Auteur Topic: Het Perfecte Plaatje  (gelezen 24389 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #20 Gepost op: 30-10-2020, 13:02:06 »
Ik ben dit seizoen voor het eerst ook gaan kijken en ik vind het erg leuk.

Wel een terechte afvaller deze week, prachtige foto maar vreselijke nabewerking.
Snap het wel, maar vind het altijd jammer dat dat zo zwaar meeweegt. Sommige foto's waren zo niet sexy en kregen een dikke voldoende.

Vind het ook een minpunt als je als fotograaf je model niet op t gemak kan stellen.

Ik vind het ook een leuk programma. Entertainment en tegelijk ook leuk te zien wat de resultaten zijn. Afwisselende opdrachten en ook verrassende modellen😉, gelachen om Bert van Leeuwen die in verlegenheid werd gebracht.
Bert trapte er met open ogen in. Dacht ik kies die saaie boxers maar ::rofl::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #21 Gepost op: 3-11-2020, 20:39:55 »
Wat praat die fotografe uit Litouwen snel zeg.

Zeg waarom zijn al deze atletische mannen zo knap tijdens deze shoot!

Die hordeloper mag er wel zijn hoor ::love::. Wat een leukerd is dat zeg.
« Laatst bewerkt op: 3-11-2020, 22:33:39 door D*N »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #22 Gepost op: 3-11-2020, 22:34:08 »
Herinnering dat dubbel of zelfs triple posting niet nodig is  ;D :-*
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #23 Gepost op: 4-11-2020, 08:47:31 »
De hordeloper was wel een knappe inderdaad ;)

Ik ben niet rouwig om het vertrek van Art. Raymond mag ook nog steeds snel vertrekken als het aan mij ligt.

Janny en Soy zijn mijn droomfinalisten ::love::

Wat vinden jullie van Tijl? Ik ben niet echt weg van 'm, hij mag wel wat aardiger doen

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #24 Gepost op: 4-11-2020, 11:04:58 »
Wat vinden jullie van Tijl? Ik ben niet echt weg van 'm, hij mag wel wat aardiger doen

Die blafte me iets te veel.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #25 Gepost op: 4-11-2020, 15:12:21 »
Zo is Tijl... ik vind het niet erg.
Moest wel lachen dat Art eruit vloog terwijl hij dacht dat hij de beste foto had gemaakt.
En dit ook aan iedereen liet weten.
Ik houd van de gekke Stefano.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #26 Gepost op: 4-11-2020, 17:25:11 »
Stefano is idd leuk, ik hoop dat hij ver komt. ::jaja:: Ik zie het wel gaan tussen hem, Soy en Janny.
En wellicht Bert, hij was goed op dreef deze week.

Tsja dat Art ging afvallen kon je zien aankomen, als ze zo obvious in beeld nemen 'ik heb de beste foto', dan heb je dat waarschijnlijk niet.

Miljuschka zal wel balen dat ze net voor de foodshoot is afgevallen. ::rofl::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #27 Gepost op: 5-11-2020, 15:13:56 »
Ik heb normaal helemaal niks met Stefano, maar ik vind hem hier inderdaad wel leuk.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #28 Gepost op: 6-11-2020, 11:43:02 »
Stefano Keizers is niet voor niets een alter ego. Ik heb het gevoel dat we in dit programma voor het eerst echt kennis maken met wie hij echt is: Govert Meit! Ik hoop dat hij er nog lang in blijft  ;D

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #29 Gepost op: 7-11-2020, 18:36:33 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #30 Gepost op: 10-11-2020, 22:05:15 »
Jaaaa Soy ::bravo::

Samen met Janny en Stefano toch wel mijn favorieten. Janny stelde wel teleur in de eerste shoot; ik had meer van haar verwacht. Stefano heeft al wel vaker mooie foto's afgeleverd maar de opdracht een beetje genegeerd. Zoals nu weer net de natuurfoto. Dat zou hem nog wel eens de kop kunnen kosten.

Het was wel te verwachten dat Victoria of Raymond er uit zou gaan. Zij presteren constant het minste van diegene die nu nog over zijn. En Raymond had misschien wel een totaal concept bij de tweede shoot, maar dat lag ook deels aan zijn Google skills en niet z'n eigen creativiteit.

En ik ben ook niet zo weg van Tijl, maar goed dat nemen we maar voor lief want voor de rest is het wel een leuk programma  :D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #31 Gepost op: 11-11-2020, 19:13:58 »
Soy was echt de terechte winnaar deze week. ::jaja::

Ik vond dat de jury verrassend mild was bij de eerste opdracht - ik vond dat behalve Soy echt niemand aan de opdracht had voldaan. ::ohno:: Wellicht was de uitleg niet genoeg geweest, zou je haast denken (al is het natuurlijk wel moeilijk, ik zou het niet 1-2-3 nadoen). Ik vond die foto van Bibi alles behalve mooi, maar dat kan wellicht door de TV anders overkomen.

Uiteraard is scherpte enorme belangrijk, zeker op groot formaat, maar ik zit nu tussendoor ook oude seizoenen van dit programma te kijken en ik heb al bij meerdere beoordelingen dat mooie, maar wel onscherpe foto's helemaal niet zo laag beoordeeld worden, dus van mij had Raymond ten faveure van Victoria wel mogen blijven. ::jaja::

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #32 Gepost op: 11-11-2020, 23:49:31 »
Mooi hè, die ' imperfecte' modellen  ::bravo::  Die foto's van Soy waren prachtig. Had hij zijn miniboompje nou ook zelf neergezet of niet?
...maar soms even niet :)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #33 Gepost op: 12-11-2020, 18:35:57 »
Nee, Soys miniboompje stond daar zo (knap dat zijn oog daarop is gevallen!). Ik denk wel dat het begrip minimalisme beter uitgelegd had moeten worden aan de deelnemers.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #34 Gepost op: 13-11-2020, 14:29:43 »
Van mij hadden Raymond en Victoria er allebei deze aflevering uit gemogen. Het is overduidelijk dat Victoria het fotograferen nog niet onder de knie heeft. Ze is op de tweede aflevering na altijd bij de laatste twee geëindigd. ::joehoe::

Stefano moet inderdaad oppassen met het nemen van risico bij de opdrachten.

Ik denk dat Soy goed op weg is om de finale te halen en te winnen. ::jaja::
🜃

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #35 Gepost op: 13-11-2020, 20:38:43 »
Van mij hadden Raymond en Victoria er allebei deze aflevering uit gemogen. Het is overduidelijk dat Victoria het fotograferen nog niet onder de knie heeft. Ze is op de tweede aflevering na altijd bij de laatste twee geëindigd. ::joehoe::.

Ja, Victoria doet het ook niet heel erg goede en is duidelijk de zwakste die nog over is ::ohno::.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #36 Gepost op: 17-11-2020, 01:23:31 »
Die foto van Soy van opdracht 1 ::love:: had zo aan de muur kunnen hangen Hij liked ook elke keer mn berichtjes op twitter ::love::

Ik hoop wel dat Victoria morgen afvalt, Want de rest is beter dan haar.
chipsverslaafde <3

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #37 Gepost op: 18-11-2020, 21:39:32 »
Nou zoals verwacht Victoria naar huis. ::joehoe::

Leuke opdrachten deze week. ::ok:: Volgende week dan toch Bibi of Janny naar huis?
🜃

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #38 Gepost op: 18-11-2020, 23:22:54 »
Dan hoop ik dat Janny blijft! Haar commentaar is ook hilarisch. Als ze die auto instapt: "nou, zal ik schieten?" ::rofl::

Ik snap de punten van de jury niet altijd. Vorige week scoorde iedereen wel heel erg aan de lage kant. Supertof voor Bibi dat ze nu een 10 kreeg, maar inderdaad die minimalistische foto van dat sprietje van Soy vorige week, dat was ook perfect die opdracht en perfect scherp, waarom daar dan 'slechts' een 8?
« Laatst bewerkt op: 18-11-2020, 23:25:21 door putyourHANSup! »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Perfecte Plaatje
« Reactie #39 Gepost op: 19-11-2020, 10:36:35 »
Eens, die van Soy was heel mooi ::jaja::

Kan nu wel eens spannend worden, de overige 5 hebben allemaal een aantal echt goede foto's gemaakt, vorm vd dag gaat het bepalen .