo een goede rol is?
3. Bodyguard -> Deze kan dus een persoon redden op het eind. Als iedereen akkoord gaat met voor iemand te stemmen, kan de bodyguard de boel verstieren.
4. Prince -> Onsterfelijk. Dus de prins mag zich zo verdacht maken als hij wil, gaat toch niet uitmaken.
5. Apprentice Seer -> Deze weet 1 rol die in het midden ligt
6. Mason -> Weet wie de andere Mason is, deze 2 weten dus van elkaar dat ze goed zijn. Tenzij kaartje in het midden ligt
7. Mason -> Weet wie de andere Mason is, deze 2 weten dus van elkaar dat ze goed zijn. Tenzij kaartje in het midden ligt.
8. Insomniac -> Deze weet dus of ze nog altijd dezelfde rol is of niet.

Veranderende rollen:
1. Witch -> De witch kan dus een weerwolf geworden zijn. Opletten!
2. Robber -> Kan ook weerwolf geworden zijn. Dus een weerwolf kan denken nog weerwolf te zijn, maar eigenlijk niet meer. Maakt het ook weer ingewikkeld.
3. Drunk -> Deze kan ook weerwolf zijn, zonder dat hij het weet. Interessant
4. Paranormal Investigator -> Kan 1 of 2 kaarten bekijken. Dus deze kan ook weerwolf geworden zijn. Vermoljoen claimt deze rol dus.
5. Cursed -> Kan dus winnen als goede en als slechte. Leuk, maar niet echt een functie in het spel.
6. Doppelgänger -> Ook zo'n verwarrende rol. Doppelgänger kan dus iedereen zijn  ::rofl::

Het Villain Team:
1. Weerwolf -> Gewoon slecht dus
2. Alpha Wolf -> Dus hierdoor weten we dat er een weerwolvenkaart in het spel zit en dat iemand weerwolf is geworden, maar dit niet weet?
3. Mystic Wolf -> Deze weet dus 1 rol van een andere speler
4. Dream Wolf -> Solo weerwolf. Beetje een ongelukkige rol dus.
5. Minion -> Weerwolven weten niet wie deze rol heeft, maar hij kent de weerwolven. Interessant. Vermoljoen zegt dat D*N dit is.

Individuele rollen
1. Tanner -> Moet dus proberen te sterven, leuke rol  ::rofl::

Oké. Tactiek wordt niet makkelijk aangezien niemand zeker weet welke rol hij heeft, of toch bijna niemand. Ik stel voor dat personen die rollen konden verwisselen gewoon zeggen wat ze gedaan hebben.
Ik vind dit een gevalletje veel praten, weinig zeggen. En dat vind ik nou verdacht. Ooit overwogen in de politiek te gaan?  ::ok::  ;D

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Lockdown spel] One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #116 Gepost op: 2-04-2020, 19:40:34 »
Wilde gwn even voor mijzelf duidelijk maken wat alle rollen waren en wat ze konden doen. Maar ik hou het de volgende keer voor mezelf, excuses  ::ok::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Lockdown spel] One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #117 Gepost op: 2-04-2020, 19:48:40 »
dit spel is ook grote deels gokken
chipsverslaafde <3

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Lockdown spel] One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #118 Gepost op: 2-04-2020, 19:49:24 »
Ik ben een Mason, en de andere Mason ligt op tafel.

Correctie: je wás Mason.  ;D

En ik was Robbie de Robber.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Lockdown spel] One Night Ultimate Werewolf
« Reactie #119 Gepost op: 2-04-2020, 19:57:05 »
Wilde gwn even voor mijzelf duidelijk maken wat alle rollen waren en wat ze konden doen. Maar ik hou het de volgende keer voor mezelf, excuses  ::ok::
Oh nee hoor, niet nodig  ::hug:: Snapte alleen de motivatie niet in eerste instantie  ::rofl::