Auteur Topic: Bar Ladderzap!  (gelezen 22794 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #520 Gepost op: 8-03-2021, 21:22:43 »
Wat een spel :o Bloederig! Er schuilt toch echt nog een Negan in Robbie :o


Wel heel interessant om te zien wat er gaat gebeuren met die schakelaars
Keep calm and eat chocolates!

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #521 Gepost op: 8-03-2021, 21:27:58 »
Heeft er iemand popcorn?  ::nieuwsgierig::
Talk less, smile more

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #522 Gepost op: 8-03-2021, 21:38:45 »
My fall will be for you

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #523 Gepost op: 8-03-2021, 21:39:06 »

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #524 Gepost op: 8-03-2021, 21:45:42 »
Ugh, mag ik snel doorspoelen naar een volgende aflevering?  ::joehoe::  of gewoon m'n TV kapot slaan?
Talk less, smile more

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #525 Gepost op: 8-03-2021, 22:51:28 »
We zijn inmiddels denk meer dan een week later (ben het gevoel voor tijd een beetje kwijt), maar hier dan toch nog mijn beloofde afscheidsspeech.

Robbie, dankjewel voor dit geweldige spel. Ik ging er helemaal in op en voelde pas bij na mijn eliminatie hoe moe ik eigenlijk was. Dat wil wel wat zeggen over de aantrekkingskracht van het spel. (Hoewel de nekslag wel gegeven werd door de minst inspiratievolle, geïmproviseerde spellen van het geheel: de bubble shooter en vliegende olifant).

We begonnen al met een prachtig avontuur in Afrika. Vlinders vangen, een reis maken en, het hoogtepunt van deze aflevering, zorgen dat je de voedselketen overleeft. Ik had bij dat laatste echt mazzel dat ik mee kon reizen om Vermoljoens machtige vleugels!

Ook de volgende aflevering was een feest. Hoewel ik eerst erg opzag tegen het readen van mijn mededeelnemers, kreeg ik er gaandeweg toch lol in. En ook het bij elkaar zoeken van een dragoutfit leverde me veel creatief plezier op. Dat iedereen kon zien dat dit oudje van bewerkingsprogramma's weinig kaas gegeten heeft, nemen we maar op de koop toe. Helaas net niet gewonnen, dus geen studiebeurs voor een cursus hierin. En weer een nieuw bordspel geleerd, wat zeer creatief was aangepast aan het thema.

In de derde aflevering was het  spel met al die zombies die steeds voor de deur kwamen staan echt het hoogtepunt. De samenwerking  liep gesmeerd en het was grappig om mee te mogen schrijven aan het verhaal van deze bloederige soap.

Aflevering 4, the handmaids tale, was buitengewoon irritant en juist daarom ook zo leuk en intrigerend. Ik merkte wel dat ik er met mijn hoofd niet helemaal bij was, want ik was opdrachten aan het vervullen die helemaal geen opdracht waren (plaats een gifje) en vergat een dag om de heer te bedanken. En dan had je nog die irritante hillo, die zich als een echte vriend voordeed, maar gewoon een verdraaid snel puzzelende bedrieger bleek te zijn. Het is nog een wonder dat ik deze aflevering overleefd heb.

Ook Stranger Things zat vol verrassingen. Ik vond het jammer dat ik twee keer een slechterik was, want ik had graag mee gespeurd naar dader, moordwapen en bewijsmiddel. Bovendien vond ik mezelf nogal eng  ::oink::
De lampjes vond ik vrij irritant. Vooral omdat iedereen steeds sneller dan ik was. Ik had op zich wel een notificatie aanstaan, waardoor ik een mailtje kreeg als er een nieuwe puzzel was (dat vond al heel slim van mezelf, maar dat deed dus iedereen), maar ook mijn mail bekijk ik niet zo vaak. Ik was dus elke keer te laat. Maar wel heel leuk bedacht!

En toen kwam de geweldige twist! Wat een verrassing dat er nog 4 mensen op een spookschip ronddobberden. Plotsklaps was er een enorme saamhorigheid onder de degene die al/nog in het het spel zaten. We zouden die vreemde piraten wel even van ons schip afhouden! En dat is dus gelukt. Maar helaas ben ik in dit gevecht zelf gesneuveld. Mijn tijd was gekomen  ::spook::

En, zoals ik al schreef, dat was eigenlijk maar goed ook. Het spel kostte erg veel van mijn tijd en vooral mijn aandacht. Het was heerlijk om deze afleiding te hebben in een moeilijke periode, maar het echte leven riep. De afgelopen week heb ik dus wat achterstallig onderhoud verricht, heb goede nachten gemaakt en ben tot rust gekomen. Maar met een prachtige herinnering aan dat wat was.

Zo meteen ga ik , onder het genot van een biertje, lekker de nieuwe aflevering bijlezen. En daarna maar eens kijken of er nog andere spellen zijn waar ik me voor in kan schrijven om me weer helemaal in te verliezen. Ik leer het ook nooit  ::rofl::

Tenslotte wil ik nog even terugkomen op deze uitspraak van mezelf
Ik moet toegeven dat ik het nu toch wel moeilijk vind om sportief te reageren.
Voor alle duidelijkheid: dat ik dit moeilijk vond lag geheel aan mij. Ik kan nu eenmaal niet zo heel goed tegen mijn verlies en vond het dus letterlijk moeilijk om sportief te reageren. Het was niet bedoeld als verwijt ofzo. Mocht dat wel zo overgekomen zijn, dan hierbij mijn excuses.

Ik wens alle kandidaten die nog in het spel zitten heel veel succes! Met op zijn tijd een gezonde dosis relativeringsvermogen.

 ::zwaai:: ::bravo:: ::zwaai:: ::bravo:: ::zwaai:: ::bravo::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #526 Gepost op: 8-03-2021, 22:52:49 »
 ::bravo::

Offline Susdus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #527 Gepost op: 8-03-2021, 23:12:29 »
Mooie speech Ycaris!  ::bravo::  leuk om nog samen te hebben gewerkt bij een aantal opdrachten. Fijn ook om te horen dat de paar dagen rust je goed hebben gedaan, en zoals je wellicht kunt lezen zijn delen van jou alsnog aanwezig in deze aflevering  ;D
Talk less, smile more

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #528 Gepost op: 8-03-2021, 23:14:57 »
Leuk om te lezen wat je van het spel vond , fijn dat je meedeed  ::bravo::

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #529 Gepost op: 8-03-2021, 23:16:34 »
Mooie speech inderdaad.  ::bravo::

Ik pak er even twee dingen uit die ook voor mij gelden:

- Het leren kennen van zo veel nieuwe spellen... echt die spellenkast van Robbie is gewoon nog voller dan ik altijd al gedacht heb
- Het helemaal opgaan in het spel en hoe het soms toch wel invloed heeft op je nachtrust of gemoedstoestand buiten het spel, juist omdat je zo fanatiek bent en het goed wil doen.
Wit is ook een kleur!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #530 Gepost op: 8-03-2021, 23:21:54 »
 ::bravo:: Fijn te horen dat het goed met je gaat en je lekker bijgetankt hebt Ycaris! Ik moet nu wel op zoek naar m’n nieuwe favo underdog :(
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #531 Gepost op: 8-03-2021, 23:24:51 »
Sorry, dubbelpost.

Oeh wat een heerlijke opdracht met die schakelaars! Ik vond dit ook altijd sterk in Survivor, even de samenwerkingen openbaar op tafel gooien ::rofl::
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #532 Gepost op: 8-03-2021, 23:29:15 »
Mooie afscheidsspeech Ycaris ::bravo::. Ik vond het super leuk dat je weer een keer meedeed want ja wij gaan natuurlijk waaaay back toen ik voor het eerst meedeed aan een spelletje hier 11 jaar geleden. Je pakt die spellen toch altijd zo lekker fanatiek en op je eigen manier aan en dat maakt je een hele leuke en fijne medekandidaat om met of tegen te spelen ;).

Hopelijk tot een volgende :-* ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #533 Gepost op: 8-03-2021, 23:35:23 »
Sorry Robbie, maar ik kap ermee. Dennis heeft bij mij een grens overschreden en dan houdt het voor mij op. Ik vind het jammer dat het zo moet eindigen, maar ik kan niet anders dan dit besluit nemen. Ik wens alle kandidaten nog veel succes met het verdere verloop van het spel ::ok::

(ik stuur je morgen ofzo nog wel een uitgebreid berichtje om je te bedanken voor de organisatie etc.)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #534 Gepost op: 9-03-2021, 00:12:05 »
We begonnen al met een prachtig avontuur in Afrika. Vlinders vangen, een reis maken en, het hoogtepunt van deze aflevering, zorgen dat je de voedselketen overleeft. Ik had bij dat laatste echt mazzel dat ik mee kon reizen om Vermoljoens machtige vleugels!
Met veel plezier!  ::bravo:: We haalden er allebei een voordeel uit  ;)

Mooie afscheidsspeech, Ycaris ::bravo::  Ik vond het leuk je een beetje beter te hebben leren kennen tijdens dit spel!  ::jaja::

Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #535 Gepost op: 9-03-2021, 04:17:25 »
Ycaris, mooie speech ::bravo::
En neem de rust die je nodig hebt (om je daarna binnenkort weer vol overgave in een ander spel te storten :p )

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #536 Gepost op: 9-03-2021, 07:53:54 »
Ycaris!  ::bravo:: ::love::

Je uitspraak is me nooit als een verwijt binnen gekomen trouwens hoor.  ;)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #537 Gepost op: 9-03-2021, 09:06:57 »
Wat een prachtige speech Ycaris ::bravo:: Weet je dat jij mijn inspiratiebron was op het spookschip? Ik wist dat de kans klein was voor mij, maar ooit wist jij vanaf afvallerseiland terug te komen en Survivor te winnen, en dat gaf mij hoop. Fijn dat je weer eens mee deed en weer vaker mee wil doen met een spel. Maar ook fijn dat je lekker bijgetankt hebt ::hug:: En met die olifant had je helemaal niet zo lang hoeven spelen hoor ;D


Michael, wat jammer ::hug::
Keep calm and eat chocolates!

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #538 Gepost op: 9-03-2021, 10:29:46 »
Prachtige speech Ycaris  ::bravo:: Je hebt ook een onwaarschijnlijk pittige tijd achter de rug gehad, mooi dat je dat achterstallig onderhoud gedaan hebt. Was goed om je te leren kennen grote zus  ::hug::
My fall will be for you

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar Ladderzap!
« Reactie #539 Gepost op: 9-03-2021, 10:39:46 »
Ook nog even reageren op Michael90: heel jammer, maar ik respecteer ieder’s keuze daarin.


En een algemene oproep: laten we allemaal gewoon lief zijn tegen elkaar, het is maar een spel.