Poll

Wie moet er terugkomen in GTST?

Arnie Alberts
7 (17.5%)
Peter Kelder
4 (10%)
Jessica Harmsen
5 (12.5%)
Remco Alberts
2 (5%)
Milan Alberts
7 (17.5%)
Rick de Jong
2 (5%)
Anita de Jong-Dendermonde
2 (5%)
Daniël
6 (15%)
iemand anders, namelijk....
5 (12.5%)

Totaal aantal stemmen: 40

Auteur Topic: GTST  (gelezen 72883 keer)

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: GTST
« Reactie #40 Gepost op: 20-04-2004, 08:50:28 »
whaaaa robin heeft pascall vermoord...met een stofzuiger  ::rofl::
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Smiling isn't a crime..

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: GTST
« Reactie #41 Gepost op: 20-04-2004, 20:13:12 »
Morris heeft alleen het geld gestolen  ::jaja:: en Robin  >:D heeft Pascalle vermoord 

Guess who was right...... ::jaja::  ::zwaai::
That's all

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: GTST
« Reactie #42 Gepost op: 25-06-2004, 19:15:18 »
Vanavond de cliffhanger en maar liefst 12 personages zouden weleens het lootje kunnen leggen.  >:D




Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: GTST
« Reactie #43 Gepost op: 2-07-2004, 13:34:01 »
Vanavond de cliffhanger en maar liefst 12 personages zouden weleens het lootje kunnen leggen.  >:D



volgens mij zijn ze nu zo langzamerhad wel redelijk burned to death...  :-\\
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: GTST
« Reactie #44 Gepost op: 30-08-2004, 16:50:32 »
wanneer begint het eigenlijk weer?
That's all

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: GTST
« Reactie #45 Gepost op: 30-08-2004, 17:14:39 »
vanavond
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: GTST
« Reactie #46 Gepost op: 30-08-2004, 17:30:54 »
mooi  ::trots::
That's all

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: GTST
« Reactie #47 Gepost op: 30-08-2004, 18:35:09 »
Ze zitten nou al zo lang in die brand... ze mogen nu toch wel beginnen met ontsnappen ;D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: GTST
« Reactie #48 Gepost op: 30-08-2004, 20:30:55 »
yasmin dood. Benjamin ook dood...?
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: GTST
« Reactie #49 Gepost op: 30-08-2004, 20:34:21 »
yasmine is toch gered door Stefano?

Benjamin zit nu vast nu de boekenkast omgevallen is.....wat een cliffhanger weer  ::ok::
That's all

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: GTST
« Reactie #50 Gepost op: 30-08-2004, 20:39:06 »
ja maar yasmin gaat het loodje leggen, let op mijn woorden ::jaja::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: GTST
« Reactie #51 Gepost op: 30-08-2004, 20:57:09 »
Wat 'n onwerkelijke aflevering weer! Dat ze allemaal niet allang verbrand waren, snapt echt niemand. Maar ik had eik ook niet anders verwacht als dat ze er wonderbaarlijk toch bijna allemaal levend uit komen.  ;)

Nou Benjamin dus dood, maar dat was wel te verwachten aangezien Winston Post 'n tijd geleden al aankondigde uit de serie te stappen. Yasmine zal 't wel redden denk ik, want ik heb geen berichten gehoord dat zij zou stoppen. Bas Muijs (Stefano) gaat er trouwens wel binnenkort uit, maar die zal er wel vandoor gaan ofzo nadat hij er achter komt dat Yasmine met die ontvoering van Nina te maken heeft.

Ik ben erg benieuwd wat ons dit seizoen verder weer allemaal te wachten staat bij GTST. Ongetwijfeld 'n hoop!  :)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: GTST
« Reactie #52 Gepost op: 31-08-2004, 00:16:28 »
Ja ik heb ff gecheckt... Mijn vriendin zat laatst vooruit te lezen in de gids en ik dacht dat ze zei dat Yasmin dood ging maar ik maak dat niet op uit war er staat dus misschien ook niet nee.
Er staat wel dat er íemand dood gaat.. Dat zal dan wel Benjamin zijn :-\\
Arme robin :(
Maar gelukkig, ben allang blij dat het weer begonnen is :D Alhoewel ik hier toch ook meestal niet wegkom maar goed...
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: GTST
« Reactie #53 Gepost op: 31-08-2004, 14:46:07 »
Wat je toch allemaal niet gaat kijken als je ziek bent ::) . Maar ik heb gisterochtend dus de cliffhanger gezien en gisteravond de 'geweldige' nieuwe aflevering. Nou heb ik nooit veel aan GTST gevonden, maar dat er maar 1 iemand dood is na zo'n brand, dat vind ik toch wel een beetje overdreven weinig. Maar goed, dat kan natuurlijk aan mij liggen en anders moeten ze weer allemaal nieuwe mensen aannemen enzo, stel je voor ;) ...

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: GTST
« Reactie #54 Gepost op: 31-08-2004, 20:11:56 »
Benjamin is dood....en waart rond als geest   ::rofl::
That's all

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: GTST
« Reactie #55 Gepost op: 31-08-2004, 20:34:05 »
Nah wat een belachelijk iets vind ik dat toch altijd >:( Bah, roos toen ook al :-//
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: GTST
« Reactie #56 Gepost op: 31-08-2004, 20:38:19 »
Benjamin is dood....en waart rond als geest   ::rofl::

En 'n heel bijzondere geest nog wel, want 't was 'n geest die 'n schaduw had!  ;D 

Ik las trouwens ergens dat iedereen zich zo opricht over 't feit dat er gisteren tijdens de brand nog overal kaarsen brandden in Scala. Is ook wel 'n beetje vreemd natuurlijk. Maar 't is en blijft GTST....daar brandden de kaarsen al als iemand thuis komt van 't werk en worden ze ook gewoon aangelaten als ze naar bed gaan.  ::)
« Laatst bewerkt op: 31-08-2004, 20:39:50 door Han13 »

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: GTST
« Reactie #57 Gepost op: 31-08-2004, 21:41:52 »


En 'n heel bijzondere geest nog wel, want 't was 'n geest die 'n schaduw had!  ;D 

Ik las trouwens ergens dat iedereen zich zo opricht over 't feit dat er gisteren tijdens de brand nog overal kaarsen brandden in Scala. Is ook wel 'n beetje vreemd natuurlijk. Maar 't is en blijft GTST....daar brandden de kaarsen al als iemand thuis komt van 't werk en worden ze ook gewoon aangelaten als ze naar bed gaan.  ::)

gheghe...wat zijn soaps toch heerlijk  ;D
That's all

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: GTST
« Reactie #58 Gepost op: 3-09-2004, 23:37:01 »
En in soaps kan iemand ook zomaar 2 keer 'n compleet nieuw uiterlijk krijgen. We krijgen nu namelijk wéér 'n nieuwe Morris:


Daar is 'ie! De nieuwe Morris

Gisteren meldden wij de primeur dat Goede Tijden, Slechte Tijden-ster Geert Hoes de serie gaat verlaten. En zie hier, de nieuwe! De beste jongen heet Joris Putman. Joris wordt hiermee de derde jongen die de rol van Morris Fischer, de broer van Charlie Fischer en de zoon van Barbara Fischer overneemt. Wie is deze jongeman eigenlijk???



Onbekend?
Joris is eigenlijk nog best wel onbekend voor de meeste mensen. Hij heeft al wel enige toneelervaring op zijn cv mogen zetten. Zo zat hij 6 jaar lang op de jeugdtheaterschool Rabarber in Den Haag en heeft hij afgelopen jaar een toneelopleiding op scholarship-basis in Londen gedaan. Bovendien heeft hij ook in Blauw Blauw een rolletje gespeeld, en had hij een bijrol in Goudkust.

Terug in de tijd
Maar als we even 10 jaar geleden terug de geschiedenis ingaan, is het misschien mogelijk dat we hem nog herkennen. Toen zat hij namelijk in de verfilming van het boek Oeroeg, met Jeroen Krabbé in de hoofdrol. In een advertentie in een Indonesische krant, werd gevraagd naar Nederlandse jongetjes die Indonesisch konden praten. Hiervoor hebben zijn ouders hem opgegeven en vanaf dat moment is zijn acteerbloed gaan stromen. Maar goed. Nu dus GTST, en hij is daar best gespannen over…

Verdere Facts
Nog 2 facts:
Joris is voor het eerst te zien als Morris op 25 oktober.

Hij ondergaat geen karakteraanpassing. Dat was in de eerste wisseling, Patrick – Geert, wel het geval. Toen werd Morris een stoere rokkenjager. Dat is nu weer wat minder en daar gaat Joris op voortborduren.

(Bron: RTL Boulevard)
« Laatst bewerkt op: 3-09-2004, 23:40:25 door Han13 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: GTST
« Reactie #59 Gepost op: 7-09-2004, 22:39:39 »
Weer iemand die vertrekt....

Wouter de Jong uit GTST
 
In navolging op het vertrek van Geert Hoes (Morris) uit de soap Goede tijden, slechte tijden, zal ook Wouter de Jong (foto) uit de soap vertrekken. Wouter, welke in de soap de rol van Milan speelt, gaat een acteursopleiding volgen om zich verder te ontwikkelen. Over zes weken zal hij voor het laatst in de serie te zien zijn. Productiemaatschappij Endemol vindt het jammer dat de Jong de serie verlaat, zij vinden hem vooral erg talentvol. Geert Hoes ging hem eerder al voor. Hij verliet de serie echter voor een rol in de BNN-serie Costa!, welke overigens aanzienlijk minder kijkers weet te trekken dan GTST.

(Bron: Mediakrant)