Auteur Topic: [Kandidaat] Rob Geus  (gelezen 2967 keer)

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: [Kandidaat] Rob Geus
« Reactie #20 Gepost op: 18-09-2021, 16:13:15 »
umm, waarom zo naar doen over John


als het ook maar iets van een fysieke proef is dan weet je al dat Rob niet veel kans maakt, maar ja ik denk ook niet dat hij goed is in puzzels, mijn vermoeden

John die deed het nog niet zo slecht in die ene fysieke proef op tweede kans eiland

Ik doe niet naar. Ik vind straatschoffie niet negatief. Pietje Bell en Kruimeltje zijn ook straatschoffies. John doet me denken aan een brutaal jochie met zijn provocerende vragen als ‘wie vind je leuker, Rob of mij’ maar dan toch steeds ondeugend grijnzen. Het lijkt me gewoon vermakelijk als Rob ondanks zijn eeuwige verliezer-status toch nog wat verder in het spel kan komen. Ook omdat ie het oprecht mooi vond dat ie nog verder mocht.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: [Kandidaat] Rob Geus
« Reactie #21 Gepost op: 19-09-2021, 19:08:43 »
Ik doe niet naar. Ik vind straatschoffie niet negatief. Pietje Bell en Kruimeltje zijn ook straatschoffies. John doet me denken aan een brutaal jochie met zijn provocerende vragen als ‘wie vind je leuker, Rob of mij’ maar dan toch steeds ondeugend grijnzen. Het lijkt me gewoon vermakelijk als Rob ondanks zijn eeuwige verliezer-status toch nog wat verder in het spel kan komen. Ook omdat ie het oprecht mooi vond dat ie nog verder mocht.
 

Oprecht mooi om zichzelf nog langer voor gek te zetten daar

 ::rofl::

Zou lachen zijn als ie Eva zou uitdagen, ik denk dat het weinig uitmaakt wie als het ook maar iets fysieks inhoudt
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rob Geus
« Reactie #22 Gepost op: 19-09-2021, 19:16:11 »
 

Oprecht mooi om zichzelf nog langer voor gek te zetten daar

 ::rofl::

Zou lachen zijn als ie Eva zou uitdagen, ik denk dat het weinig uitmaakt wie als het ook maar iets fysieks inhoudt

Noem je nou straatschoffie negatief, maar ga je daarna benoemen dat Rob zichzelf voor gek zet? ::ohno:: Nou ja dat vind ik nog minder netjes. Ik denk dat Rob één van degenen is op het eiland die het minst een filter heeft. Ik vind niet dat hij daardoor gek is. Hij is anders en dat maakt hem uniek - ook in het spel. De emotie bij hem na de eilandraad was echt en ook wel mooi vond ik. Hij geniet oprecht.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rob Geus
« Reactie #23 Gepost op: 24-09-2021, 22:21:28 »
Volgens mij begin ik de opzet van het programma nu eindelijk te snappen.
- Kamp-Noord/Zuid eilandraad --> Oude deelnemers
- Oude deelnemers --> Afvallerseiland
- Duel afvallerseiland --> Verliezer naar huis, winnaar naar oude deelnemers

Die eerste afleveringen waren dus zo vreemd omdat er aanvankelijk maar twee mensen op afvallerseiland zaten. Denk ik?

Het was in het begin zo raar omdat iemand opgegeven had, daarom moest er iemand van afvallerseiland naar 2e kans anders hadden ze direct in eigen vlees moeten snijden :)

Offline slin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rob Geus
« Reactie #24 Gepost op: 18-11-2021, 21:44:52 »
Zijn tijd was wel op, maar hij heeft wel echt kleur aan de Expeditie gegeven. Beetje een kluns, maar heeft zijn hart op de juiste plek.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rob Geus
« Reactie #25 Gepost op: 18-11-2021, 21:55:56 »
Zoals wel vaker eens met je. Rob was 1 van de smaakmakers dit seizoen. Klunzig en onhandig maar wel sympathiek en met liefde voor het programma. Er blijven maar weinig kleurrijke types over, al ga je wel meer strijd merken onderling nu er nog genoeg sterke kandidaten in het spel zitten.
When life knocks you down, fight back!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rob Geus
« Reactie #26 Gepost op: 18-11-2021, 22:31:30 »
Rob was echt ok de laatste afleveringen. Een heel ander beeld van Rob, een stuk positiever. Heel sterk dat hij perse niet wilde opgeven.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rob Geus
« Reactie #27 Gepost op: 19-11-2021, 00:01:18 »
Het werd wel vervelend om steeds naar Rob's 'ik heb het zwaar' biechten te moeten luisteren.

Hij heeft een goede expeditie gehad, nu was het zijn tijd om te gaan. De rest had gewoon gelijk dat het voor hem niet meer verantwoord was om het nog langer te rekken.
Wel respect voor Rob dat hij niet wilde opgeven. Kunnen sommige kandidaten nog wel wat van leren.