Poll

Wie is de Mol?

Annelotte
24 (15.1%)
Lennart
86 (54.1%)
Sven
49 (30.8%)

Totaal aantal stemmen: 159

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 56590 keer)

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #120 Gepost op: 29-03-2021, 08:18:20 »
Is Lennart eigenlijk niet ook te voor de hand liggend? Al bij de eerste opdracht deed hij wat volgens mij de meesten wel als beste moltactiek zien: in linie 3 gaan staan en niet te snel al je kogels verspillen. Verder blijft hij dan weer keurig op de achtergrond.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #121 Gepost op: 29-03-2021, 08:29:25 »
Samina of Sven

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #122 Gepost op: 29-03-2021, 09:49:20 »
Alhoewel Lennart en Philip voor de hand lijken te liggen, neig ik dit keer naar Jasmien.

Philips veranderde van mening over de lychee en Jasmien ging er direct in mee. Het leek op een testje van Philip.

Voor nu dus Jasmien.
Ma how, zeg!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #123 Gepost op: 29-03-2021, 10:00:04 »
Alhoewel Lennart en Philip voor de hand lijken te liggen, neig ik dit keer naar Jasmien.

Philips veranderde van mening over de lychee en Jasmien ging er direct in mee. Het leek op een testje van Philip.

Voor nu dus Jasmien.
Jasmien ging mee in de mening van Philip dat de citroen naar lychee smaakte. Maar toen Philip terugging naar citroen bleef Jasmien bij haar eerste keuze lychee. Dat glas is daardoor niet verdiend.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #124 Gepost op: 29-03-2021, 10:00:30 »
Is Lennart eigenlijk niet ook te voor de hand liggend? Al bij de eerste opdracht deed hij wat volgens mij de meesten wel als beste moltactiek zien: in linie 3 gaan staan en niet te snel al je kogels verspillen. Verder blijft hij dan weer keurig op de achtergrond.
Zou kunnen, maar dat is in dit geval wel effectief. En voor de gewone kijker zal het niet zoveel zijn opgevallen. Philip bijvoorbeeld valt veel meer op (in de groep, in het spel) maar niet per se omdat hij de betere molposities heeft.
...óf niet!

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #125 Gepost op: 29-03-2021, 10:03:34 »
Voor nu, nog steeds Philip.

Maar hij ligt me zwaar op de maag, dus ik zal bij terugkijken goed opletten wat de dames hebben uitgespookt. Annelotte, Samina en Katrien vooral. Want Jasmien had 'oorlog' in de truck toch niet hoeven raden. Ze zakt weer verder weg. En Lennart moest ook maar op de radar blijven.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #126 Gepost op: 29-03-2021, 10:21:08 »
Annelotte. Zie al bijna geen alternatief meer.


Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #127 Gepost op: 29-03-2021, 10:33:36 »
Sven  ::jaja::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #128 Gepost op: 29-03-2021, 10:38:05 »
Annelotte. Zie al bijna geen alternatief meer.

Haha Belgian Mol gaat weer voor de mooie vrouw ::rofl::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #129 Gepost op: 29-03-2021, 11:37:41 »
Kevin was ook flink gestegen op mijn lijstje, vond het voor de verandering wel eens fijn dat er een verdachte van me afviel bij de 1e executie (niks tegen Kevin, maar dat gebeurt normaal nooit ::rofl:: )

Annelotte blijft voorlopig op 1. Ja ze verdiende 1000 euro, maar ze kon daar haast niet anders? Was waarschijnlijk raar als ze niet voor die opdracht was gegaan. Heeft zich veel met Kevin bemoeid, die blijkbaar lang in de verkeerde toonsoort oefende, en uiteindelijk faalde? Die moet ook vaak op die verkeerde toets gedrukt hebben, dat was echt niet alleen Philip. En ze liet 2 glazen wijn vallen.

Philip zou ook kunnen, 1000 euro als niet speler verdienen om de aandacht van jezelf af te leiden, maar vervolgens wel een glas wijn verspillen bovenop iemand (in de hoop dat diegene ook zijn glas laat vallen)? Maar liet het wijn corrigeren aan Jasmien over? Wilde hij haar testen? Of wilde hij juist onopvallend meer glazen, want met meer glazen is de kans groter dat het fout gaat? Dan zou het nog wel kunnen. In de laatste opdracht vond ik hem ook verdacht, zoals Jasmien al zei, het loog echt heel slecht. Dat ze hebben laten zien dat hij al in is gegaan is verdacht, nu is de verwachting gekweekt dat hij ver gaat komen omdat hij de executie heeft overleefd.

Katrien zie ik het niet in (net als Samina). Voor mij was de beste mol positie echt het piano team.

Lennart sluit ik ook nog niet uit - ik krijg weinig hoogte van 'm. Jasmien, die ik na aflevering 1 nog flink verdacht, is naar beneden gezakt door haar goede karaoke opdracht. Alhoewel dat ik vind dat ze steengoed kan liegen (opdracht 3), goede eigenschap voor een mol.

Sven en Noah heb ik afgeschreven.


Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #130 Gepost op: 29-03-2021, 11:53:29 »
Sven is de mol ::bravo::

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #131 Gepost op: 29-03-2021, 12:43:41 »
Sven voor nu
‘Mol’ schrijven op de rug van Lennart
Tempo maken bij wijnopdracht
0 euro bij karaoke

Daaronder:
Philip (al vind ik het erg opvallend in beeld gebracht)


Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #132 Gepost op: 29-03-2021, 12:46:26 »
Haha Belgian Mol gaat weer voor de mooie vrouw ::rofl::

Tja, je kunt beter je hormonen uitschakelen bij de jacht op de Mol.   8)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #133 Gepost op: 29-03-2021, 13:40:53 »
Tja, je kunt beter je hormonen uitschakelen bij de jacht op de Mol.   8)

Ja al werkte deze tactiek de vorige twee Vlaamse seizoenen wel grotendeels ::rofl::

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #134 Gepost op: 29-03-2021, 14:50:35 »
Lennart staat bij bij mij op nummer 1 voorlopig. De helft van de kandidaten schrijf ik al wel af als Mol eigenlijk ::ok::

1. Lennart: Twee wijnglazen die net niet vol genoeg zitten, verder nog weinig nuttigs gedaan naast wat valse noten. Ook vrij onopvallend in de afleveringen tot op heden. Daarnaast zie ik in hem ook zeker wel iemand die de Mol goed zou kunnen zijn.
2. Katrien: Was in het maisveld goed bezig. Verder nog weinig binnengebracht naast de piano-opdracht dan, want daar was ze met haar achtergrond wel verplicht om dat geld binnen te halen. Bestempel ik dan ook niet direct als onmols. Krijg bij haar wel redelijk Mol-vibes ook.
3. Sven: Karaoke verprutsen, maar bij de wijn weer uitermate goed bezig. Door zijn straffe tempo daar kwamen echter zijn medekandidaten in de moeilijkheden. Zeker nog niet af te strepen.
4. Annelotte: Zit toch wel vaak op goede posities. Leerde Kevin niet al te goed pianospelen en haar wijnglazen lagen al snel op de grond. Nog niet heel erg Mols, maar wie weet.
5. Samina: Zie in haar gewoon geen Mol. Ook nog weinig echt verdachts gedaan en dus kan er wat mij betreft een streep door haar naam
6. Noah: Zie in hem echt geen Mol. Kans dat hij de aangewezen Mol was en ook nog in de auto beland schat ik niet al te hoog in omdat Jens voor de drone koos in die opdracht. Dat is zeker niet waar je als Mol wil zitten ::rofl::
7. Jasmien: 2x onnodig geld in de pot brengen door een moeilijk woord te raden bij de karaoke? Daarnaast een thema vinden en de vraag juist beantwoorden bij de kennismaking in aflevering 1. Geen Mol ::ohno::
8. Philip: Zeker niet de Mol na onnodig 1000 euro binnenhalen bij de piano-opdracht en bij het wijnproeven de juiste soorten aan te wijzen. In de allereerste opdracht van het seizoen ook al de slechtst mogelijke positie.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #135 Gepost op: 29-03-2021, 15:13:26 »
Haha Belgian Mol gaat weer voor de mooie vrouw ::rofl::

Objectief naar combinatie van acties en capabiliteit kijkend kom ik er toch bij uit voorlopig.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #136 Gepost op: 29-03-2021, 15:20:03 »
Mijn ranking voor nu:

1. Lennart - lijkt altijd in de beste posities te zitten, maar komt niet echt verdacht in beeld. Tegelijkertijd eigenlijk nog niks echt gedaan om te kunnen zeggen dat hij het niet is.
2. Annelotte - van niet zo verdacht in aflevering 1 naar ontzettend verdacht. Piano leren aan Kevin en de wijn laten vallen, plus ze zat in een van de betere posities in opdracht 1 aflevering 1.
3. Sven - Vond ik TE verdacht totdat hij ineens zo goed was bij de kelners opdracht. 400 euro verdienen voor wat vertrouwen en te snel lopen voor een deel van de groep, zou het een fantastische mollenactie vinden  ;D
4. Katrien - zou kunnen...
5. Noah - wilde ik afstrepen omdat Jens met de Drone vloog, maar Jens werd een beetje in die rol gedwongen (volgens mij zei Samina "jij bent technisch, jij moet met de Drone vliegen"). Dus wil dat een beetje vergeten. Denk nog steeds niet dat hij het is, omdat hij echt heel fanatiek overkwam maar blijft lastig.
6. Jasmien - staat bijna een streep door, had het idee dat ze te veel woorden raadde tijdens de karaoke carpool
7. Samina - pakte een leidende rol opdracht 1 aflevering 1, zong goed en heeft volgens mij echt heel veel druiven geperst. Dus heb haar afgestreept.
8. Philip - 1000 gepakt bij de piano die hij erg makkelijk had kunnen laten liggen en was goed bezig bij het proeven.

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #137 Gepost op: 29-03-2021, 20:07:16 »
Jasmien ging mee in de mening van Philip dat de citroen naar lychee smaakte. Maar toen Philip terugging naar citroen bleef Jasmien bij haar eerste keuze lychee. Dat glas is daardoor niet verdiend.

Ah, bedankt. Ik ga nog eens kijken.
Ma how, zeg!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #138 Gepost op: 29-03-2021, 21:32:38 »
Ik twijfel hard tussen Katrien en Philip: de een is gut feeling en de ander maakt zich ongelooflijk verdacht.

Eventueel nog Sven, verder niemand.
Tell me what your telescope says

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #139 Gepost op: 29-03-2021, 21:57:31 »
Katrien of Lennart. Annelotte wil ik eventueel ook nog overwegen.
...óf niet!