Auteur Topic: [DM] Opdracht 1 - Bom Diner  (gelezen 2415 keer)

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [DM] Opdracht 1 - Bom Diner
« Reactie #20 Gepost op: 2-05-2024, 11:52:07 »
trilt
Ee...een b..b..bom? :o
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Actief Lid
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #21 Gepost op: 2-05-2024, 12:11:06 »

Een stem spreekt

1 PB                                                                  2 Syd                                                                           3 Swifty                                                             4 MU     

5 Wouter                                                                  6  Robbie                                                                         7 Aurynn                                                             8  Drenziboy   

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline PieterBasje

• Actief Lid
  • 1/8e finalist WidMO 2022
« Reactie #22 Gepost op: 2-05-2024, 12:21:46 »
Hmm… I wonder what that reward is gonna be.
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Actief Lid
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #23 Gepost op: 2-05-2024, 12:44:03 »

Een stem spreekt

1 PB                                                                  2 Syd                                                                           3 Swifty                                                             4 MU     

5 Wouter                                                                  6  Robbie                                                                         7 Aurynn                                                             8  Drenziboy   

Offline D*N

• Actief Lid
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #24 Gepost op: 2-05-2024, 13:04:23 »

Beste vrienden,

Jullie hebben het goed gehoord, twee van jullie zitten op de trigger van een bom. Als beide personen opstaan dan zal de bom afgaan, is de opdracht voorbij en hebben jullie niets verdiend. Jullie spelen vier rondes waarbij elke ronde eindigt met een stemronde. Daar worden 1 of 2 kandidaten per ronde weggestemd. Uiteindelijk blijven er twee mensen over waarvan er dus sowieso 1 op een bomstoel moet zitten. Die krijgen vervolgens een aanbod wat interessant is voor de groep maar ook voor de individu.

Hoe herken je iemand die niet op een bomstoel zit? Heel simpel, iedereen die niet op een bomstoel zit heeft namelijk een geheime opdracht die hij of zij moet uitvoeren. De mensen op de bomstoel hebben die niet.

Een paar huisregels:
-> Elke ronde moet je minimaal 1 post maken hier
-> Een opdracht of voorwaarde niet goed uitvoeren kan leiden tot eliminatie van dit spel
-> Stemmen kan tot een bepaalde deadline, wees op tijd, je mag je stem nog veranderen na het insturen tot alle stemmen compleet zijn. Mochten de stemmen compleet zijn voor de deadline dan proberen we door te gaan om de deadlines wat ruimer te maken :).
-> Communicatie over deze opdracht gaat strikt en alleen via dit topic, geen screenshots of onderonsjes in pm/discord chats

De geheime opdrachten gaan gewoon in een random.org en zal ik zo versturen. Als je geen opdracht krijgt dan zit je op een bomstoel. Ik zal hier bevestigen wanneer alle opdrachten zijn verstuurd.

Deadlines:

Ronde 1 opdrachten uitgevoerd voor: Vrijdag 18:00
Ronde 1 stemmen voor: Vrijdag 19:00
Ronde 2 opdrachten uitgevoerd voor: Zaterdag 18:00
Ronde 2 stemmen voor: Zaterdag 19:00
Ronde 3 opdrachten uitgevoerd voor: Zondag 18:00
Ronde 3 stemmen voor: Zondag 19:00
Ronde 4 opdrachten uitgevoerd voor: Maandag 18:00
Ronde 4 stemmen voor: Maandag 19:00
Dilemma aanbod voor: Maandag 20:00

Stemmen mag altijd eerder wanneer de deadline te kort is.

Ronde 1 - We stemmen 2 mensen weg en iedereen brengt twee stemmen uit.

Succes!

Offline D*N

• Actief Lid
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #25 Gepost op: 2-05-2024, 13:11:14 »
Opdrachten zijn verstuurd, heb je geen opdracht dan zit je dus op een bomstoel

Offline monkeysuncle

• Winnaar Zap 5
  • Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 2-05-2024, 13:24:53 »
Dus we mogen zelf gaan bedenken wie een opdracht lijkt te hebben.
My fall will be for you

Offline Syd

• Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #27 Gepost op: 2-05-2024, 13:25:13 »
Dus we mogen zelf gaan bedenken wie een opdracht lijkt te hebben.

Ja klopt
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline monkeysuncle

• Winnaar Zap 5
  • Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 2-05-2024, 13:28:02 »
En het is natuurlijk ook de vraag of we die bom willen laten ontploffen of niet. De twee overblijvers kunnen ook voor de pasvragen gaan.
My fall will be for you

Offline DRenziboy

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 2-05-2024, 13:32:36 »
Al is het niet helemaal volgens de opdracht. Maar we kunnen inderdaad gewoon allemaal opstaan. ::rofl::

Blijft wel de vraag wie er allemaal een opdracht hebben, of degene die op een bomstoel zitten moeten zich nu al willen melden.

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 2-05-2024, 13:36:18 »
en dan nog, willen mensen op korte termijn iets bereiken of voorkomen dat de mol meerdere weken comfortabel is.
klaar voor de strijd

Offline PieterBasje

• Actief Lid
« Reactie #31 Gepost op: 2-05-2024, 13:38:39 »
Het lijkt me dat vrijwel iedereen die bij de laatste 2 zit voor de pasvragen zal kiezen, dus dan word het meer een rondje van wie gunnen we de pasvragen en daarbij erop letten dat er nog een bom tussenzit. Als het aan mij ligt stemmen we zsm de bommers eruit, maar die zullen natuurlijk ook opdrachten gaan faken.

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 2-05-2024, 14:05:01 »
ik snap je redenering. De mol heeft toch al immuniteit dus waarom andere mensen nog extra's geven?

Maar het blijft
klaar voor de strijd

Offline Syd

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 2-05-2024, 14:53:35 »
Ik vind het eigenlijk best een verdachte uitspraak van PB

Offline DRenziboy

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 2-05-2024, 14:54:07 »
Het is natuurlijk wel zo dat de mol bij het volgende programma een voordeel heeft als we nu geld erdoorheen boren...

In dat geval is het de mol die het laatst lacht als we nu zowel de pasvragen als het geld wegspelen.

Ik vind het eigenlijk best een verdachte uitspraak van PB
Juist

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 2-05-2024, 14:55:15 »
True…

Maar als er pasvragen gekozen worden, gaat De Mol nóg eens extra voordelen kunnen krijgen voor de volgende aflevering.

Als wij, gewone stervelingen, geld verdienen, krijgt de winnaar een groter voordeel. Dat gun ik dan liever aan eender wie van ons die de aflevering gaat winnen dan aan de mol die deze ronde al immuniteit heeft.

Offline Syd

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 2-05-2024, 14:59:17 »
Ben het volledig met Robbie en Drenzi eens

Offline PieterBasje

• Actief Lid
« Reactie #37 Gepost op: 2-05-2024, 15:05:25 »
In dat geval is het de mol die het laatst lacht als we nu zowel de pasvragen als het geld wegspelen.

Niet helemaal mee eens. Als we beide wegspelen heeft de mol wat extra voordeel in de volgende aflevering, dan so be it. Dat heb ik liever dan dat er nu mensen zijn die sowieso al een streepje voor hebben op de rest. Ik vind het prima om met 2 het einde te bereiken als die twee beloven voor het geld te gaan, dan ben ik meer dan tevreden. Maar ik vertrouw jullie er op dit moment nog niet mee dat jullie voor het geld zouden kiezen. 

Offline Aurynn

• Forumlid
  • Leer lezen!
« Reactie #38 Gepost op: 2-05-2024, 15:08:58 »
True…

Maar als er pasvragen gekozen worden, gaat De Mol nóg eens extra voordelen kunnen krijgen voor de volgende aflevering.

Als wij, gewone stervelingen, geld verdienen, krijgt de winnaar een groter voordeel. Dat gun ik dan liever aan eender wie van ons die de aflevering gaat winnen dan aan de mol die deze ronde al immuniteit heeft.

Eens. De Mol heeft al een onredelijk voordeel deze aflevering, dan liever nog een ander voordeel voor één van de kandidaten  ::tandpastasmiley::.
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline monkeysuncle

• Winnaar Zap 5
  • Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 2-05-2024, 15:19:18 »
Ik snap wat jullie zeggen en eigenlijk is het natuurlijk ook wel leuk als we geld gaan verdienen en het spel spelen zoals Dennis dat heeft bedacht.

Heb ook al ideeën wie er een opdracht lijken te hebben  ::vergroot::
My fall will be for you