Ik vrees dat we er niet veel uit kunnen afleiden.
Ik probeer een soort tijdlijn op te stellen.
Fons komt Manuel en Clarissa afdroppen. Er staat niemand voor hem te wachten.

Hij staat redelijk dicht tegen de stoeprand geparkeerd.

Op een ander shot zien we Fons scheef geparkeerd staan. Het lijkt alsof Rian en Anna erachter staan.
(de blauwe kan ook een camera-tuktuk zijn, die hebben we nog gespot)

Fons staat nog scheef geparkeerd wanneer Babs een eerste lading komt droppen. Hij staat veel verder van de stoeprand, eigenlijk aan de overkant van de straat.
Rian en Anna zijn al vertrokken.

Dan hebben we nog deze shots, net ten noorden van het restaurant.
Beide op dezelfde plaats. Van de gele tuktuks is op de onderste foto geen sprake. De paarse zien we dan weer niet op de bovenste foto.
Of hij is daar weer stilgevallen en heeft lang staan knoeien. Of hij is daar twee keer geweest.

Verder is er nog een droneshot waar ze in andere volgorde arriveren, dat ik moeilijk kan plaatsen.

Ik durf dus wel voorzichtig concluderen dat Fons ook een tweede koppel heeft afgedropt aan het restaurant.
Ik vraag me af: wat hebben die allemaal gedaan op dat half uur?
Hoe snel rijdt zo'n ding? Als ze 30km/u rijden, dan doen ze 15km op een half uur.
Als we bv. naar Anna kijken, dan heeft ze 2km moeten doen om beide koppels bij het restaurant te krijgen.
Natuurlijk verliezen ze tijd met het zoeken, maar ik vind dit toch raar.
Rian komt nog met een derde koppel, hetgeen ik logischer vind. Of de andere kandidaten nog een derde koppel hebben opgepikt weten we natuurlijk niet.