Auteur Topic: [kandidaat] Joshua Nolet  (gelezen 20170 keer)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #120 Gepost op: 31-01-2021, 09:49:45 »
Ik vond het ook wel cru maar daarnaast ook verfrissend dat eens werd gekissebist wie met wie een opdracht in ging. Het is namelijk nogal belangrijk in de loop naar het einde, als je nooit met je mol iets mag doen is dat frustrerend. En ik heb Renee al een paar keer zien kiezen waarbij ze haar zin kreeg. Wat écht sneu was, was dat ze Florentijn liet zitten aan die tafel!

Wat nog meer cru was, was deze opdracht waarbij uit 3 mensen iemand naar huis moest. Stel dat deze drie in principe de winnaar, mol en verliezer waren, puur op punten. Hoe eerlijk is het dan dat een van deze drie naar huis moet?

De pot leeg laten trekken, ik vind het zwak, maar dat was op zich wel voldoende geweest qua suspense. Had dan niemand naar huis laten gaan. Dat had ik namelijk ingevuld in de pool, net als 85 anderen.  :-X
« Laatst bewerkt op: 31-01-2021, 09:56:35 door Run »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #121 Gepost op: 31-01-2021, 10:16:40 »
Jammer, maar niet meer dan dat. Ja, hij was lekker fanatiek, maar ook veel te overheersend op de belangrijke momenten, en ik begon me toch wel te irriteren aan zijn Engels-Nederlands...

Heel jammer dat hij eruit is, en al helemaal dat het op zo'n manier ging. Egoïsme is beloond en aan de pot denken is afgestraft.  ::ohno::
Sorry, maar wat is daar egoïstisch aan? Je speelt dit spel (indien je niet de mol bent) naast dat je geniet van het spel toch als eerste om zo ver mogelijk te komen? En zo veel is 5000 toch niet? Ikzelf had gedacht dat de pot wel veel verder leeg zou gaan.
Ich bin ein Bärliner!

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #122 Gepost op: 31-01-2021, 10:33:46 »
Exact. Normaal heb ik een broertje dood aan identiteitspolitiek, maar hrt alfa-apengedrag dat hij hier jegens twee vrouwelijke medekandidaten vertoonde deugt voor geen meter. Hij mag dan een woest aantrekkelijke popi-jopie zijn, een heer is hij niet.
Af en toe kon het wel wat minder, maar meestal vond ik Josh leuk aanwezig. Ik snap wel dat hij sommige kijkers irriteerde. Hij was niet te aanrakerig of zo (zoals Tygo vorig jaar, viel me echt van hem tegen) ...of ik heb het gemist. En af en toe zo'n ego showtje, tja, ik kan me er niet aan irriteren.

::rofl:: @ "hrt alfa-apengedrag"

Zo'n al dan niet natuurlijk :P opgepompt lichaam vind ik er persoonlijk heel smakelijk uitzien. Mocht ook wel weer een keertje dat ze een sexy man castten. Meestal zit er niet veel eye candy tussen, laten we wel wezen.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #123 Gepost op: 31-01-2021, 10:45:57 »
En af en toe zo'n ego showtje, tja, ik kan me er niet aan irriteren.


Ik ook niet. Ik vind het altijd weer knap hoe ze zo'n koppel mensen bij elkaar weten te brengen, die op tv allemaal een goed hartje lijken te hebben. Joshua bijv. toen hij zei: even huggen voortaan vóór de test omdat iemand opeens weg is daarna. Tygo was gewoon lief met zijn knuffels.

Offline IByte

  • Forumlid
  • Talpoloog
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #124 Gepost op: 31-01-2021, 11:32:19 »
Ik heb wel genoten van onze showpony, maar ik had ook wel vermoed dat hij de grote nepmol was. En WIDM is geen teamsport, hè?
È stata opera della TALPA!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #125 Gepost op: 31-01-2021, 11:47:58 »

::rofl:: @ "hrt alfa-apengedrag"

Zo'n al dan niet natuurlijk :P opgepompt lichaam vind ik er persoonlijk heel smakelijk uitzien. Mocht ook wel weer een keertje dat ze een sexy man castten. Meestal zit er niet veel eye candy tussen, laten we wel wezen.

Hoho, vergeet Robèrt van Beckhoven niet.
Woosie down?

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #126 Gepost op: 2-02-2021, 13:48:14 »
Misschien komt hij nog terug.

In aflevering  5 moesten ze vier stations af met een trein door middel van de vier kaartjes. Monopoly heeft vier stations met een trein als symbool.

Eerder stond Rik in straat die wel op de kalverstraat leek in afl 3 en die wordt duur betaalt net als de 5.000 €.

Afl 6 ga naar de gevangenis bevrijd de gevange en verdien 5000 €.  ::oink:: De mol zal natuurlijk willen voorkomen en dat het blijft bij die 750.

Bekijk de leader zou ik zeggen met de lachende joker ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 2-02-2021, 13:54:55 door Pierce_Brosnan »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #127 Gepost op: 2-02-2021, 13:53:29 »
Afl 6 ga naar de gevangenis bevrijd de gevange en verdien 5000 €.  ::oink::
Ik hoop het van harte! ::ok:: Zou een geweldige twist zijn, het hoogste bod kan weer terug verdiend worden! ::rofl:: Ik durf er niet op te rekenen.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #128 Gepost op: 2-02-2021, 14:03:22 »
Jammer Joshua! Enthousiaste  kandidaat  en dat Engels vergeef ik je nu ik de achtergrond weet 😉
...maar soms even niet :)

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #129 Gepost op: 3-02-2021, 10:28:07 »
Misschien komt hij nog terug.

In aflevering  5 moesten ze vier stations af met een trein door middel van de vier kaartjes. Monopoly heeft vier stations met een trein als symbool.

Eerder stond Rik in straat die wel op de kalverstraat leek in afl 3 en die wordt duur betaalt net als de 5.000 €.

Afl 6 ga naar de gevangenis bevrijd de gevange en verdien 5000 €.  ::oink:: De mol zal natuurlijk willen voorkomen en dat het blijft bij die 750.

Bekijk de leader zou ik zeggen met de lachende joker ::jaja::

Haha zou echt een geweldige twist zijn!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #130 Gepost op: 4-02-2021, 23:25:26 »
Jammer Joshua, je was wel een smaakmaker! ::bravo:: ::bravo::