Auteur Topic: [Kandidaat] Maaike Martens  (gelezen 51731 keer)

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Maaike Martens
« Reactie #260 Gepost op: 7-03-2025, 13:13:47 »
Ben niet met dit eens, heb een Japanse schoonzus en ken haar ouders en zus ook. Toen ik in Japan ben geweest 2x al, viel mij dat ook niet persé op.

Maar het is vreemd dat die foto is verdwenen, maar geloof niet dat Maaike het is.
Omdat je mol Stijn is.  :D

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #261 Gepost op: 7-03-2025, 13:19:55 »
Omdat je mol Stijn is.  :D

Nou niet om die reden.  ;)
Deze lijkt gewoon niet op Maaike vind ik.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #262 Gepost op: 7-03-2025, 17:26:01 »
Ben niet met dit eens, heb een Japanse schoonzus en ken haar ouders en zus ook. Toen ik in Japan ben geweest 2x al, viel mij dat ook niet persé op.

Maar het is vreemd dat die foto is verdwenen, maar geloof niet dat Maaike het is.
Je hoeft het met mijn interpretatie niet eens te zijn hoor. En Japanners zijn ook weer anders dan Cambodjanen. Toch heb ik al vaker gezien dat (Zuid-Oost-)Aziatische vrouwen net even anders lopen en bewegen dan Europese.
Voor de rest zijn we het eens dat de vrouw op die foto niet Maaike is. :)

Offline Crapuleke

• Forumlid
« Reactie #263 Gepost op: 7-03-2025, 19:12:13 »
Maaike heeft veel met lucht (Tuktuk Luchtig, waxinelichtjes uitblazen, ballonnen opblazen, leugendetector Opluchting, Versierpoging kaarsjes uitwapperen)

Bij Versierpoging zegt Maaike ‘rechtzetten, veranderen, maar dan weet je nog niet wat je moet doen, dat ga je pas zien (knipoog) als je het door hebt’. Maaike zet het hoedje op, vraagt of er een taart is, zegt ‘ze moet blazen’, zoekt en vindt kaarsje. Dit doet mij denken aan Feestje voor de mol waar ze waxinelichtjes uitblaast en de taart brengt. Slaat ‘rechtzetten, veranderen’ op de pareltjes die ze bovenop de taart anders neerzet?
Wat ik niet begrijp is dat Maaike met het dienblad van de drankjes wappert als de kaarsjes uitgeblazen worden. Heeft ze toch invloed gehad op het waxinelichtje dat uitging bij Feestje voor de mol? Dat leek echt vanzelf te gaan.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #264 Gepost op: 7-03-2025, 19:15:11 »
Je hoeft het met mijn interpretatie niet eens te zijn hoor. En Japanners zijn ook weer anders dan Cambodjanen. Toch heb ik al vaker gezien dat (Zuid-Oost-)Aziatische vrouwen net even anders lopen en bewegen dan Europese.
Voor de rest zijn we het eens dat de vrouw op die foto niet Maaike is. :)
Kan dat ook met redenen omkleed worden waarom dit niet Maaike kan zijn? Ik kan hier prima Maaike in zien namelijk.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #265 Gepost op: 7-03-2025, 20:06:12 »
Kan dat ook met redenen omkleed worden waarom dit niet Maaike kan zijn? Ik kan hier prima Maaike in zien namelijk.
Ja, die redenen gaf ik hierboven al (in post #258, als reactie op de twee foto’s van het kamermeisje en Maaike) De vrouw op de foto heeft volgens wat ik zie in vergelijking met Maaike zowel een smallere taille als minder brede schouders.
Als een speurder (van politie bvb) mij zou vragen of de vrouw op de foto (die op de website van WIDM stond) Maaike zou kunnen zijn, zou ik zonder aarzelen “Neen” antwoorden.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #266 Gepost op: 7-03-2025, 20:19:58 »

Ander postuur. En rondrennen als kandidaat en ook nog even kamermeisje zijn, lijkt me wat veel. ook voor Maaike.  ::tandpastasmiley::

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #267 Gepost op: 7-03-2025, 20:37:04 »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #268 Gepost op: 7-03-2025, 21:33:56 »
Ander postuur. En rondrennen als kandidaat en ook nog even kamermeisje zijn, lijkt me wat veel. ook voor Maaike.  ::tandpastasmiley::
Dit is ook mijn reden dat ik ook denk dat Maaike dit niet is.
Ook al is ze nog zo sportief.

Offline Crapuleke

• Forumlid
« Reactie #269 Gepost op: 8-03-2025, 12:41:35 »
Maaa(ike)! ::rofl::

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #270 Gepost op: 8-03-2025, 17:46:27 »
Weet iemand welk gebouw er op de foto/het schilderij staat waar het kamermeisje voor (of toch achter?) staat? Raar schaduweffect ook. Afbeelding is hier toch gewoon ingeplakt?
Laten we jabberen joekelen.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #271 Gepost op: 8-03-2025, 18:01:55 »
In het voorstukje waar Rik zegt “jij bent de mol” kijkt hij echt Maaike recht aan.

Afleidingsmanoeuvre of …  :D

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #272 Gepost op: 8-03-2025, 18:09:00 »
Dit is waar hij uitspreekt “jij bent de mol”? Dat plukje haar ook, ja… oh, dit zou dan wel heel sterk zijn!

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #273 Gepost op: 8-03-2025, 18:12:12 »
“Jij bent “ kijkend naar Maaike

“de mol” zie je de kandidaten

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #274 Gepost op: 8-03-2025, 18:19:28 »
Hmmm. Is het shot “met het plukje” dan uit “Jij bent” of uit “de mol”? Het zegt niet per sé iets, maar als het gewoon uit een moment/shot komt…

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #275 Gepost op: 8-03-2025, 18:21:46 »
“Jij bent”

En ik denk de laatste mindf*ck van de makers want dit zouden ze niet zo laten zien als ze echt de mol zou zijn
(Neem ik aan)

Denk dat bij de woorden “de mol” hij naar Stijn zal switchen  8)

Maar het zou wel echt n vette onthulling zijn. Te mooi om waar te zijn ben ik bang

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #276 Gepost op: 8-03-2025, 18:23:18 »
En het zou een hele vette ontdekking van jou zijn!  ::vergroot::

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #277 Gepost op: 8-03-2025, 18:28:34 »
Ik zag m alleen voorbij komen op de socials

Ik gok echt niet dat ze dit zo duidelijk spoileren

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #278 Gepost op: 8-03-2025, 18:48:30 »
Dit doen de makers lekker bewust nog, maar als het waar is zou het ene kant ook wel geweldig zijn. Dat alle kandidaten gewoon fout zitten  ::oink:: ::bravo::
Stiekem is dit toch een droom van mij dat dit een keer gebeurd, ook al is het super klein.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #279 Gepost op: 8-03-2025, 22:34:51 »
Dicht in de buurt om de mol te worden, volgens de eigenschappen.

Ik had Maaike de winst gegund, maar ja: dat gaat natuurlijk niet als ze niet de juiste mol verdenkt.  ;) Hele leuke kandidate die ook nog eens ver is gekomen.  ::bravo::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)