Auteur Topic: [MY2]Dag 7 - Red Son  (gelezen 3364 keer)

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [MY2]Dag 7 - Red Son
« Reactie #20 Gepost op: 15-09-2023, 18:04:11 »
En PieterBasje, heb jij nog wat te melden? (Ik zie dat je online bent  ::tandpastasmiley::)

Was ik online?  ::rofl:: Ik zat rond deze tijd in de McDonalds een Happy Meal te verorberen. Ik vind dat iedereen goede punten maakt. Laten we sowieso de mogelijkheid niet vergeten dat Chipie een wolf was en er momenteel nog maar 1 wolf in het spel is. Met de huidige claims heb ik alleen Spacy en Michael nog over. Wetende dat ik zelf goed ben uiteraard. Ik vind Michael het meest op de achtergrond spelen. Elke dag komt hij met een snel bericht waarin hij stemt, en verder blijft hij uit de wind en zoekt geen discussie. Zijn snelle stem vandaag ook weer die redelijk willekeurig lijkt vind ik simpelweg raar. Laten we daarnaast niet vergeten dat ik de enige ben die ooit op een wolf heeft gestemd haha :p. Heeft iemand nog een analyse over stemmen op de burgemeester/geliefde?  Als Spacy wolf zou zijn is hij namelijk waarschijnlijk op deze positie geholpen door medewolven. Ik ga sowieso op een van die twee stemmen, die anderen lijken me veilig. Heeft trouwens echt niemand hier ooit de olielamp gehad? Dan vraag ik me echt af waar die is gebleven…
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MY2]Dag 7 - Red Son
« Reactie #21 Gepost op: 15-09-2023, 19:01:13 »
De stemmen op mij als geliefde waren van Ricardo, Giorgio en Deerbetah. Dus trek er je conclusies uit. ::hypocriet::

Maar goed. Ik raak er steeds meer van overtuigd dat Michael en PB allebei een wolf zijn en onder één hoedje spelen. Maar als ik puur naar de feiten kijk en een keuze moet maken tussen die twee, dan ga ik nu toch Michael90 zeggen. Ik hou er hier ook nog even rekening bij dat Michael misschien nog een troef achter de hand heeft en PB niet. Dus stel dat Michael een lone wolf is, dan wil ik niet het risico hebben dat hij er volgende ronde nog in zit.

En ja, ik weet dat dat mezelf niet minder verdacht maakt, maar ik probeer echt gewoon naar de feiten te kijken en dan kom ik eerder bij Michael dan bij PB uit. Als mensen me ervan kunnen overtuigen dat PB volgens hen nu een betere keuze is dan ga ik daar met alle liefde in mee.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Deerbetah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MY2]Dag 7 - Red Son
« Reactie #22 Gepost op: 15-09-2023, 19:39:04 »
Dan ga ik wel een risico nemen, ik stem op spacy

Of ik heb hierbij een slechte keus gemaakt, of me gevoel is goed dat ie me probeert te beïnvloeden, en mee samen met Robbie wolf is.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MY2]Dag 7 - Red Son
« Reactie #23 Gepost op: 15-09-2023, 20:14:16 »
Nee, want ik wou helemaal hetzelfde komen doen en stemmen op SpacyColours.

Hey zou zelfs nog kunnen dat hij met Michael wolf is het n door op hem te stemmen helemaal een mistgordijn optrekt.

Offline Deerbetah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MY2]Dag 7 - Red Son
« Reactie #24 Gepost op: 15-09-2023, 20:43:16 »
Voor de zekerheid zet ik me kaart in
Het spiegelbeeld op spacy

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MY2]Dag 7 - Red Son
« Reactie #25 Gepost op: 15-09-2023, 20:48:19 »
Zucht...



Ik zet een Gesnoerde Mond-kaart in op Deerbetah



Ik zet een Gesnoerde Mond-kaart in op Robbieazerty
Sky might be falling but remember you can fly