Auteur Topic: [MO20] Bar Bellyfood  (gelezen 74120 keer)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] Bar Bellyfood
« Reactie #60 Gepost op: 19-04-2020, 23:20:37 »
Hoi, wat is hier allemaal te beleven? ::zwaai::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] Bar Bellyfood
« Reactie #61 Gepost op: 20-04-2020, 00:00:08 »
Nieuwe dag, nieuwe prijzen!
Vanaf vandaag gelden er nieuwe prijzen.... en er zijn nieuwe dingen te vinden!

Prijzenlijst 20/04:
Aanvragen muzieknummer: 30 euro
Donatie: 20 euro
Drankje: 20 euro
Eten: 20 euro
Special performance/request: 50 euro
VIP: 100
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] Bar Bellyfood
« Reactie #62 Gepost op: 20-04-2020, 00:10:03 »
Pfff, uitbuiters... ik ga wel naar die andere tent dan. ::hand::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO20] Bar Bellyfood
« Reactie #63 Gepost op: 20-04-2020, 00:29:49 »
Een paar voordelen van de vipruimte:

-Je mag gratis muziek plaatsen
-Je mag gratis drankjes en gerechten aanvragen
-Je hebt recht op een gratis performance aanvraag van het Lodewijk&Chardo Duo.
-Je mag zitten bij de coole mensen (de afgevallen kandidaten: TimvDons, Brent, Lucy en LdHmolletje)
-Ik verzin een hoogst eigen bedachte pick-up line voor je.
-Lodewijk Backer doet je wiskunde huiswerk voor je.

Tot zover dat nieuws. Ik zie veel mensen al vertrekken. Maar voor alle blijvertjes zet ik nog even een nummertje op. Voor slechts 30 euro kunnen jullie hetzelfde doen.  ::regenboog:: ::regenboog::

« Laatst bewerkt op: 27-04-2020, 14:58:14 door Chardo »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] Bar Bellyfood
« Reactie #64 Gepost op: 20-04-2020, 00:31:53 »
VIP 100 euro? Jij spoort niet!

Pfff, uitbuiters... ik ga wel naar die andere tent dan. ::hand::
Ik ga mee  ::ok::
Frankje Lapi

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MO20] Bar Bellyfood
« Reactie #65 Gepost op: 20-04-2020, 12:43:41 »
Wooow mooi logo vermoljoen ::bravo:: jij kan het ook zo te zien ;)

Wat kan ik hier in deze bar doen?
chipsverslaafde <3

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO20] Bar Bellyfood
« Reactie #66 Gepost op: 20-04-2020, 13:06:46 »
Ah Meneer Chipie! U bent gearriveerd! Wilt u misschien een hapje of een drankje bestellen? Een nummertje draaien aanvragen? U kunt zitten met onze hooggeëerde vier gasten in de vipruimte, waarbij u nog tal van andere privileges kunt genieten.

« Laatst bewerkt op: 27-04-2020, 14:58:23 door Chardo »

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MO20] Bar Bellyfood
« Reactie #67 Gepost op: 20-04-2020, 13:08:58 »
is het wel 1,5 meter proof? ik lust wel een lekker spa blauwtje
chipsverslaafde <3

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [MO20] Bar Bellyfood
« Reactie #68 Gepost op: 20-04-2020, 13:12:01 »
Mooi logo inderdaad!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] Bar Bellyfood
« Reactie #69 Gepost op: 20-04-2020, 13:14:36 »
Dankjewel!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO20] Bar Bellyfood
« Reactie #70 Gepost op: 20-04-2020, 13:30:04 »
is het wel 1,5 meter proof? ik lust wel een lekker spa blauwtje

Alstublieft! (Ik heb wel een beetje gemorst)


« Laatst bewerkt op: 27-04-2020, 14:58:30 door Chardo »

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MO20] Bar Bellyfood
« Reactie #71 Gepost op: 20-04-2020, 13:40:10 »
slechte service dit... Van het huis mag ik hopen?
chipsverslaafde <3

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [MO20] Bar Bellyfood
« Reactie #72 Gepost op: 20-04-2020, 13:43:44 »
Oei Chardo, ik denk dat het succes van onze bar een beetje naar onze hoofden is gestegen nu een aantal gasten de andere bar lijken te verkiezen boven die van ons. We moeten terug naar onze roots en realiseren dat er zonder gasten niet eens een bar kan zijn. Iedereen die tijd bij ons besteedt is van onschatbare waarde. Of je nou maar 5 minuten of vier dagen bij ons bent. We waarderen jullie aanwezigheid en mooie gesprekken die we met jullie mogen voeren. ::bravo:: ::bravo::

Als kok is het soms lastig om met de gasten te praten, maar ik probeer altijd tijd voor jullie te vinden. Een voorbeeld hiervan is hier te zien:
Vanaf morgen hebben we ook gerechten op het menu staan die Lodewijk vandaag heeft geprepareerd, zodat ze morgen direct geserveerd kunnen worden. En ik heb gehoord, maar ik weet het niet zeker, dat daar ook een kibbeling menu bijzit.
Dat heeft Chardo zeer goed gehoord. Want wij hebben inderdaad kibbeling op het menu staan!

En dit is niet zomaar kibbeling, deze kibbeling bestaat uit verschillende soorten witvis die jaar in jaar uit tot smakelijkste vissenpopulatie van de Benelux worden verkozen. €20,- euro lijkt misschien prijzig, helemaal omdat de andere bar gratis eten serveert, maar na het eten van deze kibbeling ben je al je bezwaren kwijt. Het is hemels. Trouwens wil ik even mijn vraagtekens zetten bij het gratis eten van Bar Bolly-Mood. Hoe kunnen zij gratis eten neerzetten? Blijkbaar heeft het hen dan weinig tot niets gekost om de ingrediënten te kopen en de maaltijden te bereiden. Ik wil niet roddelen, maar vanochtend zag ik Rob Geus bij hen naar buiten komen met zo'n gezicht:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Dat zegt wel genoeg denk ik.

Hierbij laat ik alvast wat zien waar Lodewijk mee in de weer is geweest. Hij geeft het allemaal eigen namen, dus die moet je maar aan hem vragen.
Klopt helemaal!
Citaat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Een prachtig stukje biologisch varkensvlees (wij doen zo min mogelijk aan dierenleed) geserveerd met frietjes gemaakt van biologisch geteelde aardappelen en een lekkere frisse salade van biologisch geteelde groenten en vruchten (want tomaten zijn technisch gezien vruchten). We moeten er nog even bij noemen dat we alle producten lokaal proberen in te kopen, zodat we het milieu zo min mogelijk hoeven te belasten door transport en we de lokale economie een boost kunnen geven.

Citaat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Als je van pizza houdt en als je van lasagne houdt, dan zul je hier nog meer van houden. Als je niet van pizza houdt of niet van lasagne houdt, dan is de kans nog steeds zeer groot (ik heb het uitgerekend a.d.h.v. diverse wiskundige modellen) dat je hier van zult houden. Een aanrader! Wij noemen het de Pizzagna!

Citaat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Moet ik nog meer zeggen bij deze foto? Het spreekt voor zich vermoed ik. Ik wil wel nog even noemen dat we voor elk gerecht ook vegetarische alternatieven hebben, voor de vegetariërs onder ons. En je bent niet alleen, want zelfs één van de eigenaren (Chardo) is een vegetariër, dus soortgenoten zijn hier te vinden!

Citaat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Crème-achtige citroenige parmezaanse horizontale kip!



Al deze gerechten kosten maar €20,- en zijn de hele dag door te bestellen. Daarnaast hebben we allerlei alternatieven mocht je een allergie of intolerantie hebben voor één van de ingrediënten. Zoals ik al eerder noemde, hebben we ook alternatieven voor vegetariërs, veganisten en biromantische aseksuelen.
« Laatst bewerkt op: 20-04-2020, 13:50:02 door Lodewijk Backer »

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [MO20] Bar Bellyfood
« Reactie #73 Gepost op: 20-04-2020, 13:43:54 »
ik weet niet of ik daarvoor wil blijven...... schaken kan ik ook online. Een colaatje is wel lekker maar je kan vast iets beters verzinnen en van drugs word ik nou niet bepaald blij...
Helaas heb ik je dan helemaal verkeerd ingeschaakt, eh ingeschat, de_witte! Wat zou je dan graag willen? Mijn lieftallige collega Chardo is er om jouw wens om te zetten in een bevel.


Ah, dank voor het verschaffen van de duidelijkheid. Kom ik morgen weer even voorbij zwemmen.
De deuren staan wagenwijd voor jou open, Gupp!



Bedankt voor de aankondiging, Chardo!

Ik ben heel tevreden met het personeel van deze bar. Jullie doen dit heel goed!  ::bravo:: Het is dus tijd geworden voor de onthulling van het logo. Een moment waar we allemaal naar hebben uitgekeken. Ik ga niet die ene manager zijn die tijd gaat rekken, dus hier het logo van Bar Bellyfood!
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Hopelijk vinden jullie het mooi ;)
Wij zijn zo blij met Vermoljoen als onze manager! Zonder hem was het nooit zo goed gegaan en zou het een stuk minder gezellig zijn. Daarnaast illustreert dit logo precies waar Chardo en ik voor staan: vriendschap. Wij worden gezien als het overgebleven Pokémonduo in Wie is de Mol? online en ik denk dat de meeste leden ons nog een beetje als buitenstaanders zien om onze (misschien irritante) Pokémonreferenties, maar dat doen we enkel om onszelf te profileren en hopelijk een band op te kunnen bouwen met de mensen hier. Dit heeft Vermoljoen proberen samen te vatten in het logo. Daarom verdient die jongen een serenade van ons:


Hierin representeert 'the music' Vermoljoen


Arcanine en Ampharos? Ik had Litleo en Victreebel verwacht!
Jij kent ons al zo goed als één van onze stamgasten, Brent! We waren alleen bang dat Litleo en Victreebel niet zo goed ontvangen zouden worden door de andere mensen, daarom hebben we gekozen voor twee andere favorieten van ons.


Pfff, uitbuiters... ik ga wel naar die andere tent dan. ::hand::

Ik ga mee  ::ok::
Neeeee, SpacyColours en FrankLapidus! Ik heb nog niet eens met jullie kunnen praten. Mochten jullie het over jullie hart verkrijgen, kom dan alsjeblieft nog eens terug. Loop dan even door naar de keuken, want daar ben ik het grootste deel van de tijd, en laat me weten dat jullie er zijn. Ik zal jullie dan hoogstpersoonlijk begroeten ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 20-04-2020, 13:52:16 door Lodewijk Backer »

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [MO20] Bar Bellyfood
« Reactie #74 Gepost op: 20-04-2020, 13:47:12 »

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MO20] Bar Bellyfood
« Reactie #75 Gepost op: 20-04-2020, 13:48:38 »
Nou als zelf slecht geserveerde water niet eens van het huis is ga ik wel naar de tent hiernaast...
chipsverslaafde <3

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO20] Bar Bellyfood
« Reactie #76 Gepost op: 20-04-2020, 14:48:39 »
Oei, maar mrchipie, dan mis je ons speciale avond evenement, dat we vanavond gaan introduceren!

Ik kan er niet te veel over zeggen. Maar ik kan het natuurlijk wel laten zien!


Dit zijn Lucy, Lodewijk, Focus en ik (geleid door Brent op de keyboard).
« Laatst bewerkt op: 27-04-2020, 14:58:43 door Chardo »

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MO20] Bar Bellyfood
« Reactie #77 Gepost op: 20-04-2020, 14:55:44 »
CHIPZ ::oink:: Dan moet ik wel blijven...
chipsverslaafde <3

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] Bar Bellyfood
« Reactie #78 Gepost op: 20-04-2020, 15:38:57 »
Ondanks dat alles hier peperduur is ziet het er wel een stuk aantrekkelijker uit dan die andere toko. Dus vooruit, doe maar een cola light. :)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO20] Bar Bellyfood
« Reactie #79 Gepost op: 20-04-2020, 16:54:24 »
Here you go  :)
Ik heb er gratis ijsklontjes bij gedaan. Zo doen wij dat in Bar Bellyfood!


 
« Laatst bewerkt op: 27-04-2020, 14:58:51 door Chardo »