Auteur Topic: Jubileumseizoen 2025  (gelezen 70436 keer)

Offline evelienh1986

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jubileumseizoen 2025
« Reactie #340 Gepost op: 9-09-2025, 00:37:57 »
Achterste man is denk ik Richard, aan zijn houding te zien

Offline Elijah

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #341 Gepost op: 9-09-2025, 11:42:20 »
Denken jullie dat als Imanuelle zou meedoen dat ze haar de mol zouden maken? Omdat vorig jubileumseizoen al iemand uit haar seizoen de mol was.

Offline Amethyst

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #342 Gepost op: 9-09-2025, 12:00:14 »
Geen idee, maar ik vind Imanuelles IG-activiteit tijdens de opnameperiode superverdacht. Twee events - eentje van veel eerder, de andere mogelijk.

Sahil en Nathan kan ik tijdens die opnameperiode (januari 2025) nog niet meteen in Nederland plaatsen. Dus of iemand die namen ff kapot zou willen checken...

Offline Maarten20

• Forumlid
« Reactie #343 Gepost op: 9-09-2025, 12:40:30 »
Dick Jol en immanuele Grives hoeven wat mij betreft niet nog een keer mee te doen. Mensen met een strafblad hoef ik niet nog een keer in het programma te zien. Laten we slecht gedrag niet belonen. Ik hoop op 10 geweldige oud kandidaten, dat lukte ze in 2020 ook in Italië.

When life knocks you down, fight back!

Offline Pac

• Forum Moderator
« Reactie #344 Gepost op: 9-09-2025, 14:14:09 »
Dick Jol en immanuele Grives hoeven wat mij betreft niet nog een keer mee te doen. Mensen met een strafblad hoef ik niet nog een keer in het programma te zien. Laten we slecht gedrag niet belonen. Ik hoop op 10 geweldige oud kandidaten, dat lukte ze in 2020 ook in Italië.
Er is een verschil tussen slecht gedrag niet belonen en iemand voor het leven cancelen. Niemand hier zegt: 'Ik hoop dat Imanuelle meedoet, die was zo leuk op dat festival.' Dat staat volledig los van haar deelname(s) aan WIDM. Ze heeft haar straf uitgezeten en spijt betuigd, dan moet ze op een gegeven moment verder kunnen met haar leven.
...óf niet!

Offline Maarten20

• Forumlid
« Reactie #345 Gepost op: 9-09-2025, 14:50:29 »
Er is een verschil tussen slecht gedrag niet belonen en iemand voor het leven cancelen. Niemand hier zegt: 'Ik hoop dat Imanuelle meedoet, die was zo leuk op dat festival.' Dat staat volledig los van haar deelname(s) aan WIDM. Ze heeft haar straf uitgezeten en spijt betuigd, dan moet ze op een gegeven moment verder kunnen met haar leven.

Ze moet zeker verder kunnen met haar leven. Ik ben zelf alleen geen voorstander van mensen met een strafblad die beloond worden met een 2e deelname aan het programma. Dat staat los van dat ze op een gegeven moment verder moet met haar leven. Maar daar verschillen we blijkbaar van mening in.
When life knocks you down, fight back!

Offline garfreek

• Forumlid
« Reactie #346 Gepost op: 9-09-2025, 18:18:41 »
Nathan Rutjens stond op zondag 5 januari als jeugdcoördinator van Sparta nog in Schiedam. Daarna vind ik in het nieuws niks. (Een bericht gepubliceerd in januari, maar interview was december.)

P.s. Best leuk om.te lezen! Zijn enthousiasme straalt ervanaf, echt de perfecte baan voor hem!

https://www.knvb.nl/nieuws/amateurvoetbal/futsal/70032/zondagochtend-futsalochtend-dit-gun-ik-ieder-kind
« Laatst bewerkt op: 9-09-2025, 18:21:21 door garfreek »

Offline Nijntjelief

• Forumlid
  • We mogen weer!
« Reactie #347 Gepost op: 9-09-2025, 20:30:19 »
Misschien al genoemd, maar vonden jullie de manier waarop Rik aankondigde ook zo vreemd? Eén van hen is terug als mol? Dat impliceert alsof ze allemaal mollen zijn geweest en iemand nu terug is als mol. Of bedoelen ze dat diegene eerder kandidaat was en nu mol is? Ooooh, ik zit er alweer helemaal in.

Offline bmol

• Forumlid
« Reactie #348 Gepost op: 9-09-2025, 22:36:16 »
Ze moet zeker verder kunnen met haar leven. Ik ben zelf alleen geen voorstander van mensen met een strafblad die beloond worden met een 2e deelname aan het programma. Dat staat los van dat ze op een gegeven moment verder moet met haar leven. Maar daar verschillen we blijkbaar van mening in.

Ze mag door met haar leven behalve bij wie is de mol? Die snap ik niet helemaal.
Maar goed terug naar het onderwerp! Ik vond haar een leuke fanatieke kandidaat!! Dus leuk als zij weer meedoet.

Offline garfreek

• Forumlid
« Reactie #349 Gepost op: 10-09-2025, 07:28:08 »
Voor iedereen die ondertussen is vergeten wat er met Imanuele gebeurd was en allerlei dingen ging bedenken: Ze heeft letterlijk van alles 1 aan drugs van zo'n 2000 euro straatwaarde binnen proberen te smokkelen in een pruik bij Tomorrowland. Ze zei dat het om een filmrol ging, de rechter vond het geen goede reden, en ze heeft een maandje of wat vast gezeten.

Drugs naar een doorgesnoven festival brengen is dom, maar ik vind eigenlijk alle andere dingen waarvoor je kunt zitten erger dan voeldoen aan vraag en aanbod tussen rijke volwassenen.

Dit was 2019, we zijn 6 jaar verder zonder een relapse of verdere vervolging..let it go!

Kunnen we nu terug naar speuren naar kandidaten in plaatst van het bespreken van ons rechtssysteem?! Ik skip de familie barbeque om dit soort gesprekken te ontwijken!  ::rofl:: ;)

Offline edgomo

• Winnaar WIDM-pool 2025
  • Forumlid
« Reactie #350 Gepost op: 10-09-2025, 13:12:37 »
Helemaal mee eens.
Fout is begaan, straf is uitgezeten. En door.

Ik heb geen specifieke voorkeur (of afkeur) voor haar maar als ze er bij zit dan vind ik dat meer dan prima.

Offline Freak123

• Forumlid
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
« Reactie #351 Gepost op: 10-09-2025, 19:49:13 »
Ik keek net rtl boulevard terug van afgelopen maandagavond. Daarin wordt gevraagd aan Bridget of ze meedeed en ze zegt dat er 5 jaar moest zitten tussen deelname en jubileumseizoen. Zegt ze hiermee dat niemand tussen 20 en 25 meedoet? Ze zegt dit ook alsof dit welbekende informatie is.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #352 Gepost op: 10-09-2025, 19:54:10 »
Met de vorige jubileumeditie klopte dat al niet.

Nikkie, Tina, Jeroen, Ellie, Ron, dat zijn er uit mijn hoofd al 5. Allemaal korter dan 5 jaar deelnemer geweest.

Offline MitchK

• Forumlid
  • RN F1 Manager van 2024!
« Reactie #353 Gepost op: 11-09-2025, 08:20:31 »
Sinds wanneer is Bridget een betrouwbare bron? ::rofl::
Nog steeds een onbekende na Het Onbekende!

Offline Alex_Thunder

• Forumlid
  • het leven; een feestelijk en hartstochtelijk spel
« Reactie #354 Gepost op: 11-09-2025, 09:23:23 »
Ben zelf niet echt goed in het ontdekken van dingen,
Maar als ik mijn wensen voor kandidaten mag uitspreken:
-Richard Groenendijk
-Sebastiaan Labri
-Babs Schutte
-Arajan Lubach/Hint
-Nora Akachar

Offline pepijnbrem

• Forumlid
  • wie denk jij dat de mol is? Ik denk .........
« Reactie #355 Gepost op: 12-09-2025, 02:33:49 »
Ben zelf niet echt goed in het ontdekken van dingen,
Maar als ik mijn wensen voor kandidaten mag uitspreken:
-Richard Groenendijk
-Sebastiaan Labri
-Babs Schutte
-Arajan Lubach/Hint
-Nora Akachar

Arjen Lubach deed in juni sowieso nog alsof hij niet van jubileumseizoen af wist. Maar helaas kan hij niet meegedaan hebben.

Offline JP1999

• Forumlid
  • Friends?
« Reactie #356 Gepost op: 12-09-2025, 09:39:49 »
In de radioshow van Max van den Broek wordt nog een andere interessante naam genoemd, op basis van een kort gesprek dat hij had met hem:

Sander de Kramer (S23)  ::vergroot::

« Reactie #357 Gepost op: 12-09-2025, 11:23:25 »
Wanneer waren de opnames?  Sander zat 13 januari nog in een widm podcast om een aflevering te bespreken

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #358 Gepost op: 12-09-2025, 14:18:45 »
Die waren in januari.

Nu duurt de maand januari langer dan de opnameduur van WIDM.

Maar je zit alles bij elkaar toch minimaal aan 18 dagen. Nu hoeven de kandidaten natuurlijk niet bij de voorbereiding van de eerste opdrachten te zijn. Anders gezegd: de crew kan daar al aanwezig zijn.

Maar 13 januari is dan weer net zo'n cruciale datum.

Uiteraard is het ook weer zo dat het niet alléén januari hoefde te zijn....

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Actief Lid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #359 Gepost op: 12-09-2025, 17:36:02 »
In de radioshow van Max van den Broek wordt nog een andere interessante naam genoemd, op basis van een kort gesprek dat hij had met hem:

Sander de Kramer (S23)  ::vergroot::
Oeh ja ouwe dibbers, die zou ik leuk vinden!
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023