Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Hoi, vriendje! Ik ben Spazi, de Grammar Nazi! Ik vind jouw bericht er keurig uitzien! Maar het kan altijd beter! Laten we even kijken naar deze zin! "Ik vind dat zeker niet genoeg bewijs voor een antwoord, maar misschien kunnen we kijken naar wat het juiste antwoord is, en daar wijzer van woorden ipv lang bezig te zijn met deze vraag die we waarschijnlijk toch niet gaan raden."Ik vind het een prachtige zin, maatje! Maar oei! Daar zie ik een klein foutje!Het werkwoord dat jij waarschijnlijk bedoelt is "worden"! "Woorden" is iets heel anders! Ha! Ha! Ha! Dus verbeter dat nog even, en blijf goed je best doen op school. Je bent een kanjer. Voor meer hulp bij spelling en grammatica, ben ik te vinden bij Kraampje 3! Ik zie jullie daar, vriendjes! Groetjes,Spazi, de Grammar Nazi
Ik hoop dat Kaaasje zo nog even naar onze liedjes kan luisteren, dan kunnen wij antwoord geven en een nieuw kraampje zoeken.
Algemene oproep: Gelieve het overzicht altijd in zijn geheel over te nemen en niet slechts één gedeelte. Ik herhaal: Gelieve het overzicht altijd in zijn geheel over te nemen en niet slechts één gedeelte.
Ik wil wel die Dannyb1994 controleren met zijn auto's. Ik pas het even aan op het lijstje ook.Spammers controleren op cookies:Swifty -> TimChardo -> GIGVermoljoen -> BrentBubbles -> Dannyb1994@Catshee: ik heb mijn puzzelopdracht inmiddels voltooid.
Bedankt Grammar Nazi! (en ik hebte geen grote fouten gemaakd, dus ik ben al blei (
Ff nog Swifty bij envelop 4 invullen VermoljoenZucht
Oh ja niet jouw ding Liedje 1 (Some things never change van Frozen):Spoiler (klik om te tonen/verbergen)The winds are restless, would that be why I'm hearing this call?Is something coming?I'm not sure I want things to change at allThese days are precious, don't let them slip awayI can't freeze this moment, but I can still go out and _______ (seize this day volgens mij)Liedje 2 (Photograph van Ed Sheeran):Spoiler (klik om te tonen/verbergen)We keep this love in a photographWe made these memories for ourselvesWhere our hearts are never closing, hearts are never broken, time's forever frozen stillEn dan begint het refrein:So you can keep me, inside the pocket of your ____Liedje 3 (Black Magic van Little Mix):Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Here's your lover, playing up (?) your sideSaid he loves you, but he ain't got timeHere's the answer, come and get it, price/prizeFull of honey, just to make him sweet__________ (geen flauw idee)
Giro Pool
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
710 gasten en 16 vaste bezoekers