Poll

Wie is de Mol?

Sven
11 (8.9%)
Uma
67 (54%)
Yens
46 (37.1%)

Totaal aantal stemmen: 124

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 29355 keer)

Offline Allalin

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #460 Gepost op: 2-05-2022, 08:19:49 »
Sven

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #461 Gepost op: 2-05-2022, 10:14:53 »
Dus Sven speelt eerst Manu eruit en zorgt daarna voor maar vier knoppen door als laatste te gaan en maakt mooie sier met dagboek en testvragen en wordt hier niet verdacht?
Sven is de evenwichtige mol die 1100 euro pakt en zich onverdacht maakt en daarna veiligstelt dat 5000 euro uit de pot gaat door als laatste te gaan. Yens als kandidaat slaagt er al wekenlang in om zich verdacht te maken bij zijn medekandidaten. Uma bij opdracht 7.2 blindlopen als eerste? Slechtste positie, daar kan een mol niet tevreden mee zijn.
Het is gewoon Sven.

Als je als mol als laatste gaat is er een kans dat de anderen al de meeste knoppen hebben ingedrukt. Je weet niet hoe de anderen voor je het gaan doen. En waarom zou je alle zinnen goed oplossen? En hij gooide ook bijna geen spullen van het bed, dat was Manu. Een voorbeeldige kandidaat.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #462 Gepost op: 2-05-2022, 10:26:12 »
Hah, het aantal Umastemmers neemt hier in rap tempo toe  ::trots::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #463 Gepost op: 2-05-2022, 13:29:26 »
Als Sven de Mol is, heeft hij echt wel heel veel uit te leggen, vooral op dat bed, waar hij letterlijk alles goed deed, veel wekkers uit zette en nauwelijks spullen liet vallen, maar ook in de vorige aflevering (bv met dat 7-2 en het antwoord op het oversteekraadsel).
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #464 Gepost op: 2-05-2022, 14:05:56 »

Ik snap niet waarom je niet voluit zou gaan, het zijn nog maar een paar afleveringen. Elk ander speelt wel heel erg veel geld in de pot, en waarvoor? Om onbekend te blijven als mol 2.0? Nee toch zeker...... ik mag hopen van niet!  :-[

Ja, ik zou ook het gaspedaal planken en voor een type trolmol gaan, maar tot nu toe gingen ze altijd voor gezagsgetrouwe types.

Lennart was zo'n beetje de max qua eigen plan trekken als mol. Ik sta nog na te trillen in m'n Doc Martens van zoveel durf. Maar ik denk dat ze die nog iets tammer hadden ingeschat. Had ik namelijk ook.

Yens is de overtreffende trap. Heeft een autoriteitsprobleem en ging de mollicitatie in alsof Gilles bij hem op gesprek mocht komen ::rofl::

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #465 Gepost op: 2-05-2022, 14:07:08 »
Yens is de overtreffende trap. Heeft een autoriteitsprobleem en ging de mollicitatie in alsof Gilles bij hem op gesprek mocht komen ::rofl::

 ::rofl::

Online Lotje00

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #466 Gepost op: 2-05-2022, 14:12:24 »
Lastig, lastig! Ik zat erg op Yens, maar twijfel nu toch of dat er niet nét iets te veel bovenop ligt. Had Uma al deels afgeschreven, maar mijn gevoel neigt nu toch echt naar Uma. Ik blijf toch nog even bij Yens, maar bij widm had ik het fout omdat ik op verstand ging ipv gevoel, dus wie weet switch ik deze week alsnog naar Uma ;D

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #467 Gepost op: 2-05-2022, 15:07:56 »
Na de eerste opdracht stond ik op het punt toch maar naar Yens over te stappen. Maar bij de tweede opdracht deed Yens het best goed (afgezien van het missen van de laatste knop) en was juist Uma weer verdacht.

Ik ga nog even nodig hebben denk ik.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #468 Gepost op: 2-05-2022, 18:37:29 »
Als Yens het is, vraag ik me alleen af waarom ze hem niet van bij het begin als mol gekozen hebben.

Deze man is legendarisch  ::rofl::

Online Molekule

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #469 Gepost op: 3-05-2022, 07:25:07 »
Toegegeven: de tranen van Uma zouden in het collectieve geheugen van de molloot komen en een geslaagde apotheose van dit seizoen betekenen.
Maar ze is het niet denk ik, haar reacties en expressies lijken steeds die van een authentieke kandidaat, nog steeds dezelfde kandidaat die zonder aarzelen de vrijstelling van Jens wegnam.
Yens daarentegen heeft veelvuldige molse gedragingen.

Te vingerdik erop? Bwa, met een laatste proef net voor de finale waar vooral Uma en Sven eruit springen lijkt er toch evenwicht te zijn. En toch liep hij netjes voorbij de laatste bel.
Dat hij dat ook uitspreekt: wel, Uma heeft dat toch ook gezien? Een mol heeft ook graag level playing field. In zijn spel komt hij daar wel mee weg denk ik voor wie nog niet op hem zit.

Sven is het zeker niet.

Yens dus.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #470 Gepost op: 3-05-2022, 08:40:48 »
Hah, het aantal Umastemmers neemt hier in rap tempo toe  ::trots::

Blijf zo doordoen als het forum het 2/2 (dan verwijs ik naar NL, niet naar Philip) wil fout hebben dit jaar.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #471 Gepost op: 3-05-2022, 10:19:27 »
De mol zit op een finalist, dat is normaal. Sven is dus niet de mol en komt door geluk in de finale Want Manu had nog meer fout.

Manu zat op Uma dus ook die is de mol niet. Ze tunnelde voorheen diep op Yens en zei dat ze daar voorgoed vanaf was gestapt. Van Sven zegt ze ook aldoor hem te vertrouwen.

Yens is zo verbijsterend goed de mol dat hier de mensen al 50-50 twijfelen  ::bravo:: Wat was hij weer lekker bezig, -500 na -500 na -500 in de wandeltocht, het kon hem niet meer schelen dat Uma daarmee zeker wist dat hij de mol was. Let ook op het keuzemoment in de auto, Yens kiest ervoor met Uma te gaan. Hij weet dat zij de enige is die hem verdenkt dus hij wil het niet verklooien. Dat pakte goed uit: Sven ging vol op Manu en blijft verbijsterd achter ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #472 Gepost op: 3-05-2022, 10:21:08 »
Uma ::bravo::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #473 Gepost op: 3-05-2022, 10:38:22 »
Blijf zo doordoen als het forum het 2/2 (dan verwijs ik naar NL, niet naar Philip) wil fout hebben dit jaar.
Nu 42 op een ander en 36 op Yens...... bedenk maar dit: hoe meer fout zitten, hoe groter zijn bijnaam Wensmol zal zijn! Als hij net als Jan klaarspeelt dat hij ook in de finale half verdacht blijft is het helemaal feest maar ik denk toch dat Sven nu wel bij zinnen komt want Uma molt natuurlijk totaal niet dus naar haar zal hij niet kijken ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #474 Gepost op: 3-05-2022, 10:42:31 »
Als een Mol zo obvious verdacht is dat hij op een forum met molloten daardoor niet meer geloofd wordt, vind ik dat niet perse geweldig bewonderenswaardig eigenlijk. Eerder erg jammer.

Manu zegt zelf iets stoms gedaan te hebben, dus kan prima zijn dat ze toch terug naar Yens gegaan is.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #475 Gepost op: 3-05-2022, 10:55:36 »
Als een Mol zo obvious verdacht is dat hij op een forum met molloten daardoor niet meer geloofd wordt, vind ik dat niet perse geweldig bewonderenswaardig eigenlijk. Eerder erg jammer.

Manu zegt zelf iets stoms gedaan te hebben, dus kan prima zijn dat ze toch terug naar Yens gegaan is.

Of juist ervan af gegaan?

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #476 Gepost op: 3-05-2022, 11:03:08 »
Uma of Yens, ik weet het nog niet. Sven heb ik doorgestreept.

Ik trek me een aantal dagen terug in een huisje in Drenthe om er nog eens goed over na te denken en zondag maak ik mijn keuze. ::rofl::

Geweldig dat het nog zo spannend is. ::bravo::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #477 Gepost op: 3-05-2022, 11:11:14 »
perse geweldig bewonderenswaardig
Ja dat vind ik wel hoor. Als je ZO over de top kan gaan dat het je in het gezicht staart, en juist dat doet meer dan de helft van dit forum naar een ander gaan? Ik kan me geen betere mol indenken ::bravo::

Uma of Yens, ik weet het nog niet.

Als je toch zou mogen verkiezen, een mol Yens die -500 na -500 na -500 wegspeelt in de wandeltocht, of een Uma die dan maar 'subtiel' alles Yens precies fout laat doen, zelf precies alle tonen perfect kan reproduceren waar Yens helemaal niets goed heeft, en maar 1 ingreep heeft: die 500 oplevert VOOR de pot, namelijk als Yens nogmaals een fout wil maken (witte kruik). Yens die constant voorkennis laat doorschemeren en Uma nooit.

Als je mag verkiezen.

De keuze is toch makkelijk gemaakt, Heinz? Waar twijfel je nog aan dan?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #478 Gepost op: 3-05-2022, 11:22:02 »
Uma  ::joehoe::

(En anders is t Sven en switch ik zondag nog)


Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #479 Gepost op: 3-05-2022, 12:21:32 »
Lastig, lastig! Ik zat erg op Yens, maar twijfel nu toch of dat er niet nét iets te veel bovenop ligt. Had Uma al deels afgeschreven, maar mijn gevoel neigt nu toch echt naar Uma. Ik blijf toch nog even bij Yens, maar bij widm had ik het fout omdat ik op verstand ging ipv gevoel, dus wie weet switch ik deze week alsnog naar Uma ;D

Grappig, ik ging bij WIDM juist op verstand en zat daardoor juist al heel snel op de juiste mol. Bij De Mol durf ik het juist niet te zeggen. Sven afgeschreven,  want als hij het is, snap ik de opdracht op het bed niet. Dat had hij zo gemakkelijk kunnen mollen. Hij deed dat eigenlijk zo'n beetje alles goed. Het mollen gebeurde bij de wandeling, dat ben ik wel zeker van, maar of Yens Uma testte of Uma Yens, dat weet ik nog niet helemaal. Mijn man zegt Yens, omdat hij aan zijn lichaamstaal iets ziet, wat hij vorig jaar ook bij Lennart zag.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.