Auteur Topic: [MY2]Dag 3 - Tussen hoop en waanzin  (gelezen 4331 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MY2]Dag 3 - Tussen hoop en waanzin
« Reactie #20 Gepost op: 6-09-2023, 08:05:50 »
Nee dat wil niet zeggen dat de ander automatisch rover is. Alleen maar dat één van die twee sowieso bevestigd expeditielid is.

Wat Syd zegt vind ik inderdaad ook wel opvallend. Vooral dan degene die als laatsten mee op Ricardo gesprongen zijn. Alleen is dat Syd zelf en Freak123. Omdat er 50% kans is dat Syd expeditielid is, zou ik dan eerder richting Freak123 neigen.

Ander idee: de rovers zijn echt daadwerkelijk vergeten iemand te vermoorden (het is bij een ander potje ook al eens gebeurd, dus het kan); dan zou ik kijken richting de spelers die tijdens het bieden ook afwezig waren. Krijn, Syd, PieterBasje en MrChipie (die vorige keer ook te laat is, dus zou nu als rover ook weer te laat kunnen zijn)

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MY2]Dag 3 - Tussen hoop en waanzin
« Reactie #21 Gepost op: 6-09-2023, 11:00:23 »
maar kan dan de ander alsnog expeditie lid zijn of is het automatisch een rover?

Dit dus, Arno zijn uitspraak vind ik enorm gek
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MY2]Dag 3 - Tussen hoop en waanzin
« Reactie #22 Gepost op: 6-09-2023, 11:01:30 »
Nee dat wil niet zeggen dat de ander automatisch rover is. Alleen maar dat één van die twee sowieso bevestigd expeditielid is.

Wat Syd zegt vind ik inderdaad ook wel opvallend. Vooral dan degene die als laatsten mee op Ricardo gesprongen zijn. Alleen is dat Syd zelf en Freak123. Omdat er 50% kans is dat Syd expeditielid is, zou ik dan eerder richting Freak123 neigen.

Ander idee: de rovers zijn echt daadwerkelijk vergeten iemand te vermoorden (het is bij een ander potje ook al eens gebeurd, dus het kan); dan zou ik kijken richting de spelers die tijdens het bieden ook afwezig waren. Krijn, Syd, PieterBasje en MrChipie (die vorige keer ook te laat is, dus zou nu als rover ook weer te laat kunnen zijn)

Ik ging sowieso op Ricardo stemmen, maar ik was ook een beetje aan het wachten op andere inzichten. Ik noemde Ricardo als eerste namelijk
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MY2]Dag 3 - Tussen hoop en waanzin
« Reactie #23 Gepost op: 6-09-2023, 11:16:50 »
Ik vind dat Deerbetah net iets teveel z'n best doet om degene te zijn die zogenaamd confirmed goed is, dat vind ik wel verdacht. Also, waarom plaatst Sem 2x achter elkaar een bieding? Verder kan ik me redelijk vinden in wat jullie over Arno zeggen. Grote kans dat ik vandaag op 1 van die 3 stem  ::jaja::
Er is geen Mol meer...

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [MY2]Dag 3 - Tussen hoop en waanzin
« Reactie #24 Gepost op: 6-09-2023, 15:45:58 »
Ander idee: de rovers zijn echt daadwerkelijk vergeten iemand te vermoorden (het is bij een ander potje ook al eens gebeurd, dus het kan); dan zou ik kijken richting de spelers die tijdens het bieden ook afwezig waren. Krijn, Syd, PieterBasje en MrChipie (die vorige keer ook te laat is, dus zou nu als rover ook weer te laat kunnen zijn)

Dat lijkt me sterk, dat zou betekenen dat alle wolven precies tussen deze mensen zouden zitten. Overigens was ik wel online maar ik wilde mijn muntjes sparen voor een interessanter voorwerp dus was ik niet geïnteresseerd in bieden.

Ik vertrouw Deerbeetah wel in zijn claim zolang Sydney niet met een tegenreactie komt. Wel vind ik Sydney een goed punt maken over de volgers maar dit is uiteraard ook te zien als een plan om iemand anders te framen voor wat ze zelf gestart is. Ik vind het maar lastig.
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MY2]Dag 3 - Tussen hoop en waanzin
« Reactie #25 Gepost op: 6-09-2023, 16:17:55 »
Nee dat wil niet zeggen dat de ander automatisch rover is. Alleen maar dat één van die twee sowieso bevestigd expeditielid is.

Wat Syd zegt vind ik inderdaad ook wel opvallend. Vooral dan degene die als laatsten mee op Ricardo gesprongen zijn. Alleen is dat Syd zelf en Freak123. Omdat er 50% kans is dat Syd expeditielid is, zou ik dan eerder richting Freak123 neigen.

Ander idee: de rovers zijn echt daadwerkelijk vergeten iemand te vermoorden (het is bij een ander potje ook al eens gebeurd, dus het kan); dan zou ik kijken richting de spelers die tijdens het bieden ook afwezig waren. Krijn, Syd, PieterBasje en MrChipie (die vorige keer ook te laat is, dus zou nu als rover ook weer te laat kunnen zijn)

Ik wilde die kaart gewoon niet ::rofl:: heeft niks met te laat zijn te maken en die dag was ik laat wakker plus had ik direct daarna een familie etentje. dusja.

er zit ook een schildwacht in het spel volgensmij dus de kans dat die goed gegokt heeft zou ook zeker mogelijk zijn!

mijn verdachten zijn deerbetah vanwege all die info en al zeggen dat hij expeditie lid is wanneer we het gewoon niet weten. freak123, heeft de kudde gevolgd en wilt gewoon iemand gelijk dood hebben voor info beetje raar.
chipsverslaafde <3

Offline Deerbetah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MY2]Dag 3 - Tussen hoop en waanzin
« Reactie #26 Gepost op: 6-09-2023, 16:50:47 »
Ik heb 2 verdachten

Krijn: Zijn laatste bericht is van 2 dagen geleden, heeft zeer weinig gepost hier en stemde als eerste op Ricardo zonder een goede reden, misschien in de hoop dat de rest hierin meegaat (wat ook gebeurde).

Freak123: Vertoont kuddegedrag, niet heel actief en wil wel graag de kans pakken om of mij of Syd te vermoorden

Mijn stem gaat voorlopig naar Krijn

Voor nu hou ik wijselijk me mond, want ik heb het gevoel dat ik me eigen graf aan het graven ben  ::tandpastasmiley::

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [MY2]Dag 3 - Tussen hoop en waanzin
« Reactie #27 Gepost op: 6-09-2023, 17:38:12 »
Ik merk dat ik nog steeds een beetje mijn weg moet vinden in dit spelletje.

Ik vind dat Deerbetah net iets teveel z'n best doet om degene te zijn die zogenaamd confirmed goed is, dat vind ik wel verdacht. Also, waarom plaatst Sem 2x achter elkaar een bieding? Verder kan ik me redelijk vinden in wat jullie over Arno zeggen. Grote kans dat ik vandaag op 1 van die 3 stem  ::jaja::

Precies dit. Helemaal mee eens.
Mijn stem gaat voorlopig naar Freak123
Eindelijk...

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MY2]Dag 3 - Tussen hoop en waanzin
« Reactie #28 Gepost op: 6-09-2023, 17:40:59 »
Ik claim de rol van de exposed expeditie lid,

Echter kan Syd elke rol hebben, dus ook goede / neutrale rollen. Dus hem nu wegstemmen kan voor mij een bevestiging geven, maar is een risico. Hoeveel bloed moet er vloeien voor informatie?

We kunnen het ook allebei zijn…
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MY2]Dag 3 - Tussen hoop en waanzin
« Reactie #29 Gepost op: 6-09-2023, 17:43:41 »
Mijn stem gaat overigens naar MrChipie
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [MY2]Dag 3 - Tussen hoop en waanzin
« Reactie #30 Gepost op: 6-09-2023, 18:09:43 »
Een wolf gaat nooit echt niets zeggen. Dus ik ga voor Sydney
Sydney is een wolf. Verder hoef je me niet te volgen maar ik ben het niet en zij wel.

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MY2]Dag 3 - Tussen hoop en waanzin
« Reactie #31 Gepost op: 6-09-2023, 18:21:52 »
Hahaha wat is dit voor indekking dan?  ::)
Er is geen Mol meer...

Offline Sem Brandt Corstius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je A zegt, moet je ook Brandt Corstius zeggen
Re: [MY2]Dag 3 - Tussen hoop en waanzin
« Reactie #32 Gepost op: 6-09-2023, 18:28:14 »
Ik ga af op mijn onderbuikgevoel. Waarom ik dit denk, geen idee, maar je geeft Rover vibes

Freak123
Sem

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MY2]Dag 3 - Tussen hoop en waanzin
« Reactie #33 Gepost op: 6-09-2023, 18:28:20 »
waarom dat nu weer? ??? ik heb nog een uitleg waar arno niks heeft gezegd behalve het willen doden van jou of nu een random stem zelfs?
Mijn stem gaat ook naar Freak123 voor alle al gegeven reden en deze stem en rare redenatie voor het al wolf noemen terwijl je niks weet ???
chipsverslaafde <3

Offline Sem Brandt Corstius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je A zegt, moet je ook Brandt Corstius zeggen
Re: [MY2]Dag 3 - Tussen hoop en waanzin
« Reactie #34 Gepost op: 6-09-2023, 19:13:58 »
waarom dat nu weer? ??? ik heb nog een uitleg waar arno niks heeft gezegd behalve het willen doden van jou of nu een random stem zelfs?
Mijn stem gaat ook naar Freak123 voor alle al gegeven reden en deze stem en rare redenatie voor het al wolf noemen terwijl je niks weet ???

Geen haat, maar ik wil graag met mijn eigen redenen komen, want wil geen meeloper zijn
Sem

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MY2]Dag 3 - Tussen hoop en waanzin
« Reactie #35 Gepost op: 6-09-2023, 19:17:33 »
Tot nu toe vind ik Freak123 het meest verdacht overkomen, dus bij dezen ook mijn stem op hem.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MY2]Dag 3 - Tussen hoop en waanzin
« Reactie #36 Gepost op: 6-09-2023, 19:18:38 »
Geen haat, maar ik wil graag met mijn eigen redenen komen, want wil geen meeloper zijn
ik had het over syd die op mij stemt lol
chipsverslaafde <3

Offline Sem Brandt Corstius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je A zegt, moet je ook Brandt Corstius zeggen
Re: [MY2]Dag 3 - Tussen hoop en waanzin
« Reactie #37 Gepost op: 6-09-2023, 19:21:43 »
Oh het spijt me Chipie
Sem

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MY2]Dag 3 - Tussen hoop en waanzin
« Reactie #38 Gepost op: 6-09-2023, 19:32:29 »
Freak123
Er is geen Mol meer...

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [MY2]Dag 3 - Tussen hoop en waanzin
« Reactie #39 Gepost op: 6-09-2023, 20:20:02 »
1. Robbie --> X
2. SpacyColours --> Freak123
3. PieterBasje --> Sydney
4. michael90 --> Sem
5. Giorgio --> Freak123
8. Krijn --> X
9. Frenkie --> Freak123
10. Freak123 --> Sydney
11. Deerbetah --> Krijn
12. Sem Brandt Corstius --> Freak123
13. Syd --> Mrchipie
14.Mrchipie --> Freak123

Freak123 - 5
Sydney - 2
Sem - 1
Mrchipie - 1
Krijn - 1
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'