Auteur Topic: Fanclub van Finalist bertha531  (gelezen 50356 keer)

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: Fanclub van Bertha531
« Reactie #20 Gepost op: 29-12-2003, 00:13:46 »
Ik ben geen fan van Bertha want hij heeft me nooit antwoord gegeven op mijn vraag.
Ik ben zwaar teleurgesteld in hem. ;) ;D

Offline rudeangel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het leven is leuk!
Re: Fanclub van Bertha531
« Reactie #21 Gepost op: 29-12-2003, 02:22:57 »
Beste Bodejos,

Jij hebt het erover dat de eerste stappen op de maan keurig gefilmd zijn, en dat het daarom eigenlijk haast wel doorgestoken kaart moet zijn. Welnu, dat is niet zo.
Wat is namelijk het geval: Een paar jaar voor de eerste maanlanding stuurde de NASA een paar maansondes naar onze buurplaneet. De Surveyor 1 en 2. Een van deze sondes is toen geland in de Mare Transqullitatis(latijn voor Zee der stilte), de krater waarin Neil Armstrong en Edwin Aldrin op 21 juli 1969 zijn geland. Aan boord van deze sonde was naast een graafarm(voor het nemen van bodemmonsters) ook een camera gemonteerd. Die camera heeft de NASA na de landing van de Eagle op de maanlander gericht via een radiografisch commando. En het is dus deze camera geweest die de eerste stappen van Neil heeft vastgelegd, en idd niet Eddie Merkx. Dat klopt. Ik hoop jou twijfels hiermee te hebben weggenomen. :) :D ;D :P

Groetjes, rudeangel.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Fanclub van Bertha531
« Reactie #22 Gepost op: 29-12-2003, 12:15:34 »
Ik heb de maanlanding live gezien, tenminste: op televisie. We mochten er speciaal voor opstaan.

Eerlijkgezegd refereerde ik aan een uitzending van de makers van Farce Majeure (Jan Fillikers en Henk v.d. Horst), ik meende dat die serie over bijzondere mensen SHOWROOM heette. Daarin was een nagenoeg tandeloos boertje te zien, die absoluut zeker wist dat het allemaal in scene gezet was. Hij zei dat met de volgende woorden: Da geleuvde toch zeker zelf nie? WIe het dan dien camera daar neergezet?

Maar inderdaad zouden de gemaakte beelden goed van die surveyors kunnen komen. Er waren er overigens meerdere gelanceerd (1 t/m 7, las ik op internet), maar zoals ik begreep hebben een paar daarvan net zo'n landing gemaakt als nu de beagle 2 op mars. Hoewel, dat laatste moeten we nog even afwachten.

Ik vond die maanlandingen toen ik op school zat allemaal even prachtig, heb er diverse spreekbeurten over gehouden, en mocht daarvoor zelfs het model van de staurnusraket dat ze op de mavo hadden, helemaal uit elkaar halen, en weer in elkaar zetten natuurlijk.
« Laatst bewerkt op: 29-12-2003, 12:18:02 door bodejos »

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: Fanclub van Bertha531
« Reactie #23 Gepost op: 29-12-2003, 12:25:09 »
Letterlijk waren z'n woorden:Gij geleuven da,bestao nie want op de zon verbranden ze en op de moan bevriezen ze. ;D
Ik vergeet dat mannetje nooit, hij werd door die uitspraak "wereld beroemd" :)

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Bertha531
« Reactie #24 Gepost op: 29-12-2003, 16:18:47 »
Dag 2 van mijn verbanning naar dit topic. *zucht*

Gelukkig ben ik niet veel zieker geworden.  ::ok::
En de discussie over de maan loopt ontzettend goed.  ::ok::
Ik ben geen fan van Bertha want hij heeft me nooit antwoord gegeven op mijn vraag.
Ik ben zwaar teleurgesteld in hem. ;) ;D

 ??? Noujazeg, ik weet van niets! Mischien moet je de vraag nog een stellen, want ik heb em niet gehoord denk ik. :-/

*zwaai zwaai*

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: Fanclub van Bertha531
« Reactie #25 Gepost op: 29-12-2003, 16:51:03 »
zwaai zwaai zwaai terug!

In de molshoop van 1-12 vroeg ik je hoe dat nu zat met dat geneesmiddelen onderzoek. 
Was ik effe nieuwsgierig naar. ::vergroot::

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Bertha531
« Reactie #26 Gepost op: 31-12-2003, 00:25:38 »
Hij is in een koe veranderd!
 :-[
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Bertha531
« Reactie #27 Gepost op: 31-12-2003, 00:33:01 »
De koe is niet meer. :-/

Hey robin, wat vind je van mijn nieuwe avatar? Mooi he?  :)


zwaai zwaai zwaai terug!

In de molshoop van 1-12 vroeg ik je hoe dat nu zat met dat geneesmiddelen onderzoek. 
Was ik effe nieuwsgierig naar. ::vergroot::


Wat wil je weten van dat onderzoek?  Is niet zoveel over te vertellen. Op de site van Vertex producent van dat middel kun je meer informatie vinden (in t engels)... Ik heb VX-702 geslikt!  ::ok:: Nouja, ik slik het liever niet natuurlijk.  ::niet-ok::


Ik verveel me hier!  :(

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Fanclub van Bertha531
« Reactie #28 Gepost op: 31-12-2003, 00:41:41 »
De koe is niet meer. :-/

Hey robin, wat vind je van mijn nieuwe avatar? Mooi he?  :)Wat wil je weten van dat onderzoek?  Is niet zoveel over te vertellen. Op de site van Vertex producent van dat middel kun je meer informatie vinden (in t engels)... Ik heb VX-702 geslikt!  ::ok:: Nouja, ik slik het liever niet natuurlijk.  ::niet-ok::


Ik verveel me hier!  :(


Lol hello there my little accidentally-erased cow..  :D
Je hebt toch geen identiteitscrisis hoop ik ?? ;) Anders moeten we je even opbeuren natuurlijk  :)

Je mag ook uit je clubje komen hoor kom gezellig naar de andere topic, of the String..? :D Don't be shy now and climb out of your little box, Take a walk on the wild wei ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Bertha531
« Reactie #29 Gepost op: 31-12-2003, 01:29:31 »
Lol hello there my little accidentally-erased cow..  :D
Je hebt toch geen identiteitscrisis hoop ik ?? ;)


Citaat
Anders moeten we je even opbeuren natuurlijk  :)


Citaat
Je mag ook uit je clubje komen hoor kom gezellig naar de andere topic, of the String..? :D Don't be shy now and climb out of your little box, Take a walk on the wild wei ;D
Ik ben bang dat ze me uitlachen daarbuiten in de boze forumwereld vanwege mijn (niet-)avatar...

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Fanclub van Bertha531
« Reactie #30 Gepost op: 31-12-2003, 01:31:59 »
awwwwwwww :'(

Nee hoor ik zou je niet uitlachen.. wel toelachen uiteraard  ;D

Smile, you're on candid cowmera!!!! :D

Hee !! Je koetje is terug !!!!  ::ok::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re: Fanclub van Bertha531
« Reactie #31 Gepost op: 31-12-2003, 01:36:31 »
Kom op, Bertha, het gaat net goed hier. En om nog even een ruimtelijk knuppeltje in de koeienstal van Rude Angel te gooien...
Donald Rumsfeld ( ja,die gepatenteerde leugenaar die zich nu Minister van Buitenlandse Zaken van de VS mag noemen ) heeft onlangs moeten toegeven dat de beelden van de maanlanding op Aarde opgenomen waren, voor het geval er iets mocht misgaan tijdens de echte missie. En toen een journalist vroeg of dat het geval was bleef Rumsfeld het antwoord schuldig.
De kans is dus zeer reeël dat de beelden die destijds getoond werden dus volledig fake waren.
Vergeet niet dat er op dat ogenblik zeer grote politieke (Koude Oorlog, en de Russen zaten al in de ruimte ) en economische belangen op het spel stonden. Maar belangrijkste reden voor het "foefelen met de beelden" was dat het voortbestaan van de NASA, na de vele blunders en mislukkingen die Apollo 11 voorafgingen,op dat moment aan een zijden draadje hing. Het Congres stond klaar om de gigantische geldkraan van de NASA toe te draaien als Apollo 11 weer een mislukking werd.
Stof tot nadenken...
En niets lijkt wat het is...

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Bertha531
« Reactie #32 Gepost op: 31-12-2003, 01:37:54 »
 :D :D :D :D :D

*zwaait naar iedereen*
Kijk eens naar mijn avatar!  8)

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Bertha531
« Reactie #33 Gepost op: 31-12-2003, 02:03:22 »
De Chinezen houden nu ook een soort ruimte wedloop met zichzelf, mischien kunnen zij op termijn wel het bewijs leveren dat er nooit Amerikanen zijn geweest!  ::ok::

Dat zou leuk zijn.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Bertha531
« Reactie #34 Gepost op: 31-12-2003, 09:56:08 »
De maan zou wel een leuke plaats voor de volgende expeditie Robinson zijn. De winnaar mag 'm houden!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Bertha531
« Reactie #35 Gepost op: 31-12-2003, 17:19:32 »
Hey robin, wat vind je van mijn nieuwe avatar?

Ik ben echt reuzeblij voor je dat je avatar terug is... dus je humor is ook weer als vanouds nu en je bent weer een happy koe ???

 :D 8) ::ok::

Nu mijn avatar nog  >:(

oh ja... de maan ! Tja, die is wel lekker romantisch om naar te kijken en of er daadwerkelijk ooit iemand op gelopen heeft... ik heb geen idee, maar het lijkt me saai en warm  :P
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Fanclub van Bertha531
« Reactie #36 Gepost op: 31-12-2003, 17:27:47 »
Als je erop loopt, is het kijken naar de aarde misschien wel even romantisch als andersom. Je moet je er dik op kleden, naar het schijnt. En het schijnt niet ongezond te zijn geweest. Ik meen dat er slechts 1 van die astronauten van toen niet meer in leven is. (was dat nu jim Lovell, die bij mijn weten niet zelf OP de maan heeft gelopen, maar eromheen heeft gecirkeld).

RudeAngel, jij bent aan zet.........

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Bertha531
« Reactie #37 Gepost op: 2-01-2004, 20:24:16 »
De maan zou wel een leuke plaats voor de volgende expeditie Robinson zijn. De winnaar mag 'm houden!

Tja, wat je vindt mag je houden.


Binnenkort komt in de topictitel 'Oehawakaawoehiehoee!!' bij te staan. Dan zullen de nieuwe posters wel niet meer te houden zijn!  ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Oehawakaawoehiehoee
« Reactie #38 Gepost op: 2-01-2004, 20:47:53 »
Maar je kunt Aioeiawaiofzoiets toch zelf al in je berichtje zetten?

Kijk maar naar wat ik heb gedaan. Als IK het kan, kun jij het ook, toch?

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Bertha531
« Reactie #39 Gepost op: 3-01-2004, 01:53:29 »
Jah maar jos, netzoals een koe en een haas 2 verschillende dingen zijn zijn de topictitel en onderwerp van het bericht dat ook.

Als de mensen mijn fanclub zien staan op het forum met de lokroep: 'Oehawakaawoehiehoee!!'
Dan denken ze: 'hee, dat is vast een interessant topic, laat ik daar eens even veel en kwalitatief hoogwaardig posten.'

Dat is het plan erachter tenminste. :)