Auteur Topic: [MO20] Aflevering 10 - Reünie Lounge  (gelezen 51057 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] Aflevering 10 - Reünie Lounge
« Reactie #120 Gepost op: 9-05-2020, 21:09:30 »
Dit was zó dom van mij toen. Ik dacht dat er twee fouten in de lijst stonden, dus ik dacht dat het niet zou uitmaken als ik één fout zou herstellen, want er zou toch geen geld verdiend worden. Echter bleek ik dus de enige fout hersteld te hebben, waardoor in een keer 2000 euro (als ik het me goed herinner) werd verdiend. Ik heb toen volgens mij van twee mensen gehoord dat ze me minder verdachten door die actie, want een Mol zou dat nooit doen. Maar aan de andere kant, als kandidaat moet je natuurlijk wel geld winnen verdienen ::hypocriet::
Hierdoor heb ik jou uitgesloten als Mol en was ik zekerder van Robin. Maar ik heb eigenlijk heel vaak getwijfeld of het Robin was of niet, maar toch vond ik hem vanaf het begin al redelijk verdacht, dus daar wou ik gewoon bij blijven.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [MO20] Aflevering 10 - Reünie Lounge
« Reactie #121 Gepost op: 9-05-2020, 21:11:25 »
Jammer dat je daar een rood scherm voor nodig had.

Ik was vooral voor de meerderheid gegaan, en toevallig zat Robin bij de minderheid in die aflevering. Het is niet anders  ::rofl::.

Offline Robindtc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mol WIDMO 2020
Re: [MO20] Aflevering 10 - Reünie Lounge
« Reactie #122 Gepost op: 9-05-2020, 21:12:07 »
Oh en… als je m'n teasers van de molbiechten hebt gelezen:

Oh bij quote 4: mijn gok is Chardo


moet even bewijs hebben dat ik dit echt dacht, mocht ik goed zitten want heb nog niet gekeken naar de tests pagina



Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO20] Aflevering 10 - Reünie Lounge
« Reactie #123 Gepost op: 9-05-2020, 21:12:32 »
Wees maar blij dat je niet tot mijn echte verdachten hoorde, de eerste afleveringen. Dan vloog je er bijna zeker uit... Tim, Lucy, Sanmol, Brent en MV waren allemaal op het moment dat ze eruit vlogen een van mijn verdachten, en in een aantal gevallen zelfs mijn antwoord op vraag 20...
Graag gedaan! Ik vond het ook superleuk om mol te mogen spelen!
Dan ben je nog verder gekomen :P  ::ok::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO20] Aflevering 10 - Reünie Lounge
« Reactie #124 Gepost op: 9-05-2020, 21:13:20 »
Zeg Mollenvanger, niet midden in mijn behind the scenes gaan posten >:(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO20] Aflevering 10 - Reünie Lounge
« Reactie #125 Gepost op: 9-05-2020, 21:14:30 »
Zeg Mollenvanger, niet midden in mijn behind the scenes gaan posten >:(
Sorry, dacht dat de biechten klaar waren :P je mag mijn post verwijderen :)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO20] Aflevering 10 - Reünie Lounge
« Reactie #126 Gepost op: 9-05-2020, 21:16:20 »
Echt onwijs goed gedaan, Robin, en ook jij D*N! Wat een geweldig seizoen hebben jullie ervan gemaakt (en de rest natuurlijk)! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Wat vonden jullie eigenlijk van de toevoeging van de winstjokers?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [MO20] Aflevering 10 - Reünie Lounge
« Reactie #127 Gepost op: 9-05-2020, 21:16:35 »
Dan ben je nog verder gekomen :P  ::ok::
Inderdaad, maar onbewust heb ik toch iedere aflevering de nodige antwoorden op Robin ingezet.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [MO20] Aflevering 10 - Reünie Lounge
« Reactie #128 Gepost op: 9-05-2020, 21:16:57 »
Citaat
En hoewel sommige van jullie de bloed onder mijn nagels vandaan haalden, wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor de afgelopen tien weken! Ben bijvoorbeeld heel dankbaar voor Vermoljoen, die de afgelopen vier - vijf weken heeft gedaan alsof die niet wist dat ik de Mol was / Robbie, die de afgelopen vier - vijf weken vooral wél heeft gedaan alsof ik de Mol was / Michael, ben super dankbaar dat je hints loopt uit te delen die naar mij verwijzen ( ::schaam:: ) / Ldhmolletje, was altijd erg blij om je felicitaties te lezen omdat ik wéér eens een groen scherm had gekregen (want dat was zo'n prestatie  ;D) / Sanmol, die we ook wel gewoon een hulpmol kunnen noemen / Mollenvanger, super aardig dat je Sanmol's rol van hulpmol over nam want poeh.. ik begon soms aan mezelf te twijfelen / Lucy, die me vier weken lang heeft lopen zweten omdat ik constant het gevoel had dat ze me doorhad / Timvdons, die mij tijdelijk even heel blij maakte door een fout gerecht te proeven bij de derde opdracht  / Chardo, onze winnaar, waarmee ik een half uur lang mijn molacties mee heb doorgenomen. (dat was echt heel awkward voor mij …..) en Brent, wiens linkjes naar fragmenten uit Wie Is De Mol? het spel zoveel leuker maakte
Heb ik zo weinig indruk op je gemaakt, molbindtc? :\'( :\'( :\'(

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [MO20] Aflevering 10 - Reünie Lounge
« Reactie #129 Gepost op: 9-05-2020, 21:18:12 »
@Robin
Fijn dat je het zo leuk vond om in discussie te gaan met mij ::hug::
Denk dat je ook wel blij was dat ik uit het spel ging uiteindelijk, want ik haalde wel iets te veel geld binnen naar je zin denk ik zo ::rofl::

Offline Robindtc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mol WIDMO 2020
Re: [MO20] Aflevering 10 - Reünie Lounge
« Reactie #130 Gepost op: 9-05-2020, 21:18:59 »
Ik ben niet echt iemand die fijn lange verhalen schrijft dus ik heb heel wat quotes uit het spel gebruikt om me punt uit te leggen. Hopelijk vonden jullie dat niet erg  ::zwaai::


haahahahaha @lodewijk
ik wist dat ik iemand zou vergeten. Ging volgens mij over dat je wel goed zat ondanks je een rood scherm kreeg voor de finale #sorry

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO20] Aflevering 10 - Reünie Lounge
« Reactie #131 Gepost op: 9-05-2020, 21:19:11 »
Ik had dus toch mijn joker moeten gebruiken...  :o anders lag LDH (of Michael90 indien geen vrijstelling) eruit. en precies zoals ik zei: de ene keer nam ik Robin mee, de andere keer totaal weer niet, dan weer wel, dan weer niet. Dat is precies te zien in waar ik sta op de test uitslagen ranking.

Maar dat ik de eerste test als beste heb gemaakt.. dat vind ik dan wel weer tof  ::ok::



Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] Aflevering 10 - Reünie Lounge
« Reactie #132 Gepost op: 9-05-2020, 21:19:40 »
Echt zuur dit als ik nu de testuitslagen zie.... baal hier echt wel enorm van. Robin, je hebt het ongelooflijk goed gedaan, want ik heb lang getwijfeld om all-in te gaan op jou!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] Aflevering 10 - Reünie Lounge
« Reactie #133 Gepost op: 9-05-2020, 21:20:07 »
En dan dat blijkt dat dit de volgorde van de leader was, maakt het nog eens extra zuur!
Ik had die volgorde ook niet door  ;D
Maar kon verschillende stemmen wel plaatsen doordat ik een paar keer in een groepscall in discord had gezeten. Maar die van Robin dan weer niet helaas.  ::)


Heel leuk om te lezen Robin! Goed gedaan! Ik vreesde eerst nog voor je dat de afwezigheid de laatste dagen nog was vanwege de familiale situatie. Op zich dus blij te lezen dat het deels de bedoeling en deels door school kwam. ;)

Wat vonden jullie eigenlijk van de toevoeging van de winstjokers?
Ik vond die top en mogen wat mij betreft blijven, want het is te makkelijk anders om je verdacht te maken op een forum met virtueel geld. Dit was een goede motivatie om toch echt je best te doen. Soms... :)

Offline Robindtc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mol WIDMO 2020
Re: [MO20] Aflevering 10 - Reünie Lounge
« Reactie #134 Gepost op: 9-05-2020, 21:22:17 »
Echt zuur dit als ik nu de testuitslagen zie.... baal hier echt wel enorm van. Robin, je hebt het ongelooflijk goed gedaan, want ik heb lang getwijfeld om all-in te gaan op jou!
Vond onze gesprekken soms zo ongemakkelijk want je dacht dat ik het was én ik wist dat jij dat dacht maar we deden allebei zo normaal  ::rofl::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO20] Aflevering 10 - Reünie Lounge
« Reactie #135 Gepost op: 9-05-2020, 21:22:55 »
1 goed antwoord te weinig  ::oink::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [MO20] Aflevering 10 - Reünie Lounge
« Reactie #136 Gepost op: 9-05-2020, 21:23:57 »
Citaat
wat ook kon doordat Robindtc en Vermoljoen veel overeenkomsten hadden.
Anders was ik inderdaad niet de afvaller geweest :\'(

Ik had dus toch mijn joker moeten gebruiken...  :o anders lag LDH (of Michael90 indien geen vrijstelling) eruit. en precies zoals ik zei: de ene keer nam ik Robin mee, de andere keer totaal weer niet, dan weer wel, dan weer niet. Dat is precies te zien in waar ik sta op de test uitslagen ranking.
Nee want ik deed maar wat bij die test, ik was toch al door ::rofl::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] Aflevering 10 - Reünie Lounge
« Reactie #137 Gepost op: 9-05-2020, 21:23:59 »
Wacht eens Lodewijk.... Die hint naar de Mol. Ik kreeg van Chardo jouw hint, maar dat was een ander lied. En nu komt het: dat lied kwam ook uit 2000!  ::oink::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO20] Aflevering 10 - Reünie Lounge
« Reactie #138 Gepost op: 9-05-2020, 21:24:58 »
Wacht eens Lodewijk.... Die hint naar de Mol. Ik kreeg van Chardo jouw hint, maar dat was een ander lied. En nu komt het: dat lied kwam ook uit 2000!  ::oink::
I know right, ik ging zo stuk daarom ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [MO20] Aflevering 10 - Reünie Lounge
« Reactie #139 Gepost op: 9-05-2020, 21:26:37 »
Wacht eens Lodewijk.... Die hint naar de Mol. Ik kreeg van Chardo jouw hint, maar dat was een ander lied. En nu komt het: dat lied kwam ook uit 2000!  ::oink::
Eh, klopt! Ik weet natuurlijk van niets, daarvoor moet je bij Chardo zijn.