Citaat van Delightz
Dank, heb het zelf ook bekeken. Het symbool lijkt eerder op een kom, zeker geen kroon.
Volgens mij gaat het niet om deze jongen. Vorige week stond er ergens in de comments bij een post van een van
de bekende vloggers een verband tussen 2 fragmenten.
1. Anna op zoek naar het kroontje checkt het icoontje van een van de mensen met een ketting.
Dit is niet bovengenoemde jongen maar een van de geschminkte gasten. (een met veel rood en geel)
Hierbij krijgen we niet het symbooltje te zien. Anna checkt, keurt af en loopt door.l
2. Na de biecht van Kees zien we deze geschminkte persoon op een ander tijdstip opnieuw (zonder Anna) en nu is het symbooltje wel
zichtbaar: Het kroontje.
Wat kunnen we hieruit afleiden?
1. Dat ik even een en ander had moeten noteren, want ik kan er nu niets meer van vinden, ook niet het comment bij de vlogger.
2. Zou het kunnen dat de Avro en de Tros na de uitzending nog gaan lopen knoeien in de montage (Omdat het ze ook opgevallen is) ? Erg vergezocht waarschijnlijk, dus ik moet beter zoeken. Maar voor mij maakt het niet uit, ik heb het zelf duidelijk gezien.
3. Op het moment dat ik het zag heb ik nog naar mogelijke oplossingen gezocht zoals: Misschien kregen de dragers van de symbolen bij elke kandidaat of na verloop van tijd een ander symbooltje omgehangen, zodat toen Anna deze persoon checkte er gewoon iets anders hing. Maar ik vind dit niet erg waarschijnlijk. Of dat Anna in alle haast toch niet goed gekeken heeft, maar ook dit is onwaarschijnlijk.
Kortom als dit klopt vind ik het een vrij sterke hint, kan het alleen helaas niet meer bewijzen.