Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 59492 keer)

Offline widm1992

• Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #340 Gepost op: 1-03-2025, 22:40:17 »
Ik ben wel benieuwd waarom alle kandidaten dit jaar bij de ontknoping waren: dat betekent dus ook dat er meer kandidaten konden spoileren. Zoals Norah dus ook deed...

Offline Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #341 Gepost op: 1-03-2025, 22:53:53 »
Maar de spoiler van Nora is dan wel een gekke omdat Stijn bovenaan staat bij de mannen en Maaike bij de vrouwen. Zou dat dan betekenen dat Maaike de mol is?

Offline evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #342 Gepost op: 1-03-2025, 22:56:51 »
Denk dat ze de 3 finalisten bovenaan heeft gezet, niet op volgorde. Want wat is die volgorde dan ook, winnaar boven? Mol boven?

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #343 Gepost op: 1-03-2025, 22:57:17 »
Zij heeft toch niet mee kunnen kijken bij de test...
Plus ze beredeneerd vanuit wat er gebeurd is. "Dus ik en Sophie zijn eruit door op Roos te stemmen." Dus dan schrap ik Roos maar.
Dus Maaike bovenaan de lijst.

Het enige wat dit zegt is dat Stijn of Maaike de mol is:
- Stijn zou betekenen dat Roos duidelijk de winnaar is.
- Maaike zou betkenen dat ze onverdacht is gebleven en dat waarschijnlijk Stijn "bij wijze van" wint.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #344 Gepost op: 1-03-2025, 22:59:28 »
Maar als de mol bekend is gemaakt zou dan de rest ook al niet bekend gemaakt zijn?

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #345 Gepost op: 1-03-2025, 23:00:52 »
De rest is dan vanzelf duidelijk, tenzij het inderdaad Maaike is en ze dus nog mysterieus kunnen doen over wie er gewonnen heeft.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Enigma TV

• Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
« Reactie #346 Gepost op: 1-03-2025, 23:09:25 »
Ik denk dat de Mol wel top of mind is en dat je die als eerste noemt. Dus het zou echt wel kunnen dat er toch iets zinnigs uit te halen is. (En als Stijn de Mol was, dan was ze in mijn ogen begonnen met de mannen omdat Stijn top of mind is als mol.)

Ik denk dat dit nog steeds wel een mogelijkheid is nu we weten dat Nora al weet wie de Mol is.

« Reactie #347 Gepost op: 2-03-2025, 08:22:42 »
Voor mij is het duidelijk dat alle kandidaten daar op dat platform te horen krijgen wie de mol is. Hoor dat gegil. Volgende week krijgen wij deze flashback te zien.
Met dat gegil lijkt het erop dat het een verassing/ontzetting is.
Ik denk daarom geen Roos, op haar zijn er meerdere kandidaten op uit gegaan. Waarschijnlijk Stijn maar ik hoop nog steeds Maaike (al is het nog nooit voorgekomen dat de mol niet genoemd wordt in afl 9, maar eens moet de eerste keer zijn :-) )

anoniem 32945

• Gast
« Reactie #348 Gepost op: 2-03-2025, 08:51:11 »
Bij de kick-off lieten ze het moment weg dat Maaike aan kwam lopen. Dat was al verdacht, maar nu helemaal. Ze wisten het dus al.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #349 Gepost op: 2-03-2025, 15:59:05 »
Maar de spoiler van Nora is dan wel een gekke omdat Stijn bovenaan staat bij de mannen en Maaike bij de vrouwen. Zou dat dan betekenen dat Maaike de mol is?
Dit is een speciaal jaar, 25 jaar en ze zeiden alles zou anders zijn, nou zoiets.
Ja, de kandidaten hebben de mol gekozen en wat nou, zou wel heel bijzonder zijn dat juist dit jaar ook de mol niet geraden wordt kan toch?
Aan het gegil van de kandidaten lijkt het een verrassing voor vele te zijn, dus dit kan alleen Maaike of Stijn zijn.

En bij de kick-off vond ik dat veel kandidaten naar Maaike keken ipv naar voorbeeld Stijn of Roos. Ik ga vanuit dat de afvallers zeker de mol nu weten en dus ook voor de kick-off, maar ga vanuit ook de winnaar en verliezer. Hoe zij dit bij Maaike doen als ze de mol is geen idee, misschien dat de mol dan de pot wint.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2025, 16:02:52 door Mol1991 »

Offline JensXIII

• Forumlid
« Reactie #350 Gepost op: 2-03-2025, 18:23:25 »
Ik ga vanuit dat de afvallers zeker de mol nu weten en dus ook voor de kick-off, maar ga vanuit ook de winnaar en verliezer. Hoe zij dit bij Maaike doen als ze de mol is geen idee, misschien dat de mol dan de pot wint.

Nee, dan wint degene die per ongeluk de meeste vragen op Maaike heeft ingevuld

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #351 Gepost op: 3-03-2025, 07:40:23 »
Nee, dan wint degene die per ongeluk de meeste vragen op Maaike heeft ingevuld
Dus waarschijnlijk Stijn dan, want die had zeker de vraag is de mol een man of vrouw goed.

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #352 Gepost op: 3-03-2025, 09:24:36 »
En Roos heeft dan weer de vraag "is de mol penningmeester" goed. En zo zijn er nog 38 vragen in de finaletest

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #353 Gepost op: 4-03-2025, 09:29:16 »
En Roos heeft dan weer de vraag "is de mol penningmeester" goed. En zo zijn er nog 38 vragen in de finaletest
En ook is bepalend wie er het hardst heeft gestudeerd. Ze lieten een scene zien waarin Roos hard studeert in haar molboekje en Stijn loopt te klooien.

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #354 Gepost op: 4-03-2025, 10:46:17 »
In de aflevering waar Stijn een finalevrijstelling had ja

Los daarvan hoeft Stijn natuurlijk nooit te studeren voor de test, maar dit keer hoefde hij ook niet te doen alsof  :P

anoniem 32945

• Gast
« Reactie #355 Gepost op: 4-03-2025, 10:51:57 »
Maaike zat ook geconcentreerd te lezen, maar niet alsof ze aan het dubben was wie de mol zou kunnen zijn, puur informatie verstouwen.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #356 Gepost op: 4-03-2025, 11:00:13 »
Lees op de socials dat als je goed inzoomt op het einde je kan zien wie er naar voren stapt. Nog niet gecheckt

Offline Nylow

• Forumlid
« Reactie #357 Gepost op: 4-03-2025, 11:06:48 »
Lees op de socials dat als je goed inzoomt op het einde je kan zien wie er naar voren stapt. Nog niet gecheckt

Zelf geprobeerd maar de kwaliteit wordt dan gewoon te slecht om duidelijk iets te zien.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #358 Gepost op: 4-03-2025, 11:38:35 »
En?

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #359 Gepost op: 4-03-2025, 11:52:28 »
En?

Heb t ff op mn tel gepronbeerd. Ik zie idd wel iets van beweging. Lijkt Stijn maar das geen verrassing.
Maar het beeld is heel vaag.. amper te zien.