Auteur Topic: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]  (gelezen 34406 keer)

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #720 Gepost op: 10-06-2021, 11:22:13 »
In dat geval feliciteer ik jou Swifty met het gewonnen bedrag van.... €3.650,86! Daarmee heb je de zesde plek in het eindklassement behaald.

Daarmee is dit eerste seizoen van RealityNet's Miljoenenjacht ten einde gekomen. Met podiumplaatsen voor JaccoS, Vermoljoen en Monkeysuncle, van harte gefeliciteerd!  ::bravo::

RealityNet's



Highscore seizoen 1

1. JaccoS | €1.100.000,- (aflevering 3)
2. Vermoljoen | €310.500,- (aflevering 4)
3. Monkeysuncle | €256.000,- (aflevering 7)
4. Mrchipie | €241.000,- (aflevering 1)
5. Ricardo | €13.500,- (aflevering 6)
6. Swifty | €3.650,86 (aflevering 10)
7. TimvDons | €1.501,51 (aflevering 2)
8. Fabiann | €1.145,69 (aflevering 8)
9. Aurynn | €55,- (aflevering 5)
10. LdHmolletje | €0,50 (aflevering 9)

---

Ik vond het enorm leuk om dit spel te organiseren! Door tijdgebrek aan mijn kant duurde de laatste 3 afleveringen wel wat langer dan het begin. Misschien dat ik er (als er een tweede seizoen komt) wat minder afleveringen van maak. En de eerdere tip om de finales per Discord/pb te spelen - zodat finalisten niet van elkaar weten wat ze gescoord hebben - is ook zeker een goeie.

Over het berekenen van het bankbod:
- Zodra het bankbod bepaald moet worden bereken ik het gemiddelde en bepaal ik de mediaan van de bedragen die nog in het spel zitten.
- Dan bedrag deel ik door het aantal koffers dat opengemaakt zou worden in de komende ronde. In de laatste rondes (waarbij er steeds nog maar 1 koffer opengemaakt hoef te worden), laat ik dit aantal nog enige tijd op 1,5. Anders komen er meteen wel hele hoge bedragen.
- Het bedrag dat daaruit komt is mijn inschatting voor het bankbod. Ik ga er soms iets boven en soms iets onder (marge van circa €10.000,-), afhankelijk van de fase van het spel waar we inzitten.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #721 Gepost op: 10-06-2021, 11:24:15 »
En voor Swifty: in jouw eigen koffer 7 zat ...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #722 Gepost op: 10-06-2021, 11:37:36 »
Ontzettend bedankt voor het organiseren LuchtManiak! ::bravo:: Ik vond de opdrachten heel leuk in elkaar zetten, erg origineel en variërend. Ook lekker frustrerend soms ::hypocriet::

Bedankt Mitch en Vermoljoen voor ons teamwork in de eerste opdracht, en Vermoljoen voor je topwerk als adviseur! Ik vind het heel leuk dat ik heb gewonnen (mijn eerste gewonnen spel, los van song contest ;D ). Met het geld (waarom staat het nog niet op mijn rekening?) ga ik op reis naar Bhutan, als dat weer kan! Wie willen er mee? ::cheerleader::

Ik kijk al uit naar een 2de seizoen, als die ooit komt ::joehoe::

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #723 Gepost op: 10-06-2021, 11:46:39 »
Woohoo hoogst geëindigd van degenen die er zelf over mogen beschikken  ::hypocriet::
My fall will be for you

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #724 Gepost op: 11-06-2021, 15:58:55 »
Oja, ik moest nog antwoorden. Drukke dag gehad!

Goed voor mij

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #725 Gepost op: 13-06-2021, 11:23:54 »
Yes, laatste gebleven ::bravo::

En bedankt voor de organisatie van dit leuke spel!
Ich bin ein Bärliner!