Auteur Topic: Welkom Andrea02678!  (gelezen 21 keer)

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Andrea02678!
« Gepost op: 9-03-2024, 16:27:23 »
Andrea02678, van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Praat nu gezellig mee over Wie is de Mol! Expeditie Robinson is inmiddels afgelopen, maar op dit board kun je nog napraten  :). Ook hebben we boards voor onder andere De Mol op Play4, en nog vele andere realityprogramma's zoals Hunted, De Verraders en The Masked Singer.

Ook voor buitenlandse series kun je op deze site terecht: hier kun je gezellig meepraten over The Mole, Big Brother, Survivor, The Amazing Race en The Traitors.

Maar dit forum is er niet alleen voor realityprogramma's. Zo hebben we ook de Relaxhoek, een sportboard en meerdere spelletjesboards (zoals een Weerwolvenboard). Neem daar dus vooral ook eens een kijkje!

In dit topic kun je jezelf voorstellen. Het zou leuk zijn als je hier iets over jezelf vertelt zodat we je beter kunnen leren kennen. Wat zijn bijvoorbeeld je favoriete programma's, en waarom heb je je aangemeld op dit forum? Natuurlijk kun je ook andere dingen over jezelf vertellen :)

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
I will follow my inner gold

Offline Andrea02678

  • Forumlid
Re: Welkom Andrea02678!
« Reactie #1 Gepost op: 10-03-2024, 08:19:24 »
Hallo Mieke,

Bedankt voor je bericht.
Was even uitvogelen hoe of ik kon reageren/beantwoorden.
Kijk sinds 2012 Wie is de Mol, het is een verslaving geworden.
Heb ik het altijd goed, nee, maar dat mag de pret niet drukken.
Had Kees Tol, Rob de Kay, Jurre Geluk en vers van pers Anna Gimbrère goed zo uit hoofd gezegd. In het jubileumjaar had ik ook Jeroen Kijk in de Vegte door.
Het blijft een gok, al was ik gisteren 100% overtuigd dat het Anna was/is.

Groetjes,
Andrea